Wat autootjes op de foto zettenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Suikerbieten![]()
Alex zal ze morgen vast en zeker gaan tellen![]()
Ik kwam gisteren weer terug in de stad en direct stond ik alweer achter de bietjes bij het stoplicht. Toen ook maar gelijk via de westerlijke ring naar huis gereden ipv wat logisch is via de oostelijke ring.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
De bietjes.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:37 schreef Grulez het volgende:
hoorde ik bier?
Een goed glas wijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:37 schreef Grulez het volgende:
hoorde ik bier?
Klopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok.
Ja, nee, ik dacht, misschien is ie een 'r' vergeten. Maar jij drinkt geen bier, of wel, Alex?
Que?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op een berenvel, voor de open haard, ten einde een goed gesprek te voeren.
Do2 en ik hadden het over romantische avondjes. We besloten al snel dat het 'goede gesprek' vervangen dient te worden door 'goede neukbeurt'.quote:
Klinkt heel goed iddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 en ik hadden het over romantische avondjes. We besloten al snel dat het 'goede gesprek' vervangen dient te worden door 'goede neukbeurt'.
Ik hoop dat je met combi bedoelt dat het één voorafgegaan wordt het ander, right? Tot een goed gesprek ben ik tijdens seks echt niet in staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex is overrated. Ee goed gesprek kan veel meer voldoening geven dan goede sex. Maar het leukst is een combi
Een goed gesprek tijdens de sex is best moelijk met een piemel/vagina in je mondquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Sex is overrated. Ee goed gesprek kan veel meer voldoening geven dan goede sex. Maar het leukst is een combi
Oh, ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met combi bedoelt dat het één voorafgegaan wordt het ander, right? Tot een goed gesprek ben ik tijdens seks echt niet in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |