Kreeg jij een PM over mijn foto?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niet op mn werk idd... ENik had er in geen eeuwen gekeken! Totdatjij me er op wees... ENmeteen een PM van een jaloerse vrouw, datwas dan wel weer grappig
Ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kreeg jij een PM over mijn foto?.
Ik wilde bijna zeggen, magje ij mij ook wel doen. Maar i9k weetdat op dit exacte moment mijn moeder dat aan het doen isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
Ik ben al bezig met opruimen. Ik heb nu 2 wasmachines en een afwasmachine draaien en alle vieze afwas bevind zich verder in de keuken en de was in badkamer. Er is progressie![]()
Huh? Ik weet van niets. Googletalk deed in het begin een beetje raar hè?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja!Die liet ik je gister nog lezen ook! Vond je al zo afweziggister toen je net online was...
Yeah!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
Ik ben al bezig met opruimen. Ik heb nu 2 wasmachines en een afwasmachine draaien en alle vieze afwas bevind zich verder in de keuken en de was in badkamer. Er is progressie![]()
Zoeen mevrouw die zoiets had van warom reageer je wel op haar foto enniet op die van mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niets. Googletalk deed in het begin een beetje raar hè?
Stuur anders eens door?.
Goed zo maok!.
Ik ben er volgende week weer bij. Maar nu ga ik weer verder met opruimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yeah!
Ga je volgende week vrijdag eigs weer mee of niet?
Ooooh daar had je het later ook nog over dan, zeker?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zoeen mevrouw die zoiets had van warom reageer je wel op haar foto enniet op die van mij.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week weer bij. Maar nu ga ik weer verder met opruimen.![]()
Hoppa!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooooh daar had je het later ook nog over dan, zeker?
Omdat je weet dat ik kwaad word als je niet reageert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |