abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54087034
helaas geen tijd gehad om foto's te maken en had ook alleen slechte camera tot mijn beschikking, maar de tapas-kennismakingsmiddag was erg geslaagd

Erg gezellig, de hapjes werden door iedereen lekker gevonden, al hebben we nog flink wat over, ook na het meegeven van 'doggy-tupperware'

de roodschillige aardappelen, champignons en zalm-wraps waren geloof ik favoriet.. oh, en de uienringen met een knoflookmayo-dip

Van 3 tot 7 is er lekker gehapt en geborreld, en de appeltaart na werd ook als ervaren en nu...

moe

de zelfgemaakte frietjes, brood met tapenade en het kaasplankje hebben we niet eens op tafel gezet, dus dat hebben we nog over voor de komende dagen..
Ja doei.
pi_54094052
Klinkt goed motorbloem
pi_54097798
wow mb klinkt als een geslaagde middag
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:47:51 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54098767
Ik vrees dat mijn ouders en mijn vriendin's ouders elkaar pas gaan ontmoeten bij de bruiloft, mocht die ooit komen.
Confidence through competence
pi_54098852
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vrees dat mijn ouders en mijn vriendin's ouders elkaar pas gaan ontmoeten bij de bruiloft, mocht die ooit komen.
why?
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:53:53 #256
55709 Stereotomy
pi_54098930
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

why?
3000 km verderop, taalbarrière, cultuurbarrière, grote derrière etc. etc.
pi_54098962
Het klinkt allemaal goed MB! Erg vermoeiend ook, zo'n dagje, haha!

Ik zit nu mijn hele voorraadkast leeg te snacken, ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb al ciabatta met een restje zelfgemaakte kruiden(room)boter gehad, net een flink stuk chocola en ik zit nu weer de hele tijd aan dat lekkere stuk kaas te denken wat mij vanuit de koelkast toeroept..

Zoals iedere avond zeg ik nu echt: MORGEN wordt alles anders en zet ik de voordeur weer wagenwijd open voor Sonja.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_54098963
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

3000 km verderop, taalbarrière, cultuurbarrière, grote derrière etc. etc.

duidelijk genoeg
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:56:22 #259
55709 Stereotomy
pi_54098999
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:

Ik zit nu mijn hele voorraadkast leeg te snacken, ik weet niet wat ik heb vandaag. Heb al ciabatta met een restje zelfgemaakte kruiden(room)boter gehad, net een flink stuk chocola en ik zit nu weer de hele tijd aan dat lekkere stuk kaas te denken wat mij vanuit de koelkast toeroept..

Zoals iedere avond zeg ik nu echt: MORGEN wordt alles anders en zet ik de voordeur weer wagenwijd open voor Sonja.
Sonja is een 1200 kcal-dieet en is evil.
pi_54099008
moet je ongesteld worden Tezz??? of ben je miss zwanger?
pi_54100391
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
moet je ongesteld worden Tezz??? of ben je miss zwanger?
Geen van beiden!

Ik ben sinds een paar dagen geheel medicijnvrij (ik heb een dubbele hernia, veul pijn gehad). Op de bijsluiter van de medicijnen stond als belangrijkste bijwerking: gewichtstoename. Ik durfde dus werkelijk NIETS te pakken, omdat ik bang was dat zelfs het reepje ontbijtkoek bij de koffie meteen richting mijn heupen zou schieten. Nu ben ik van die kutpilllen af en blijkbaar denken mijn hersens ineens dat die kaas/chocola/roomboter niet direct naar mijn heupen schieten nu.

En op 1200 calorieen kan ik niet leven. Dan maar geen Sonja.
pi_54100426
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:

[..]

Geen van beiden!

Ik ben sinds een paar dagen geheel medicijnvrij (ik heb een dubbele hernia, veul pijn gehad). Op de bijsluiter van de medicijnen stond als belangrijkste bijwerking: gewichtstoename. Ik durfde dus werkelijk NIETS te pakken, omdat ik bang was dat zelfs het reepje ontbijtkoek bij de koffie meteen richting mijn heupen zou schieten. Nu ben ik van die kutpilllen af en blijkbaar denken mijn hersens ineens dat die kaas/chocola/roomboter niet direct naar mijn heupen schieten nu.

En op 1200 calorieen kan ik niet leven. Dan maar geen Sonja.
Ohja das waar ook. Ben je nu zonder pillen ook pijnvrij?
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:48:36 #263
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_54100434
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:

Herkenbaar

Alleen.. hoe harder ik dat ga denken..hoe meer ik ga vreten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_54100565
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:48 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ohja das waar ook. Ben je nu zonder pillen ook pijnvrij?
Mwa, niet echt! Maar de pijn is dragelijk. Krijg nog wel af en toe heftige pijnscheuten, da's wel minder. Ik moet maandag weer terug naar de neuroloog, kijken of er wat te snijden valt. Ik ben niet zo voor een operatie, maar aan de andere kant heb ik al ruim zes jaar rugklachten en het laatste half jaar zo heftig dat ik er zelfs een week of vijf geheel voor thuis heb gezeten (dus niet gewerkt) en nu ben ik het echt beu........

En ik ben blij dat ze dit soort medicijnen maken, maar het was wel pure drugs (morfine en lyrica) die ook echt een dusdanig effect hadden dat ik ook werkelijk niets meer voelde (behalve versterkte emoties en fikse nachtmerries). Ik heb echt een paar maanden in een andere wereld geleefd. Nu dus er van af en eigenlijk mag ik dan van mezelf wel een avondje schranzen, haha !
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:54:12 #265
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54100576
oi allemaal
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54100616
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:54 schreef Euc- het volgende:
oi allemaal

En meteen houdoe (ik ga slapen)
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:56:34 #267
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54100631
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mwa, niet echt! Maar de pijn is dragelijk. Krijg nog wel af en toe heftige pijnscheuten, da's wel minder. Ik moet maandag weer terug naar de neuroloog, kijken of er wat te snijden valt. Ik ben niet zo voor een operatie, maar aan de andere kant heb ik al ruim zes jaar rugklachten en het laatste half jaar zo heftig dat ik er zelfs een week of vijf geheel voor thuis heb gezeten (dus niet gewerkt) en nu ben ik het echt beu........

En ik ben blij dat ze dit soort medicijnen maken, maar het was wel pure drugs (morfine en lyrica) die ook echt een dusdanig effect hadden dat ik ook werkelijk niets meer voelde (behalve versterkte emoties en fikse nachtmerries). Ik heb echt een paar maanden in een andere wereld geleefd. Nu dus er van af en eigenlijk mag ik dan van mezelf wel een avondje schranzen, haha !
Nooit fijn idd, maar als de pillen die je op het laatst slikte als ergste bijweking gewichtstoename hadden mag je mij wel wat opsturen, ik ben juist steeds minder gaan eten en steeds dunner geworden (hoewel er wel wat kilotjes af mochten)

Pillen die ik moet slikken hebben heel wat mindere bijwerkingen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54100706
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:56 schreef Euc- het volgende:

[..]

Nooit fijn idd, maar als de pillen die je op het laatst slikte als ergste bijweking gewichtstoename hadden mag je mij wel wat opsturen, ik ben juist steeds minder gaan eten en steeds dunner geworden (hoewel er wel wat kilotjes af mochten)

Pillen die ik moet slikken hebben heel wat mindere bijwerkingen

eeeeeeee er was nog een hele lijst met bijwerkingen. En geloof me: die wil je echt niet. Als ik alleen maar de meest voorkomende bijwerkingen opnoem (1 op de 10 mensen hebben er dan volgens de statistieken last van): waanideeen, dronken gevoel, slapeloosheid, duf, suf, versterkte emoties, huilbuien, nachtmerries en nog een stel die ik vergeten ben.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:02:56 #269
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54100794
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

eeeeeeee er was nog een hele lijst met bijwerkingen. En geloof me: die wil je echt niet. Als ik alleen maar de meest voorkomende bijwerkingen opnoem (1 op de 10 mensen hebben er dan volgens de statistieken last van): waanideeen, dronken gevoel, slapeloosheid, duf, suf, versterkte emoties, huilbuien, nachtmerries en nog een stel die ik vergeten ben.
Hele rits zit ook bij enkele van mijn medicijnen helaas. Maarja, tot noch toe weinig last van, de afkickverschijnselen die nog moeten komen zullen waarschijnlijk erger zijn
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_54100986
Bijwerkingen kúnnen optreden mensen, gewoon die bijsluiter NIET lezen, onderzoek toont aan dat ook dit al een slechte bijwerking kan zijn van de eventuele bijwerkingen die op de bijsluiter staan, maar niet vaak voorkomen.

dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:24:59 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54101307
Euc-je, hoe gaat het met jouw herstel na je operatie?
Alles volgens plan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:33:28 #272
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_54101455
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 00:24 schreef golfer het volgende:
Euc-je, hoe gaat het met jouw herstel na je operatie?
Alles volgens plan?
Ja ach, zit tot mn kin in het gips en ben erg afhankelijk van mijn ouders, kan veel dingen niet, bv sokken/schoenen aandoen etc. Valt wel zwaar op je dak na 1,5 jaar op jezelf gewoont te hebben.

En ik kan weinig doen, dus de verveling slaat toe...
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:57:39 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54101832
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 00:33 schreef Euc- het volgende:

Ja ach, zit tot mn kin in het gips en ben erg afhankelijk van mijn ouders, kan veel dingen niet, bv sokken/schoenen aandoen etc. Valt wel zwaar op je dak na 1,5 jaar op jezelf gewoont te hebben.

Jeetje, lijkt me lastig rukken.

Maar even serieus, hoe lang moet je nog in het gips?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_54103523
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Bijwerkingen kúnnen optreden mensen, gewoon die bijsluiter NIET lezen, onderzoek toont aan dat ook dit al een slechte bijwerking kan zijn van de eventuele bijwerkingen die op de bijsluiter staan, maar niet vaak voorkomen.

Hahaha dat zei mijn arts ook toen ik bij hem kwam met mijn angst voor de medicijnen. Hij zei: 'je hebt zeker op internet zitten zoeken naar ervaringen'. Ja natuurlijk had ik dat gedaan. En hij heeft wel gelijk, daar lees je inderdaad alleen de slechte ervaringen. Goede ervaringen worden er niet zo snel neer gezet.........

Ik denk ook wel dat ik de volgende keer met zo'n extreme pijn niet meer zo lang zal twijfelen om de medicijnen te gebruiken. De bijwerkingen zijn inderdaad behoorlijk heftig, maar het is te doen. Het weegt in ieder geval niet op tegen de pijn!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:10:30 #275
55709 Stereotomy
pi_54113636
Mijn Muckje, wat doe je
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:11:46 #276
55709 Stereotomy
pi_54113658
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 00:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Jeetje, lijkt me lastig rukken.
quote:

[..]

Ja ach, zit tot mn kin in het gips en ben erg afhankelijk van mijn ouders,
Beter lezen, golfer
pi_54113755
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Muckje, wat doe je
Oh ja hier moeten we praten over alles wat over de andere topics gaat
pi_54113946
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Muckje, wat doe je
nou idd
pi_54113960
quote:

[..]

je hebt ons nog

Maargoed, heelveel sterkte met het herstel. Heftig hoor
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:42:18 #280
55709 Stereotomy
pi_54114180
Nee, Muck heeft me genomineerd voor Fokker van de Week op de FP

En ik hecht al zoveel waarde aan mijn anonimiteit.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:44:16 #281
55709 Stereotomy
pi_54114226
Oh, en een vraagje aan mijn SC-matties hier

Waar kan ik zilverpoets kopen?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:47:43 #282
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54114306
toch leuk om te horen hoe jullie ove me denken

en zilverpoets koop je gewoon bij de kruidvat
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:53:14 #283
55709 Stereotomy
pi_54114418
Maar ik ga het wel doen hoor Muck
pi_54114500
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef Muck het volgende:
toch leuk om te horen hoe jullie over me denken
Je werkt je een slag in de rondte voor FOK! (kookboek), het gaat hardstikke goed in cul, en dan ineens kom je met van die 'zeurderige' opmerkingetjes, dat is jammer, maar schijnt erbij te horen als mod
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:41 #285
112545 Muck
pi_54114639
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je werkt je een slag in de rondte voor FOK! (kookboek), het gaat hardstikke goed in cul, en dan ineens kom je met van die 'zeurderige' opmerkingetjes, dat is jammer, maar schijnt erbij te horen als mod
zeurderige opmerkinkjes?
wat heb ik nou weer gedaan?
dat ik af en toe zeg dat het geSC wat minder mag is toch niet zo gek?
pi_54114675
ik vond het ook niet echt slowchat hoor...

maar verder ben je heel lief
Ja doei.
pi_54114696
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef Muck het volgende:
toch leuk om te horen hoe jullie ove me denken

en zilverpoets koop je gewoon bij de kruidvat
In het betreffende topic had ik er ookal iets van gezegd. Beetje raar dat je nu beledigd doet
En daarbij gaat het bij mij iig niet over hoe jij bent, alleen maar hoe je in dat topic reageerde.
Btje jammer
pi_54114777
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:06 schreef Muck het volgende:

[..]

zeurderige opmerkinkjes?
wat heb ik nou weer gedaan?
dat ik af en toe zeg dat het geSC wat minder mag is toch niet zo gek?
kon er weinig SC aan vinden. Twee mensen wisselen recept uit, breien er nog een verhaaltje bij...lekker belangrijk...dat gaat al heel lang zo daar toch? Nog nooit iemand problemen mee gehad volgens mij.
Topic wordt er m.i. ook leuker/gezelliger op dan dat het zo'n droog opsom-topic wordt.

@ Bluezz: wat klinkt dat lekker wat jullie vanaaf gaan eten Misschien dat ik het morgen ook ga maken als ik van je te horen heb gekregen of het lekker was
pi_54114797
Op het moment dat users zich aan gedrag van anderen storen in CUL is er nog tijd genoeg om er wat aan te doen.
Wat eten we vandaag is juist leuker als het tussendoor óver de recepten of wat je eet gesproken wordt.

Of wil je een opsommingstopic?
Oh en dit hoort nou weer in FB

Verder niks dan lof, dus laat dit NIET de overhand krijgen.
Gewoon een iniminimespuntje kritiek
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:17:04 #290
112545 Muck
pi_54114838
ho even jongens, note the sarcasm....
ik maakte een grapje
ik vind CUL (en daarmee de die-hards, jullie dus) het leukste van heel fok! (op mijn nieuwe na, maar dat terzijde)
Ik sleep stereo niet voor niks mee naar achter als fokker van de week

nou ja, er wordt gewoon heel veel geSC in dat topic, en ik hoopte dat SC en WEWV gewoon gescheiden kunnen blijven, als mensen daar anders over denken, nou ja, so be it, dat mag
ik edit ook niet, ik haal niks weg, ik vraag gewoon even af en toe of het wat minder mag.
Echt, al SC'en jullie 6 topics vol op een dag, be my guest (en zoek hulp) maar liever niet in WEWV
das alles
pi_54114860
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:13 schreef SeaOfLove het volgende:

@ Bluezz: wat klinkt dat lekker wat jullie vanaaf gaan eten Misschien dat ik het morgen ook ga maken als ik van je te horen heb gekregen of het lekker was
Wat is fok traaaaaaaaaag trouwens

Jaaa, het gaat zometeen de oven uit... vergeet niet om de 10 min. met een juslepel de rolletjes even de bedruipen met de jus
pi_54114952
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:17 schreef Muck het volgende:
ho even jongens, note the sarcasm....
ik maakte een grapje
ik vind CUL (en daarmee de die-hards, jullie dus) het leukste van heel fok! (op mijn nieuwe na, maar dat terzijde)
Ik sleep stereo niet voor niks mee naar achter als fokker van de week

nou ja, er wordt gewoon heel veel geSC in dat topic, en ik hoopte dat SC en WEWV gewoon gescheiden kunnen blijven, als mensen daar anders over denken, nou ja, so be it, dat mag
ik edit ook niet, ik haal niks weg, ik vraag gewoon even af en toe of het wat minder mag.
Echt, al SC'en jullie 6 topics vol op een dag, be my guest (en zoek hulp) maar liever niet in WEWV
das alles
de tt van het nieuwe topic is btw gewoon een grapje hoor, niks kwaads of sarcastisch mee bedoelt.

Maargoed, niet iedereen zit in de SC of heeft er zin in om mee te doen. En soms is het ook wel handig als je iets wilt weten om het in wewv te vragen, gewoonweg omdat daar meer mensen posten/lezen.

pi_54114976
wij zijn gewoon de tofste users van CUL de rest is genoodzaakt te slowchatten in de andere topics
Ja doei.
pi_54115030
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
wij zijn gewoon de tofste users van CUL de rest is genoodzaakt te slowchatten in de andere topics

Hoelang ga je trouwens nog eten van wat je afgelopen zondag hebt gemaakt?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:10 #295
112545 Muck
pi_54115171
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

de tt van het nieuwe topic is btw gewoon een grapje hoor, niks kwaads of sarcastisch mee bedoelt.
snaptje ik al, ik zat er ook om te grinniken achter de laptop
quote:
Maargoed, niet iedereen zit in de SC of heeft er zin in om mee te doen. En soms is het ook wel handig als je iets wilt weten om het in wewv te vragen, gewoonweg omdat daar meer mensen posten/lezen.

ik snap het helemaal, ik heb inmiddels ook al een stuk geschreven in FB, waar bluezz naartoe kwam; ik was gewoon bang dat WEWV er vreselijk onoverzichtelijk van zou worden, maar zoals Bluezz al zei, jullie praten gewoon graag over de recepten, en daar heeft ze ook gelijk in. Ik was gewoon bang dat het een 2e SC-topic zou worden, en dat is nergens voor nodig.
Zolang het over de recepten/gerechten/dingen blijft gaan, mogen jullie van mij gewoon weer ouwehoeren in WEWV
pi_54115177
ehm....

mn moeder heeft er gisteren een heel maal aan gehad

wij gisteren ook, en vandaag een van de laatste restjes denk ik meeste groente wil ik lekker door de burrito's gooien, voordat de groente niet goed meer is (aldi-spul enzo, jeweetsch )

en kaasplankje enzo zijn nog wel goed tot volgende week

enneh..

darn.. zag net bij de nieuwe buren naast me 'hoera, een jongen!' vlaggetjes hangen vast zo'n schreeuw-jong en vraag me af waar ze dat kind LATEN! Want in mijn huis kun je al nauwelijks met z'n tweeen en al je spullen wonen
Ja doei.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:35:20 #297
112545 Muck
pi_54115225
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:23 schreef motorbloempje het volgende:

natuurlijk, jullie zijn mijn eigen übermenschen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:37:33 #298
112545 Muck
pi_54115276
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
ehm....

mn moeder heeft er gisteren een heel maal aan gehad

wij gisteren ook, en vandaag een van de laatste restjes denk ik meeste groente wil ik lekker door de burrito's gooien, voordat de groente niet goed meer is (aldi-spul enzo, jeweetsch )

en kaasplankje enzo zijn nog wel goed tot volgende week

enneh..

darn.. zag net bij de nieuwe buren naast me 'hoera, een jongen!' vlaggetjes hangen vast zo'n schreeuw-jong en vraag me af waar ze dat kind LATEN! Want in mijn huis kun je al nauwelijks met z'n tweeen en al je spullen wonen
hebben je buren net zo'n huis als jij?
damn, waar laten ze dan zo'n huiler inderdaad?!

niet dat ik jouw huis af wil kraken, maar je snapt wat ik bedoel
pi_54115870
Ah, gelukkig. Receptengebabbel mag nog steeds in WEWV. Mooi relletjesloos opgelost.

Staat er een praaaaachtig stuk varken in kruidenjasje zachtjes roze te worden in mijn oven, belt mijn lief dat het nog een uur duurt voordat -ie thuiskomt, we dan eigenlijk meteen door moeten naar de bioscoop, dus dat we wel gewoon ergens een hamburger kunnen gaan halen.

Ik eet mijn varken zelf wel op, mag hij zoveel Whoppers als -ie wil.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:17:03 #300
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_54116084
@ Euc veel Beterschap
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')