Klopt ook zeker ja. Maarja, kan niet echt goed uitleggen waarom ik hier nooit meer post. Maar het is ook niet zo dat ik het vroegere mis ofso..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
STA is danook bedoeld om slowchattopics voor mensen uit een bepaalde stad of streek te herbergenDat van die kliekjesvorming heb je helemaal gelijk in. Maar dat zie je in elke topicreeks met meer dan 3 delen.
Dat is het probleem denk ik ook een beetje. Jij vindt het bijvoorbeeld leuk om wat dan ook maar neer te zetten. De ene keer echt iets met inhoud, de andere keer bijvoorbeeld iets over een Australisch vriendinnetje wat verder niemand hier iets zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit wat snellere wel oke.
Anders moet je zooooooo lang wachten op reacties.
Dat vind ik dan weer vrij saai.
Maarja, that's me.![]()
Nee hoor. Er zijn veel meer kampen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is het probleem denk ik ook een beetje. Jij vindt het bijvoorbeeld leuk om wat dan ook maar neer te zetten. De ene keer echt iets met inhoud, de andere keer bijvoorbeeld iets over een Australisch vriendinnetje wat verder niemand hier iets zegt
Voor de mensen die wat meer van 'inhoud' houden (wat ik niet beledigend tov jou bedoel), wordt dat als minder prettig ervaren en het weerhoudt hen ervan om wel eens iets met 'inhoud' te posten.
Je hebt zeg maar twee kampen, en het kamp die de wat minder serieuze dingen volop post, heeft het voortouw.
idd, ik heb een paar maandne geledenook wle eens te horen gekrgeen hier dat ik maar naar R&P op moets donderen of zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef teigan het volgende:
maar wat zou jij dan voor inhoudelijke posts willen zien MM?
Ik kan me wel herinneren dat ik wel eens met oa. DaD diepere gesprekken had, en dat heel veel mensen daar neit op zaten te wachten..
Altijd weer die randstedelingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
Het is allemaal de schuld van Tom.
Tom woont niet in Den Haagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd weer die randstedelingenhet is de schuold van Den haag!
![]()
Agreedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
Het is allemaal de schuld van Tom.
quote:
Klopt, dat bedoel ik idd niet. Incrowd grapje, moet kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tom woont niet in Den Haag
Of bedoelde je dta ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |