quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:00 schreef SeaOfLove het volgende:
verbeter de OP straks wel, gaan nu richting stad...
Hoiiiiiiiiiiiiii, wij gingen om 3 uur en om 11 wakkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
hier het bed uit gedenderd, wat niet leuk was nadat ik om half 2 ging slapen
de bovenbuurvrouw is aan het verhuizen, en ze begon al met het verslepen van de meest zware eikenhoutenkasten (althans, zo leek het) om half 8
maargoed.. lang leve mn motor-oordoppen
Zijn er eigenlijk wel eens CUL meetings? Zo van: jij maakt gang 1, jij gang 2, etc. etc. etc.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:15 schreef golfer het volgende:
Het huisje is weer van boven tot onder gestofzuigd en klaar voor de ontvangst van 9 hormoonbalen.
quote:
of slaafjequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
Ik was eerst van plan ergens een onderduikadres te zoeken, maar blijf uiteindelijk maar erbij om een beetje voor kelner te spelen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Hellup!
Ze kakelen steeds harder door elkaar heen, die 10 vrouwen hier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, ik zie het plaatje en ik kan me de herrie erbij goed voorstellen.
Werkoverleg schat, werkoverlegquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
Mijn oren tuten nog van de herrie.
Oh, en ik weet nu weer alles van maagdenvliescorrecties, piemelpoli's (urologie) en de overgangsverschijnselen.
gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:50 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hallo![]()
Ik dacht, ik kom hier zo vaak, ik zeg ook maar eens hoi
ja wij, wel mooie tent daar opzichquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Wie gaat er nou met een versch vriendinnetje naar Zak
Oh yeahquote:
doe maar gewoon allemaal door elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
Vraagje?
Heb nog genoeg dingen in huis om iets pasta-achtigs mee te maken, maar vraag me af:
heb een blikje tonijn staan, en wat creme fraiche, maar ook nog een soort van pesto-pasta (van Silvo)
kan pesto met tonijn?Of zeggen jullie 'doe maar gewoon tonijn met creme fraiche en groenten met wat peper en zout?
dat mag SoL lekker zelf doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en fix die OP ook nog ff Muck, het is je werk
Enne... rode pesto met tonijn![]()
![]()
![]()
![]()
heb m'n bijdrage geleverd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh enne dat fokkookboek, maaaaaan wat een werk![]()
![]()
Goed om er toch weer mee te beginnen!
oh jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:23 schreef Bluezz het volgende:
Ehhhh, pesto heeft niks met olijven te maken, je bent in de war met tapenade????
thanks!quote:Oh enne dat fokkookboek, maaaaaan wat een werk![]()
![]()
Goed om er toch weer mee te beginnen/in categorieën te verwerken!
dank je!quote:
je mag er nog meer posten hoorquote:heb een receptenbox met snel-klaar-gerechten
Stereo, pieperdquote:
Mie met rode pesto, creme fraiche en tonijn uit blikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. nog mensen tips voor voedsel vanavond? Als het maar geen pasta isheb ik nu al ongeveer 4 dagen achter elkaar op
iets met mie ofzo (heb nog een pak mie-nesten staan ontdekte ik laatst)
zelfontspannerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe heb je die foto van jezelf genomen
En hoe lang heb je met die vork in je mond gezeten voordat 'ie afging dan?quote:
deed een hapje en toen ging ie afquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoe lang heb je met die vork in je mond gezeten voordat 'ie afging dan?![]()
op de eerste foto is alles nog aan het pruttelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zie alleen weinig feta
CF... wbquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
@ Muck (of wie zei er dat ie geen olijven lustte): wacht maar! Ik ken heul veul mensen die eerst beweerden dat ze t niet lustten, en die je dan later toch olijven ziet eten. Op een goede dag heb je je eye-openermoment (knoflookolijven willen daarbij nog wel s helpen).
Dit gaat alleen op voor enigszins culi ingestelde mensen; wie bij alles 'luzziknie' roept, zal het nooit leren. Maar ik veronderstel dat dat soort mensen hier niet komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik las 'rollator kopen'sorry
gelukkig dacht ik toen wel 'hm.. dat kan niet'
Telkens als ik [Lesbeau topic #382] langs zie komen in de Active Topics denk ik: "Isabeauquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en waar is Isa gebleven? Ik mis haar![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Telkens als ik [Lesbeau topic #382] langs zie komen in de Active Topics denk ik: "Isabeau" en daarna "Oh nee, ik moet beter lezen
".
ja, dat was ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
@ Muck (of wie zei er dat ie geen olijven lustte): wacht maar! Ik ken heul veul mensen die eerst beweerden dat ze t niet lustten, en die je dan later toch olijven ziet eten. Op een goede dag heb je je eye-openermoment (knoflookolijven willen daarbij nog wel s helpen).
Dit gaat alleen op voor enigszins culi ingestelde mensen; wie bij alles 'luzziknie' roept, zal het nooit leren. Maar ik veronderstel dat dat soort mensen hier niet komen.
dank je wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
Muck, ik heb nog geen kans gezien om je te complimenteren met het geweldige kookboek!!!!! Super!!!!!! Ik ga ook eens wat recepten plaatsen denk ik............
als er genoeg tapas-recepten binnenkomen, vind ik het primaquote:Misschien nog een tip (voor de toekomst??): een hoofdstukje tapas............
Ik zie het net ja, leuk! Ik ben niet zo van het oosterse eten (hooguit een maaltijdsalade met mie, biefstuk terayaki en wat bosuitjes of zo) maar het ziet er wel lekker uit!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
fotootjes in het wat eet jij topic![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef minilotje het volgende:
*gaap*
Zo. Terug uit Italië. En godallemachtig, wat heb ik verrrrrrukkelijk gegeten.
Ik krijg nóg tranen in mijn ogen als ik terugdenk aan dat omeletje met witte truffelsaus..![]()
Heej Minilotje! Ik heb gister een recept gepost in het FOk!-kookboek topic, maar volgens mij had ik dat van jou gejat (aardappelsalade). Ik weet het niet helemaal zeker meer.............quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef minilotje het volgende:
*gaap*
Zo. Terug uit Italië. En godallemachtig, wat heb ik verrrrrrukkelijk gegeten.
Ik krijg nóg tranen in mijn ogen als ik terugdenk aan dat omeletje met witte truffelsaus..![]()
ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh (bijna een orgasme)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
warme melk met pure chocolade en dat smeltenen dan slagroom
versgeklopte
Ja, ik ben er niet hequote:
Helaas nog steeds niet uitgerust, zijn heel de middag op pad geweest, krijgen straks ook nog bezoek en morgen ga ik voor het eerst de ouders van vriendlief ontmoeten als het goed is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef minilotje het volgende:
Tezz, nog nooit van die aardappelsalade gehoord. Ik heb zelf een hekel aan aardappelen!![]()
SoL, weer een beetje uitgerust?
Ha, ik ben VIJF kilo aangekomen in Italië!
shit van wie heb ik hem dan gejoept??? Ik weet het echt niet meer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef minilotje het volgende:
Tezz, nog nooit van die aardappelsalade gehoord. Ik heb zelf een hekel aan aardappelen!![]()
SoL, weer een beetje uitgerust?
Ha, ik ben VIJF kilo aangekomen in Italië!
Klinkt leukquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
zooow.. ook weer terug van een klein weekendje weg met toneel![]()
nopequote:
Je bent echt vliefd he.............quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Hopelijk heb ik straks nog tijd over om een appeltaart te bakken en als hij dan thuiskomt dan ruikt hij de geur van zelfgemaakte appeltaart![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je bent echt vliefd he.............![]()
Doe ook ff zo'n rood/wit geblokte schort om.....
ben je jarig dan ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
appeltaart ga ik ook bakken voor zondag
deze dagen even besluiten welke lekkere dingen ik allemaal op tafel ga zetten zondag, vrijdagavond alvast boodschapjes doen enzo..![]()
oeiiii spannendquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
neen, ik ben nog lang niet jarig (! )
zondag dus kennismaking tussen mijn ouders en zusje + vriend met zijn (mijn vriends) ouders + zus+vriend![]()
en wil natuurlijk wel me even uitsloven![]()
Je moet nog wat bijles van ons hebben?quote:
Je bent intussen wel van de hoofdletters HIJ afgestapt, dus de relatie begint al te veranderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh en hij zegt heel de tijd dat ik zo lievvv ben enzo en dan ga ik zo van:![]()
Alvast in agenda gereserveerd.quote:
Bij ons is het ook pas de tweede keer dat we samen in bad zijn gegaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat SOL, leuk! Da's lang geleden voor mij, dat spannende van het begin van een relatie............de champagne en aardbeien komen bij ons nog slechts zeeeeeeer zelden te voorschijn, hihi.
.
dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent intussen wel van de hoofdletters HIJ afgestapt, dus de relatie begint al te veranderen.
Nog even je verdiepen in BDSM en je schrijft het in het vervolg als hij.
ja ik dacht, moet hier ook maar weer eens kijkenquote:
.....en toen werd het stil....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Justmattie, heb je nou al genuecktsekst met je nieuwe vlam of niet?![]()
En wat vond je moeder daarvan?![]()
wat denk je zelf Sherlockquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Justmattie, heb je nou al genuecktsekst met je nieuwe vlam of niet?![]()
En wat vond je moeder daarvan?![]()
En, wat was de uitslag? En was het een belangrijke wedstrijd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sYg7ZgQFP-c
Vanavond naar Nederland-Slovenië geweest, 6e rij
dat was in de middelbare school en heb daar geen diploma van. ze vonden me niet goed genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik later groot ben wil ik nog wel eens een keer professioneel gaan koken, misschien
Maar nu eerst maar eens doen waarvoor ik ben opgeleid, de komende jaren. Is ook leuk.
Maar Sara, je had toch al een horeca-opleiding?
Ook lekker meegedaan met het uitfluiten?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sYg7ZgQFP-c
Vanavond naar Nederland-Slovenië geweest, 6e rij
Nou,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook lekker meegedaan met het uitfluiten?
Ik heb nog een vacature hier thuis: zoek nog iemand die ons wil bedienen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:31 schreef sararaats het volgende:
dat was in de middelbare school en heb daar geen diploma van. ze vonden me niet goed genoeg.
de opleiding die ik volgde was voor hulpkok, nu zou ik kelner ofzo gaan doen.
het is m'n droom
Even tussen je benen zoeken dan maar naar dat knopje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef sararaats het volgende:
de reageerknop is op onverklaarbare wijze verdwenen
Robben quitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Mare 2-0 was het geworden Stereo ??
Ohh Robben is kjoet
Dan heb je een ban.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef sararaats het volgende:
de reageerknop is op onverklaarbare wijze verdwenen
omgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Even tussen je benen zoeken dan maar naar dat knopje.
via Quickreplyquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij vindt het blindelings wou je zeggen?![]()
kook ze!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Sara, dit is misschien wel wat voor je
KLIT.
woeiiiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat trek je een raar gezicht. Knopje gevonden?
Nu nog aanzettenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Wat trek je een raar gezicht. Knopje gevonden?
interessant, bedankt hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Sara, dit is misschien wel wat voor je
KLIK.
Ik wil ook terug naar bed...........quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:08 schreef SeaOfLove het volgende:
zo...even zijn boterhammen smeren en dan weer terug naar bed![]()
ohhh dat zijn idd de meer dramatische nachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil ook terug naar bed...........![]()
![]()
Dit was een nacht om snel te vergeten
Om 2 uur: kind had last van muggebulten. Dus mama moest prikweg smeren.
Om 2.45 uur: kind kon niet slapen, dus bij ons gekropen
Om 3.15: kind ligt mega hard te snurken en wil niet stoppen
Om 3.50: kind heeft een droom en schopt me tegen mijn hoofd aan met haar voet.
Om 3.55: ik ben het beu dus kind terug naar eigen bed gestuurd.Huil huil huil.
Om 4.15: kind huilt want heeft oorpijn.
Om 4.50: kind huilt weer want moet plassen en durft niet alleen.
Om 5.15: wekker loopt af van mijn man.
Om 6.55: ik lig in een diepe slaap maar nu loopt mijn wekker af.
En nu zit ik hier.
En ik moet gaan werken zometeen.![]()
GVD.![]()
SOL: Mammaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:08 schreef SeaOfLove het volgende:
zo...even zijn boterhammen smeren en dan weer terug naar bed![]()
Lees een heel topic nou eens martijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor ervaring met koken / horeca heb je?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef justmattie het volgende:
spam spam spam, ja ik heb geneucksekst, afgelopen week elke dag minimaal 1x... we leken wel een stel fuckbunny's![]()
![]()
tja hoe moet ik het uitleggenquote:
Lijkt mij niet erg lekker.quote:
maar nee gekkie, mijn neus is een slagveldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij niet erg lekker.
Heb je er ook een recept van?![]()
Lief en de caafjes hebben niets?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Even aanklikken![]()
[ link | afbeelding ]
Nope...de poes durfde nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lief en de caafjes hebben niets?
neen, onze families gaan met elkaar kennismakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Gaan jullie met elkaar kennismaken?Of toch de buurt?
succes dan maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen, onze families gaan met elkaar kennismakendat mag ook wel na bijna een jaar 'verkering'
Lekker hoor MB!!! Mochten jouw ouders de zijne echt niet leuk vinden dan hebben ze in ieder geval heerlijk gegeten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb inmiddels op 't lijstje voor 10 man voor morgen:
Tortilla-wraps met coburgerham en creamcheese
Tortilla-wraps met zalm, sla en creamcheese
Bruchetta's met pesto, mozarella en tomaat
Turks brood met tapenade en smeersels
Bladerdeeg gevuld met feta, champignons en prei
Gevulde champignons
champpignons met knoflook
kippenstukjes uit de oven
pastasalade met tonijn en olijven
gefrituurde uienringen
aardappelen in knoflookmayonaise
satéstokjes
hamrolletjes met monchou
zelfgemaakte friet
en misschien toe nog een appeltaart![]()
ehm.. voor tapas topic
Hoelaat worden we verwacht, 'schoondochter'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb inmiddels op 't lijstje voor 10 man voor morgen:
Tortilla-wraps met coburgerham en creamcheese
Tortilla-wraps met zalm, sla en creamcheese
Bruchetta's met pesto, mozarella en tomaat
Turks brood met tapenade en smeersels
Bladerdeeg gevuld met feta, champignons en prei
Gevulde champignons
champpignons met knoflook
kippenstukjes uit de oven
pastasalade met tonijn en olijven
gefrituurde uienringen
aardappelen in knoflookmayonaise
satéstokjes
hamrolletjes met monchou
zelfgemaakte friet
en misschien toe nog een appeltaart![]()
ehm.. voor tapas topic
Wreed is HIJ zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Klinkt goed MB![]()
Brrr vanochtend weer een muiservaring. Ben in de badkamer en mijn broek had ik vannacht zo op de vloer neergegooid, dus die wil ik op de wasmand leggen zit er gewoon een levende muis onder![]()
Bikkel als ik ben heb ik deze keer niet gegild, heb HEM geroepen en toen heeft hij het beest opgepakt en door de wc getrokken![]()
Ja zijn oudste dochter. De eerste keer was geen succes, de tweede keer stukken beterquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Spannend SOL
Heb je de dochters al een keertje ontmoet?
Heldinquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Ja zijn oudste dochter. De eerste keer was geen succes, de tweede keer stukken beterMaar dat hoor je nog wel een X als we elkaar ' live' spreken
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat mijn ouders en mijn vriendin's ouders elkaar pas gaan ontmoeten bij de bruiloft, mocht die ooit komen.![]()
![]()
3000 km verderop, taalbarrière, cultuurbarrière, grote derrière etc. etc.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
3000 km verderop, taalbarrière, cultuurbarrière, grote derrière etc. etc.![]()
Sonja is een 1200 kcal-dieet en is evil.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
Het klinkt allemaal goed MB! Erg vermoeiend ook, zo'n dagje, haha!
Ik zit nu mijn hele voorraadkast leeg te snacken, ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb al ciabatta met een restje zelfgemaakte kruiden(room)boter gehad, net een flink stuk chocola en ik zit nu weer de hele tijd aan dat lekkere stuk kaas te denken wat mij vanuit de koelkast toeroept..
Zoals iedere avond zeg ik nu echt: MORGEN wordt alles anders en zet ik de voordeur weer wagenwijd open voor Sonja.
Geen van beiden!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
moet je ongesteld worden Tezz??? of ben je miss zwanger?![]()
Ohja das waar ook. Ben je nu zonder pillen ook pijnvrij?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geen van beiden!
Ik ben sinds een paar dagen geheel medicijnvrij (ik heb een dubbele hernia, veul pijn gehad). Op de bijsluiter van de medicijnen stond als belangrijkste bijwerking: gewichtstoename. Ik durfde dus werkelijk NIETS te pakken, omdat ik bang was dat zelfs het reepje ontbijtkoek bij de koffie meteen richting mijn heupen zou schieten. Nu ben ik van die kutpilllen af en blijkbaar denken mijn hersens ineens dat die kaas/chocola/roomboter niet direct naar mijn heupen schieten nu.![]()
En op 1200 calorieen kan ik niet leven. Dan maar geen Sonja.
Herkenbaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
Het klinkt allemaal goed MB! Erg vermoeiend ook, zo'n dagje, haha!
Ik zit nu mijn hele voorraadkast leeg te snacken, ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb al ciabatta met een restje zelfgemaakte kruiden(room)boter gehad, net een flink stuk chocola en ik zit nu weer de hele tijd aan dat lekkere stuk kaas te denken wat mij vanuit de koelkast toeroept..
Zoals iedere avond zeg ik nu echt: MORGEN wordt alles anders en zet ik de voordeur weer wagenwijd open voor Sonja.
Mwa, niet echt! Maar de pijn is dragelijk. Krijg nog wel af en toe heftige pijnscheuten, da's wel minder. Ik moet maandag weer terug naar de neuroloog, kijken of er wat te snijden valt. Ik ben niet zo voor een operatie, maar aan de andere kant heb ik al ruim zes jaar rugklachten en het laatste half jaar zo heftig dat ik er zelfs een week of vijf geheel voor thuis heb gezeten (dus niet gewerkt) en nu ben ik het echt beu........quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohja das waar ook. Ben je nu zonder pillen ook pijnvrij?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:54 schreef Euc- het volgende:
oi allemaal
Nooit fijn idd, maar als de pillen die je op het laatst slikte als ergste bijweking gewichtstoename hadden mag je mij wel wat opsturen, ik ben juist steeds minder gaan eten en steeds dunner geworden (hoewel er wel wat kilotjes af mochten)quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mwa, niet echt! Maar de pijn is dragelijk. Krijg nog wel af en toe heftige pijnscheuten, da's wel minder. Ik moet maandag weer terug naar de neuroloog, kijken of er wat te snijden valt. Ik ben niet zo voor een operatie, maar aan de andere kant heb ik al ruim zes jaar rugklachten en het laatste half jaar zo heftig dat ik er zelfs een week of vijf geheel voor thuis heb gezeten (dus niet gewerkt) en nu ben ik het echt beu........
En ik ben blij dat ze dit soort medicijnen maken, maar het was wel pure drugs (morfine en lyrica) die ook echt een dusdanig effect hadden dat ik ook werkelijk niets meer voelde (behalve versterkte emoties en fikse nachtmerries). Ik heb echt een paar maanden in een andere wereld geleefd. Nu dus er van af en eigenlijk mag ik dan van mezelf wel een avondje schranzen, haha !
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nooit fijn idd, maar als de pillen die je op het laatst slikte als ergste bijweking gewichtstoename hadden mag je mij wel wat opsturen, ik ben juist steeds minder gaan eten en steeds dunner geworden (hoewel er wel wat kilotjes af mochten)
Pillen die ik moet slikken hebben heel wat mindere bijwerkingen![]()
Hele rits zit ook bij enkele van mijn medicijnen helaas. Maarja, tot noch toe weinig last van, de afkickverschijnselen die nog moeten komen zullen waarschijnlijk erger zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
eeeeeeee er was nog een hele lijst met bijwerkingen. En geloof me: die wil je echt niet. Als ik alleen maar de meest voorkomende bijwerkingen opnoem (1 op de 10 mensen hebben er dan volgens de statistieken last van): waanideeen, dronken gevoel, slapeloosheid, duf, suf, versterkte emoties, huilbuien, nachtmerries en nog een stel die ik vergeten ben.
Ja ach, zit tot mn kin in het gips en ben erg afhankelijk van mijn ouders, kan veel dingen niet, bv sokken/schoenen aandoen etc. Valt wel zwaar op je dak na 1,5 jaar op jezelf gewoont te hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
Euc-je, hoe gaat het met jouw herstel na je operatie?
Alles volgens plan?
Jeetje, lijkt me lastig rukken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:33 schreef Euc- het volgende:
Ja ach, zit tot mn kin in het gips en ben erg afhankelijk van mijn ouders, kan veel dingen niet, bv sokken/schoenen aandoen etc. Valt wel zwaar op je dak na 1,5 jaar op jezelf gewoont te hebben.
En ik kan weinig doen, dus de verveling slaat toe...
Hahaha dat zei mijn arts ook toen ik bij hem kwam met mijn angst voor de medicijnen. Hij zei: 'je hebt zeker op internet zitten zoeken naar ervaringen'. Ja natuurlijk had ik dat gedaan. En hij heeft wel gelijk, daar lees je inderdaad alleen de slechte ervaringen. Goede ervaringen worden er niet zo snel neer gezet.........quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Bijwerkingen kúnnen optreden mensen, gewoon die bijsluiter NIET lezen, onderzoek toont aan dat ook dit al een slechte bijwerking kan zijn van de eventuele bijwerkingen die op de bijsluiter staan, maar niet vaak voorkomen.
quote:
Beter lezen, golferquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja ach, zit tot mn kin in het gips en ben erg afhankelijk van mijn ouders,
je hebt ons nogquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
En ik kan weinig doen, dus de verveling slaat toe...
Je werkt je een slag in de rondte voor FOK! (kookboek), het gaat hardstikke goed in cul, en dan ineens kom je met van die 'zeurderige' opmerkingetjes, dat is jammer, maar schijnt erbij te horen als modquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef Muck het volgende:
toch leuk om te horen hoe jullie over me denken![]()
![]()
zeurderige opmerkinkjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je werkt je een slag in de rondte voor FOK! (kookboek), het gaat hardstikke goed in cul, en dan ineens kom je met van die 'zeurderige' opmerkingetjes, dat is jammer, maar schijnt erbij te horen als mod![]()
In het betreffende topic had ik er ookal iets van gezegd. Beetje raar dat je nu beledigd doetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef Muck het volgende:
toch leuk om te horen hoe jullie ove me denken![]()
![]()
en zilverpoets koop je gewoon bij de kruidvat
kon er weinig SC aan vinden. Twee mensen wisselen recept uit, breien er nog een verhaaltje bij...lekker belangrijk...dat gaat al heel lang zo daar toch? Nog nooit iemand problemen mee gehad volgens mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:06 schreef Muck het volgende:
[..]
zeurderige opmerkinkjes?
wat heb ik nou weer gedaan?
dat ik af en toe zeg dat het geSC wat minder mag is toch niet zo gek?
Wat is fok traaaaaaaaaag trouwensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:
@ Bluezz: wat klinkt dat lekker wat jullie vanaaf gaan etenMisschien dat ik het morgen ook ga maken als ik van je te horen heb gekregen of het lekker was
![]()
de tt van het nieuwe topic is btw gewoon een grapje hoor, niks kwaads of sarcastisch mee bedoelt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:17 schreef Muck het volgende:
ho even jongens, note the sarcasm....
ik maakte een grapje
ik vind CUL (en daarmee de die-hards, jullie dus) het leukste van heel fok! (op mijn nieuwena, maar dat terzijde)
Ik sleep stereo niet voor niks mee naar achter als fokker van de week
nou ja, er wordt gewoon heel veel geSC in dat topic, en ik hoopte dat SC en WEWV gewoon gescheiden kunnen blijven, als mensen daar anders over denken, nou ja, so be it, dat mag
ik edit ook niet, ik haal niks weg, ik vraag gewoon even af en toe of het wat minder mag.
Echt, al SC'en jullie 6 topics vol op een dag, be my guest (en zoek hulp) maar liever niet in WEWV
das alles
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
wij zijn gewoon de tofste users van CUL![]()
de rest is genoodzaakt te slowchatten in de andere topics
snaptje ik al, ik zat er ook om te grinniken achter de laptopquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de tt van het nieuwe topic is btw gewoon een grapje hoor, niks kwaads of sarcastisch mee bedoelt.
ik snap het helemaal, ik heb inmiddels ook al een stuk geschreven in FB, waar bluezz naartoe kwam; ik was gewoon bang dat WEWV er vreselijk onoverzichtelijk van zou worden, maar zoals Bluezz al zei, jullie praten gewoon graag over de recepten, en daar heeft ze ook gelijk in. Ik was gewoon bang dat het een 2e SC-topic zou worden, en dat is nergens voor nodig.quote:Maargoed, niet iedereen zit in de SC of heeft er zin in om mee te doen. En soms is het ook wel handig als je iets wilt weten om het in wewv te vragen, gewoonweg omdat daar meer mensen posten/lezen.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
wij zijn gewoon de tofste users van CUL![]()
de rest is genoodzaakt te slowchatten in de andere topics
hebben je buren net zo'n huis als jij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
ehm....
mn moeder heeft er gisteren een heel maal aan gehad
wij gisteren ook, en vandaag een van de laatste restjes denk ikmeeste groente wil ik lekker door de burrito's gooien, voordat de groente niet goed meer is (aldi-spul enzo, jeweetsch
)
en kaasplankje enzo zijn nog wel goed tot volgende week
enneh..
darn.. zag net bij de nieuwe buren naast me 'hoera, een jongen!' vlaggetjes hangen![]()
vast zo'n schreeuw-jong
en vraag me af waar ze dat kind LATEN! Want in mijn huis kun je al nauwelijks met z'n tweeen en al je spullen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |