dank je wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
Muck, ik heb nog geen kans gezien om je te complimenteren met het geweldige kookboek!!!!! Super!!!!!! Ik ga ook eens wat recepten plaatsen denk ik............
als er genoeg tapas-recepten binnenkomen, vind ik het primaquote:Misschien nog een tip (voor de toekomst??): een hoofdstukje tapas............
Ik zie het net ja, leuk! Ik ben niet zo van het oosterse eten (hooguit een maaltijdsalade met mie, biefstuk terayaki en wat bosuitjes of zo) maar het ziet er wel lekker uit!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
fotootjes in het wat eet jij topic![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef minilotje het volgende:
*gaap*
Zo. Terug uit Italië. En godallemachtig, wat heb ik verrrrrrukkelijk gegeten.
Ik krijg nóg tranen in mijn ogen als ik terugdenk aan dat omeletje met witte truffelsaus..![]()
Heej Minilotje! Ik heb gister een recept gepost in het FOk!-kookboek topic, maar volgens mij had ik dat van jou gejat (aardappelsalade). Ik weet het niet helemaal zeker meer.............quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:07 schreef minilotje het volgende:
*gaap*
Zo. Terug uit Italië. En godallemachtig, wat heb ik verrrrrrukkelijk gegeten.
Ik krijg nóg tranen in mijn ogen als ik terugdenk aan dat omeletje met witte truffelsaus..![]()
ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh (bijna een orgasme)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
warme melk met pure chocolade en dat smeltenen dan slagroom
versgeklopte
Ja, ik ben er niet hequote:
Helaas nog steeds niet uitgerust, zijn heel de middag op pad geweest, krijgen straks ook nog bezoek en morgen ga ik voor het eerst de ouders van vriendlief ontmoeten als het goed is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef minilotje het volgende:
Tezz, nog nooit van die aardappelsalade gehoord. Ik heb zelf een hekel aan aardappelen!![]()
SoL, weer een beetje uitgerust?
Ha, ik ben VIJF kilo aangekomen in Italië!
shit van wie heb ik hem dan gejoept??? Ik weet het echt niet meer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef minilotje het volgende:
Tezz, nog nooit van die aardappelsalade gehoord. Ik heb zelf een hekel aan aardappelen!![]()
SoL, weer een beetje uitgerust?
Ha, ik ben VIJF kilo aangekomen in Italië!
Klinkt leukquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
zooow.. ook weer terug van een klein weekendje weg met toneel![]()
nopequote:
Je bent echt vliefd he.............quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Hopelijk heb ik straks nog tijd over om een appeltaart te bakken en als hij dan thuiskomt dan ruikt hij de geur van zelfgemaakte appeltaart![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je bent echt vliefd he.............![]()
Doe ook ff zo'n rood/wit geblokte schort om.....
ben je jarig dan ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
appeltaart ga ik ook bakken voor zondag
deze dagen even besluiten welke lekkere dingen ik allemaal op tafel ga zetten zondag, vrijdagavond alvast boodschapjes doen enzo..![]()
oeiiii spannendquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
neen, ik ben nog lang niet jarig (! )
zondag dus kennismaking tussen mijn ouders en zusje + vriend met zijn (mijn vriends) ouders + zus+vriend![]()
en wil natuurlijk wel me even uitsloven![]()
Je moet nog wat bijles van ons hebben?quote:
Je bent intussen wel van de hoofdletters HIJ afgestapt, dus de relatie begint al te veranderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhh en hij zegt heel de tijd dat ik zo lievvv ben enzo en dan ga ik zo van:![]()
Alvast in agenda gereserveerd.quote:
Bij ons is het ook pas de tweede keer dat we samen in bad zijn gegaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat SOL, leuk! Da's lang geleden voor mij, dat spannende van het begin van een relatie............de champagne en aardbeien komen bij ons nog slechts zeeeeeeer zelden te voorschijn, hihi.
.
dat bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent intussen wel van de hoofdletters HIJ afgestapt, dus de relatie begint al te veranderen.
Nog even je verdiepen in BDSM en je schrijft het in het vervolg als hij.
ja ik dacht, moet hier ook maar weer eens kijkenquote:
.....en toen werd het stil....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Justmattie, heb je nou al genuecktsekst met je nieuwe vlam of niet?![]()
En wat vond je moeder daarvan?![]()
wat denk je zelf Sherlockquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Justmattie, heb je nou al genuecktsekst met je nieuwe vlam of niet?![]()
En wat vond je moeder daarvan?![]()
En, wat was de uitslag? En was het een belangrijke wedstrijd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sYg7ZgQFP-c
Vanavond naar Nederland-Slovenië geweest, 6e rij
dat was in de middelbare school en heb daar geen diploma van. ze vonden me niet goed genoeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik later groot ben wil ik nog wel eens een keer professioneel gaan koken, misschien
Maar nu eerst maar eens doen waarvoor ik ben opgeleid, de komende jaren. Is ook leuk.
Maar Sara, je had toch al een horeca-opleiding?
Ook lekker meegedaan met het uitfluiten?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sYg7ZgQFP-c
Vanavond naar Nederland-Slovenië geweest, 6e rij
Nou,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook lekker meegedaan met het uitfluiten?
Ik heb nog een vacature hier thuis: zoek nog iemand die ons wil bedienen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:31 schreef sararaats het volgende:
dat was in de middelbare school en heb daar geen diploma van. ze vonden me niet goed genoeg.
de opleiding die ik volgde was voor hulpkok, nu zou ik kelner ofzo gaan doen.
het is m'n droom
Even tussen je benen zoeken dan maar naar dat knopje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef sararaats het volgende:
de reageerknop is op onverklaarbare wijze verdwenen
Robben quitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Mare 2-0 was het geworden Stereo ??
Ohh Robben is kjoet
Dan heb je een ban.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:40 schreef sararaats het volgende:
de reageerknop is op onverklaarbare wijze verdwenen
omgquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Even tussen je benen zoeken dan maar naar dat knopje.
via Quickreplyquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij vindt het blindelings wou je zeggen?![]()
kook ze!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Sara, dit is misschien wel wat voor je
KLIT.
woeiiiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat trek je een raar gezicht. Knopje gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |