Met je psychologische vlek sjabloonquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:01 schreef Lyssa het volgende:
Goedenavond,
vanavond mini-meet met ChipsZak en MaokWas gezellig
Rorschachquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met je psychologische vlek sjabloon
Hoe heten die dingen nou ook alweer?![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
"Het enige juiste antwoord op de vraag 'wat is dit' luidt immers: 'een inktvlek'"
Ik zei het toch![]()
Hahaquote:
Nee misschien ff een nieuw (alweer) truitje kopenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha
Al enig idee waar je die sjablonen op gaat doen?
Hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:27 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee misschien ff een nieuw (alweer) truitje kopen
nee, zn auto.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alfisti hier?.
Goedenavond mensen..
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha![]()
Ga je die witte nog verven trouwens?
speciaal voor jou zonder ballen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
bah soep
bah soep.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
speciaal voor jou zonder ballen....
Na 6 november (eigenlijk 12 november maar ik moet het eerder weten) kan ik bij een callcenter aan de slag. Vandaag was ik bij een bedrijf waar ze houtskeletbouw dingen maken voor woningen. Het rook daar heerlijk naar gezaagd hout. Ik hoop dat het door gaat want dat lijkt me leuker dan in een callcenter werken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En wat ga je dan doen, na 6 november?Wat voor/welk bedrijf was je vandaag?
Ach simpel. Aardappels uit de oven, salade, roerbakgroenten met als klap op de vuurpijl een hamburgerquote:
Dit topic lees ik altijd. Ik weet niet hoeveel ik post. Maar bij een nieuw topic is een TVP altijd ff nodigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
@Lyssa: OkeNog genoeg tijd om over na te denken toch
@ DaD: HaajAlles goed?
@TARA: Dat magLurk je veel?
Dat is altijd weer een verrassingquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex, abn amro site doet t nog steeds niet
Kijk zelf maar.
Wanneer ben je weer in Groningen?![]()
Nou ja, ik heb nu mn loon binnen, zit nu mn openstaande rekeningen te betalenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is iig niet mijn schuld
Ik heb het geld er eerder op laten zetten ed.
Nu doet die site het niet.
Nee, bij een vriend van me. We hadden het bier trouwens iets te rijkelijk laten vloeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef freecell het volgende:
Och toch!
Buiten geslapen in de vrieskou?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:10 schreef teigan het volgende:
werk ze Lyssa!
Al gelukt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:15 schreef Bob. het volgende:
Hoi, ik ben een beetje een UB-nerd. Zou een van de kenners me hier uit kunnen leggen hoe ik hier kan printen?
Geen idee, hij staat nog in de doos en in de kelder. Hij komt er pas uit als de oude weg is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:36 schreef Bob. het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe tafel Nietz?
Ik wil ook best over jouw meubels praten hoor. Hebben die nog spannende dingen mee gemaakt de laatste tijd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ah tof, krijgen we een nietzbob dialoog?
Ayreon - Into the electric castlequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
run run the past is gone, it cannot be undone
run run the future is here, our fate is drawing near
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Ayreon - Into the electric castle![]()
uit blote hoofd zeg ik: Across the rainbow bridge, Track 7 disc 1 van Special edition![]()
Ayreon![]()
Alleen mn krabpaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil ook best over jouw meubels praten hoor. Hebben die nog spannende dingen mee gemaakt de laatste tijd?![]()
Woensdag zijn er een paar kasten met het grofvuil mee gegaan zodoende heb ik er nu wat weinig maar ik heb nu wel heel veel dozenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En hoe is het met jou meubeltjes, maok?
Interne verbouwing?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:25 schreef maok het volgende:
[..]
Woensdag zijn er een paar kasten met het grofvuil mee gegaan zodoende heb ik er nu wat weinig maar ik heb nu wel heel veel dozen. Verder moet ik mijn bed nog weer in elkaar zetten nadat ik hem verplaatst heb. Ook heeft mijn lamp net een striptease act opgevoerd midden in mijn woonkamer
.
Zoiets, ik woon hier nu 5 jaar dus vond ik het wel eens tijd voor een verandering. Mijn matras ligt nu gewoon op de grond, slaapt eigenlijk prima. Ducktape op mijn lampt ziet er echt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Interne verbouwing?En waar slaap je nu dan?
En voor die lamp is er duct tape!
Ja maar, mn moeder heeft ze gekocht "EN DUS ZIJN ZE VAN MIJ[haar]quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
Oeh lala, spannende ontwikkelingen bij jouw meubels Maok!![]()
En je hebt in je eigen kamer toch wel wat dingen staan Chips?
Matras op de vloer heb ik ook lang gedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef maok het volgende:
[..]
Zoiets, ik woon hier nu 5 jaar dus vond ik het wel eens tijd voor een verandering. Mijn matras ligt nu gewoon op de grond, slaapt eigenlijk prima. Ducktape op mijn lampt ziet er echt niet uit hoor.
Mijn lamp:
[ afbeelding ]
Je moeder is best aardig, maar soms ook best raarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar, mn moeder heeft ze gekocht "EN DUS ZIJN ZE VAN MIJ[haar]"
![]()
treinstalkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zat gistermiddag al flink te gapen![]()
In drukke treinen is het bijna onmogelijk om mensen aan te sprekenquote:
bijna onmogelijk is een synoniem voor "je doet niet genoeg je best"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In drukke treinen is het bijna onmogelijk om mensen aan te spreken![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
bijna onmogelijk is een synoniem voor "je doet niet genoeg je best"
Hoezo soms raar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Matras op de vloer heb ik ook lang gedaanEn gave lamp
[..]
Je moeder is best aardig, maar soms ook best raar
Ze moet er niets meequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat moet ze met jou bed, bijvoorbeeld?
En daaromis ze raar. Soms.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze moet er niets mee, maar stel, stel, dat ik er iets aan zou willen veranderen. Zomaar. En ze is het er niet mee eens dan wimpelt ze dat af met "het is namelijk nog steeds van mij."
Ja,ik ook,maar dat staat tegenwoordig twee huizen verderopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn meeste spullen zelf gekocht toen ik nog thuis woonde, wel zo makkelijk.
gewoon zelf allemaal lekkere dingen op je pizza gooien, dan worden ze weer lekker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn meeste spullen zelf gekocht toen ik nog thuis woonde, wel zo makkelijk.
En waarom probeer ik elke keer als ik lui ben weer stug of diepvries pizza's misschien toch te eten zijn.Vieze zooi.
![]()
Laat zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:47 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had toen ik nog thuis woonde een kamer met allemaal bij elkaar verzamelde spullen van het grofvuil en spullen die m'n ouders eigenlijk wilden weg gooien enzo, een aantal spullen heb ik nog steeds wel. Ik heb met m'n kamer toen zelfs in de fancy gestaan![]()
Ja, dat had ik gedaan. Het resultaat is nu dat er een pizza met al het beleg er af gepeuterd in de vuilnisbak ligt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:47 schreef maok het volgende:
[..]
gewoon zelf allemaal lekkere dingen op je pizza gooien, dan worden ze weer lekker.
Tof, heb je die foto niet nog ergens?quote:Ik had toen ik nog thuis woonde een kamer met allemaal bij elkaar verzamelde spullen van het grofvuil en spullen die m'n ouders eigenlijk wilden weg gooien enzo, een aantal spullen heb ik nog steeds wel. Ik heb met m'n kamer toen zelfs in de fancy gestaan![]()
Alleen het beleg gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gedaan. Het resultaat is nu dat er een pizza met al het beleg er af gepeuterd in de vuilnisbak ligt.
Ik heb dat artikel niet geschrevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik neem aan dat jeondertussen weet dat die holle buis een regenmaker is?
Leuk zeg
Tssk, prutsers! Journalisten, niet te vertrouwen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel niet geschrevenIk had het wel goed uitgelgd
![]()
Ik ben een beetje een kleuter met eten soms.quote:
Die brief moet nu nog beantwoord wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij nu je brief aan de Bobo posten? Die je hebt geschreven toen je 15 was?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet waarom het hier zo stilis!
[ afbeelding ]
Tuurlijk, nemen we jouw auto of de mijne?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef nietzman het volgende:
Zullen wij als wraak dan naar de haven van Delftzijl?
Je mag achterop m'n fiets?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef Bob. het volgende:
Tuurlijk, nemen we jouw auto of de mijne?
Iemand die jij niet kentquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef nietzman het volgende:
Was het Piter Wilkins?
ga jij eens slapenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis mn boekwinkeltje in de Piet Heinstraat
Ik ben mijn vet gave zonnebril kwijtquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb al weken zin om mijn übersexy zonnebril op te doen, maar het weer laat het niet echt toe.
Nu ben ik niet stoer.![]()
omdat ik hem nog maar net kwijt ben.. zal binnenkort weer eens een toffe aanschaffenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn zonnebril ftw!
Waarom geen nieuwe gekocht dan C_D?
Dat komt aardig over.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Wreek jezelf maar, oh gij geestige aSj
Nee, niet echt nee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet echt he?Wat zou ik moeten doen dan? Door een brandende hoepel springen of zo?
Q. gaat met mij trouwen hequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Q. het volgende:
Oh. Euhm. Nou.
Volgens mij wil Nietzman welquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef Bob. het volgende:
Ja he, als iedereen met elkaar gaat trouwen wil ik ook mee doen.![]()
Ja!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:01 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Q. gaat met mij trouwen he![]()
Hadden we donderdag al afgesproken
quote:
posterDe Murphy's Quiz Night is een algemene kennis quiz (een soort ‘triviant’) welke bestaat uit 8 ronden met vragen, foto’s van o.a. beroemdheden en nog veel meer. Je kan individueel meespelen maar het is natuurlijk nog veel leuker als je samen met vrienden, kennissen of collega’s een team vormt (max. 5 personen).
Hoe werkt het precies?
De vragen worden per ronde gesteld door een quiz master. Ieder team ontvangt een set antwoordformulieren waarop men de antwoorden kan invullen. Na iedere ronde dient het antwoordformulier van de desbetreffende ronde bij de quiz master te worden ingeleverd, zodat deze de antwoorden kan controleren en de scores kan bijwerken.
Pubquizen is tof.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:39 schreef Crack_david het volgende:
Ik lees h et later wel.. ik ga nu eerst quizzen!!
[..]
Gheghe.. ^^ Ik hoop dat er weer een pre-release party is, dan wil ik er deze keer wel heen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waddenzee. Ff een amazing flight in space gedaan met The Electric Castle
Houd je me op de hoogte? Wil ik wel met je meequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Aryon het volgende:
[..]
Gheghe.. ^^ Ik hoop dat er weer een pre-release party is, dan wil ik er deze keer wel heen.
Bah, ik voel me kut, want heb het gevoel dat ik me studie dit jaar ga verprutsen, maar zolang ik me P maar haal is er niks aan de hand hoop ik.
Hoe giet it no?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Alex.
Beter, zit hier even alleen. Beetje tot rust komen.quote:
En Tjebbe? Of ligt die te slapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beter, zit hier even alleen. Beetje tot rust komen.
En met jou?
Alles is liefde was trouwens zooooooooo leuk..
Echt wel !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alles is liefde was trouwens zooooooooo leuk..
kan toch niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
natte vrouwen ftw
Gaje me nu weer streng naar bed sturen trouwens?
Maar macht over mannen geloof ik niet in, manipuleren daarentegenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan niet.
Of je al gaat slapen moet je zelf weten, ik ga ik iedergeval nu wel slapen, welterustenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar gister kon het ook niet. ik moets nog dingen doen. nu ben ik manipuleerbaar.
Ik had zo'n handig programma dat kon horen wat de titel van een lied was. Je hebt er alleen maar een microfoontje voor nodig. Maar ik weet ook niet meer hoe dat programma heet, even zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik boogie hem op een lied waarvan ik de naam niet weet. Erg irritant als ik maar de helft van het lied heb.
Wie boogiet ermee?![]()
werk, school, sociale leven, autootje, sportschool, en verder is het een bijna-herfstdip mbt. FOK!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:06 schreef teigan het volgende:
heej renesite leeft nog!
waar heb je het zo druk mee?
quote:Studenten op straat na brand
Gepubliceerd op 29 oktober 2007, 09:26
Laatst bijgewerkt op 29 oktober 2007, 09:30
groningen -
Door een brand in een studentenflat aan de Planetenlaan, staan enkele tientallen mensen vandaag op straat. De studenten zijn per bus overgebracht naar het politiebureau waar ze worden opgevangen.
Het vuur ontstond rond acht uur vanmorgen op de vijfde verdieping. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. inmmiddels heeft de brandweer het vuur weten te doven.
Een aantal bewoners mocht de flat na de brand weer in. De andere groep is overgebracht naar het politiebureau.
Sterkequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
DAt is schrikken Lyssa, is dat net vanmorgen gebeurt dan?
Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat onze kat niet oud gaat worden.. Bah, wat een k*tnieuws is dat eigenlijk..
Wat voor werk doe je dan met dit soort werktijden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen allen
ik verrtek wer naar mijn werk
Hij helpdesktquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan met dit soort werktijden?
Ritje gecancelledquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:04 schreef Dangel het volgende:
Schijnt datik straks voor het eerst in een ambulance ga rijden.
Wel een hele goed ebelslet toevalligquote:
Nou, daar ga ik niet naar kijken, dat hou ik nog geen minuut volquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:30 schreef MaxMark het volgende:
Nu op de bus naar Emmen en de trein naar Almere. Deze week ben ik te zien bij Paul de Leeuw in de studio
Beterschap, let je wel goed op dat je hem niet kwijt raakt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Beetje ziekjes thuis.
Gevoel alsof mn hoofd eraf valt.
Werkte bij jouw primaquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:54 schreef Dangel het volgende:
Duct tape!
Dankje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef maok het volgende:
[..]
Beterschap, let je wel goed op dat je hem niet kwijt raakt?
Ik ben mn hoofd nog nooit kwijt geraakt?quote:
misschien ook welquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben mn hoofd nog nooit kwijt geraakt?Ben nearly-headless-Nick niet
Lallalaaaa...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef teigan het volgende:
Hoe kom je nou weer aan schade aan je auto dan?
Moi!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:08 schreef Grulez het volgende:
mogguh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |