Jezus, dit is al jaren bekendquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef ursel het volgende:
Van Basten: "Mop vertellen goed voor groepsproces"
Ben zo blij dat ze het zo gezellig hebben. En dat is ook vooral erg goed in het veld te zien..![]()
![]()
Heb je de voetbalpoules al ingevuld.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:47 schreef Silver_Shark het volgende:
Deelnemers
User Punten
Silver_Shark 4282
Mr_Baus 4129
IJsmuts 4063
FJD 3899
BugWorks 3886
JMPoSTMaN 3758
escape_nl 3562
staticdata 2971
Godlike02 2885
dekkered 2881
ursel 2876
-Raffie- 2655
Sumera 2591
who the man
Toen geloofden we er nog in, maar ze zijn juist steeds slechter gaan spelen..quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jezus, dit is al jaren bekend![]()
Ziet er goed uit JP&Lies
Wil ik ook wel, maar ja ik zal het met een weekje Barcelona moeten doen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je de voetbalpoules al ingevuld.![]()
quote:Muziek en films op 't PSN!
16 oktober 2007 Sony heeft bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een nieuwe download service voor het PlayStation Network. Hiermee kun je straks muziek en films downloaden naar je harddisk en kijken of luisteren wanneer jij wil! Ook zullen er series te vinden zijn die je in verschrikkelijk dikke kwaliteit kunt gaan checken.
Het voordeel wat Sony heeft is dat ze sowieso kunnen vertrouwen op hun eigen film en muziek maatschappij. Die content komt er dus zeker. Microsoft zal deze content waarschijnlijk nooit kunnen plaatsen op Xbox Live. In Amerika is Microsoft al gestart met zo’n soort download service op de Xbox 360. Daarmee kan je ook muziek, films en series downloaden in HD. Het gaat wederom een spannende strijd worden. Er is echter verder nog niet bekend welke andere maatschappijen ook met Sony in het spreekwoordelijke huwelijksbootje stappen.
Overigens zal de connectie tussen de PSP en PS3 ook meteen verbeterd worden tegen die tijd, zodat je nog makkelijker en beter je muziek en video content kunt streamen vanaf je PS3 harddisk. Waarschijnlijk kan je dan ook het PSN bekijken met je PSP.
Tot slot nog een heel klein nieuwtje dat Sony heel binnenkort gaat komen met een nieuwe update voor je PS3. Hiermee willen ze de interactie van de Blu-Ray speler verbeteren. En dan kunnen er waarschijnlijk ook meteen die nieuwe quad-layer Blu-Ray discs op afgespeeld worden! Can you say 100GB!? Do I hear an amen?
quote:100Gb quad layer Blu-ray disk is er
Door:DooM - Geplaatst:8-10-2007 2:15 - Bekeken:522 - Reacties:16
Hitachi heeft onlangs een 100 gigabyte quad layer Blu-Ray disc op de markt gebracht. Veel mensen denken dat de PS3 dit formaat niet zal kunnen draaien, het tegendeel is echter waar. Door een simpele firmware update heeft de PS3 geen enkele moeite met dit formaat. Dus in principe kun je ervan uitgaan dat er ook games op deze disk gezet zouden kunnen worden, al dan niet in combinatie met een film waarvan de game is afgeleid of visa versa. Ook de filmmuziek zou apart nog gewoon op de disk passen. Maar of deze disk ooit gebuikt worden voor games is afwachten .
Hitachi heeft met de 100 gigabyte quad layer disc een flinke slag geslagen,
HD -DVD zit nu op maximaal 51GB, dus de helft van de Hitachi Blu-ray schijfjes. Hitachi werkt nu al aan een 200GB Blu-ray disc die er volgens Hitachi binnen afzienbare tijd zal komen. Dan heb je een Blu-ray schijf met evenveel capaciteit als een gemiddelde HDD.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Toen geloofden we er nog in, maar ze zijn juist steeds slechter gaan spelen..![]()
Tja dat krijg je van weekendjes weg en vakanties, wordt de hardware lui vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 06:53 schreef jpjedi het volgende:
Meestal weet ik wel waar ik moet zoeken maar nu ben ik toch uit het veld geslagen. Zomaar ineens, terug van weekendje en ineens niet meer werken.![]()
Vorig seizoen misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
blablabla ajax is de baas in rotterdam blablabla
Onee, in de kuip! Van Sparta niet echt![]()
Heb het over het algemeen, niet een bepaald seizoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vorig seizoen misschien.
Seizoen daarvoor werd je volgens mij verslagen, in amsterdam en in Rotterdam.
Wat een heerlijke dag was dat zeg, lekker boven de F-Side vertoeven (Vak 429 meen ik) en dan met een 1-2 die tribunne aflopen tussen allemaal verdrietige ajaxmannetjes
Je hebt gelijk Kefchen..hoe ik daar nou toch weer bij kom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
![]()
OMFG.. 100GB
Bye bye xdoos.![]()
En als klap op de vuurpijl:![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
![]()
OMFG.. 100GB
Bye bye xdoos.![]()
En als klap op de vuurpijl:![]()
Always at your servicequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig plaats je nog een mooi linkje naar het hopelijk geweldige spel Assassin's Creed en de mooie Jade Raymond
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:51 schreef Keltie het volgende:
Over het algemeen winnen jullie met laf en misselijkmakende fratsen van en bij ons..
Agh, met een beetje geluk zie ik jullie zondag al verliezen
Ik had er al iets van vernomen ja..ik heb potver achter die beesten aangerend met een schep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/128(...)ester_New_Delhi.html
pas maar op JP, jij hebt toch ook een boel apen op het balkon![]()
Ik zeg een stroomstok die in Nederland op veemarkten voor de koeien gebruiktenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had er al iets van vernomen ja..ik heb potver achter die beesten aangerend met een schep.![]()
Denk dat ik voortaan de deur maar gewoon dicht doe. Bij de buren hebben er zelfs al 2 in de woonkamer huisgehouden.![]()
Apen is leuk voor drie dagen..nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven wilde apen als lastig ging ervaren in mijn dagelijks bestaan. (lees: buiten de dierentuin.)![]()
puni!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef staticdata het volgende:
je zou het niet zeggen maar.... daar ben ik weer
verhuisd en al.
tis nog wel een zooitje hier, maar blij dat we verhuisd zijn. nu moeten we het oude appartement nog ff een snelle witbeurt geven want het ziet er niet meer uit
zit nu vanuit de relax stoel te internetten. UPC. Gisteren gehaald en gelijk dezelfde dag nog internet hebben. Kan casema niet tegen op
.
Nu zo weer offline ff de router installeren zodat ik wireless op de laptop heb en de vaste kabel kan inpluggen. kan ik ook weer eens i/o komen doen. moet alleen nog een bureau hebben dan
je staat inmiddels in mn contacts hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik zeg een stroomstok die in Nederland op veemarkten voor de koeien gebruiktenFf lekker poken.
![]()
ja dat verwacht je niet van UPCquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
puni!!![]()
verhuizing goed gegaan? wel lekker snel internet zeg!en dat van UPC
![]()
oude huisje witten is me iets te veel, maar het halletje witten moet me wel lukken![]()
je vergeet een aap op zeven op een klein kamertje in je huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik had er al iets van vernomen ja..ik heb potver achter die beesten aangerend met een schep.![]()
Denk dat ik voortaan de deur maar gewoon dicht doe. Bij de buren hebben er zelfs al 2 in de woonkamer huisgehouden.![]()
Apen is leuk voor drie dagen..nooit gedacht dat ik ooit in mijn leven wilde apen als lastig ging ervaren in mijn dagelijks bestaan. (lees: buiten de dierentuin.)![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
je vergeet een aap op zeven op een klein kamertje in je huis
Welke vaten bier gaan er ook alweer in jou tap? Dan komen ik en Urs naar jou toequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord - Ajax is uitverkocht. Ik kijk de wedstrijd wel Live op de TV.
Winavi downloadenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
KEUNE VAKANSIE JP!!![]()
ff voor de nerds, ik probeerde gister wat avi's op een dvd te fikken, maar dat lukt nietdeed zoals ik het altijd doe met een cdrom, maar gaat dat anders ofzo? heb ook nog in alcholol zitten kloten maar dat werkt ook niet (althans, ik snap het niet
)
UPC is scherp verbeterd de laatste jaren. Nu wil ik niet direct een verband leggen maar tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef staticdata het volgende:
ja dat verwacht je niet van UPC
zelfs de telefoon van upc doet het goed. moet niet gekker worden met die gasten
Die zopen zelfs je bier opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:49 schreef Sickert het volgende:
je vergeet een aap op zeven op een klein kamertje in je huis
Casema kut? digitaal werkte bij mij als een speer zonder een cent te betalen inclusief meer zenders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke vaten bier gaan er ook alweer in jou tap? Dan komen ik en Urs naar jou toe
[..]
Winavi downloadenSuper tool
Wel even kopen natuurlijk anders zit je met een watermark.
[..]
UPC is scherp verbeterd de laatste jaren. Nu wil ik niet direct een verband leggen maar toch![]()
Digitale TV werkt ook superJammer dat wij hier met dat kut-Casema opgescheept zitten
Stervensduur en dan werkt het ook nog niet eens super
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Die zopen zelfs je bier op![]()
Gefeliciteerd PuniWanneer is de housewarming?
@Frank, ik heb nog geprobeerd kaarten te halen maar het lukte echt niet. Ik stond om 09:00 bij de sigarenboer maar de wedstrijd verscheen niet op z'n scherm. Vervolgens bellen naar Ticketbox en die zeiden doodleuk dat de voorverkoop wel was begonnenToen snel terug naar huis om over internet te bestellen, eerst stond er op de website een mooie knop met "bestellen" dus ik snel drukken, alle barcodes ingevuld, op doorgaan klikken, helemaal niets
Ik de pagina weer refreshen en toen kon ik opeens geen kaarten meer bestellen
Kansloos dus.
Ik wilde wel een seizoenskaart maar die paste niet meer in m'n boterhamdoosjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef Keltie het volgende:
Feijenoord en kaarten kopen via ticketbox, blijft 1 groot drama. Met uitwedstrijden ook.
Kortom, jij komt ook naar Paddy's in Rotterdam?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij mij kan het alleen als m'n ouders er niet zien. Als m'n pa er is nodigt ie waarschijnlijk wat vrienden van hem niet. Helaas draait Tele 2 alleen beneden en niet op m'n slaapkamer.
Jawel hoor, tot dat je iets wil wijzigen of je de servicedesk moet bellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat verwacht je niet van UPC
Heb je een kabeltje uitgerolt tot daarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Casema kut? digitaal werkte bij mij als een speer zonder een cent te betalen inclusief meer zenders.
Moet alleen nog uit hun bestand zien te geraken wan tik blijf rekeningen krijgen voor bellen en tv.![]()
thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je staat inmiddels in mn contacts hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |