Oh men... je bent zo grappig... dat na 3 keer dezelfde grap gemaakt te hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of in het 'Centrale Britney Spears en Paris Hilton nieuws" topic
Ik heb nog wel een jas van vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
En ik heb 2 nieuwe jassen.
Ik ook nog, maar die is mij te groot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een jas van vorig jaar.
Boeheo ik ben nu gekwetstquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh men... je bent zo grappig... dat na 3 keer dezelfde grap gemaakt te hebben!!!
Zei je niet dat je ging TV kijken ofzo?![]()
Hehhee! Bedoel je niet te ruim?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ook nog, maar die is mij te groot.
Ja nou, te ruim dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehhee! Bedoel je niet te ruim?Als-ie te groot is dan ben je in lengte achteruit gegaan
!!
Oh men... Middelbare school memories?quote:
Ben jij fan van ijsmeis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh men... Middelbare school memories?
Men, doe niet zo geveinsd leukDoe ff normaal ofzo.
Hmmmm theeee..... grote mokken thee.... hmmmmmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb maar Pickwick goodnight thee genomen.
Overheerlijk die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |