érg korte nacht. En lange dag voor de boeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Wats er aan het handje, Bob. ?
Das wel bagger iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
érg korte nacht. En lange dag voor de boeg.
Maarja, eigen schuld dikke bult.![]()
Geinigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Omg
Kijk wat ik vond!
[ afbeelding ]
Klikbaarwat was dat maken toch melig
ik op mn barkruk aan de balie achter de PC, naast mn schuifluikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
Zit nu al weer op Zernike
Hopelijk is het dan idd dat, en niets ernstigersquote:
Sorry?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef Dangel het volgende:
Godver, DaD zien posten had me men baan kunnen kosten, ik en mn nieuwsgierighied
Zie haar postgeschiedenis.quote:
Beetje moeilijk, we hadden in onze kerk een keer een preek met het thema "heb je het konijn gezien?" alleen ik kan het niet in 3 woorden samenvatten helaas. Leg het nog wel een keer uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef teigan het volgende:
maareh freecell, leg eens uit?
Over dat konijn?
Ik was een post aan het invoeren onder die quote en toen werd hij opeens dubbel ingevoerd en zónder mijn reactie er onder.quote:
Niet op mn werk idd... ENik had er in geen eeuwen gekeken! Totdatjij me er op wees... ENmeteen een PM van een jaloerse vrouw, datwas dan wel weer grappigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen Alex!
Moet je ook niet in van die rare topics kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |