Ben je vrij vandaag?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja.
Ik moet zo maar eens aan de studie gaan.
Sjup, beker/inhaal. Is nog geen enkele wedstrijd afgelast en we zijn keihard de beker uitgevlogen dus een weekje vrij, is ook wel eens lekkerquote:
Nee, veel te verbaasd om te schoppenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:10 schreef nietzman het volgende:
En, geschopt?
Ik ben ook wel eens aangesproken als mevrouw toen ik nog lang haar had, en als je je dan omdraait die mensen altijd zo'n hele verbaasde blik en direct excuses makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik was zonet even in de winkel, rijdt er een meisje met een winkelwagentje bijna op mijn hakken.
Zegt die papa: "uitkijken, anders rijd je die meneer op zijn hakken!"
Dus ik kijk om, zo van: huh?![]()
Hij: "ow, sorry, die mevrouw!"
Nouja!![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik was zonet even in de winkel, rijdt er een meisje met een winkelwagentje bijna op mijn hakken.
Zegt die papa: "uitkijken, anders rijd je die meneer op zijn hakken!"
Dus ik kijk om, zo van: huh?![]()
Hij: "ow, sorry, die mevrouw!"
Nouja!![]()
Volgens mij niet!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Je lijkt toch in geen enkel punt op een man?
![]()
Je hebt hakken. Ooh niet van schoenen werd er bedoeld, wsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Ik heb lang haar, ik heb borsten, ik heb vrouwenkleding aan. Ik begrijp het niet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen dan misshcien de stok kidnappen naar Cornjum, als ik zin heb
Als ik gister zin had gehad, dan was dat nog gebeurd ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan vind ik dat PSM hem naar een van de twe boden hier in de straat die naast elkara staan moet brengen, die zou toch nog eens een koje koffie bij me komen drinken. of was anders, want mn koffiezetter is niet meer bruikbaar
Velo 1 natuurlijk, maar we staan wel 2equote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Sjup, beker/inhaal. Is nog geen enkele wedstrijd afgelast en we zijn keihard de beker uitgevlogen dus een weekje vrij, is ook wel eens lekker. Hoe gaat het bij jou? Velo 2 toch?
Speel je op zaterdag of zondag? Zondag speelt best hoog toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Velo 1 natuurlijk, maar we staan wel 2e
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Speel je op zaterdag of zondag? Zondag speelt best hoog toch?
edit: Ik zie je al op de foto bij zaterdag1 staan![]()
Hier doen ze het ook niet, maar bij Lyssa heb ik ze gezien. Wat een schatjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:40 schreef teigan het volgende:
Nog even voor Alexxxxx
Het katertje:
[ afbeelding ]
Het poesje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |