Que dit ca?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:43 schreef freecell het volgende:
Hardlopen zul je!
ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan geen vlees bakken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de Griek maakte vegetarische patat.
Wat op zichzelf al raar is, natuurlijk.
Je had er bij geweest moeten zijn. Nou was je dat ook wel.. Maar in Tineke's broekzakquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh.
In dat geval was je verhaaltje wel héél onsamenhangend, hoor.
Alsof je beter gewend bent van me.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh.
In dat geval was je verhaaltje wel héél onsamenhangend, hoor.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsof je beter gewend bent van me.
In m'n tas, om precies te zijn. De spijkerbroek die ik die dag droeg was te strak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had er bij geweest moeten zijn. Nou was je dat ook wel.. Maar in Tineke's broekzak
Flinkt stampen, past alles.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pas ik daarin?
Ik twijfelde al.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In m'n tas, om precies te zijn. De spijkerbroek die ik die dag droeg was te strak.
Vrij weinig, vanavond, als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zie je wel.
Had je dit bericht ook gelezen? Drie bezoekers gevallen in kunstwerkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:43 schreef freecell het volgende:
Uhm, Maok?
Wilde zwijnen veroorzaken ongeluk (en oor de rest: wij reden daar dus)
En 4 mijl fietsen is geen kunstHardlopen zul je!
Ik slaap tegenwordig meer en beter dan ooit tevorenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een goede nachtrust doet soms wonderen, Alex.
Whyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ben ik toch ook een wijf. Ik sta voor de spiegel te twijfelen of ik mezelf nu eigenlijk te dik of te dun vind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |