Q. gaat met mij trouwen hequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:00 schreef Q. het volgende:
Oh. Euhm. Nou.
Volgens mij wil Nietzman welquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:02 schreef Bob. het volgende:
Ja he, als iedereen met elkaar gaat trouwen wil ik ook mee doen.![]()
Ja!quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:01 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Q. gaat met mij trouwen he![]()
Hadden we donderdag al afgesproken
quote:
posterDe Murphy's Quiz Night is een algemene kennis quiz (een soort ‘triviant’) welke bestaat uit 8 ronden met vragen, foto’s van o.a. beroemdheden en nog veel meer. Je kan individueel meespelen maar het is natuurlijk nog veel leuker als je samen met vrienden, kennissen of collega’s een team vormt (max. 5 personen).
Hoe werkt het precies?
De vragen worden per ronde gesteld door een quiz master. Ieder team ontvangt een set antwoordformulieren waarop men de antwoorden kan invullen. Na iedere ronde dient het antwoordformulier van de desbetreffende ronde bij de quiz master te worden ingeleverd, zodat deze de antwoorden kan controleren en de scores kan bijwerken.
Pubquizen is tof.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:39 schreef Crack_david het volgende:
Ik lees h et later wel.. ik ga nu eerst quizzen!!
[..]
Gheghe.. ^^ Ik hoop dat er weer een pre-release party is, dan wil ik er deze keer wel heen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waddenzee. Ff een amazing flight in space gedaan met The Electric Castle
Houd je me op de hoogte? Wil ik wel met je meequote:Op zondag 28 oktober 2007 19:30 schreef Aryon het volgende:
[..]
Gheghe.. ^^ Ik hoop dat er weer een pre-release party is, dan wil ik er deze keer wel heen.
Bah, ik voel me kut, want heb het gevoel dat ik me studie dit jaar ga verprutsen, maar zolang ik me P maar haal is er niks aan de hand hoop ik.
Hoe giet it no?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Alex.
Beter, zit hier even alleen. Beetje tot rust komen.quote:
En Tjebbe? Of ligt die te slapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beter, zit hier even alleen. Beetje tot rust komen.
En met jou?
Alles is liefde was trouwens zooooooooo leuk..
Echt wel !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alles is liefde was trouwens zooooooooo leuk..
kan toch niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
natte vrouwen ftw
Gaje me nu weer streng naar bed sturen trouwens?
Maar macht over mannen geloof ik niet in, manipuleren daarentegenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan niet.
Of je al gaat slapen moet je zelf weten, ik ga ik iedergeval nu wel slapen, welterustenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar gister kon het ook niet. ik moets nog dingen doen. nu ben ik manipuleerbaar.
Ik had zo'n handig programma dat kon horen wat de titel van een lied was. Je hebt er alleen maar een microfoontje voor nodig. Maar ik weet ook niet meer hoe dat programma heet, even zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik boogie hem op een lied waarvan ik de naam niet weet. Erg irritant als ik maar de helft van het lied heb.
Wie boogiet ermee?![]()
werk, school, sociale leven, autootje, sportschool, en verder is het een bijna-herfstdip mbt. FOK!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:06 schreef teigan het volgende:
heej renesite leeft nog!
waar heb je het zo druk mee?
quote:Studenten op straat na brand
Gepubliceerd op 29 oktober 2007, 09:26
Laatst bijgewerkt op 29 oktober 2007, 09:30
groningen -
Door een brand in een studentenflat aan de Planetenlaan, staan enkele tientallen mensen vandaag op straat. De studenten zijn per bus overgebracht naar het politiebureau waar ze worden opgevangen.
Het vuur ontstond rond acht uur vanmorgen op de vijfde verdieping. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. inmmiddels heeft de brandweer het vuur weten te doven.
Een aantal bewoners mocht de flat na de brand weer in. De andere groep is overgebracht naar het politiebureau.
Sterkequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
DAt is schrikken Lyssa, is dat net vanmorgen gebeurt dan?
Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat onze kat niet oud gaat worden.. Bah, wat een k*tnieuws is dat eigenlijk..
Wat voor werk doe je dan met dit soort werktijden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen allen
ik verrtek wer naar mijn werk
Hij helpdesktquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan met dit soort werktijden?
Ritje gecancelledquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:04 schreef Dangel het volgende:
Schijnt datik straks voor het eerst in een ambulance ga rijden.
Wel een hele goed ebelslet toevalligquote:
Nou, daar ga ik niet naar kijken, dat hou ik nog geen minuut volquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:30 schreef MaxMark het volgende:
Nu op de bus naar Emmen en de trein naar Almere. Deze week ben ik te zien bij Paul de Leeuw in de studio
Beterschap, let je wel goed op dat je hem niet kwijt raakt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi.
Beetje ziekjes thuis.
Gevoel alsof mn hoofd eraf valt.
Werkte bij jouw primaquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:54 schreef Dangel het volgende:
Duct tape!
Dankje.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:51 schreef maok het volgende:
[..]
Beterschap, let je wel goed op dat je hem niet kwijt raakt?
Ik ben mn hoofd nog nooit kwijt geraakt?quote:
misschien ook welquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ben mn hoofd nog nooit kwijt geraakt?Ben nearly-headless-Nick niet
Lallalaaaa...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:40 schreef teigan het volgende:
Hoe kom je nou weer aan schade aan je auto dan?
Moi!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:08 schreef Grulez het volgende:
mogguh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |