quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:00 schreef SeaOfLove het volgende:
verbeter de OP straks wel, gaan nu richting stad...
Hoiiiiiiiiiiiiii, wij gingen om 3 uur en om 11 wakkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
hier het bed uit gedenderd, wat niet leuk was nadat ik om half 2 ging slapen
de bovenbuurvrouw is aan het verhuizen, en ze begon al met het verslepen van de meest zware eikenhoutenkasten (althans, zo leek het) om half 8
maargoed.. lang leve mn motor-oordoppen
Zijn er eigenlijk wel eens CUL meetings? Zo van: jij maakt gang 1, jij gang 2, etc. etc. etc.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:15 schreef golfer het volgende:
Het huisje is weer van boven tot onder gestofzuigd en klaar voor de ontvangst van 9 hormoonbalen.
quote:
of slaafjequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:01 schreef golfer het volgende:
Ik was eerst van plan ergens een onderduikadres te zoeken, maar blijf uiteindelijk maar erbij om een beetje voor kelner te spelen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Hellup!
Ze kakelen steeds harder door elkaar heen, die 10 vrouwen hier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, ik zie het plaatje en ik kan me de herrie erbij goed voorstellen.
Werkoverleg schat, werkoverlegquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
Mijn oren tuten nog van de herrie.
Oh, en ik weet nu weer alles van maagdenvliescorrecties, piemelpoli's (urologie) en de overgangsverschijnselen.
gezelligquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:50 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hallo![]()
Ik dacht, ik kom hier zo vaak, ik zeg ook maar eens hoi
ja wij, wel mooie tent daar opzichquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Wie gaat er nou met een versch vriendinnetje naar Zak
Oh yeahquote:
doe maar gewoon allemaal door elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
Vraagje?
Heb nog genoeg dingen in huis om iets pasta-achtigs mee te maken, maar vraag me af:
heb een blikje tonijn staan, en wat creme fraiche, maar ook nog een soort van pesto-pasta (van Silvo)
kan pesto met tonijn?Of zeggen jullie 'doe maar gewoon tonijn met creme fraiche en groenten met wat peper en zout?
dat mag SoL lekker zelf doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en fix die OP ook nog ff Muck, het is je werk
Enne... rode pesto met tonijn![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |