Ja,ik ook,maar dat staat tegenwoordig twee huizen verderopquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn meeste spullen zelf gekocht toen ik nog thuis woonde, wel zo makkelijk.
gewoon zelf allemaal lekkere dingen op je pizza gooien, dan worden ze weer lekker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn meeste spullen zelf gekocht toen ik nog thuis woonde, wel zo makkelijk.
En waarom probeer ik elke keer als ik lui ben weer stug of diepvries pizza's misschien toch te eten zijn.Vieze zooi.
![]()
Laat zien?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:47 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had toen ik nog thuis woonde een kamer met allemaal bij elkaar verzamelde spullen van het grofvuil en spullen die m'n ouders eigenlijk wilden weg gooien enzo, een aantal spullen heb ik nog steeds wel. Ik heb met m'n kamer toen zelfs in de fancy gestaan![]()
Ja, dat had ik gedaan. Het resultaat is nu dat er een pizza met al het beleg er af gepeuterd in de vuilnisbak ligt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:47 schreef maok het volgende:
[..]
gewoon zelf allemaal lekkere dingen op je pizza gooien, dan worden ze weer lekker.
Tof, heb je die foto niet nog ergens?quote:Ik had toen ik nog thuis woonde een kamer met allemaal bij elkaar verzamelde spullen van het grofvuil en spullen die m'n ouders eigenlijk wilden weg gooien enzo, een aantal spullen heb ik nog steeds wel. Ik heb met m'n kamer toen zelfs in de fancy gestaan![]()
Alleen het beleg gegeten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gedaan. Het resultaat is nu dat er een pizza met al het beleg er af gepeuterd in de vuilnisbak ligt.
Ik heb dat artikel niet geschrevenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik neem aan dat jeondertussen weet dat die holle buis een regenmaker is?
Leuk zeg
Tssk, prutsers! Journalisten, niet te vertrouwen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:05 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel niet geschrevenIk had het wel goed uitgelgd
![]()
Ik ben een beetje een kleuter met eten soms.quote:
Die brief moet nu nog beantwoord wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij nu je brief aan de Bobo posten? Die je hebt geschreven toen je 15 was?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet waarom het hier zo stilis!
[ afbeelding ]
Tuurlijk, nemen we jouw auto of de mijne?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:22 schreef nietzman het volgende:
Zullen wij als wraak dan naar de haven van Delftzijl?
Je mag achterop m'n fiets?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:11 schreef Bob. het volgende:
Tuurlijk, nemen we jouw auto of de mijne?
Iemand die jij niet kentquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:12 schreef nietzman het volgende:
Was het Piter Wilkins?
ga jij eens slapenquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis mn boekwinkeltje in de Piet Heinstraat
Ik ben mijn vet gave zonnebril kwijtquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb al weken zin om mijn übersexy zonnebril op te doen, maar het weer laat het niet echt toe.
Nu ben ik niet stoer.![]()
omdat ik hem nog maar net kwijt ben.. zal binnenkort weer eens een toffe aanschaffenquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn zonnebril ftw!
Waarom geen nieuwe gekocht dan C_D?
Dat komt aardig over.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Wreek jezelf maar, oh gij geestige aSj
Nee, niet echt nee.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet echt he?Wat zou ik moeten doen dan? Door een brandende hoepel springen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |