Pubquizen is tof.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:39 schreef Crack_david het volgende:
Ik lees h et later wel.. ik ga nu eerst quizzen!!
[..]
Gheghe.. ^^ Ik hoop dat er weer een pre-release party is, dan wil ik er deze keer wel heen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waddenzee. Ff een amazing flight in space gedaan met The Electric Castle
Houd je me op de hoogte? Wil ik wel met je meequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Aryon het volgende:
[..]
Gheghe.. ^^ Ik hoop dat er weer een pre-release party is, dan wil ik er deze keer wel heen.
Bah, ik voel me kut, want heb het gevoel dat ik me studie dit jaar ga verprutsen, maar zolang ik me P maar haal is er niks aan de hand hoop ik.
Hoe giet it no?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Alex.
Beter, zit hier even alleen. Beetje tot rust komen.quote:
En Tjebbe? Of ligt die te slapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beter, zit hier even alleen. Beetje tot rust komen.
En met jou?
Alles is liefde was trouwens zooooooooo leuk..
Echt wel !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alles is liefde was trouwens zooooooooo leuk..
kan toch niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
natte vrouwen ftw
Gaje me nu weer streng naar bed sturen trouwens?
Maar macht over mannen geloof ik niet in, manipuleren daarentegenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |