Moet je nagaan hoe kut ik t ga vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lyssa, elke twee weken vind ik nog steeds niet veel... Zes dagen zijn al te lang..
Wat maakt jouw situatie 'erger' dan de onze?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe kut ik t ga vinden
Hij heeft een auto dus kan langswippen wanneer hij wil, als hij de juiste prioriteiten weet te stellen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat maakt jouw situatie 'erger' dan de onze?.
Daar zou ie dus blij om moeten zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een auto dus kan langswippen wanneer hij wil, als hij de juiste prioriteiten weet te stellen?
Verslaafd!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Lyssa het volgende:
stiekeme tvp terwijl vriendjelief drinken halen is
Aloh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hola.
Het is een held. Een anti-held wel te verstaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch vind ik jullie hem niet zo erg positief neerzetten..
Omdat ie zo vaak ging plassenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom was zn aura niet dronken zeg![]()
Vind je?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk zouden ze het moeten verbieden; liefde.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwam in de pauze van het college de docent bezorgd vragen of ik het college zo slecht vond..
Ja geweldig, hehe. Ze heeft me nog wel sterkte gewenst toen een vriendin vertelde wat er echt was.quote:
Ik heb vorige x het badkamerkastdeurtje eruit gekopt, gelijk mn ma fucking boosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan ook wel janken nuZonet geprobeerd de deur uit mn keukenkastje weg te koppen... De deur won
Ik vond het ook al geen opmerking voor iemand die zo sterk de liefde propagandeert.quote:
T is mn eigen keuken gelukkig, dat dan weer welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb vorige x het badkamerkastdeurtje eruit gekopt, gelijk mn ma fucking boos
Is het niet propageert?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het ook al geen opmerking voor iemand die zo sterk de liefde propagandeert.
Nou, ik ben nogal een warhoofd he? Dus ik had keurig Mijn brood met ham-hagel-combi klar gemaakt.. Hagelslag terug in het keukenkastje, en de ham en het gesmeerde brood in de koelkast.. Ineen sbedacht ik me dat ik ook nog een fles cola koud moest zetten boor morgen, dus ik ging omhoog om richting de kelder te gaan... Maar teon was het deurtje van het kastje waar de hagelslag staat nog open. En toen was het dus dikke boem en lag ik voor de tweede keer in twee dagen op de keukenvloerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
De vraag rijst, waarom, Alex?
quote:
Virtuele kusjes werken nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kusje erop, Alex..
Bij m'n nichtje werkt dat altijd bijzonder goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vind ik ook, ik zou hem het liefst elke dag willen zien, maar helaas is dat gewoon niet mogelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lyssa, elke twee weken vind ik nog steeds niet veel... Zes dagen zijn al te lang..
Zijn jullie al lang samen? Geen verhuisplannen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, ik zou hem het liefst elke dag willen zien, maar helaas is dat gewoon niet mogelijk.Vriendjelief heeft een erg druk leven, en met de afstand maakt het het niet mogelijk om vaker (en dan korter ipv een heel weekend) af te spreken/langs te gaan
Ah.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
MSN down.
Klopt!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, die spoilers zijn met de nieuwe layout dan weer wél fijn. Het eerste pluspuntje is eindelijk binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt!
Ook al vond ik de zichtbaarhied van de smilies in spoilers altijd wel comischlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
† The 3 Kings †
Hier in ieder geval nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
MSN down.
dat is een racespel. GMTA Vice City en zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Grulez het volgende:
Wat zijn gmta's ook alweer.......?
Dat is GTAquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is een racespel. GMTA Vice City en zo.
Hahahaquote:
Ga er ff serieus op inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is GTA![]()
GTMA is Great Minds Think Alike![]()
Geen wonder dat ik dat niet wist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is GTA![]()
GTMA is Great Minds Think Alike![]()
hehehquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is een racespel. GMTA Vice City en zo.
De rest schrijft Torn?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HahahaMafkees
Mja ik ga ook slapen, slaap lekker!
Je bent een van de weinigen die mn naam goed schrijft
Ik vond ze juist wel beleefd enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef MaxMark het volgende:
Londen is tof. Londenaren zijn kut.
Nee, we zijn nog niet zo lang samen, zo'n 4 maanden nu. Verhuisplannen zijn er ook nog niet, ik zit nog een jaar in Groningen vanwege studie en hij werkt gewoon in Den Haag. Misschien tegen de tijd dat ik afgestudeerd benquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn jullie al lang samen? Geen verhuisplannen?.
Naar Den Haag verhuizen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog niet zo lang samen, zo'n 4 maanden nu. Verhuisplannen zijn er ook nog niet, ik zit nog een jaar in Groningen vanwege studie en hij werkt gewoon in Den Haag. Misschien tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben
No way in hell, inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Naar Den Haag verhuizen?Wat doe je jezelf aan
Mja, of iig die kant op, als het maar dichterbij is dan Groningenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Naar Den Haag verhuizen?Wat doe je jezelf aan
Kan hij niet naar hier komen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mja, of iig die kant op, als het maar dichterbij is dan Groningen![]()
Maar dat is nog zo ver weg.. eerst maar eens zien hoe het loopt. (btw dit zijn plannen vanuit mijn kant, geen idee hoe hij erover denkt
Dus als je dit leest lief
dan weet je hoe ik het zie
)
Been there, done thatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
No way in hell, inderdaad..
Wie vroeg er vorige week of ik met hem wilde trouwen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor, hoor.
We zien wel hoe het gaatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kan hij niet naar hier komen dan?Veel betaalbaarder
En Den Haag is stomDan kan ik je niet opzoeken
Ik,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie vroeg er vorige week of ik met hem wilde trouwen?
Ik ken het hele traject (tot zwolle uiteraard) nog blind uit mnhoofdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
We zien wel hoe het gaat
Ik ga nu iig ff weg van internetGa de tram+trein pakken en ben dan rond 14.14 weer in Groningen
Wat een pokke eind is het ook
Ik heb toch geen antwoord gegeven, ik verslikte me toen ik 't hoorde. Toen ik Do2 leerde kennen schrok ik van zijn houding tov het huwelijk (enorm anti), dus ik schrok me dood.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef Dangel het volgende:
En ook voor trouwen geld, been there done that
Is er uiteindelijk nog wat van gekomen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:10 schreef Dangel het volgende:
gezamenlijke rekening hebben we heel even gehad, maar dat was omdat we een bedrijfje aan het opzetten waren (uitgeverij), we hebben onze inkomensstromen altijd apart gehouden.
Van dat bedrijf? Weinig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is er uiteindelijk nog wat van gekomen?
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde nog even trots laten weten dat ik vanochtend m'n banden met succes heb opgepompt..
Daar had ik college tot ongeveer die tijd ja. Voor de test, wat had ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?
Aha, jij bent die kraker?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?
Pff ehh ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar had ik college tot ongeveer die tijd ja. Voor de test, wat had ik aan?.
Omdat je buiten voorbij liep en ik binnen bij het raam zat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom heb je niet even hoi gezegd?
Zat je IN images? Want daar kwam ik dus net uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat je buiten voorbij liep en ik binnen bij het raam zat.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zat je IN images? Want daar kwam ik dus net uit.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
alleen maar koffie gedronken of zo..
Dag 1:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:47 schreef Bob. het volgende:
Ik vond ze wel leuk.![]()
Wat heb je allemaal gedaan Maok?
Ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef maok het volgende:
Hoi in ben weer in Stad, Londen was geweldig
en nu moet ik nog een keer want ik wilde nog heel veel doen maar toen moesten we al weer weg
.
Ah, jij hebt vast gescoord...quote:
Oeh, was de date gister?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vast gescoord...
hoe vond je Stardust?
klinkt leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:34 schreef Tangarine het volgende:
@ teigan en DaD:
Date was heel leuk, eerst lekker pannenkoeken gegeten bij het pannenkoekschip, en daarna dus naar stardust geweest.. hele leuke film, leuker dan we beide verwacht hadden
Daarna romantisch door het noorderplantsoen tussen de bladeren gewandeld, en bij mij thuis hele nacht liggen praten/knuffelen enzo, en een beetje geslapen <3
*noteert op lijstje van "things to do with aSj this weekend"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil Noorderplantsoen ook aan Tom laten zien.
Ik ga ook mee, morgen toch? Kun je even pm-en ofzo waar het precies is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat Maok nog mee morgen naar modeatelier, of gaan alleen ik en Lyssa ?
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje en haar vriendje delen nog elke keer als ze uit eten zijn geweest precies de rekening, wat vinden jullie daarvan dan?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.
(. )
Suikerbietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
De bietjes?
Wat autootjes op de foto zettenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Suikerbieten![]()
Alex zal ze morgen vast en zeker gaan tellen![]()
Ik kwam gisteren weer terug in de stad en direct stond ik alweer achter de bietjes bij het stoplicht. Toen ook maar gelijk via de westerlijke ring naar huis gereden ipv wat logisch is via de oostelijke ring.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
De bietjes.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:37 schreef Grulez het volgende:
hoorde ik bier?
Een goed glas wijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:37 schreef Grulez het volgende:
hoorde ik bier?
Klopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok.
Ja, nee, ik dacht, misschien is ie een 'r' vergeten. Maar jij drinkt geen bier, of wel, Alex?
Que?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op een berenvel, voor de open haard, ten einde een goed gesprek te voeren.
Do2 en ik hadden het over romantische avondjes. We besloten al snel dat het 'goede gesprek' vervangen dient te worden door 'goede neukbeurt'.quote:
Klinkt heel goed iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 en ik hadden het over romantische avondjes. We besloten al snel dat het 'goede gesprek' vervangen dient te worden door 'goede neukbeurt'.
Ik hoop dat je met combi bedoelt dat het één voorafgegaan wordt het ander, right? Tot een goed gesprek ben ik tijdens seks echt niet in staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex is overrated. Ee goed gesprek kan veel meer voldoening geven dan goede sex. Maar het leukst is een combi
Een goed gesprek tijdens de sex is best moelijk met een piemel/vagina in je mondquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex is overrated. Ee goed gesprek kan veel meer voldoening geven dan goede sex. Maar het leukst is een combi
Oh, ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met combi bedoelt dat het één voorafgegaan wordt het ander, right? Tot een goed gesprek ben ik tijdens seks echt niet in staat.
Als je met een legendarische uitspraak komt, dan zet ik je er zo weer inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik zomaar uit de sig van psm verdwenen.. Hoppa, die DaD kan er wel uit! En bedankt hè?
.
Check m'n post van 21:12.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je met een legendarische uitspraak komt, dan zet ik je er zo weer in![]()
Is wel een goeie jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Check m'n post van 21:12..
van mn cake blijf je afquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
Het weghalen uit de sig was niet persoonlijk bedoeld, maar meer omdat ik weer eens wat anders wilde, dus volgende week kan er zomaar weer wat anders in staan![]()
En als Alex die cake niet wil hebben, dan eten de overigen in dit Groningen topic m wel op![]()
Ik zie een Griek met vegetarische patat. Maar dat kan 'm aan mij liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij Peterselieman stel ik me altijd een vliegende peterselie met een rood cape'je voor. Hebben jullie dat ook?
hahah, die was geniaalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie een Griek met vegetarische patat. Maar dat kan 'm aan mij liggen.
Heeft ie z'n onderbroek ook over z'n kleding heen?
Ik snap 'm niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie een Griek met vegetarische patat.
Och arme.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie een Griek met vegetarische patat. Maar dat kan 'm aan mij liggen.
Heeft ie z'n onderbroek ook over z'n kleding heen?
Ja ik dacht ook al, ik zeg maar niets.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij weigert al tijdenlang een cake![]()
Nee, de Griek maakte vegetarische patat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus de vegetarische patat is eigenlijk de peterselie van de Griek?
nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus de vegetarische patat is eigenlijk de peterselie van de Griek?
als je nou aan zou bieden een Schnitle te bakkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, ik zeg maar niets..
zal met niet dierlijk frituurvet te maken hebben denk ik.. mara het blijft grappig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de Griek maakte vegetarische patat.
Wat op zichzelf al raar is, natuurlijk.
Ik kan geen vlees bakken...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee.
[..]
als je nou aan zou bieden een Schnitle te bakken
Que dit ca?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:43 schreef freecell het volgende:
Hardlopen zul je!
ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan geen vlees bakken....
Oh.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de Griek maakte vegetarische patat.
Wat op zichzelf al raar is, natuurlijk.
Je had er bij geweest moeten zijn. Nou was je dat ook wel.. Maar in Tineke's broekzakquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh.
In dat geval was je verhaaltje wel héél onsamenhangend, hoor.
Alsof je beter gewend bent van me.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh.
In dat geval was je verhaaltje wel héél onsamenhangend, hoor.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsof je beter gewend bent van me.
In m'n tas, om precies te zijn. De spijkerbroek die ik die dag droeg was te strak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had er bij geweest moeten zijn. Nou was je dat ook wel.. Maar in Tineke's broekzak
Flinkt stampen, past alles.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pas ik daarin?
Ik twijfelde al.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In m'n tas, om precies te zijn. De spijkerbroek die ik die dag droeg was te strak.
Vrij weinig, vanavond, als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zie je wel.
Had je dit bericht ook gelezen? Drie bezoekers gevallen in kunstwerkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:43 schreef freecell het volgende:
Uhm, Maok?
Wilde zwijnen veroorzaken ongeluk (en oor de rest: wij reden daar dus)
En 4 mijl fietsen is geen kunstHardlopen zul je!
Ik slaap tegenwordig meer en beter dan ooit tevorenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een goede nachtrust doet soms wonderen, Alex.
Whyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik toch ook een wijf. Ik sta voor de spiegel te twijfelen of ik mezelf nu eigenlijk te dik of te dun vind..
Nee. Gewoon zorgen dat je licht op je fiets hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Pjetr het volgende:
mensen met boetes voor het zonder licht fietsen?![]()
Ja, dat krijg je ervan, wanneer je precies goed bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik toch ook een wijf. Ik sta voor de spiegel te twijfelen of ik mezelf nu eigenlijk te dik of te dun vind..
ik ga nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik zal morgen wel even naar je zwaaien, Alex. Woon er vlak naast
wat dacht jevan er tussenin?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ervan, wanneer je precies goed bent.
Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Geen wonder dat je altijd aan m'n kont zit. Die is gewoon niet te missen..
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap jullie twee niet, is dat ok?
Ik ken het.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
Wij kunnen af en toe ook best ijdel zijn hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:23 schreef Crack_david het volgende:
Trusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |