Vind je?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk zouden ze het moeten verbieden; liefde.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwam in de pauze van het college de docent bezorgd vragen of ik het college zo slecht vond..
Ja geweldig, hehe. Ze heeft me nog wel sterkte gewenst toen een vriendin vertelde wat er echt was.quote:
Ik heb vorige x het badkamerkastdeurtje eruit gekopt, gelijk mn ma fucking boosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan ook wel janken nuZonet geprobeerd de deur uit mn keukenkastje weg te koppen... De deur won
Ik vond het ook al geen opmerking voor iemand die zo sterk de liefde propagandeert.quote:
T is mn eigen keuken gelukkig, dat dan weer welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb vorige x het badkamerkastdeurtje eruit gekopt, gelijk mn ma fucking boos
Is het niet propageert?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het ook al geen opmerking voor iemand die zo sterk de liefde propagandeert.
Nou, ik ben nogal een warhoofd he? Dus ik had keurig Mijn brood met ham-hagel-combi klar gemaakt.. Hagelslag terug in het keukenkastje, en de ham en het gesmeerde brood in de koelkast.. Ineen sbedacht ik me dat ik ook nog een fles cola koud moest zetten boor morgen, dus ik ging omhoog om richting de kelder te gaan... Maar teon was het deurtje van het kastje waar de hagelslag staat nog open. En toen was het dus dikke boem en lag ik voor de tweede keer in twee dagen op de keukenvloerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
De vraag rijst, waarom, Alex?
quote:
Virtuele kusjes werken nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kusje erop, Alex..
Bij m'n nichtje werkt dat altijd bijzonder goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vind ik ook, ik zou hem het liefst elke dag willen zien, maar helaas is dat gewoon niet mogelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lyssa, elke twee weken vind ik nog steeds niet veel... Zes dagen zijn al te lang..
Zijn jullie al lang samen? Geen verhuisplannen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:05 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, ik zou hem het liefst elke dag willen zien, maar helaas is dat gewoon niet mogelijk.Vriendjelief heeft een erg druk leven, en met de afstand maakt het het niet mogelijk om vaker (en dan korter ipv een heel weekend) af te spreken/langs te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |