Nee, bij een vriend van me. We hadden het bier trouwens iets te rijkelijk laten vloeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:32 schreef freecell het volgende:
Och toch!
Buiten geslapen in de vrieskou?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:10 schreef teigan het volgende:
werk ze Lyssa!
Al gelukt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:15 schreef Bob. het volgende:
Hoi, ik ben een beetje een UB-nerd. Zou een van de kenners me hier uit kunnen leggen hoe ik hier kan printen?
Geen idee, hij staat nog in de doos en in de kelder. Hij komt er pas uit als de oude weg is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:36 schreef Bob. het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe tafel Nietz?
Ik wil ook best over jouw meubels praten hoor. Hebben die nog spannende dingen mee gemaakt de laatste tijd?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ah tof, krijgen we een nietzbob dialoog?
Ayreon - Into the electric castlequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
run run the past is gone, it cannot be undone
run run the future is here, our fate is drawing near
Klopt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Ayreon - Into the electric castle![]()
uit blote hoofd zeg ik: Across the rainbow bridge, Track 7 disc 1 van Special edition![]()
Ayreon![]()
Alleen mn krabpaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil ook best over jouw meubels praten hoor. Hebben die nog spannende dingen mee gemaakt de laatste tijd?![]()
Woensdag zijn er een paar kasten met het grofvuil mee gegaan zodoende heb ik er nu wat weinig maar ik heb nu wel heel veel dozenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
En hoe is het met jou meubeltjes, maok?
Interne verbouwing?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:25 schreef maok het volgende:
[..]
Woensdag zijn er een paar kasten met het grofvuil mee gegaan zodoende heb ik er nu wat weinig maar ik heb nu wel heel veel dozen. Verder moet ik mijn bed nog weer in elkaar zetten nadat ik hem verplaatst heb. Ook heeft mijn lamp net een striptease act opgevoerd midden in mijn woonkamer
.
Zoiets, ik woon hier nu 5 jaar dus vond ik het wel eens tijd voor een verandering. Mijn matras ligt nu gewoon op de grond, slaapt eigenlijk prima. Ducktape op mijn lampt ziet er echt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Interne verbouwing?En waar slaap je nu dan?
En voor die lamp is er duct tape!
Ja maar, mn moeder heeft ze gekocht "EN DUS ZIJN ZE VAN MIJ[haar]quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
Oeh lala, spannende ontwikkelingen bij jouw meubels Maok!![]()
En je hebt in je eigen kamer toch wel wat dingen staan Chips?
Matras op de vloer heb ik ook lang gedaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:32 schreef maok het volgende:
[..]
Zoiets, ik woon hier nu 5 jaar dus vond ik het wel eens tijd voor een verandering. Mijn matras ligt nu gewoon op de grond, slaapt eigenlijk prima. Ducktape op mijn lampt ziet er echt niet uit hoor.
Mijn lamp:
[ afbeelding ]
Je moeder is best aardig, maar soms ook best raarquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar, mn moeder heeft ze gekocht "EN DUS ZIJN ZE VAN MIJ[haar]"
![]()
treinstalkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zat gistermiddag al flink te gapen![]()
In drukke treinen is het bijna onmogelijk om mensen aan te sprekenquote:
bijna onmogelijk is een synoniem voor "je doet niet genoeg je best"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In drukke treinen is het bijna onmogelijk om mensen aan te spreken![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
bijna onmogelijk is een synoniem voor "je doet niet genoeg je best"
Hoezo soms raar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Matras op de vloer heb ik ook lang gedaanEn gave lamp
[..]
Je moeder is best aardig, maar soms ook best raar
Ze moet er niets meequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat moet ze met jou bed, bijvoorbeeld?
En daaromis ze raar. Soms.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze moet er niets mee, maar stel, stel, dat ik er iets aan zou willen veranderen. Zomaar. En ze is het er niet mee eens dan wimpelt ze dat af met "het is namelijk nog steeds van mij."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |