Groningen Stad #150 - Jubileuuuuuuummm!!quote:
Hier ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meet ter ere van het jubileumtopic was supergezellig.
Wel gewone poep? En steeds op dezelfde plaats? Of her en der?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:Waarom poept mijn kat nog steeds buiten de bak, nu alweer 4 x en heeft ze net 3x achter elkaar gekotst
!!
Weer een ware orgie, net als alle Groningen meets.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meet ter ere van het jubileumtopic was supergezellig.
Heb ik ook last van maar ik moet nog even..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ook weer terug van Zernike. Heb nu nergens zin meer in![]()
Mijn moeder wil deze nacht even afwachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:18 schreef MaxMark het volgende:
CZ., mijn katten hebben ook van die symptomen gehad. Je moet zeker weten even bij de dierenarts langs.
Ik heb dr ook tweequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nu trouwens 2 collegepasjes van dit studiejaar. Eentje waar bachelor op staat en eentje waar master op staat bij de opleiding
Nou, dan geloof ik dat je hier wel goed zit.quote:
Met een groen-wit hart zit ik hier wel goed tochquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dan geloof ik dat je hier wel goed zit.
Ja, maar bedenk wel dat niet iedereen die in dit topic zit de plaatselijke FC steuntquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Sharo het volgende:
Met een groen-wit hart zit ik hier wel goed toch?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Domme opmerking van de maand..
Alex is z'n telefoon kwijt en vraagt of ik even wil bellen zodat ie kan zoeken. Tuurlijk, geen probleem. Ik bel, Alex neemt op, ik vraag: "Heb je 'm kunnen vinden?"
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Domme opmerking van de maand..
Alex is z'n telefoon kwijt en vraagt of ik even wil bellen zodat ie kan zoeken. Tuurlijk, geen probleem. Ik bel, Alex neemt op, ik vraag: "Heb je 'm kunnen vinden?"
Niet echt nu. Net wel de afwas gedaan en nog even gelachen om wat rellerij in een ander topic, waardoor Alex vanavond weer eens wat te doen hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Is iedereen druk bezig?
En mij heb je nooit gebeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan bellen. Maar ik raak er van af, gister ook al gebeldmet Lyssa
Stomme busrukkersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt nu. Net wel de afwas gedaan en nog even gelachen om wat rellerij in een ander topic, waardoor Alex vanavond weer eens wat te doen had![]()
Slaap lekker, ik ga zo ook maarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
kut alweer 11 uurik ga ook... truste!
morgen alleen op het werk btwnou ja, alleen op het magazijn.. de productie draait gewoon
als je wit/groen/wit bedoelt wel (vlag van de stad)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Sharo het volgende:
[..]
Met een groen-wit hart zit ik hier wel goed toch?
Neopets ftw!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan bellen. Maar ik raak er van af, gister ook al gebeldmet Lyssa
Sorry?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:54 schreef Dangel het volgende:
Jaaa Neopets!Heb er nu een in mn broekzak zitten, omdatik Bob. gedumpt heb
Truste Lyssa, goedemorgen Groningen!
Mn Bob. sleutelhangerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry?![]()
En MaxMark: Ik heb alles is liefde ook gezien en hij is inderdaad echt erg leuk! Zeker een aanrader.
Ik wil m ook zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil Alles is liefde ook zien! Denk alleen niet dat Do2 mee wil..
En die heb je zomaar gedumpt?quote:
Gratis gekregen bij mn eerste autoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
En die heb je zomaar gedumpt?Die wil ik al vet lang. Maar er is lastig aan te komen als je niet eens een rijbewijs hebt.
![]()
Hm, was je naar de Pathe geweest? Want dan loopt dat must see toch echt niet zo goed, daar was het afgelopen zaterdag echt enorm leeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Alles is liefde is echt een aanrader.
De zaal was ook gewoon uitverkocht
monoloog over iemand die verder totaal niemand hier kentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.
I know, maar hoezo kwam je daar nou weer bij?
Wat voor raars deed ik dat je daaraan dacht?![]()
Mja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
monoloog over iemand die verder totaal niemand hier kent
jij ook nietz
Suc6 met je bijles, CZ. Hopelijk haal je door de bijlessen binnenkort een mooi cijfer op je toetsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo PSM.
Ik heb over een paar mins wiskundebijles.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef nietzman het volgende:
Jup, en dikke mensen zijn gezellig.
Hij noemt je verkapt ongezellig!quote:
Jij bent allang niet dik meer joh.quote:
Nee, ik interpreteer je gedrag alsof jij jezelf dik vind, en ik spreek dat tegen, een wezenlijk verschil. De eerste4 dikke vrouw in deze reeks moet ik nog tegen komen. Allemaal babes van de bovenste plank hierquote:
Dat vind ik zo raar he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:39 schreef S-Two het volgende:
DaD, zat jij toevallig gister rond half 1 in de kantine van de UB?
Je moet ook nooit op geheimzinnige knopjes in de koelkast drukken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef freecell het volgende:
Nee, ik heb gisteren perongeluk het vriesvak ontdooid, stond de koelkast blank
Deed ik niet. Ik heb alleen de hele koelkast wat minder koud gezet, omdat mijn bosui (die onderin lag) half bevroren was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:48 schreef maok het volgende:
[..]
Je moet ook nooit op geheimzinnige knopjes in de koelkast drukken.![]()
Geen idee hoe laat ik gister precies was, maar ik ben er eigenlijk elke dag wel ergens tussen 12 en 1, dus het zou zomaar kunnen ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:39 schreef S-Two het volgende:
DaD, zat jij toevallig gister rond half 1 in de kantine van de UB?
ik zat m al eens op vuiltjes te bestuderen inderdaad.... maar voor mn officiele werk heb ik die toets niet nodig, misschien vandaar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:49 schreef MaxMark het volgende:
Je spatie-toets heeft nieuwe batterijen nodig, Alex.
Artikelbeheer. Administratief werk. Dat soort dingen. Maar das met TABs ennietmetspatiesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
Of moet je zo nu en dan ook nog wat dom nummertjes intikken?
Haha, heb je op zich wel gelijk in ja.. Maar ik post al wel ongeveer een half jaar niet meer in dit topic en ik spreek sowieso niet zo snel mensen aan...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar he?Een dag na detijd op FOk vragen was jij dat?
Warom liep je er nietop af, en zei je " Hoi Tineke". Het ergste water kan gebeuren is dathet DaD NIET is. Maar dan heb je wel weer eengesprek meten mooie vrouw
Wantdatis het, alsje denktdathet DaD was
Ja, denk het wel. Rok aan? Je kwam me iig heel bekend voor, en toen na een tijdje bedacht ik me opeens dat jij het wel eens kon zijn geweest. Maar goed..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat ik gister precies was, maar ik ben er eigenlijk elke dag wel ergens tussen 12 en 1, dus het zou zomaar kunnen ja.
Dacht je me te zien?
Klopt ja, zwart rokje, grijs truitje, ik zat aan die hoge tafel iets heel interessants te lezen over OCR. Volgende keer wel even iets zeggen hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Haha, heb je op zich wel gelijk in ja.. Maar ik post al wel ongeveer een half jaar niet meer in dit topic en ik spreek sowieso niet zo snel mensen aan...
[..]
Ja, denk het wel. Rok aan? Je kwam me iig heel bekend voor, en toen na een tijdje bedacht ik me opeens dat jij het wel eens kon zijn geweest. Maar goed..
Volgens mij was je heel sexy yoghurt ofso aan het etenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klopt ja, zwart rokje, grijs truitje, ik zat aan die hoge tafel iets heel interessants te lezen over OCR. Volgende keer wel even iets zeggen hè?
Helaas, dan was ik het niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij was je heel sexy yoghurt ofso aan het eten, maar zal de volgende keer wel even iets zeggen ja, ben de laatste weken toch veel in de UB.
Dan had ik anders dus mooi voor lul gestaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas, dan was ik het niet.
De topics gingen op den duur zo snel, en daarnaast vond ik het ook niet echt leuk meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom post j hier niet meer eigenlijk S-two?
Is een gevoel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, nu zegt iedereen dat wel, maar nu weet ik nog niet waarom![]()
Ik ook dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:46 schreef Grulez het volgende:
Mwah kan me er iets bij voorstellen. Vond het eerst ook leuker.
nee, de klok op het werk loopt nogal voor. Dus volgesn de letter van d wet was ik de twee keer dat ik te laat was niet eens te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog 2 minuten alex.
Ivm een onderzoek hier aan de uni. Maar ik ga verschillende scholen benaderen, dus ik weet nog niet of ik op het Augustinus terecht kom. Moet wel een VWO 5 klas hebben. Heb je een beetje een aardige docent Nederlands?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja
5VWO, Augustinus
Hoezo kom je daar dan ineens een keer?
Denk dat je daar wel een sterk punt hebt ja. Ik ken niemand uit het topic en ik had het gevoel dat het een beetje een kliekjestopic (hoe de fuck schrijf je dat) was geworden. Daar is niets mis mee hoor, maar sommige mensen, zoals ik bijvoorbeeld, hebben daar niet echt belang bij. Ik lees nu heel soms nog eens wat in het topic, maar heb het idee dat het echt een soort van slow-chat is geworden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Grulez het volgende:
Komt ws omdat de nieuwigheid ervan is. De spanning (/nieuwsgierigheid) is weg doordat de meesten elkaar wel eens zien of gezien hebben. Mensen die daar niet zo expliciet bij (willen) horen, hebben daardoor denk ik minder affiniteit met dit topic.
achter duct tape geplakt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:06 schreef Lyssa het volgende:
ik heb zelfs netjes de draadjes weggewerkt!! ok, een beetje dan
de wet. niet d-wetquote:
STA is danook bedoeld om slowchattopics voor mensen uit een bepaalde stad of streek te herbergenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel een sterk punt hebt ja. Ik ken niemand uit het topic en ik had het gevoel dat het een beetje een kliekjestopic (hoe de fuck schrijf je dat) was geworden. Daar is niets mis mee hoor, maar sommige mensen, zoals ik bijvoorbeeld, hebben daar niet echt belang bij. Ik lees nu heel soms nog eens wat in het topic, maar heb het idee dat het echt een soort van slow-chat is geworden.
Ik dacht serieus dat er een wet was die 'van d' heettequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
achter duct tape geplakt?
[..]
de wet. niet d-wet
dat is ook een SCquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
Jullie hebben er een SC van gemaakt jaZwijndrecht heet maar 6 of 7 delen
Klopt ook zeker ja. Maarja, kan niet echt goed uitleggen waarom ik hier nooit meer post. Maar het is ook niet zo dat ik het vroegere mis ofso..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
STA is danook bedoeld om slowchattopics voor mensen uit een bepaalde stad of streek te herbergenDat van die kliekjesvorming heb je helemaal gelijk in. Maar dat zie je in elke topicreeks met meer dan 3 delen.
Dat is het probleem denk ik ook een beetje. Jij vindt het bijvoorbeeld leuk om wat dan ook maar neer te zetten. De ene keer echt iets met inhoud, de andere keer bijvoorbeeld iets over een Australisch vriendinnetje wat verder niemand hier iets zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit wat snellere wel oke.
Anders moet je zooooooo lang wachten op reacties.
Dat vind ik dan weer vrij saai.
Maarja, that's me.![]()
Nee hoor. Er zijn veel meer kampen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is het probleem denk ik ook een beetje. Jij vindt het bijvoorbeeld leuk om wat dan ook maar neer te zetten. De ene keer echt iets met inhoud, de andere keer bijvoorbeeld iets over een Australisch vriendinnetje wat verder niemand hier iets zegt
Voor de mensen die wat meer van 'inhoud' houden (wat ik niet beledigend tov jou bedoel), wordt dat als minder prettig ervaren en het weerhoudt hen ervan om wel eens iets met 'inhoud' te posten.
Je hebt zeg maar twee kampen, en het kamp die de wat minder serieuze dingen volop post, heeft het voortouw.
idd, ik heb een paar maandne geledenook wle eens te horen gekrgeen hier dat ik maar naar R&P op moets donderen of zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef teigan het volgende:
maar wat zou jij dan voor inhoudelijke posts willen zien MM?
Ik kan me wel herinneren dat ik wel eens met oa. DaD diepere gesprekken had, en dat heel veel mensen daar neit op zaten te wachten..
Altijd weer die randstedelingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
Het is allemaal de schuld van Tom.
Tom woont niet in Den Haagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd weer die randstedelingenhet is de schuold van Den haag!
![]()
Agreedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
Het is allemaal de schuld van Tom.
quote:
Klopt, dat bedoel ik idd niet. Incrowd grapje, moet kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tom woont niet in Den Haag
Of bedoelde je dta ook niet![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb rene achter de schermen gedisst en op msn gepwnt
Ik denk dat Teigan het inderdaad wel waardeerd dat je haar lief vindquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben richting Papendrecht
Fijne avond mensjes
Astrid is t liefst
*zuchtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:48 schreef Sebasser het volgende:
Ga je alleen voor nieuwe schoenen de stad in, kom ik terug met 450¤ aan kleding.
Oh, en nieuwe schoenen.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat Teigan het inderdaad wel waardeerd dat je haar lief vind
Die had ik sowieso al, maar nu heb ik keigave.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:49 schreef Renesite het volgende:
Je hebt andere kleren nu dan je Dommelsch shirt?
En nu pimpen in het 'show je nieuwe aankopen' topic hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die had ik sowieso al, maar nu heb ik keigave.
Ik had opeens een modeingeving. zoeen shoppingspree.
Ik voelde me net een vrouw.
Ik heb volgende week wel weer geld hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach en wee.
Oh, en ik heb een nieuwe waterkoker.
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu pimpen in het 'show je nieuwe aankopen' topic he.
Of in het 'Centrale Britney Spears en Paris Hilton nieuws" topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu pimpen in het 'show je nieuwe aankopen' topic he.
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee.
Dat doe ik pas als ik zo ver heen ben als die mooiboys met hun handtasjes.
En dat zal nooit gebeuren.
Oh men... je bent zo grappig... dat na 3 keer dezelfde grap gemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of in het 'Centrale Britney Spears en Paris Hilton nieuws" topic
Ik heb nog wel een jas van vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
En ik heb 2 nieuwe jassen.
Ik ook nog, maar die is mij te groot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een jas van vorig jaar.
Boeheo ik ben nu gekwetstquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh men... je bent zo grappig... dat na 3 keer dezelfde grap gemaakt te hebben!!!
Zei je niet dat je ging TV kijken ofzo?![]()
Hehhee! Bedoel je niet te ruim?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook nog, maar die is mij te groot.
Ja nou, te ruim dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehhee! Bedoel je niet te ruim?Als-ie te groot is dan ben je in lengte achteruit gegaan
!!
Oh men... Middelbare school memories?quote:
Ben jij fan van ijsmeis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh men... Middelbare school memories?
Men, doe niet zo geveinsd leukDoe ff normaal ofzo.
Hmmmm theeee..... grote mokken thee.... hmmmmmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb maar Pickwick goodnight thee genomen.
Overheerlijk die
Ik heb rooibos Anijs, Rooibos balm met melisse en valeriaan, rooibos heunningerbos en goodnight.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm theeee..... grote mokken thee.... hmmmmm
Jaaaquote:
Ja, Bastet, mijn eigen Godinnetjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:49 schreef maok het volgende:
Zit er een blote poes bij je op schoot Alexxxxx?![]()
Trouwens, de Fok!stok is in Groningen:
FOK! stok door NL-spel Deel 67 ronde *O* Oudehaske *O*
Ik haal hem net uit friesland vandaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, Bastet, mijn eigen Godinnetje
Morgen dan misshcien de stok kidnappen naar Cornjum, als ik zin heb
Nee...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Julianaplein, maok?
Inderdaad, terug met dat dingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:54 schreef maok het volgende:
[..]
Ik haal hem net uit friesland vandaan![]()
![]()
Ja, dat zeg natuurlijk niet, dat is het spelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad, terug met dat ding
Waar dan wel?
Dan vind ik dat PSM hem naar een van de twe boden hier in de straat die naast elkara staan moet brengen, die zou toch nog eens een koje koffie bij me komen drinken. of was anders, want mn koffiezetter is niet meer bruikbaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, dat zeg natuurlijk niet, dat is het spel![]()
Dat zou best kunnen jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
S-Two, ik zat wel soep te eten, kan dat ook sexy zijn geweest?.
En oh mensen, ik heb m'n eerste vrije zaterdag in een half jaar, en ik vind het heerlijk..
Ben je vrij vandaag?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja.
Ik moet zo maar eens aan de studie gaan.
Sjup, beker/inhaal. Is nog geen enkele wedstrijd afgelast en we zijn keihard de beker uitgevlogen dus een weekje vrij, is ook wel eens lekkerquote:
Nee, veel te verbaasd om te schoppenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:10 schreef nietzman het volgende:
En, geschopt?
Ik ben ook wel eens aangesproken als mevrouw toen ik nog lang haar had, en als je je dan omdraait die mensen altijd zo'n hele verbaasde blik en direct excuses makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik was zonet even in de winkel, rijdt er een meisje met een winkelwagentje bijna op mijn hakken.
Zegt die papa: "uitkijken, anders rijd je die meneer op zijn hakken!"
Dus ik kijk om, zo van: huh?![]()
Hij: "ow, sorry, die mevrouw!"
Nouja!![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik was zonet even in de winkel, rijdt er een meisje met een winkelwagentje bijna op mijn hakken.
Zegt die papa: "uitkijken, anders rijd je die meneer op zijn hakken!"
Dus ik kijk om, zo van: huh?![]()
Hij: "ow, sorry, die mevrouw!"
Nouja!![]()
Volgens mij niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Je lijkt toch in geen enkel punt op een man?
![]()
Je hebt hakken. Ooh niet van schoenen werd er bedoeld, wsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Ik heb lang haar, ik heb borsten, ik heb vrouwenkleding aan. Ik begrijp het niet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen dan misshcien de stok kidnappen naar Cornjum, als ik zin heb
Als ik gister zin had gehad, dan was dat nog gebeurd ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan vind ik dat PSM hem naar een van de twe boden hier in de straat die naast elkara staan moet brengen, die zou toch nog eens een koje koffie bij me komen drinken. of was anders, want mn koffiezetter is niet meer bruikbaar
Velo 1 natuurlijk, maar we staan wel 2equote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sjup, beker/inhaal. Is nog geen enkele wedstrijd afgelast en we zijn keihard de beker uitgevlogen dus een weekje vrij, is ook wel eens lekker. Hoe gaat het bij jou? Velo 2 toch?
Speel je op zaterdag of zondag? Zondag speelt best hoog toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Velo 1 natuurlijk, maar we staan wel 2e
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Speel je op zaterdag of zondag? Zondag speelt best hoog toch?
edit: Ik zie je al op de foto bij zaterdag1 staan![]()
Hier doen ze het ook niet, maar bij Lyssa heb ik ze gezien. Wat een schatjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:40 schreef teigan het volgende:
Nog even voor Alexxxxx
Het katertje:
[ afbeelding ]
Het poesje:
[ afbeelding ]
De looft den heer er is hoop meetquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef MaxMark het volgende:
Welke meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |