hehehquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is een racespel. GMTA Vice City en zo.
De rest schrijft Torn?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HahahaMafkees
Mja ik ga ook slapen, slaap lekker!
Je bent een van de weinigen die mn naam goed schrijft
Ik vond ze juist wel beleefd enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:21 schreef MaxMark het volgende:
Londen is tof. Londenaren zijn kut.
Nee, we zijn nog niet zo lang samen, zo'n 4 maanden nu. Verhuisplannen zijn er ook nog niet, ik zit nog een jaar in Groningen vanwege studie en hij werkt gewoon in Den Haag. Misschien tegen de tijd dat ik afgestudeerd benquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn jullie al lang samen? Geen verhuisplannen?.
Naar Den Haag verhuizen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog niet zo lang samen, zo'n 4 maanden nu. Verhuisplannen zijn er ook nog niet, ik zit nog een jaar in Groningen vanwege studie en hij werkt gewoon in Den Haag. Misschien tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben
No way in hell, inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Naar Den Haag verhuizen?Wat doe je jezelf aan
Mja, of iig die kant op, als het maar dichterbij is dan Groningenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
Naar Den Haag verhuizen?Wat doe je jezelf aan
Kan hij niet naar hier komen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Mja, of iig die kant op, als het maar dichterbij is dan Groningen![]()
Maar dat is nog zo ver weg.. eerst maar eens zien hoe het loopt. (btw dit zijn plannen vanuit mijn kant, geen idee hoe hij erover denkt
Dus als je dit leest lief
dan weet je hoe ik het zie
)
Been there, done thatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
No way in hell, inderdaad..
Wie vroeg er vorige week of ik met hem wilde trouwen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor, hoor.
We zien wel hoe het gaatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kan hij niet naar hier komen dan?Veel betaalbaarder
En Den Haag is stomDan kan ik je niet opzoeken
Ik,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie vroeg er vorige week of ik met hem wilde trouwen?
Ik ken het hele traject (tot zwolle uiteraard) nog blind uit mnhoofdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
We zien wel hoe het gaat
Ik ga nu iig ff weg van internetGa de tram+trein pakken en ben dan rond 14.14 weer in Groningen
Wat een pokke eind is het ook
Ik heb toch geen antwoord gegeven, ik verslikte me toen ik 't hoorde. Toen ik Do2 leerde kennen schrok ik van zijn houding tov het huwelijk (enorm anti), dus ik schrok me dood.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef Dangel het volgende:
En ook voor trouwen geld, been there done that
Is er uiteindelijk nog wat van gekomen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:10 schreef Dangel het volgende:
gezamenlijke rekening hebben we heel even gehad, maar dat was omdat we een bedrijfje aan het opzetten waren (uitgeverij), we hebben onze inkomensstromen altijd apart gehouden.
Van dat bedrijf? Weinig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is er uiteindelijk nog wat van gekomen?
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde nog even trots laten weten dat ik vanochtend m'n banden met succes heb opgepompt..
Daar had ik college tot ongeveer die tijd ja. Voor de test, wat had ik aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?
Aha, jij bent die kraker?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren om half 5 voorbij Images heb zien lopen?
Pff ehh ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar had ik college tot ongeveer die tijd ja. Voor de test, wat had ik aan?.
Omdat je buiten voorbij liep en ik binnen bij het raam zat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klopt.
Waarom heb je niet even hoi gezegd?
Zat je IN images? Want daar kwam ik dus net uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat je buiten voorbij liep en ik binnen bij het raam zat.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zat je IN images? Want daar kwam ik dus net uit.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
alleen maar koffie gedronken of zo..
Dag 1:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:47 schreef Bob. het volgende:
Ik vond ze wel leuk.![]()
Wat heb je allemaal gedaan Maok?
Ik sluit me hier bij aanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef maok het volgende:
Hoi in ben weer in Stad, Londen was geweldig
en nu moet ik nog een keer want ik wilde nog heel veel doen maar toen moesten we al weer weg
.
Ah, jij hebt vast gescoord...quote:
Oeh, was de date gister?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vast gescoord...
hoe vond je Stardust?
klinkt leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:34 schreef Tangarine het volgende:
@ teigan en DaD:
Date was heel leuk, eerst lekker pannenkoeken gegeten bij het pannenkoekschip, en daarna dus naar stardust geweest.. hele leuke film, leuker dan we beide verwacht hadden
Daarna romantisch door het noorderplantsoen tussen de bladeren gewandeld, en bij mij thuis hele nacht liggen praten/knuffelen enzo, en een beetje geslapen <3
*noteert op lijstje van "things to do with aSj this weekend"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil Noorderplantsoen ook aan Tom laten zien.
Ik ga ook mee, morgen toch? Kun je even pm-en ofzo waar het precies is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat Maok nog mee morgen naar modeatelier, of gaan alleen ik en Lyssa ?
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenootje en haar vriendje delen nog elke keer als ze uit eten zijn geweest precies de rekening, wat vinden jullie daarvan dan?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als wij dat zouden doen, zouden we beide verhongeren.
(. )
Suikerbietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
De bietjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |