quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:43 schreef crossover het volgende:
Gaaf! Kan nog wel nuttig zijn als ik een kamertje gevonden heb
Mijn recept:
Boterham met pindakaas.
Benodigdheden:
-boterham
-pindakaas
Bereidingswijze:
Smeer de pindakaas op het brood.
kijk, dat moeten we hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:19 schreef sararaats het volgende:
heb nog een recept:
Groentenschotel met feta:
Bereidingstijd: ca. 15 minuten
deal!quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:39 schreef sararaats het volgende:
is gebookmarked
als ik alle 50 recepten uit m'n receptenbox moet neerschrijven ben ik heel lang bezig
ik maak een deal: elke dag 1 recept
als ik jullie daarmee kan helpenquote:
Dat was ook mijn vraag.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik jullie daarmee kan helpen
waar komen ze uiteindelijk te staan?
Ik ga ten eerste een heleboel recepten verzamelen. Ze staan op dit moment allemaal bij mij op de laptop, netjes in mapjes gecatogariseerd, en eerdaags komt er een mooi topic, waarin je alles terug kunt vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was ook mijn vraag.
Waar staan alle recepten en hoe zijn ze gecatogariseerd te vinden?
als ik je kan helpen, roep me dan maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ten eerste een heleboel recepten verzamelen. Ze staan op dit moment allemaal bij mij op de laptop, netjes in mapjes gecatogariseerd, en eerdaags komt er een mooi topic, waarin je alles terug kunt vinden
Ik ben nu bezig om alle recepten die binnen komen in een standaard-lay-out te gieten zodat het er allemaal wat overzichtelijker uitziet.
Dat is een hoop werk, en kost een hoop tijd, vandaar dat het even kan duren voor je het resultaat te zien krijgt.
bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik je kan helpen, roep me dan maar
Je doet het helemaal fout!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:43 schreef crossover het volgende:
Gaaf! Kan nog wel nuttig zijn als ik een kamertje gevonden heb
Mijn recept:
Boterham met pindakaas.
Benodigdheden:
-boterham
-pindakaas
Bereidingswijze:
Smeer de pindakaas op het brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |