érg korte nacht. En lange dag voor de boeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Wats er aan het handje, Bob. ?
Das wel bagger iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
érg korte nacht. En lange dag voor de boeg.
Maarja, eigen schuld dikke bult.![]()
Geinigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Omg
Kijk wat ik vond!
[ afbeelding ]
Klikbaarwat was dat maken toch melig
ik op mn barkruk aan de balie achter de PC, naast mn schuifluikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
Zit nu al weer op Zernike
Hopelijk is het dan idd dat, en niets ernstigersquote:
Sorry?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:22 schreef Dangel het volgende:
Godver, DaD zien posten had me men baan kunnen kosten, ik en mn nieuwsgierighied
Zie haar postgeschiedenis.quote:
Beetje moeilijk, we hadden in onze kerk een keer een preek met het thema "heb je het konijn gezien?" alleen ik kan het niet in 3 woorden samenvatten helaas. Leg het nog wel een keer uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef teigan het volgende:
maareh freecell, leg eens uit?
Over dat konijn?
Ik was een post aan het invoeren onder die quote en toen werd hij opeens dubbel ingevoerd en zónder mijn reactie er onder.quote:
Niet op mn werk idd... ENik had er in geen eeuwen gekeken! Totdatjij me er op wees... ENmeteen een PM van een jaloerse vrouw, datwas dan wel weer grappigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen Alex!
Moet je ook niet in van die rare topics kijken..
Kreeg jij een PM over mijn foto?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niet op mn werk idd... ENik had er in geen eeuwen gekeken! Totdatjij me er op wees... ENmeteen een PM van een jaloerse vrouw, datwas dan wel weer grappig
Ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kreeg jij een PM over mijn foto?.
Ik wilde bijna zeggen, magje ij mij ook wel doen. Maar i9k weetdat op dit exacte moment mijn moeder dat aan het doen isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
Ik ben al bezig met opruimen. Ik heb nu 2 wasmachines en een afwasmachine draaien en alle vieze afwas bevind zich verder in de keuken en de was in badkamer. Er is progressie![]()
Huh? Ik weet van niets. Googletalk deed in het begin een beetje raar hč?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja!Die liet ik je gister nog lezen ook! Vond je al zo afweziggister toen je net online was...
Yeah!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
Ik ben al bezig met opruimen. Ik heb nu 2 wasmachines en een afwasmachine draaien en alle vieze afwas bevind zich verder in de keuken en de was in badkamer. Er is progressie![]()
Zoeen mevrouw die zoiets had van warom reageer je wel op haar foto enniet op die van mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niets. Googletalk deed in het begin een beetje raar hč?
Stuur anders eens door?.
Goed zo maok!.
Ik ben er volgende week weer bij. Maar nu ga ik weer verder met opruimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Yeah!
Ga je volgende week vrijdag eigs weer mee of niet?
Ooooh daar had je het later ook nog over dan, zeker?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zoeen mevrouw die zoiets had van warom reageer je wel op haar foto enniet op die van mij.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week weer bij. Maar nu ga ik weer verder met opruimen.![]()
Hoppa!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:41 schreef maok het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooooh daar had je het later ook nog over dan, zeker?
Omdat je weet dat ik kwaad word als je niet reageert..
Het konijn verhaal is niet zo heel vreemd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef Dangel het volgende:
Ik had vroeger in de kerk altijd het idee datde dominee stoned was als ie de preek schreef, zoveel rare dingen kwamen er dan uit. Zou zo wereldvreemdheidscompetities met hun kunnen doen:)
Het domme is, ik ken hem inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:23 schreef MaxMark het volgende:
Over geloof gesproken. Jullie kennen vast wel die kerel in zo'n scootmobiel in eindhoven die allerlei dingen zit te verkondigen. Gisteren ging 'ie ons nog even vertellen dat 'ie Jezus had ontmoet
Maar gelukkig is het zondag pasquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb mezelf opgesloten in de UB, ik MOET en ZAL deze week op tijd m'n opdrachten voor literatuur af hebben!
(en dan nog spreekvaardigheid)
Ik doe ook m'n best om naar de dienst te komen zondag, lijkt me leukHet kan alleen zijn dat ik zaterdag in Deventer zit, maar goed, doe dus m'n best
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Wiskunde bijles over
Nu alleen nog maar tientallen sommen maken, en morgen ochtend komtie weer.
Feli!quote:
Suc6.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik ga maar es naar de wc & dan wiskunde.
Echte snert met worst, is toch veel lekkerder!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:07 schreef Dangel het volgende:
over 20 minuten snert
van cup a soup weliswaarmaar toch lekker!
vertelquote:
geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd maok...
Je jehova ontmaagding, hoe voelde dat?
Ik ben dit weekend Eftelingontmaagd, was heel gezellig
ah, mag ik meedoen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef maok het volgende:
Ik ga zo lekker een boekenkast in elkaar rammen![]()
Efteling ftw!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd maok...
Je jehova ontmaagding, hoe voelde dat?
Ik ben dit weekend Eftelingontmaagd, was heel gezellig
voor mij wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beter dan wanneer je jonger bent?
Al weer klaar, sorry. Moet je eigenlijk spijkers verwijderen als je iets als grofvuil aanbied?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |