heb m'n bijdrage geleverd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:23 schreef Bluezz het volgende:
Oh enne dat fokkookboek, maaaaaan wat een werk![]()
![]()
Goed om er toch weer mee te beginnen!
oh jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:23 schreef Bluezz het volgende:
Ehhhh, pesto heeft niks met olijven te maken, je bent in de war met tapenade????
thanks!quote:Oh enne dat fokkookboek, maaaaaan wat een werk![]()
![]()
Goed om er toch weer mee te beginnen/in categorieën te verwerken!
dank je!quote:
je mag er nog meer posten hoorquote:heb een receptenbox met snel-klaar-gerechten
Stereo, pieperdquote:
Mie met rode pesto, creme fraiche en tonijn uit blikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. nog mensen tips voor voedsel vanavond? Als het maar geen pasta isheb ik nu al ongeveer 4 dagen achter elkaar op
iets met mie ofzo (heb nog een pak mie-nesten staan ontdekte ik laatst)
zelfontspannerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe heb je die foto van jezelf genomen
En hoe lang heb je met die vork in je mond gezeten voordat 'ie afging dan?quote:
deed een hapje en toen ging ie afquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoe lang heb je met die vork in je mond gezeten voordat 'ie afging dan?![]()
op de eerste foto is alles nog aan het pruttelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zie alleen weinig feta
CF... wbquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
@ Muck (of wie zei er dat ie geen olijven lustte): wacht maar! Ik ken heul veul mensen die eerst beweerden dat ze t niet lustten, en die je dan later toch olijven ziet eten. Op een goede dag heb je je eye-openermoment (knoflookolijven willen daarbij nog wel s helpen).
Dit gaat alleen op voor enigszins culi ingestelde mensen; wie bij alles 'luzziknie' roept, zal het nooit leren. Maar ik veronderstel dat dat soort mensen hier niet komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik las 'rollator kopen'sorry
gelukkig dacht ik toen wel 'hm.. dat kan niet'
Telkens als ik [Lesbeau topic #382] langs zie komen in de Active Topics denk ik: "Isabeauquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en waar is Isa gebleven? Ik mis haar![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Telkens als ik [Lesbeau topic #382] langs zie komen in de Active Topics denk ik: "Isabeau" en daarna "Oh nee, ik moet beter lezen
".
ja, dat was ikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
@ Muck (of wie zei er dat ie geen olijven lustte): wacht maar! Ik ken heul veul mensen die eerst beweerden dat ze t niet lustten, en die je dan later toch olijven ziet eten. Op een goede dag heb je je eye-openermoment (knoflookolijven willen daarbij nog wel s helpen).
Dit gaat alleen op voor enigszins culi ingestelde mensen; wie bij alles 'luzziknie' roept, zal het nooit leren. Maar ik veronderstel dat dat soort mensen hier niet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |