Suiker-bieten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Iedereen gefeliciteerd dan maar
Ik zit heerlijk te internetten in mijn flatje aan de aqaumarijnstraat
In de zalige geur van bieten
Ben ik niet, ik fake hetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
En van waar is die ouwe spammert Dangel zo vrolijk?
Ja, jezelf overschreeuwen. Dus uitbundig blij doen, terwijl je je kut voelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:30 schreef Dangel het volgende:
Overscheeuwen?
Jaaaaaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, jezelf overschreeuwen. Dus uitbundig blij doen, terwijl je je kut voelt.
Ik werd er wel weer een beetje vrolijk van omdat het zo belaggelijk wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
-
Dan heeft het in ieder geval nut gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:59 schreef maok het volgende:
[..]
Ik werd er wel weer een beetje vrolijk van omdat het zo belaggelijk was![]()
Is afhankelijk van het studie niveau, of je al eerder hebt gestudeerd en of je nog geen 27 bent dacht ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:32 schreef Dangel het volgende:
Iemand hier ervaring met gaanstuderen nadat je al jarengewerkt hebt?
StuFi zit er dan al niet meer in he?
heej wat grappig, bij welk bedrijf?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef maok het volgende:
Ik kan als assistent landmeter aan de slag als ik wil maar als ik zo naar buiten kijk lijkt me dat helemaal niets![]()
Landmeter lijkt me een enorm gave baanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef maok het volgende:
Ik kan als assistent landmeter aan de slag als ik wil maar als ik zo naar buiten kijk lijkt me dat helemaal niets![]()
mik_infra is landmeter... En een goeie ook.. Ze zijn echt heel hard op zoek naar goede landmeter, dus je zou het kunnen overwegen.. Wie weet betalen ze je opleiding ook nog wel...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Landmeter lijkt me een enorm gave baanVriend van meheeft dat ook gedaan
Over die regen heb je wel een punt, lekker geld verdienen terweil je in de keet zit te koffie thee leutenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef teigan het volgende:
[..]
heej wat grappig, bij welk bedrijf?
Als het regent werk je niet hoor, anders gaat de apparatuur stuk..
Van Drenthe tot aan't wad!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gefeliciteerd! Met dit jubi-topique van de best lopende S&S reeks
Tijd voor het volkslied dan maar?
Van Lauwerszee tot Dollard tou....
mik belde vanmorgen rond een uurtje of 10, hij kon niets doen door de regen..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
Over die regen heb je wel een punt, lekker geld verdienen terweil je in de keet zit te koffie thee leuten
Ik vind dat het Gronings volkslied hier best wel eens langs mag komen. Beter dan 'bepaalde' liedjes uit andere 'bepaalde' delen des lands van 'bepaalde' users hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gefeliciteerd! Met dit jubi-topique van de best lopende S&S reeks
Tijd voor het volkslied dan maar?
Van Lauwerszee tot Dollard tou....
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand..quote:
Geert Teisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind dat het Gronings volkslied hier best wel eens langs mag komen. Beter dan 'bepaalde' liedjes uit andere 'bepaalde' delen des lands van 'bepaalde' users hier
Ain pronkjewail mit golden raand....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:12 schreef maok het volgende:
Rondom ain wondre stad.
rondom ain wondre stad!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand..
Maar het was wel goedquote:
Is grunnen stad en ommelaand!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ain pronkjewail mit golden raand....
Is het niet in golden raand?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ain pronkjewail mit golden raand....
De meningen zijn verdeeld. Maar de meest doorgaande versie is volgens mij inderdaad 'in'quote:
Er staan apostrofs in, dat klopt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.poeziemarathon.nl/volkslied.html
Loonindicatie? Werktijden? Hoe lang duurt een opleiding, en waar is die? Zoeken ze in Fryslân ook mensen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:55 schreef teigan het volgende:
[..]
mik_infra is landmeter... En een goeie ook.. Ze zijn echt heel hard op zoek naar goede landmeter, dus je zou het kunnen overwegen.. Wie weet betalen ze je opleiding ook nog wel...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vroeg me vandaag af waarom alex uit het sterrebos kwam fietsen in een regenpak op een oranje fiets.
Het was hem dan ook niet.
Geeft niet. Iedereen doet dat foutquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou en
Het was de eerste die ik vond![]()
ja had ik ook... ik werd om 8.15 wakker en daarna om het uur, maar het was gewoon te donker en ik hoor de regen buiten....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:29 schreef teigan het volgende:Mogguh!
Ik dacht vanmorgen echt even dat ik een uur te vroeg was opgestaan, wat ongelooflijk deprimerend, dat het nog zo donker is als je wakker wordt...
neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan zijn stem?![]()
zowel mn reactie op de PM als de post die ik makate omdat de reactie niet lukte zijn kwijtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:05 schreef teigan het volgende:
Dangel, zie je pm
Enkel zn stem?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan zijn stem?![]()
Ik vind het prima maar ik ga niets organiseren. Ik ga nu weer, ik ga op jacht naar werk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
KOmt er trouwens nog iets terecht van een meet:?
Zn stem viel me toch wel als eerste op eigenlijkquote:
Dat, met als aanvulling dat ik ook nog eens werkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:21 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar ik ga niets organiseren. Ik ga nu weer, ik ga op jacht naar werk.
Ik kan alle andere weekenden van oktober nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:33 schreef teigan het volgende:
Ik kan dit weekend niet...
Veels te druk...
Verkapt 'Ik-denk-dat-ik-dan-niet-kan-'post.quote:
flauw hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Verkapt 'Ik-denk-dat-ik-dan-niet-kan-'post.
Het zou best kunnen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:55 schreef Dangel het volgende:
Jullie zien er uit alsof jullie net klaar zijn gekomen
Echt wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hmm, we kunnen het ook tot half november uitstellen. Dan hebben we in ieder geval meer tijd om alles te plannen en zijn er geen tentamens die roet in het eten gooien.
Tip: https://bars.rug.nl/login/nlquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:10 schreef teigan het volgende:
Goh, waarom wil de rug mail toch geen attachments van 17 MB versturen...
helemaal mee eens. mits weekendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hmm, we kunnen het ook tot half november uitstellen. Dan hebben we in ieder geval meer tijd om alles te plannen en zijn er geen tentamens die roet in het eten gooien.
Hmm. Lastig, maar ja aan de andere kant kun je het niet iedereen naar de zin maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt wel.Over 3 week toetsweek hier.
Dan kom ik een keertje niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm. Lastig, maar ja aan de andere kant kun je het niet iedereen naar de zin maken.
Dank, dat had ik zelf dus ook even na mijn laatste post ontdekt, maar fok! ligt zo vaak plat dat posten een hele sport is..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tip: https://bars.rug.nl/login/nl
Stuur je de link mee![]()
Ik wil ook thee!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:41 schreef freecell het volgende:
Kaneelthee, een hele pot!
Die papieren om het er op te drukken? Ik heb ze eens gekocht bij de Hema, dus als je ze wilt zou je daar kunnen kijken?quote:
STA Groningen topic babequote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:02 schreef freecell het volgende:
Crosspost:
Ik heb t-shirt bedruk dingen gekocht waarmee je een tekst op een papier kan printen, die je vervolgens op je kleding kan strijken.
Voordat ik 6 t-shirts ga maken voor ons zussenweekend, wil ik graag eerst testen. Dus ik dacht: Laat ik op mn hardloopshirt testen!
Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
De hond van mn ouders zn ene oog is er vandaag mee opgehouden, valtbijna uit zn kas ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn poezel had een verstopt anaal kliertje
Hopelijk gaat t binnekort wat beter, ze had zich helemaal open gekrabt bij de staartwortel.
Had me dan gesmst, as usual.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hey je bent een smurf of niet he?En ik had geen vrouwelijk kledingadvies
Mn bloesje met lange mouwen zat nog steeds in de wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had me dan gesmst, as usual..
Ja, tof inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook een leuke he, Alex?
[ afbeelding ]
Die hoofden![]()
Echt zon blik van "moet dat nou, dat teken?"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef teigan het volgende:
freecell kijkt wel heel grappig!!
Ik ben moe, en heb koppijn, lekker naar bedje toe dus...
*hugs* slaap lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef teigan het volgende:
freecell kijkt wel heel grappig!!
Ik ben moe, en heb koppijn, lekker naar bedje toe dus...
Nou, daar gaat mijn kans op een baan in het noorden...quote:Onderzoekers RUG voor de klas
Gepubliceerd op 17 oktober 2007, 20:49
Laatst bijgewerkt op 17 oktober 2007, 21:15
Groningen -
Jonge onderzoekers in de bètawetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen gaan lesgeven op middelbare scholen. Op deze manier moeten meer (gepromoveerde) wetenschappers voor de klas komen en het dreigend lerarentekort worden tegengegaan.
De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) begint volgend jaar met twaalf jonge onderzoekers, assistenten-in-opleiding (aio’s), die op middelbare scholen in het Noorden gaan lesgeven. Deze aio’s moeten lesgeven in de vakken wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie en informatica en ze kunnen worden ingezet bij de verdiepingsvakken natuur, leven en technologie (NLT) en wiskunde D. De jaren daarop moeten meer jonge onderzoekers de weg naar havo- en vwo-scholen weten te vinden.
”Doel is meer gepromoveerden voor de klas te krijgen”, zegt Alex van den Berg van het Bètasteunpunt van de RUG. ”Zij zijn op de hoogte van de nieuwste wetenschappelijke ontwikkelingen en kunnen leerlingen laten zien hoe leuk en interessant wetenschap is.” Nevendoel is meer leerlingen te interesseren voor de exacte vakken.
Dit jaar krijgen de wetenschappers een didactische cursus en bereiden ze zich voor op het lesgeven, zodat ze na de zomervakantie aan de slag kunnen. Aio’s in de exacte vakken zouden makkelijk een baan moeten vinden, maar volgens Van den Berg is voor lang niet elke gepromoveerde een wetenschappelijke carrière weggelegd. ”Niet elke aio vindt een baan die past bij zijn promotieonderwerp. Een baan in het onderwijs kan een goed alternatief zijn.”
Assistenten-in-opleiding doen onderzoek en geven daarnaast les aan studenten op de universiteit. Van den Berg: ”Aio’s die puur wetenschappelijk geïnteresseerd zijn, zullen waarschijnlijk niets voelen voor een baan in het onderwijs, maar er zijn er genoeg die onderwijs geven interessant en spannend vinden.
Die willen we vragen voor de middelbare scholen.” Aio’s kunnen zo na hun promotie met een jaar werken en leren bevoegd leraar zijn.
Dat aio’s gaan lesgeven op scholen is één onderdeel van het project. Tegelijkertijd gaan docenten van middelbare scholen aan de slag op de universiteit. Zij worden ingezet bij werkcolleges en practica. ”Docenten kunnen weer kijken hoe het toegaat op de universiteit en kunnen hun universitaire kennis eens opfrissen. Dat is voor henzelf inspirerend en kan een impuls geven aan hun onderwijs.”
Waarschijnlijk dacht ik ook zoietsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt zon blik van "moet dat nou, dat teken?"
Truste en beterschap.
Volgens mij al een stuk of 9 nu in de telling. Jullie toch ook?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:09 schreef teigan het volgende:
terwijl maok al een mini Groningenmeeting geregeld heeft voor dit weekend...
Volgens mij gaan daar best veel fokkers zijn..
Iets van: 'Ik achtervolg echt niemand' (als reactie op mensen die roepen 'Hij ging die kant op') of juist: 'Wáár ging ie heen?' of 'Ik heb het konijn gezien' (snapt freecell waarschijnlijk alleen) of 'Ze zitten me achter na'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:02 schreef freecell het volgende:
Crosspost:
-knip-
Heeft er nog iemand een ludieke tekst?
Ik geloof dat ze wel vaker zijn uitgerukt dan 2 keer:quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hou je contacten bij je faculteit warm, Teigan. Misschien kun je op die manier er tussenrollen.
De brandweer van de post Vinkhuizen heeft het maar druk vandaag. Hoor ze al voor de 2e keer vandaag langsrijden.
1 2 | B01 - KAZERNEALARM GRONINGEN-VINKHUIZEN |
Daar komt het bij mij ook op neer jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:13 schreef Dangel het volgende:
nope, heerlijk geslapen. maar ik had graaglanger geslapen
NIemand roept of ik iemand achtervolgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:12 schreef maok het volgende:
Iets van: 'Ik achtervolg echt niemand' (als reactie op mensen die roepen 'Hij ging die kant op') of juist: 'Wáár ging ie heen?' of 'Ik heb het konijn gezien' (snapt freecell waarschijnlijk alleen) of 'Ze zitten me achter na'
érg korte nacht. En lange dag voor de boeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Wats er aan het handje, Bob. ?
Das wel bagger iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
érg korte nacht. En lange dag voor de boeg.
Maarja, eigen schuld dikke bult.![]()
Geinigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Omg
Kijk wat ik vond!
[ afbeelding ]
Klikbaarwat was dat maken toch melig
ik op mn barkruk aan de balie achter de PC, naast mn schuifluikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
Zit nu al weer op Zernike
Hopelijk is het dan idd dat, en niets ernstigersquote:
Sorry?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef Dangel het volgende:
Godver, DaD zien posten had me men baan kunnen kosten, ik en mn nieuwsgierighied
Zie haar postgeschiedenis.quote:
Beetje moeilijk, we hadden in onze kerk een keer een preek met het thema "heb je het konijn gezien?" alleen ik kan het niet in 3 woorden samenvatten helaas. Leg het nog wel een keer uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef teigan het volgende:
maareh freecell, leg eens uit?
Over dat konijn?
Ik was een post aan het invoeren onder die quote en toen werd hij opeens dubbel ingevoerd en zónder mijn reactie er onder.quote:
Niet op mn werk idd... ENik had er in geen eeuwen gekeken! Totdatjij me er op wees... ENmeteen een PM van een jaloerse vrouw, datwas dan wel weer grappigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen Alex!
Moet je ook niet in van die rare topics kijken..
Kreeg jij een PM over mijn foto?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niet op mn werk idd... ENik had er in geen eeuwen gekeken! Totdatjij me er op wees... ENmeteen een PM van een jaloerse vrouw, datwas dan wel weer grappig
Ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kreeg jij een PM over mijn foto?.
Ik wilde bijna zeggen, magje ij mij ook wel doen. Maar i9k weetdat op dit exacte moment mijn moeder dat aan het doen isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
Ik ben al bezig met opruimen. Ik heb nu 2 wasmachines en een afwasmachine draaien en alle vieze afwas bevind zich verder in de keuken en de was in badkamer. Er is progressie![]()
Huh? Ik weet van niets. Googletalk deed in het begin een beetje raar hè?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja!Die liet ik je gister nog lezen ook! Vond je al zo afweziggister toen je net online was...
Yeah!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
Ik ben al bezig met opruimen. Ik heb nu 2 wasmachines en een afwasmachine draaien en alle vieze afwas bevind zich verder in de keuken en de was in badkamer. Er is progressie![]()
Zoeen mevrouw die zoiets had van warom reageer je wel op haar foto enniet op die van mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niets. Googletalk deed in het begin een beetje raar hè?
Stuur anders eens door?.
Goed zo maok!.
Ik ben er volgende week weer bij. Maar nu ga ik weer verder met opruimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yeah!
Ga je volgende week vrijdag eigs weer mee of niet?
Ooooh daar had je het later ook nog over dan, zeker?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zoeen mevrouw die zoiets had van warom reageer je wel op haar foto enniet op die van mij.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week weer bij. Maar nu ga ik weer verder met opruimen.![]()
Hoppa!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooooh daar had je het later ook nog over dan, zeker?
Omdat je weet dat ik kwaad word als je niet reageert..
Het konijn verhaal is niet zo heel vreemd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef Dangel het volgende:
Ik had vroeger in de kerk altijd het idee datde dominee stoned was als ie de preek schreef, zoveel rare dingen kwamen er dan uit. Zou zo wereldvreemdheidscompetities met hun kunnen doen:)
Het domme is, ik ken hem inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:23 schreef MaxMark het volgende:
Over geloof gesproken. Jullie kennen vast wel die kerel in zo'n scootmobiel in eindhoven die allerlei dingen zit te verkondigen. Gisteren ging 'ie ons nog even vertellen dat 'ie Jezus had ontmoet
Maar gelukkig is het zondag pasquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb mezelf opgesloten in de UB, ik MOET en ZAL deze week op tijd m'n opdrachten voor literatuur af hebben!
(en dan nog spreekvaardigheid)
Ik doe ook m'n best om naar de dienst te komen zondag, lijkt me leukHet kan alleen zijn dat ik zaterdag in Deventer zit, maar goed, doe dus m'n best
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Wiskunde bijles over
Nu alleen nog maar tientallen sommen maken, en morgen ochtend komtie weer.
Feli!quote:
Suc6.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik ga maar es naar de wc & dan wiskunde.
Echte snert met worst, is toch veel lekkerder!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:07 schreef Dangel het volgende:
over 20 minuten snert
van cup a soup weliswaarmaar toch lekker!
vertelquote:
geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd maok...
Je jehova ontmaagding, hoe voelde dat?
Ik ben dit weekend Eftelingontmaagd, was heel gezellig
ah, mag ik meedoen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef maok het volgende:
Ik ga zo lekker een boekenkast in elkaar rammen![]()
Efteling ftw!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd maok...
Je jehova ontmaagding, hoe voelde dat?
Ik ben dit weekend Eftelingontmaagd, was heel gezellig
voor mij wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je jonger bent?
Al weer klaar, sorry. Moet je eigenlijk spijkers verwijderen als je iets als grofvuil aanbied?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |