Suiker-bieten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Iedereen gefeliciteerd dan maar
Ik zit heerlijk te internetten in mijn flatje aan de aqaumarijnstraat
In de zalige geur van bieten
Ben ik niet, ik fake hetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
En van waar is die ouwe spammert Dangel zo vrolijk?
Ja, jezelf overschreeuwen. Dus uitbundig blij doen, terwijl je je kut voelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:30 schreef Dangel het volgende:
Overscheeuwen?
Jaaaaaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, jezelf overschreeuwen. Dus uitbundig blij doen, terwijl je je kut voelt.
Ik werd er wel weer een beetje vrolijk van omdat het zo belaggelijk wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:56 schreef Dangel het volgende:
-
Dan heeft het in ieder geval nut gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:59 schreef maok het volgende:
[..]
Ik werd er wel weer een beetje vrolijk van omdat het zo belaggelijk was![]()
Is afhankelijk van het studie niveau, of je al eerder hebt gestudeerd en of je nog geen 27 bent dacht ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:32 schreef Dangel het volgende:
Iemand hier ervaring met gaanstuderen nadat je al jarengewerkt hebt?
StuFi zit er dan al niet meer in he?
heej wat grappig, bij welk bedrijf?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef maok het volgende:
Ik kan als assistent landmeter aan de slag als ik wil maar als ik zo naar buiten kijk lijkt me dat helemaal niets![]()
Landmeter lijkt me een enorm gave baanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef maok het volgende:
Ik kan als assistent landmeter aan de slag als ik wil maar als ik zo naar buiten kijk lijkt me dat helemaal niets![]()
mik_infra is landmeter... En een goeie ook.. Ze zijn echt heel hard op zoek naar goede landmeter, dus je zou het kunnen overwegen.. Wie weet betalen ze je opleiding ook nog wel...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Landmeter lijkt me een enorm gave baanVriend van meheeft dat ook gedaan
Over die regen heb je wel een punt, lekker geld verdienen terweil je in de keet zit te koffie thee leutenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef teigan het volgende:
[..]
heej wat grappig, bij welk bedrijf?
Als het regent werk je niet hoor, anders gaat de apparatuur stuk..
Van Drenthe tot aan't wad!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gefeliciteerd! Met dit jubi-topique van de best lopende S&S reeks
Tijd voor het volkslied dan maar?
Van Lauwerszee tot Dollard tou....
mik belde vanmorgen rond een uurtje of 10, hij kon niets doen door de regen..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
Over die regen heb je wel een punt, lekker geld verdienen terweil je in de keet zit te koffie thee leuten
Ik vind dat het Gronings volkslied hier best wel eens langs mag komen. Beter dan 'bepaalde' liedjes uit andere 'bepaalde' delen des lands van 'bepaalde' users hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gefeliciteerd! Met dit jubi-topique van de best lopende S&S reeks
Tijd voor het volkslied dan maar?
Van Lauwerszee tot Dollard tou....
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand..quote:
Geert Teisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind dat het Gronings volkslied hier best wel eens langs mag komen. Beter dan 'bepaalde' liedjes uit andere 'bepaalde' delen des lands van 'bepaalde' users hier
Ain pronkjewail mit golden raand....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:12 schreef maok het volgende:
Rondom ain wondre stad.
rondom ain wondre stad!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand..
Maar het was wel goedquote:
Is grunnen stad en ommelaand!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ain pronkjewail mit golden raand....
Is het niet in golden raand?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ain pronkjewail mit golden raand....
De meningen zijn verdeeld. Maar de meest doorgaande versie is volgens mij inderdaad 'in'quote:
Er staan apostrofs in, dat klopt nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
http://www.poeziemarathon.nl/volkslied.html
Loonindicatie? Werktijden? Hoe lang duurt een opleiding, en waar is die? Zoeken ze in Fryslân ook mensen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:55 schreef teigan het volgende:
[..]
mik_infra is landmeter... En een goeie ook.. Ze zijn echt heel hard op zoek naar goede landmeter, dus je zou het kunnen overwegen.. Wie weet betalen ze je opleiding ook nog wel...
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vroeg me vandaag af waarom alex uit het sterrebos kwam fietsen in een regenpak op een oranje fiets.
Het was hem dan ook niet.
Geeft niet. Iedereen doet dat foutquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou en
Het was de eerste die ik vond![]()
ja had ik ook... ik werd om 8.15 wakker en daarna om het uur, maar het was gewoon te donker en ik hoor de regen buiten....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:29 schreef teigan het volgende:Mogguh!
Ik dacht vanmorgen echt even dat ik een uur te vroeg was opgestaan, wat ongelooflijk deprimerend, dat het nog zo donker is als je wakker wordt...
neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:42 schreef ChipsZak. het volgende:
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan zijn stem?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |