Of je al gaat slapen moet je zelf weten, ik ga ik iedergeval nu wel slapen, welterustenquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar gister kon het ook niet. ik moets nog dingen doen. nu ben ik manipuleerbaar.
Ik had zo'n handig programma dat kon horen wat de titel van een lied was. Je hebt er alleen maar een microfoontje voor nodig. Maar ik weet ook niet meer hoe dat programma heet, even zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik boogie hem op een lied waarvan ik de naam niet weet. Erg irritant als ik maar de helft van het lied heb.
Wie boogiet ermee?![]()
werk, school, sociale leven, autootje, sportschool, en verder is het een bijna-herfstdip mbt. FOK!quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:06 schreef teigan het volgende:
heej renesite leeft nog!
waar heb je het zo druk mee?
quote:Studenten op straat na brand
Gepubliceerd op 29 oktober 2007, 09:26
Laatst bijgewerkt op 29 oktober 2007, 09:30
groningen -
Door een brand in een studentenflat aan de Planetenlaan, staan enkele tientallen mensen vandaag op straat. De studenten zijn per bus overgebracht naar het politiebureau waar ze worden opgevangen.
Het vuur ontstond rond acht uur vanmorgen op de vijfde verdieping. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. inmmiddels heeft de brandweer het vuur weten te doven.
Een aantal bewoners mocht de flat na de brand weer in. De andere groep is overgebracht naar het politiebureau.
Sterkequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
DAt is schrikken Lyssa, is dat net vanmorgen gebeurt dan?
Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat onze kat niet oud gaat worden.. Bah, wat een k*tnieuws is dat eigenlijk..
Wat voor werk doe je dan met dit soort werktijden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen allen
ik verrtek wer naar mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |