Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde nog even trots laten weten dat ik vanochtend m'n banden met succes heb opgepompt..
Daar had ik college tot ongeveer die tijd ja. Voor de test, wat had ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?
Aha, jij bent die kraker?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?
Pff ehh ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar had ik college tot ongeveer die tijd ja. Voor de test, wat had ik aan?.
Omdat je buiten voorbij liep en ik binnen bij het raam zat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom heb je niet even hoi gezegd?
Zat je IN images? Want daar kwam ik dus net uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat je buiten voorbij liep en ik binnen bij het raam zat.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zat je IN images? Want daar kwam ik dus net uit.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
alleen maar koffie gedronken of zo..
Dag 1:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:47 schreef Bob. het volgende:
Ik vond ze wel leuk.![]()
Wat heb je allemaal gedaan Maok?
Ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef maok het volgende:
Hoi in ben weer in Stad, Londen was geweldig
en nu moet ik nog een keer want ik wilde nog heel veel doen maar toen moesten we al weer weg
.
Ah, jij hebt vast gescoord...quote:
Oeh, was de date gister?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vast gescoord...
hoe vond je Stardust?
klinkt leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:34 schreef Tangarine het volgende:
@ teigan en DaD:
Date was heel leuk, eerst lekker pannenkoeken gegeten bij het pannenkoekschip, en daarna dus naar stardust geweest.. hele leuke film, leuker dan we beide verwacht hadden
Daarna romantisch door het noorderplantsoen tussen de bladeren gewandeld, en bij mij thuis hele nacht liggen praten/knuffelen enzo, en een beetje geslapen <3
*noteert op lijstje van "things to do with aSj this weekend"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil Noorderplantsoen ook aan Tom laten zien.
Ik ga ook mee, morgen toch? Kun je even pm-en ofzo waar het precies is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat Maok nog mee morgen naar modeatelier, of gaan alleen ik en Lyssa ?
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje en haar vriendje delen nog elke keer als ze uit eten zijn geweest precies de rekening, wat vinden jullie daarvan dan?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.
(. )
Suikerbietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
De bietjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |