Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Domme opmerking van de maand..
Alex is z'n telefoon kwijt en vraagt of ik even wil bellen zodat ie kan zoeken. Tuurlijk, geen probleem. Ik bel, Alex neemt op, ik vraag: "Heb je 'm kunnen vinden?"
Niet echt nu. Net wel de afwas gedaan en nog even gelachen om wat rellerij in een ander topic, waardoor Alex vanavond weer eens wat te doen hadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Is iedereen druk bezig?
En mij heb je nooit gebeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan bellen. Maar ik raak er van af, gister ook al gebeldmet Lyssa
Stomme busrukkersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet echt nu. Net wel de afwas gedaan en nog even gelachen om wat rellerij in een ander topic, waardoor Alex vanavond weer eens wat te doen had![]()
Slaap lekker, ik ga zo ook maarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
kut alweer 11 uurik ga ook... truste!
morgen alleen op het werk btwnou ja, alleen op het magazijn.. de productie draait gewoon
als je wit/groen/wit bedoelt wel (vlag van de stad)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Sharo het volgende:
[..]
Met een groen-wit hart zit ik hier wel goed toch?
Neopets ftw!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb gewoon een schijthekel aan bellen. Maar ik raak er van af, gister ook al gebeldmet Lyssa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |