Groningen Stad #150 - Jubileuuuuuuummm!!quote:
Hier ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meet ter ere van het jubileumtopic was supergezellig.
Wel gewone poep? En steeds op dezelfde plaats? Of her en der?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:Waarom poept mijn kat nog steeds buiten de bak, nu alweer 4 x en heeft ze net 3x achter elkaar gekotst
!!
Weer een ware orgie, net als alle Groningen meets.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
De meet ter ere van het jubileumtopic was supergezellig.
Heb ik ook last van maar ik moet nog even..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ook weer terug van Zernike. Heb nu nergens zin meer in![]()
Mijn moeder wil deze nacht even afwachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:18 schreef MaxMark het volgende:
CZ., mijn katten hebben ook van die symptomen gehad. Je moet zeker weten even bij de dierenarts langs.
Ik heb dr ook tweequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nu trouwens 2 collegepasjes van dit studiejaar. Eentje waar bachelor op staat en eentje waar master op staat bij de opleiding
Nou, dan geloof ik dat je hier wel goed zit.quote:
Met een groen-wit hart zit ik hier wel goed tochquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dan geloof ik dat je hier wel goed zit.
Ja, maar bedenk wel dat niet iedereen die in dit topic zit de plaatselijke FC steuntquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:11 schreef Sharo het volgende:
Met een groen-wit hart zit ik hier wel goed toch?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Domme opmerking van de maand..
Alex is z'n telefoon kwijt en vraagt of ik even wil bellen zodat ie kan zoeken. Tuurlijk, geen probleem. Ik bel, Alex neemt op, ik vraag: "Heb je 'm kunnen vinden?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |