abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54035299
Maar ik ben ook zo iemand die het vroeger leuker vond. En vroegâh ging dit topic veel minder snel. Misschien was het daarom wel leuker?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:30:49 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_54035330
Ik vind dit wat snellere wel oke.
Anders moet je zooooooo lang wachten op reacties.
Dat vind ik dan weer vrij saai.
Maarja, that's me.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_54035337
Soms gaat het nu ook nergens over.. Of dan komen er mensen tussendoor blaten over niets, en niemand die het boeiend vind of er ook maar op reageert, maar toch staat het er wel weer.

Het is nu misschien wel iets teveel SC, en te weinig inhoud..
Maarja, voeg zelf iets zinvols toe, wie weet helpt het.

Ik zag net op de rotonde bij de korreweg een auto met pech staan, ze stond er echt heel lullig, tegen de stoeprand aangereden, en ze blokkeerde zowel de fietsers als de auto's..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:35:13 #179
82589 S-Two
barba macacu
pi_54035384
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

STA is danook bedoeld om slowchattopics voor mensen uit een bepaalde stad of streek te herbergen Dat van die kliekjesvorming heb je helemaal gelijk in. Maar dat zie je in elke topicreeks met meer dan 3 delen.
Klopt ook zeker ja. Maarja, kan niet echt goed uitleggen waarom ik hier nooit meer post. Maar het is ook niet zo dat ik het vroegere mis ofso..

Excuus voor mijn halve zinnen en slechte uitleg, * S-Two is behoorlijk brak
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54035409
mensen als Bob. en Lyssa zijn er toch vrij gemakkelij tussen gerold, toch?
pi_54035412
Hersenloos lullen is gewoon gezellig
† The 3 Kings †
pi_54035429
Eens kijken hoe t eten vordert.. Zal mams nog niet eens aan begonnen zijn, maar ok
† The 3 Kings †
pi_54035514
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind dit wat snellere wel oke.
Anders moet je zooooooo lang wachten op reacties.
Dat vind ik dan weer vrij saai.
Maarja, that's me.
Dat is het probleem denk ik ook een beetje. Jij vindt het bijvoorbeeld leuk om wat dan ook maar neer te zetten. De ene keer echt iets met inhoud, de andere keer bijvoorbeeld iets over een Australisch vriendinnetje wat verder niemand hier iets zegt
Voor de mensen die wat meer van 'inhoud' houden (wat ik niet beledigend tov jou bedoel), wordt dat als minder prettig ervaren en het weerhoudt hen ervan om wel eens iets met 'inhoud' te posten.
Je hebt zeg maar twee kampen, en het kamp die de wat minder serieuze dingen volop post, heeft het voortouw.
pi_54035517
Zo, dat was toch wel enigzins inhoudelijk
Hopen dat het ook duidelijk is.
pi_54035593
maar wat zou jij dan voor inhoudelijke posts willen zien MM?

Ik kan me wel herinneren dat ik wel eens met oa. DaD diepere gesprekken had, en dat heel veel mensen daar neit op zaten te wachten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54035694
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:43 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dat is het probleem denk ik ook een beetje. Jij vindt het bijvoorbeeld leuk om wat dan ook maar neer te zetten. De ene keer echt iets met inhoud, de andere keer bijvoorbeeld iets over een Australisch vriendinnetje wat verder niemand hier iets zegt
Voor de mensen die wat meer van 'inhoud' houden (wat ik niet beledigend tov jou bedoel), wordt dat als minder prettig ervaren en het weerhoudt hen ervan om wel eens iets met 'inhoud' te posten.
Je hebt zeg maar twee kampen, en het kamp die de wat minder serieuze dingen volop post, heeft het voortouw.
Nee hoor. Er zijn veel meer kampen.
Student-niet student
christelijk-niet christelijk
van Friesekomaf - van andere komaf - geboren groninger
voetbalfan - geen voetbalfan

en ga zo maar door.

Ik vind het juist leuk dat dat vrijwl altijd geod gaat, en dat die verschillende groepen toch leukin elkara over lopen. Als dit echt zo'n kut topic was geweest, waren er geen 151 delen geweest
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:54:04 #187
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54035700
Het is allemaal de schuld van Tom.
Ik ga naar huis.
pi_54035724
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef teigan het volgende:
maar wat zou jij dan voor inhoudelijke posts willen zien MM?

Ik kan me wel herinneren dat ik wel eens met oa. DaD diepere gesprekken had, en dat heel veel mensen daar neit op zaten te wachten..
idd, ik heb een paar maandne geledenook wle eens te horen gekrgeen hier dat ik maar naar R&P op moets donderen of zo

Maar neem nu Peterselieman. Die post regematig berichten in de trant van
"eris een vuilnisbak inde band gestoken in ide en die straat". Op en top ontopic, maar alsnog boeit het enkel de mensne die die straat kennen.
pi_54035737
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
Altijd weer die randstedelingen het is de schuold van Den haag!
pi_54035751
Ik moet nu de bus halen, zal vanavond nog wel even motiveren
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:04:28 #191
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_54035854
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Altijd weer die randstedelingen het is de schuold van Den haag!
Tom woont niet in Den Haag
Of bedoelde je dta ook niet
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_54035856
Dit is gewoon een groot kuttopic.
maar wel goed voor mn post aantal
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_54035907
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef nietzman het volgende:
Agreed
† The 3 Kings †
pi_54035911
Den Haag

Zwijndrecht
† The 3 Kings †
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:10:13 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_54035952
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef TheSorrow het volgende:
Den Haag

Zwijndrecht
Zweinstein
pi_54036009
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tom woont niet in Den Haag
Of bedoelde je dta ook niet
Klopt, dat bedoel ik idd niet. Incrowd grapje, moet kunnen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:19:32 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_54036147
Ik dacht al wel dat je gwn weer op den haag aan het schelden was
pi_54036221
ja. maar niet op de regering
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:25:49 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_54036276
Dat was nog niet eens in me opgekomen eigenlijk.
pi_54036300
Ik wens je een fijne avond toe liefste, en ik zie je morgen

Ik ben eten en je bent wss weg als ik terug kom, vandaar

† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')