Probeer nu eerst maar eens zonder puntverlies te blijven in de komende wekenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
3 puntjes maken we over een paar weekjes even goed en dan staan wij weer voor wat betreft doelsaldo.![]()
Neem dan ook gewoon je MyActivequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Probeer nu eerst maar eens zonder puntverlies te blijven in de komende weken
@Urs; ik wilde wel linkje doen maar als ik ingelogd ben dan krijg ik de lijst met ATs niet
nee, CJ was ziek geworden, nu volgend weekend....quote:
God, meneer heeft ook het licht uitgevondenquote:
in de komende weken gaat dat zeker lukken met o.a. f voor de deurquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Probeer nu eerst maar eens zonder puntverlies te blijven in de komende weken
@Urs; ik wilde wel linkje doen maar als ik ingelogd ben dan krijg ik de lijst met ATs niet
FOK! is as ussual weer ruk idd..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
[..]
God, meneer heeft ook het licht uitgevonden![]()
Als ik ingelogd ben is de hele layout verziekt. Ik kan dus wel replyen omdat je tijdelijk in kunt loggen bij een reply. Ik kan alleen niets wijzigen omdat je daarvoor al ingelogd dient te zijn et voila
Komt vanzelf wel weer![]()
Ajax: Utrecht uit, Roda thuis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
in de komende weken gaat dat zeker lukken met o.a. f voor de deur![]()
Door niet te neuken ga je nu zelfs fantaseren over kruisjes en ga je ze ook alleenmaar zienquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
nee, CJ was ziek geworden, nu volgend weekend....
http://www.nu.nl/news/128(...)n_schietspellen.html
leuk vest ! oja, al mn smilies doen het niet, laat alleen maar kruisjes zien, bij jullie ook??
Wat Frank zegtquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Heb je nou 48uur aan je broek gekregen? zag wel je naam in het ban topic, maar je bent toch gewoon blijven posten![]()
wat een waardeloze banquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat Frank zegt
Vooral voor het gezeik in het FB topic. Die gozer bleef maar schelden waarop ik dan weer heel cynisch antwoordde waarop hij weer ging schelden en dat ging zo een paar keer door![]()
Ja want de manier waarop jij met V. omging was precies zoals ik met EchtGaaf omgingquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en ik kreeg een PM van NJ dat ik bijna FOK! af was geweest door dat gehuil met V.![]()
![]()
quote:
quote:Een bong wordt, net als een waterpijp, gebruikt om marihuana of hasjiesj te roken. Deze bong stamt af van de waterpijp die afkomstig is uit het Midden-Oosten.
Het grootste verschil tussen een bong en een gewone waterpijp is de dikte van de buis waardoor gerookt wordt. Deze is bij een bong extra groot om veel rook te kunnen bevatten.
Wanneer de roker bijna klaar is met het inademen van de rook wordt de vinger voor het klapgat (luchtgat onderaan de buis) weggehaald zodat de kolom geconcentreerde rook in één keer geïnhaleerd wordt. Het effect is daardoor vele malen sterker en voor beginners is één of twee keer inhaleren voldoende om een hele tijd zwaar stoned te zijn. Een bong kan met of zonder vloeistof onderin gebruikt worden. Ervaren gebruikers doen er soms alcoholische likeuren in, om de smaak beter te maken.
De meeste mensen die dit proberen krijgen een hoestbui, zelfs mensen die al jaren roken. Dit komt door dat de rook in de keel blijft hangen waar door de stembanden geïrriteerd raken, dit kan voorkomen worden door aan het einde van een haal de pijp opzij te houden en met een korte teug frisse lucht de keel rookvrij te maken.
Een relatief onbekende versie van de waterpijp is de ijspijp. De ijspijp is langer dan de normale waterpijp, omdat boven het laagje vloeistof een apart reservoir is voor ijs. Je kan er ijsblokjes in doen, maar ook geschraapt ijs van bijvoorbeeld de ijskast. Vier inkepingen in de pijp zorgen ervoor dat het ijs niet als geheel in het water zakt, maar dat alleen het gesmolten water erin zakt. Het roken van de ijspijp verzwaart het effect van de THC, omdat de rook extra gekoeld geïnhaleerd wordt.
Ga jij je voetbalpoules nog invullen of hoe zit dat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga jij je voetbalpoules nog invullen of hoe zit dat?
Ik quote toch fox??quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
en fox: bek dicht!
of krijg ik nu ook een waarschuwing
Ja dat snap ik !!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik quote toch fox??
Die heeft nog helemaal niks ingevuld. En als die dat niet gaat doen mag die van mij a la direct eruit geflikkerd worden.![]()
Dus laat hem hierop nog ff antwoorden, daarna mag die weer z'n bek houden..![]()
Ja, maar jou vergeven we..quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik !!![]()
Maar ik reageer omdat ik ook niet had ingevuld.
Nee Ajacieden vergeven we niks, daar lachen we omquote:
De vorige keer was het nog slecht voor het Nederlands voetbal en vond je het jammer dat ze Europees verlorenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee Ajacieden vergeven we niks, daar lachen we om
Ja maar dit is de Nederlandse competitie, dat ligt anders.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
De vorige keer was het nog slecht voor het Nederlands voetbal en vond je het jammer dat ze Europees verloren![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee Ajacieden vergeven we niks, daar lachen we om
*naar huis wil*quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef escape_nl het volgende:
Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT
Daar zijn meningen over verdeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
De vorige keer was het nog slecht voor het Nederlands voetbal en vond je het jammer dat ze Europees verloren![]()
Nu nog Call of duty 4... Denk wel binnen een week...quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef escape_nl het volgende:
Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT
Je bent gewoon veels te lui bedoel jequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:13 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben me wachtwoord kwijt bij voetbalpoules daarom kan ik niks invullen
9vd10x begint voor jullie dan pas het gejankquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lach als we weer het veld aflopen in de kuip.
Wat dat betreft is het voordeel in de kuip voor ajax![]()
Fer, je komt weer op FOK!Radio..quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent gewoon veels te lui bedoel je
http://www.voetbalpoules.nl/wachtwoord.asp
![]()
blablabla ajax is de baas in rotterdam blablablaquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
9vd10x begint voor jullie dan pas het gejank
Ik speel savonds weleens..quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb het bf2 verslaafde IO weer te pakken, wie knalt er een keertje mee ??????????![]()
![]()
Man echt waar..het paradijs op aarde.. We zaten op een eilandje van 200 bij 50 meter en hadden privé strandje en beachvilla met jacuzzi..quote:»In dit paradijs is de mens alleen te gast, en hij
moet moet zich daar ook naar gedragen.«
Dikke shit man! Ziet er vet uit!quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:31 schreef jpjedi het volgende:
Zijn we weer lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Weekendje was SUPER!! Ik kan Jacques Cousteau dan ook alleen maar gelijk geven dat hij de Malediven de mooiste plek op aarde vond.
[..]
Man echt waar..het paradijs op aarde.. We zaten op een eilandje van 200 bij 50 meter en hadden privé strandje en beachvilla met jacuzzi..Schoonheid onder water was adembenemend en we hebben op Schildpadden na zowat alles gezien inclusief Sting en Eagle rays. Natuurlijk is 'nemo' ook de revu gepasseerd.
. Haaien vond ik persoonlijk iets minder ook al weet je dat de meeste soorten ongevaarlijk zijn.
![]()
Ondanks dat ik via de Brandweer al mijn duikpapieren heb heb ik niet gedoken aangezien het voor Lies met ASTMA niet mogelijk is maar in mei gaan we terug met mijn zus en mijn zwager en dan ga ik zeker wat duikjes maken.![]()
Lies heeft nog maar een paar foto`s online.
uitzicht vanaf veranda:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Ferdi.. Wat een puinhoop heb je er weer van gemaakt in pol in mijn afwezigheid.Nog even en EG springt voor de trein.
Maar heb toch maar weer even gepost.
![]()
Jezus, dit is al jaren bekendquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
Van Basten: "Mop vertellen goed voor groepsproces"
Ben zo blij dat ze het zo gezellig hebben. En dat is ook vooral erg goed in het veld te zien..![]()
![]()
Heb je de voetbalpoules al ingevuld.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
Deelnemers
User Punten
Silver_Shark 4282
Mr_Baus 4129
IJsmuts 4063
FJD 3899
BugWorks 3886
JMPoSTMaN 3758
escape_nl 3562
staticdata 2971
Godlike02 2885
dekkered 2881
ursel 2876
-Raffie- 2655
Sumera 2591
who the man
Toen geloofden we er nog in, maar ze zijn juist steeds slechter gaan spelen..quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jezus, dit is al jaren bekend![]()
Ziet er goed uit JP&Lies
Wil ik ook wel, maar ja ik zal het met een weekje Barcelona moeten doen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je de voetbalpoules al ingevuld.![]()
quote:Muziek en films op 't PSN!
16 oktober 2007 Sony heeft bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een nieuwe download service voor het PlayStation Network. Hiermee kun je straks muziek en films downloaden naar je harddisk en kijken of luisteren wanneer jij wil! Ook zullen er series te vinden zijn die je in verschrikkelijk dikke kwaliteit kunt gaan checken.
Het voordeel wat Sony heeft is dat ze sowieso kunnen vertrouwen op hun eigen film en muziek maatschappij. Die content komt er dus zeker. Microsoft zal deze content waarschijnlijk nooit kunnen plaatsen op Xbox Live. In Amerika is Microsoft al gestart met zo’n soort download service op de Xbox 360. Daarmee kan je ook muziek, films en series downloaden in HD. Het gaat wederom een spannende strijd worden. Er is echter verder nog niet bekend welke andere maatschappijen ook met Sony in het spreekwoordelijke huwelijksbootje stappen.
Overigens zal de connectie tussen de PSP en PS3 ook meteen verbeterd worden tegen die tijd, zodat je nog makkelijker en beter je muziek en video content kunt streamen vanaf je PS3 harddisk. Waarschijnlijk kan je dan ook het PSN bekijken met je PSP.
Tot slot nog een heel klein nieuwtje dat Sony heel binnenkort gaat komen met een nieuwe update voor je PS3. Hiermee willen ze de interactie van de Blu-Ray speler verbeteren. En dan kunnen er waarschijnlijk ook meteen die nieuwe quad-layer Blu-Ray discs op afgespeeld worden! Can you say 100GB!? Do I hear an amen?
quote:100Gb quad layer Blu-ray disk is er
Door:DooM - Geplaatst:8-10-2007 2:15 - Bekeken:522 - Reacties:16
Hitachi heeft onlangs een 100 gigabyte quad layer Blu-Ray disc op de markt gebracht. Veel mensen denken dat de PS3 dit formaat niet zal kunnen draaien, het tegendeel is echter waar. Door een simpele firmware update heeft de PS3 geen enkele moeite met dit formaat. Dus in principe kun je ervan uitgaan dat er ook games op deze disk gezet zouden kunnen worden, al dan niet in combinatie met een film waarvan de game is afgeleid of visa versa. Ook de filmmuziek zou apart nog gewoon op de disk passen. Maar of deze disk ooit gebuikt worden voor games is afwachten .
Hitachi heeft met de 100 gigabyte quad layer disc een flinke slag geslagen,
HD -DVD zit nu op maximaal 51GB, dus de helft van de Hitachi Blu-ray schijfjes. Hitachi werkt nu al aan een 200GB Blu-ray disc die er volgens Hitachi binnen afzienbare tijd zal komen. Dan heb je een Blu-ray schijf met evenveel capaciteit als een gemiddelde HDD.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Toen geloofden we er nog in, maar ze zijn juist steeds slechter gaan spelen..![]()
Tja dat krijg je van weekendjes weg en vakanties, wordt de hardware lui vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:53 schreef jpjedi het volgende:
Meestal weet ik wel waar ik moet zoeken maar nu ben ik toch uit het veld geslagen. Zomaar ineens, terug van weekendje en ineens niet meer werken.![]()
Vorig seizoen misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
blablabla ajax is de baas in rotterdam blablabla
Onee, in de kuip! Van Sparta niet echt![]()
Heb het over het algemeen, niet een bepaald seizoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vorig seizoen misschien.
Seizoen daarvoor werd je volgens mij verslagen, in amsterdam en in Rotterdam.
Wat een heerlijke dag was dat zeg, lekker boven de F-Side vertoeven (Vak 429 meen ik) en dan met een 1-2 die tribunne aflopen tussen allemaal verdrietige ajaxmannetjes
Je hebt gelijk Kefchen..hoe ik daar nou toch weer bij kom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
![]()
OMFG.. 100GB
Bye bye xdoos.![]()
En als klap op de vuurpijl:![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
![]()
OMFG.. 100GB
Bye bye xdoos.![]()
En als klap op de vuurpijl:![]()
Always at your servicequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig plaats je nog een mooi linkje naar het hopelijk geweldige spel Assassin's Creed en de mooie Jade Raymond
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:51 schreef Keltie het volgende:
Over het algemeen winnen jullie met laf en misselijkmakende fratsen van en bij ons..
Agh, met een beetje geluk zie ik jullie zondag al verliezen
Ik had er al iets van vernomen ja..ik heb potver achter die beesten aangerend met een schep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)ester_New_Delhi.html
pas maar op JP, jij hebt toch ook een boel apen op het balkon![]()
Ik zeg een stroomstok die in Nederland op veemarkten voor de koeien gebruiktenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had er al iets van vernomen ja..ik heb potver achter die beesten aangerend met een schep.![]()
Denk dat ik voortaan de deur maar gewoon dicht doe. Bij de buren hebben er zelfs al 2 in de woonkamer huisgehouden.![]()
Apen is leuk voor drie dagen..nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven wilde apen als lastig ging ervaren in mijn dagelijks bestaan. (lees: buiten de dierentuin.)![]()
puni!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
je zou het niet zeggen maar.... daar ben ik weer
verhuisd en al.
tis nog wel een zooitje hier, maar blij dat we verhuisd zijn. nu moeten we het oude appartement nog ff een snelle witbeurt geven want het ziet er niet meer uit
zit nu vanuit de relax stoel te internetten. UPC. Gisteren gehaald en gelijk dezelfde dag nog internet hebben. Kan casema niet tegen op
.
Nu zo weer offline ff de router installeren zodat ik wireless op de laptop heb en de vaste kabel kan inpluggen. kan ik ook weer eens i/o komen doen. moet alleen nog een bureau hebben dan
je staat inmiddels in mn contacts hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik zeg een stroomstok die in Nederland op veemarkten voor de koeien gebruiktenFf lekker poken.
![]()
ja dat verwacht je niet van UPCquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
puni!!![]()
verhuizing goed gegaan? wel lekker snel internet zeg!en dat van UPC
![]()
oude huisje witten is me iets te veel, maar het halletje witten moet me wel lukken![]()
je vergeet een aap op zeven op een klein kamertje in je huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had er al iets van vernomen ja..ik heb potver achter die beesten aangerend met een schep.![]()
Denk dat ik voortaan de deur maar gewoon dicht doe. Bij de buren hebben er zelfs al 2 in de woonkamer huisgehouden.![]()
Apen is leuk voor drie dagen..nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven wilde apen als lastig ging ervaren in mijn dagelijks bestaan. (lees: buiten de dierentuin.)![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
je vergeet een aap op zeven op een klein kamertje in je huis
Welke vaten bier gaan er ook alweer in jou tap? Dan komen ik en Urs naar jou toequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord - Ajax is uitverkocht. Ik kijk de wedstrijd wel Live op de TV.
Winavi downloadenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
KEUNE VAKANSIE JP!!![]()
ff voor de nerds, ik probeerde gister wat avi's op een dvd te fikken, maar dat lukt nietdeed zoals ik het altijd doe met een cdrom, maar gaat dat anders ofzo? heb ook nog in alcholol zitten kloten maar dat werkt ook niet (althans, ik snap het niet
)
UPC is scherp verbeterd de laatste jaren. Nu wil ik niet direct een verband leggen maar tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef staticdata het volgende:
ja dat verwacht je niet van UPC
zelfs de telefoon van upc doet het goed. moet niet gekker worden met die gasten
Die zopen zelfs je bier opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef Sickert het volgende:
je vergeet een aap op zeven op een klein kamertje in je huis
Casema kut? digitaal werkte bij mij als een speer zonder een cent te betalen inclusief meer zenders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke vaten bier gaan er ook alweer in jou tap? Dan komen ik en Urs naar jou toe
[..]
Winavi downloadenSuper tool
Wel even kopen natuurlijk anders zit je met een watermark.
[..]
UPC is scherp verbeterd de laatste jaren. Nu wil ik niet direct een verband leggen maar toch![]()
Digitale TV werkt ook superJammer dat wij hier met dat kut-Casema opgescheept zitten
Stervensduur en dan werkt het ook nog niet eens super
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Die zopen zelfs je bier op![]()
Gefeliciteerd PuniWanneer is de housewarming?
@Frank, ik heb nog geprobeerd kaarten te halen maar het lukte echt niet. Ik stond om 09:00 bij de sigarenboer maar de wedstrijd verscheen niet op z'n scherm. Vervolgens bellen naar Ticketbox en die zeiden doodleuk dat de voorverkoop wel was begonnenToen snel terug naar huis om over internet te bestellen, eerst stond er op de website een mooie knop met "bestellen" dus ik snel drukken, alle barcodes ingevuld, op doorgaan klikken, helemaal niets
Ik de pagina weer refreshen en toen kon ik opeens geen kaarten meer bestellen
Kansloos dus.
Ik wilde wel een seizoenskaart maar die paste niet meer in m'n boterhamdoosjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef Keltie het volgende:
Feijenoord en kaarten kopen via ticketbox, blijft 1 groot drama. Met uitwedstrijden ook.
Kortom, jij komt ook naar Paddy's in Rotterdam?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij mij kan het alleen als m'n ouders er niet zien. Als m'n pa er is nodigt ie waarschijnlijk wat vrienden van hem niet. Helaas draait Tele 2 alleen beneden en niet op m'n slaapkamer.
Jawel hoor, tot dat je iets wil wijzigen of je de servicedesk moet bellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat verwacht je niet van UPC
Heb je een kabeltje uitgerolt tot daarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Casema kut? digitaal werkte bij mij als een speer zonder een cent te betalen inclusief meer zenders.
Moet alleen nog uit hun bestand zien te geraken wan tik blijf rekeningen krijgen voor bellen en tv.![]()
thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je staat inmiddels in mn contacts hoor![]()
toen ik hem vrijdag kreeg ging ik even bij een vriend koffie drinken. parkeren, deur open en *BAM* tegen de stoeprand aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
thanksen heb je de eerste kras al weer in je focus zitten
![]()
Kom je vervolgens niet opdagen, blijft de winkel dichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
iemand die een een vacature kent om in een winkel in den haag te werken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je vervolgens niet opdagen, blijft de winkel dicht![]()
Stom stom stom, ik had de tip niet eens hoeven geven aan JP. Hij is zelf een weekendje weg, maar laat helaas niet alles foto's zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik zeg een stroomstok die in Nederland op veemarkten voor de koeien gebruiktenFf lekker poken.
![]()
Bleek niks voor mij te zijn, heb uiteindelijk wel me HAVO en dat kon ik nou niet zeggen van de mensen om me heen, irriteerde me mateloos aan de mensen en ben er niet echt voor aangelegdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
je was toch bouwvakker geworden?
I.i..i can't look away...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:55 schreef RudyCarell het volgende:
Damn lukt niet om eze binnen de beperkinge van de usericons aan te passen...
[ afbeelding ]
is op FOK! al een user met deze avatarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:55 schreef RudyCarell het volgende:
Damn lukt niet om eze binnen de beperkinge van de usericons aan te passen...
[ afbeelding ]
Heb 30 jaar in Zwolle gewoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:03 schreef jpjedi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in Kampen eo wonen?![]()
http://www.destentor.nl/kampen/article2051223.ece
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Bleek niks voor mij te zijn, heb uiteindelijk wel me HAVO en dat kon ik nou niet zeggen van de mensen om me heen, irriteerde me mateloos aan de mensen en ben er niet echt voor aangelegd![]()
Dan zal hij wel erg ingekort zijn... Ik krijg hem (als zelf benoemd photoshop-expert) toch echt niet onder de 10kb...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is op FOK! al een user met deze avatar
Extern opslaan..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan zal hij wel erg ingekort zijn... Ik krijg hem (als zelf benoemd photoshop-expert) toch echt niet onder de 10kb...
echt welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Extern opslaan..
Dan wordt de grootte niet gechecked.![]()
FOK!ker plichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef FJD het volgende:
Dan zijn er van die NSBers die je in het Meld hier te grote icons topic aanmelden
Wat Fer zegt, alleen door de NSB-ers wordt je gechecked...quote:
Assasins creed, die komt ook de PC toch? Word echt vet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja tot de release in ieder geval. Mij boeit het niet, zijn voor mij betere en leukere games die op de Xbox 360 uitkomen zoals Assassin's Creed
Wat vinden jullie trouwens van Winamp 5.5?
Is er veel veranderd tov 5.35 dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja tot de release in ieder geval. Mij boeit het niet, zijn voor mij betere en leukere games die op de Xbox 360 uitkomen zoals Assassin's Creed
Wat vinden jullie trouwens van Winamp 5.5?
Dat klinkt wel erg interresant! Komt dat ook door firewalls heen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:13 schreef ursel het volgende:
[..]
De remote is wel super geweldig. Thuis PC aan, op mijn werk eigen MP3 streamen.
Hier in ieder geval wel..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg interresant! Komt dat ook door firewalls heen?
Ja best wel. Hele nieuwe Skin. Het lijkt nu wel meer op Media Player maar dan wat compacter....download em eens zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Is er veel veranderd tov 5.35 dan?
Ben te lui geweest om te updaten omdat die een dag na mijn installatie kwam.
De remote is wel super geweldig. Thuis PC aan, op mijn werk eigen MP3 streamen.
Je hebt HAVO en gaat in een sigarenwinkel staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Had vorige week gesolliciteerd bij een leuk sigarenwinkeltje maja krijg net mail dat de vacature HELAAS al gevuld is.
Vind het behoorlijk KUT![]()
Had er echt op gehoopt man![]()
moet je niet bij bea zitten? die komt vanaf vandaag toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:37 schreef jpjedi het volgende:
mogguh??? Het is vandaag hoor!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:36 schreef Keltie het volgende:
Super Mario Bros. 1 (NES) gedownload.
Super Mario World (SNES) gedownload.
SoR2quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog BombermanMario 64
en Streets of Rage 2. Mario 64 heb ik vroegah nooit gespeeld dus geen nostalgie, vind er dan ook niet zoveel aan
SoR2 moet ik nog spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wel slecht trouwens dat de SEGA toppers nu speelbaar zijn op een nintendo![]()
SEGA had een prachtige historie, die hadden ze een een mooi doosje moeten stoppen en koesteren die hap, niet voor een paar duiten verpatsen een een ron jeremy lookalikequote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
Sega had/heeft niet veel keus meer
Ronquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
SEGA had een prachtige historie, die hadden ze een een mooi doosje moeten stoppen en koesteren die hap, niet voor een paar duiten verpatsen een een ron jeremy lookalike![]()
ron is een lieve, charmante man die op een grappige manier vrouwen neukt. rocco is een anaal gefixeerde bastard, die vrouwen het liefst kapot neuktquote:
en dus: Roccoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ron is een lieve, charmante man die op een grappige manier vrouwen neukt. rocco is een anaal gefixeerde bastard, die vrouwen het liefst kapot neuktdaarom doet hij ook alleen maar die east european shit, die vrouwtjes kunnen niks terugzeggen en laten zich kapot neuken voor een paar tientjes omdat ze anders niks hebben
![]()
geen rocco op mijn HD![]()
Wat en hoe?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:48 schreef Sickert het volgende:
ik heb een mooie wiikey
en een disc met 3000 games
nes/Snes/Segamegadrive
Streets of rage 2
mario's
Ja ik word nu ook nieuwsgierig.quote:
heb eem keer een filmpje gezien dat rocco een chick KNETTERHARD in dr reet neukte op een smerige plee en ondertussen het hoofd van die chick half verzoop in de plee potquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
en dus: Rocco![]()
Peter North dan!!??
Op de GameCube waren ook al verschillende Sega games te verkrijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wel slecht trouwens dat de SEGA toppers nu speelbaar zijn op een nintendo![]()
Tss.. Er bestaat ook zoiets als PMquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:12 schreef FJD het volgende:
Je Wii kan dan homebrew Gamecube discs afspelen en een van de homebrew Gamecube discs is een disc met emulators voor de verschillende consoles incl. alle roms. De rest moet je zelf maar zoeken anders heb ik strak weer een ban
Nadeel is wel dat je die alleen maar met een Gamecube controller kunt spelen, de spellen op de Virtual Console kunnen met de Wii mote/Classic controller.
Of Googlequote:
O my god je hebt er echt verstand van !!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb eem keer een filmpje gezien dat rocco een chick KNETTERHARD in dr reet neukte op een smerige plee en ondertussen het hoofd van die chick half verzoop in de plee pot![]()
maarja, allen beter dan Max Pain oid![]()
Peter north is wel lief, alleen die halve liters kwark die hij over gezichtjes smeert![]()
Je had hem moeten zien tijdens de BootLANquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
O my god je hebt er echt verstand van !!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wie is je favo pornoster!??
wie is de jouwes? ik heb er velequote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wie is je favo pornoster!??
Jenna scoort toch heel hoog hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wie is de jouwes? ik heb er vele![]()
je bedoelt jenna whiskey neem ik aan? heb je gezien hoe ze er tegenwoordig uitziet? siliconen eruit en broodmager, ze denkt dat ze fashion model isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jenna scoort toch heel hoog hoor.
Ginger Lynn ook, hmmmm
En onze Nederlandse Eden oid.
Voorkauwenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Of Google![]()
Kev heeft bovenin nog een weinig subtiele hint gegeven
Kunnen we er rellen dan??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Winterliefhebbers topic Deel #1
Mooi Topic!
homo ben je ook zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee meepraten over de winter!
Doe je mee met de Elfstedentocht Frankiequote:
Dus jij bent de homoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
homo ben je ook zegwinter is per definitie kut omdat het koud is
![]()
Ik wil best schaatsen maar de elfstedentocht overleef ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je mee met de Elfstedentocht Frankie
ga die jongen nou niet aanmoedigenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je mee met de Elfstedentocht Frankie
Je zou toch zeggen dat jij met je voorliefde voor mutsen en harde tepels juist van de winter zou genietenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
homo ben je ook zegwinter is per definitie kut omdat het koud is
![]()
rare kerel ben je eig'lijk ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Winter is geweldig, super gezellig! Ik heb veel liever de winter dan de zomer
Ik ga me toch eens inschrijven voor de schaatsclubquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil best schaatsen maar de elfstedentocht overleef ik niet
dat zou je wel zeggen ja, ware het niet dat ik voor de zomer gemaakt ben. lekker warm zand aan de voetjes, palmboompjes, zonnestralen op mn bolletje.., iquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat jij met je voorliefde voor mutsen en harde tepels juist van de winter zou genieten
Omdat ik liever de winter heb dan de zomer ben ik raar?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
rare kerel ben je eig'lijk ook![]()
nouja, succes maar met de wortelkanaalbehandelingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik liever de winter heb dan de zomer ben ik raar?Beetje krom mutsje
Zo en nu naar de tandarts voor het vervolg van m'n wortelkanaalbehandeling![]()
Er zijn wel meer redenen om je een raar kereltje te vinden hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat ik liever de winter heb dan de zomer ben ik raar?Beetje krom mutsje
eenschquote:
Dus je wilt Frankie eerst MOD maken om vervolgens hem uit GAM weg te hebben??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
Zolang ie dan maar uit GAM wegblijftdan gaat ie ons hele topic wegmodden
Welke console war? Het is toch overduidelijk dat iedere console ruk is behalve de Wii?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je wilt Frankie eerst MOD maken om vervolgens hem uit GAM weg te hebben??
Kan je de console wars niet op een andere manier winnen dan??
Jenna Jameson!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:13 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je bedoelt jenna whiskey neem ik aan? heb je gezien hoe ze er tegenwoordig uitziet? siliconen eruit en broodmager, ze denkt dat ze fashion model isik zal zo ff een lijstje typen van mn favo's. als je volgende keer op de LAN komt kan ik het ook nog wat bewegende beelden laten zien
![]()
Precies, we hoeven alleen maar naar de (verkoop)cijfertjes te kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Welke console war? Het is toch overduidelijk dat iedere console ruk is behalve de Wii?
Alle consoles zijn en blijven gewoon ruk. Maar dat is dan weer mijn mening..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Welke console war? Het is toch overduidelijk dat iedere console ruk is behalve de Wii?
Mwah, het is wel fijn dat je (uitzonderingen daargelaten) gewoon een disc erin kan flikkeren en gelijk kan spelen itt een PCquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Alle consoles zijn en blijven gewoon ruk. Maar dat is dan weer mijn mening..![]()
onbegrijpelijk dat zij de pr0nqueen is geweest, heb onwijs veel films van dr, maar er zijn er maar weinig die me kunnen bekoren...quote:
Het heeft z'n voor en het heeft z'n nadelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:53 schreef Keltie het volgende:
Mwah, het is wel fijn dat je (uitzonderingen daargelaten) gewoon een disc erin kan flikkeren en gelijk kan spelen itt een PC
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, het is wel fijn dat je (uitzonderingen daargelaten) gewoon een disc erin kan flikkeren en gelijk kan spelen itt een PC
Sommige spellen (Mario/Zelda) zijn echt super hoor. En dan ben ik blij dat de console is uitgevonden!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Alle consoles zijn en blijven gewoon ruk. Maar dat is dan weer mijn mening..![]()
Shooters misschien, al vind ik die op de Wii ook goed te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]Dat is toch echt tot nog toe het enige voordeel dat ik erin zie. Uiteindelijk gaat het om het spelen en dat vind ik zelf behoorlijk ruk op een console. Alleen de sport-games kunnen me er dan nog een beetje bekoren..
Shooters zijn ook de enige die ik graag alleen speel. Heb thuis een XBOX en het spel Black, heb het echt een paar keer geprobeerd, maar het boeit me gewoon niet. Het speelt ruk en na een half uur tot een uur ben ik het al zat, gewoon door de manier van spelen. Iets dat ik op de PC niet heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Shooters misschien, al vind ik die op de Wii ook goed te doen.
leuk spel met aparte besturingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OASP-cu9vqo![]()
Ik ga volgend jaar studeren. En dit jaar wil ik ff geld gaan verdienen. Genoeg uitgelegd lijkt mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt HAVO en gaat in een sigarenwinkel staan?
Heb je uberhaupt wel een idee hoe jij je leven gaat invullen? Ooit komen er vaste lasten in alle soorten en maten en dan wil je toch wel wat degelijks als dagbesteding.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Doen jullie express he, om mij uit de tent te lokken ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:49 schreef FJD het volgende:
Ow ja en de Xbox is natuurlijk ruk omdat ik niet kon winnen met Virtua Tennis
Waar woon je? Bij eneco zoeken ze nog mensen en als ik je aanmeld krijg ik mooi 250 euries.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar studeren. En dit jaar wil ik ff geld gaan verdienen. Genoeg uitgelegd lijkt mij![]()
Zoek nu dus werk en dat baantje leek me echt leuk, ben een behoorlijk goeie verkoper![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
leuk spel met aparte besturing
alleen een beetje te makkelijk
6 uur had ik m uitgespeeld
Het is gewoon ruk, met Halo ook en zelf merkte ik er weinig verschil tussen die 2. Het gaat gewoon om het feit van richten enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:04 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Doen jullie express he, om mij uit de tent te lokken ?
K zeg maar niks voor sommige mensen weer gaan klagen als we een discussie houden over console's of over wat dan ook
@ urs : black is sowieso een klote spelhet heeft een klote besturing.
Den Haagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar woon je? Bij eneco zoeken ze nog mensen en als ik je aanmeld krijg ik mooi 250 euries.![]()
Dat is even wennen, vooral als je gegamed hebt met een muis. Had ik ook voor ik ging gamen op console's. K vind een controller veel fijner in de hand liggen dan me hand op een toetsenbord waar ongebruikte knopjes mij in de weg zitten. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Het is gewoon ruk, met Halo ook en zelf merkte ik er weinig verschil tussen die 2. Het gaat gewoon om het feit van richten enzo.
Is het niet waar dan ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jij was toch naar Nederland gevlucht ivm je homosexualiteit?
iemand van een ander topic over mij![]()
Ben zelf niet gevlucht.. ben meegenomen door me moeder, omdat ze wist dat ik geen homo kon zijn in Polenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is even wennen, vooral als je gegamed hebt met een muis. Had ik ook voor ik ging gamen op console's. K vind een controller veel fijner in de hand liggen dan me hand op een toetsenbord waar ongebruikte knopjes mij in de weg zitten. Maar dat is mijn mening.
Nu heb ik de zelfde probleem maar dan met muizen en toetsenborden. PC gamen zal lastig worden voor mij aangezien ik nu een controller gewend ben.
[..]
Is het niet waar dan ?
Dan zullen we vanaaf merken of je ook echt homo bentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:51 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ben zelf niet gevlucht.. ben meegenomen door me moeder, omdat ze wist dat ik geen homo kon zijn in Polen
Gelukkig geld dat voor iedereen, he Ferdi....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Er zijn wel meer redenen om je een raar kereltje te vinden hoor![]()
Frankie
Wat is er vanaaf...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan zullen we vanaaf merken of je ook echt homo bent![]()
![]()
Je moet het ook absoluut niet negatief opvattenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig geld dat voor iedereen, he Ferdi....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik ga naar de stad, ff een vriend bezoeken wiens vader een bordeel heeft woehoeeee!
Had ik ook een paar weken geleden, ging het over een stage plek voor het school jaar 2006/2007quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
Word ik net gebeld waar ik was op m'n sollicitatiegesprekDus ik meteen "Afspraak? Ik weet helemaal niets van die shizzle!".
Meteen maar even de afspraak opnieuw gemaaktCommunicatiefoutje bij het bedrijf
Klinkt gezellig en ik wil ook welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ergens half / eind november? En dan moeten er wel meer BoF!'ers komen zoals Jorrit, Kevin & IJs...
24 !!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op dit moment heb ik alleen 24 november nog helemaal niks staan.
Weekend van de 24e is geen optie voor mij..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt gezellig en ik wil ook wel
Echter dan moet ik wel even kijken hoe ik zit met de tijd.
Op dit moment heb ik alleen 24 november nog helemaal niks staan.
De kwaliteit bij ENECO moet wel omhoog en niet omlaagquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar woon je? Bij eneco zoeken ze nog mensen en als ik je aanmeld krijg ik mooi 250 euries.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Weekend van de 24e is geen optie voor mij..
Ben dat weekend (25e) dan alweer 2 jaar getrouwd..
whehehequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
24 !!![]()
![]()
Frank wordt gek!!!!![]()
oja, ik wil er ook graag bij zijn, lijkt me gezellie!! neem ik ff wat porno mee!!![]()
quote:Ferdi zegt:
Ow over Ajax gesproken.
Ferdi zegt:![]()
Ferdi zegt:
Blijkt dat Slavia Praag toch een tegenstander van formaat is.
Ferdi zegt:
Arsenal - Slavia. Doe eens een gokje op de uitslat?
Ferdi zegt:
*uitslag*
Frank zegt:
7-0
Ferdi zegt:
![]()
Frank zegt:
Frank zegt:
Pwned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
Lezen jullie uberhaupt mijn posts of doen die er niet toe?
Stomme vraag natuurlijk
IJs, wanneer is trouwens de BoF-pool party in Bent? Dat was toch bij jou?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef FJD het volgende:
Trouwens. Wij als Feyenoord supporters waren de eerste om te lachen toen Ajax niet kon winnen van Slavia Praag. Gisteren speelde Slavia Praag een uitwedstrijd bij Arsenal en toen bleek dat we het mis hadden
FilmpjeEigenlijk wel jammer dat Ajax dus niet door is gegaan. Had hun ook wel zo hard op hun bek willen zien gaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
IJs, wanneer is trouwens de BoF-pool party in Bent? Dat was toch bij jou?
ik ben niet getrouwdquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou thuis zit, maar hier iig niet hoor..![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ferdi: Van wanneer tot wanneer ben jij met vakantie dan?
ik meen me te herinneren dat hij 15 november weggingquote:
een goede vriendin van me is net een weekend terug uit ZA, leeuwen zijn daar SUPERGEIL!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat hij 15 november wegging
Ferdi waar in zuid-afrika ga je bivakkeren?
Er komt hier ook geen hyves erin en vervloek iedereen die het wel gebruikt..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:56 schreef staticdata het volgende:
ik ben zeker de enige hier zonder een hyves-account
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:26 schreef ursel het volgende:
Overigens gaat het denk ik wel een bout reunie worden zeg. Zaterdag-middag van 14:00 - 15:30
ff in een lokaaltje met een Raak kinder-cola babbelen wat je doet en dan weer oprotten..
Geld uitgeven in een bordeel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:47 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Begint goed, eerst een jaar werken daarna je geld uitgeven in een bordeel en dan weer in de schoolbanken gaan zitten. Zal je zwaar tegenvallen na een jaar werken/niksen![]()
[..]
Had ik ook een paar weken geleden, ging het over een stage plek voor het school jaar 2006/2007Geodelft is wel erg laat met een reactie. Vroegen ze of ik dit jaar stage bij ze wil lopen. Gaat lastig als ik al stage loop bij een andere ingenieursbureau
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:10 schreef escape_nl het volgende:
Newsleecher kan niet op een Mac
Zit je dan met je mooie MAC spul..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:10 schreef escape_nl het volgende:
Newsleecher kan niet op een Mac.
je hebt maar 1 goed programma voor osx en dat is Unison maar die werkt hier niet naar behoren, geen supersearch, alleen nzb import, Linda heeft namelijk de nieuwste Mac 22 inch
Ach so, du bilderdieb.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:42 schreef FJD het volgende:
Place your bets!
De grote Wanneer-gooit-JP-z'n-MAC-uit-het-raam-en-gaat-z'n-x86-PC-weer-gebruiken-
omdat-hij-niet-kan-wennen-aan-de-interface-quizMorpheus - 25 Oktober 2007 Sickert - 25 Oktober 2007 12:30 (local time, 09:00 NL) Ursel - Oud&Nieuw 2007 00:00 Shizzle Nizzle - 23 Januari 2008 FJD - 1 Maart 2008
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:42 schreef FJD het volgende:
Place your bets!
De grote Wanneer-gooit-JP-z'n-MAC-uit-het-raam-en-gaat-z'n-x86-PC-weer-gebruiken-
omdat-hij-niet-kan-wennen-aan-de-interface-quizMorpheus - 25 Oktober 2007 Sickert - 25 Oktober 2007 12:30 (local time, 09:00 NL) Ursel - Oud&Nieuw 2007 00:00 Shizzle Nizzle - 23 Januari 2008 FJD - 1 Maart 2008 IJsmuts - Overmorgen
kut, 25 oct is overmorgen ofzo, denk ik ff lollig te wezenquote:
Zit Cardinal op Ursels accountquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's wel een unieke gebeurtenis inderdaad..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
Zit Cardinal op Ursels account![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort kan je me weer een keer pwnen hoor![]()
Commanderen is alleen leuk als ze naar je luisteren. En daar wil het nog maar al te vaak aan schorten helaas..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:06 schreef R_B het volgende:
Morguh!
Tijd voor de wekelijkse update...
Gisteren voor het eerst commander geweest in 32 vs 32 op wake island.
Ik denk wel een makkelijke map voor een commander...
We stonden 140 tickets tegen 170....
Uiteindelijk toch gewonnen....
Continue avp gestuurd...artellerie...
Kun je nou nog als je voor een dropping kiest, voor een voertuig/soort krat kiezen?? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk...
Ik speelde in de zoom mode, dan kun je precies alles aangeven voor je 'leden'...
Was wel aardig...alleen het is leuker om zelf op het slagveld te staan ipv. bevelen door te geven...
hmmm dat was toch al langer bekend?quote:
Die is allang uit (In Europa)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:02 schreef jpjedi het volgende:
zoals bernhard zo hebben gezegd. HA..HA...HA![]()
Die Apples hebben de zaken toch wel een stukje slimmer in elkaar gedraaid moet ik zeggen. Echter mis wel typische windows dingen mar dat zal wel wennen. Ik knal hier mijn werk zooi ook gelijk op en dan ben ik los.![]()
Vannacht to fucking 2 uur zitten kompioeteren.![]()
nieuw OSX komt vandaag uit en we krijgen hem gratis nagestuurd. Hiermee kan je bijvoorbeeld gewoon xp of vista in een windowtje draaien binnen OSXpwnd
Maar wel om de staatskas te spekken..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
hmmm dat was toch al langer bekend?
belasting op vliegverkeer is gewoon toerist pesten. Belastingen zijn niet de manier om het op te lossen.
Dat werd inderdaad al eerder geroepen maar die geluiden kwamen dan voornamelijk van de vlieglobby, Schiphol en de luchtvaartmaatschappijen, en tja het is natuurlijk logisch dat die tegen de plannen zijn maar dat nu het Milieuplanbureau te plannen zo afschiet is wel nieuws te noemen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef staticdata het volgende:
hmmm dat was toch al langer bekend?
belasting op vliegverkeer is gewoon toerist pesten. Belastingen zijn niet de manier om het op te lossen.
Precies, typisch calimero gedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:24 schreef staticdata het volgende:
Tja Wouter Bos he... als de minima niet op vakantie kunnen zullen de jan modalen onder ons ook niet met het vliegtuig mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |