Wie is "wij"?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef teigan het volgende:![]()
wij willen ook met iemand mee vanaf Den Bosch. Is er nog plek?
Oepsquote:
Ik gok dat er dan best een bepaalde meet kan zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Vogue het volgende:
Gaan we nog meeten ergens in de 1e twee weken van februari? (liefst 2e week)? Dan ben in in NL en het lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten
Leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Vogue het volgende:
Gaan we nog meeten ergens in de 1e twee weken van februari? (liefst 2e week)? Dan ben in in NL en het lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
Dit is geen tvp, dat zou flauw zijn...
Maar helaas heb ik ook niets zinnigs te melden.
![]()
Denk je niet dat het ook afhankelijk is van de datum of mensen willen/kunnen? Ik stel 1 eis, ik wil zelf wel mee kunnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:15 schreef Riann het volgende:
trouwens die buikdansmeeting ik wil wel even kijken hoeveel mensen we meekrijgen want dat wil ik best wel een keertje doen en dan kunnen naderhand een datum prikken
buikdansmeeting
Riann
Lief van je!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je het weet of je mee gaat naar de efteling en ik weet niet of je het gelezen hebt in het vorig topic maar ik wil je ook wel ophalen anders ik kan je alleen niet thuisbrengen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lief van je!Denk trouwens dat ik wel mee ga, V. gaat volgende week klussen bij zijn ouders (die zijn aan het verbouwen) en ik vind het best prettig om een reden te hebben om niet mee te hoeven metselen.
Maar, ik denk dat het het handigst is als ik ergens van een station gehaald word... Dan ga ik met de fiets naar 't station in Eindhoven, heb ik 's avonds ook weer vervoer naar huis.
Dat is goed hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:
Riann, laten we met afspreken maar even afwachten hoe laat de rest er kan zijn. Kan me voorstellen dat 10 uur voor de mensen uit Drenthe/Groningen érg vroeg is.
Ik kom iig nog via jou langs. Hoe lang is het rijden vanaf jou naar de Efteling?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef YPPY het volgende:
Komen Pandorah, Miss_D en Troel nu langs mij? Als het nodig is, kan ik de auto meenemen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik kom iig nog via jou langs. Hoe lang is het rijden vanaf jou naar de Efteling?
Miss_d en Troel kunnen best met mij mee meerijden. Rewimo heeft genoeg plek om iedereen vanaf Den Bosch op te pikken. Dan moeten we alleen nog bedenken waar ik Troel en miss_d ga oppikken.
Dat jij niet naar de efteling gaat??? en dan dat jij en bert wel mee gaan uiteten begrijp ik het zo goed?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het niet teveel moeite kost graag mij in Ijsselstein oppikken, dat scheelt mij een half uur naar Utrecht komen en dat gaat me op de dag zelf gewoon schelen. Nou vindt Bert het sowieso al niet zo'n geslaagd idee, dus die had het er al over dat hij 's avonds misschien wel niet zou gaan en dan met mij gewoon naar Den Bosch zou rijden voor het eten, dus ik ga deze week nog wel even met Bert om de tafel zitten.
Misschien kunnen we je in een rolstoel rondduwen door het park? (Serieus) Dan hoef je niet zoveel te lopen en is het wat minder slopend... Moeten we wel tevoren even een rolstoel voor je reserveren (0900 - 0161).quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het niet teveel moeite kost graag mij in Ijsselstein oppikken, dat scheelt mij een half uur naar Utrecht komen en dat gaat me op de dag zelf gewoon schelen. Nou vindt Bert het sowieso al niet zo'n geslaagd idee, dus die had het er al over dat hij 's avonds misschien wel niet zou gaan en dan met mij gewoon naar Den Bosch zou rijden voor het eten, dus ik ga deze week nog wel even met Bert om de tafel zitten.
Kunnen jullie om de beurt met Troel alle rijen voorbij stuivenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja vermoeiend is het wel natuurlijk. En met een rolstoel mag je door alle achteringangen en krijg je overal voorrang bij de attracties![]()
Ja idd rolstoel is wel een goed ideequote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja vermoeiend is het wel natuurlijk. En met een rolstoel mag je door alle achteringangen en krijg je overal voorrang bij de attracties![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:05 schreef Pandorah het volgende:
Ik denk meer dat zij bedoelt dat Bert haar brengt
Troel: ik wil je best ophalen in IJsselstein maar dat betekent wel voor miss_D dat ik haar niet ga ophalen op het station. Zij weet de weg wel naar jou toe? Anders kan ze een paar minuutjes met de bus, dat scheelt het enorm qua rijtijd. Zowel IJsselstein als het station is voor mij flink om als ik richting YPPY ga. Ik hoor wel of je eruit gaat komen met Bert!
Lekker warm aankleden, ski pak oid?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Utrecht richting Yppy is langs IJsselstein in de meeste gevallen (zeker als je van het station komt), of neem je meteen de A27 (maar dan is het station ook al om)? Volgens routenet is via station en Ijsselstein 4 minuten meer (maar dat is natuurlijk exclusief het wachten op het station totdat miss_d ingestapt is en tot de carpoolplaats langs de snelweg bij Ijsselstein totdat ik ingestapt ben). En het voorstel van Bert was inderdaad alleen eten, maar daar ben ik het nog niet zo mee eens![]()
Wat betreft rolstoelen: sowieso zal ik in de helft van de attracties niet gaan omdat dat gewoon niet goed is in mijn geval, dus dan hebben jullie niets aan een kortere rij. Daarnaast beweeg je dan nauwelijks zelf en moet je haast wel van restaurantje naar restaurantje hoppen om het warm te houden, want om mezelf nou in een dekentje te gaan begraven
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lekker warm aankleden, ski pak oid?![]()
Wmb haal je troel op, da's het fijnste voor haar, maar ik ga niet eerst naar Troel, da's een half uur reizen zo'n beetje en in die tijd ben ik ook al in Den Bosch, dus als ik met iemand mee kan rijden vanaf Den Bosch? Rewimo, heb jij nog plek?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:05 schreef Pandorah het volgende:
Troel: ik wil je best ophalen in IJsselstein maar dat betekent wel voor miss_D dat ik haar niet ga ophalen op het station. Zij weet de weg wel naar jou toe? Anders kan ze een paar minuutjes met de bus, dat scheelt het enorm qua rijtijd.
Ik heb het lopend bij 17 graden al wel koudquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Koud in een rolstoel valt met 17 graden echt nog wel mee hoorgewoon een dikkere trui aan is al goed.
Nee joh, ik pak de eftelingbus wel of zo, die rijdt als het goed is ook nog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:39 schreef Troel het volgende:
Rewimo zat al vol (de auto dan tenminste). Rijd jij maar met Pan mee, ik verzin wel wat anders ok?
Ik laat je vrijdag wel gewoon in Eindhoven achter, kan je vast wel in het station slapen en met Riann meerijdenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, ik pak de eftelingbus wel of zo, die rijdt als het goed is ook nog.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik laat je vrijdag wel gewoon in Eindhoven achter, kan je vast wel in het station slapen en met Riann meerijden
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:42 schreef Troel het volgende:
Ik heb het lopend bij 17 graden al wel koudSpeklaag kwijt he
Ik denk écht dat het handig is om zo'n ding te reserveren, maar dat moet wel van te voren. Dus: wie gaat er bellen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar hoor eens, je hoeft toch niet de hele dag in die stoel te zitten alleen maar omdat we dat ding lenenWe nemen hem mee, je loopt zolang het gaat en als jij er niet in zit kunnen de tassen er mooi aan
En als je moe wordt of wilt uitrusten hop je in de stoel. Is Bert ook gerust
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zijn jullie vrijdag in Eindhoven?
Je hoeft niet op 't station te slapen, Miss_D, ik heb nog wel een bed voor je.![]()
![]()
Nee, ik ben om 1 uur klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want ik mag weer naar Fontys. Half 11Maar jij moet zeker weer tot 4 uur werken he
Dat ligt ook een beetje veel aan de tijd die we afspreken in de Efteling en aan het tijdstip waarop de treinreizigers in Den Bosch arriverenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef Rewimo het volgende:
't Is me nog steeds niet duidelijk hoe laat ik nou in Den Bosch moet staan
Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik ben om 1 uur klaar.En als ik ze lief aankijk mag ik vast ook wel een uurtje eerder weg.
![]()
Spelen je hormonen op?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.
Wat betreft de Efteling: ik wil niet dat miss_d om mij ineens extra ver moet reizen (Ijsselstein is 22 minuten, Vianen is nog verder). Ik ga dus niet mee, dus geen gedoe met een rolstoel en dan kan Pandorah vast miss_d wel gewoon van het station halen.
Neuh, dit zijn geen hormonen, maar zo vroeg op zaterdagmorgen kan het haast voor Pan maar een paar minuten tijd kosten om haar gewoon in Utrecht op het station op te pikken. Als Pan aangeeft dat het of dat is, of mij ophalen, dan is de keuze snel en simpel te maken. Ik hoef me geen zorgen te maken of ik het allemaal ga trekken, het kost Pan minder tijd dan mij ophalen en het kost miss_d niet een half uur of meer extra.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Spelen je hormonen op?Ik heb al aangegeven eventueel de mogelijkheid te hebben langs Den Bosch te rijden, maar het lijkt me handig om simpelweg te kijken wat het makkelijkste is. Of miss_d nu een half uur in de trein naar Den Bosch zit of een half uur in de bus naar Vianen lijkt me niet zoveel uitmaken. Maar daarvoor moet ze zelf even kijken wat handig is.
Ik heb 'mquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Jammer Troel.
Oke, als jullie om 9.51 in DB zijn en we dan meteen vertrekken (Rewimo, je tijd!), zijn we rond 10.25 bij de Efteling.
Misschien, maar het lijkt me niet logisch. Er rijdt als het goed is gewoon de eftelingbus, dus da's denk ik handiger dan naar Vianen of Sleeuwwijk (waar ligt datquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef YPPY het volgende:
Dus om 10 uur bij de Efteling?
Vanaf mij is het ruim 35 minuten tot de ingang. Kwart over 9 afspreken? Miss_D, is bijvoorbeeld bushalte Vianen of Sleeuwwijk te doen?
Tuurlijk, gezelligquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.
miss_d is helemaal nergens de dupe van, ik ben nergens van afhankelijk, er rijdt goed OV. Het is uiteraard je goed recht niet te willen gaan, maar niet omwille van mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef Troel het volgende:
Lees: ik wil niet dat miss_d de dupe wordt van mijn algehele ziek, zwak en misselijkheid.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Bovendien kan ik anders de Mini-Loco alsnog niet meenemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je gaat toch wel mee eten? Wat jammer dat je niet mee gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |