abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53699501
Eerdere dieetclubmeetings

Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 Beestachtig gezellige meeting
Fok! Dieetclub meeting 20 maart '04 Een gezonde zwemmeeting
Fok! Dieetclubmeeting III op zaterdag 10 juli Gezellige smulmeeting met politiek tintje
Fokdieetclub meeting III deel 2 (deel 2)
Fokdieetclub "Efteling" Meeting deel IV Gezellige meeting met een ganzenmars
Fokdieetclub "Efteling" meeting deel IV [2] (deel 2)
Dieetclubmeeting V - Sinterkerst of gelukkig nieuwjaar? Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Veel leuke dingen
Dieetclubmeeting deel VIII De zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting deel IX: beestjes kijken en strandwandeling Diertjes kijken
Dieetclubmeeting deel X: beestjes kijken in Emmen Diertjes kijken en flink zweten
Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmen (deel 2)
Dieetclubmeeting deel XII: beestjes kijken in Emmen (deel 3)
Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade! Zwetende Chocolade
(di)Eetclubmeeting deel XIV: wandelen en chocolade! Wandelende Chocolade Pyramides
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs! Chocolade met Spareribs
(di)Eetclubmeeting deel XVI Chocolade met Spareribs deel 2
(di)Eetclub meeting topic Spareribs en Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XVIII Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XIX Surprises en weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XX Weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XXI Weekendje weg / Sauna
Dieetclubmeeting XXII Sauna/Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XXIII Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XIX Diverse meetings
Di-eetclubmeeting XX Museummeet Leiden
Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet Vol plannen en ideeën voor meets
Di-eetclubmeeting XXII - Vol plannen! Met een wandeltocht en veel plannen

Meetings die in de maak zijn:

• Een Eftelingmeeting met eten bij De Eterij (13 oktober)
  • Een buikdansmeeting in Weert met appeltaart bij Levitation (nog nader te bepalen datum, min. deelname 10 personen)
  • Een Saunameeting in Peize (wanneer?)
  • Sinterkerstsurprisemeeting op kerstchic surprises maken en opeten! gedichtjes schrijven (december)
  • Een Spareribsmeeting! in nabije of iets minder naije toekomst
  • Jubileummeeting!! voor het 5-jarig bestaan van de dieetclub! Kookworkshop? (2008)
  • Creatief met Zeep-meeting zelf zeepjes maken, meegebrachte appeltaart eten en foto's van Troel's bruiloft kijken bij haar thuis. (nog nader te bepalen datum, liefst 2007)
  • [b ]Iets gezelligs met Vogue doen in de eerste twee weken van februari.

Lijstjes

Efteling op 13 oktober:

Rewimo
    teigan (weer dat financieënverhaal natuurlijk.. )
    Troel (met een bon waarmee een aantal mensen korting kunnen krijgen op toegang van Efteling)
    Levitation (onder voorbehoud)
    Pandorah
    omearos
    Riann
    Fannetje
    YPPY
    Isabeau
    miss_dynastie
    Octopussy (maar niet het 3 gangenmenu )

Misschien mee:
    Liejannuh (brak)

Wie rijdt met wie mee?
    Rewimo, Den Bosch
    -Fannetje
    -Isabeau
    -teigan
    -Omearos

Riann, Tilburg

Sinterkerst meeting:

8/9 december
    Coldfeet
    Fannetje
    gothic-blackie
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    Rewimo
    teigan (alleen 8)
    Troel
    YPPY
    Jojogirl

15/16 december
    Coldfeet
    gothic-blackie
    Isabeau
    Liejannuh
    miss_dynastie
    motorbloempje
    octopussy
    Omearos
    Pandorah
    teigan
    Troel (alleen 16)
    YPPY
    Jojogirl

Zo, we kunnen weer verder. Passen er nu wel of niet 3 mensen op je achterbank, Rewimo?

[ Bericht 1% gewijzigd door Fannetje op 04-10-2007 22:00:02 ]
  •   donderdag 4 oktober 2007 @ 19:06:33 #2
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_53699586
    Gaan jullie nou 6 of 13 oktober naar de efteling?
    pi_53699645
    De dertiende... oeps, dat staat nog verkeerd in de OP
    pi_53699999
    volgens mij gaat dat wel passen bij rewimo. Ging er nog iemand vanuit Den Bosch met de auto of naar Den Bosch met de trein?
    pi_53700043
    fannetje, kan je mij uit het lijstje van de efteling halen (voor de kleding, die al een tijd trug was uitgekozen door bepaalde dames, als men naar de sintmeet gaat kan ik het daar ook afgeven)
    verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
    pi_53700342
    tvp
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 19:52:05 #7
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_53700979
    Hee, ik zit al bijna vol zie ik
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53704440
    Gaan we nog meeten ergens in de 1e twee weken van februari? (liefst 2e week)? Dan ben in in NL en het lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten
    pi_53704495
    Ik ben nog een Efteling vraagteken.
    En Ad Visser hebben we van het lijstje gehaald wegens te vaag. We gaan wel een keer uit eten ofzo.

En ergens in de eerste 2 weken van februari moet lukken Vogue!
    pi_53704888
    pi_53705096
    Ik heb de Vogue meet erbij gezet
    pi_53707575
    Jammer Vogue, dan zit ik in Nieuw-Zeeland!

En Ad Visser kan er inderdaad wel af. Dat scheen toch iets te vaag te worden
    pi_53709559
    Fannetje

Enneh Nieuw Zeeland lijkt me ook niet verkeerd! Wauw ga je daar een rondreis maken?
    pi_53711348
    een nieuw dieetclubmeetingtopic
    pi_53712543

wij willen ook met iemand mee vanaf Den Bosch. Is er nog plek?
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:41:41 #16
    13151 crew  Rewimo
    pi_53712684
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef teigan het volgende:

wij willen ook met iemand mee vanaf Den Bosch. Is er nog plek?
    Wie is "wij"?
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53712698
    Isa en ik
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 08:45:10 #18
    13151 crew  Rewimo
    pi_53712728
    Tuttebol, kijk eens in de OP
    pi_53712821
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 08:45 schreef Rewimo het volgende:
    Tuttebol, kijk eens in de OP
    Oeps
    Ik had alleen het einde van het vorige topic goed gelezen, en daar stond het nog niet geloof ik...

Het is nog vroeg..
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:19:26 #20
    13151 crew  Rewimo
    pi_53713181
    Nou vooruit, je mag toch mee
    pi_53714183
    Dit is geen tvp, dat zou flauw zijn...
    Maar helaas heb ik ook niets zinnigs te melden.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:14:29 #22
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53721896
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Vogue het volgende:
    Gaan we nog meeten ergens in de 1e twee weken van februari? (liefst 2e week)? Dan ben in in NL en het lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten
    Ik gok dat er dan best een bepaalde meet kan zijn

Muizenmeet ofzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53722237
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Vogue het volgende:
    Leuk! Heb nog niets staan in mijn agenda.
    ***Levi was here***
    pi_53736251
    Pete Murray was cool
    En ik heb net op tijd de trein weten te halen, lang leve de sprintjes
    pi_53744956
    Iemand zin om vanavond of morgen rugby te gaan kijken in de pub?
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:57:45 #26
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_53745369
    dwerg en ik hadden ook nog net de trein naar Leiden. Alleen bleek dat nog net later wel mee te vallen aangezien de hoofdconducteur nog in een vertraagde trein zat.

ColdFeet, ik heb wel zin maar ik kan niet.
    pi_53745566
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
    Dit is geen tvp, dat zou flauw zijn...
    Maar helaas heb ik ook niets zinnigs te melden.

Ik weet niet wanneer je het weet of je mee gaat naar de efteling en ik weet niet of je het gelezen hebt in het vorig topic maar ik wil je ook wel ophalen anders ik kan je alleen niet thuisbrengen.
    pi_53745726
    trouwens die buikdansmeeting ik wil wel even kijken hoeveel mensen we meekrijgen want dat wil ik best wel een keertje doen en dan kunnen naderhand een datum prikken

buikdansmeeting

Riann
    pi_53745757
    Jojo: da's handig met zo'n conducteur. Hij kwam vast uit een trein vanuit Utrecht, wat die treinen hadden allemaal vertraging zag ik op Utrecht CS .

CF: zin wel maar ook ik kan dit weekend helaas niet
    pi_53746150
    Pan, die vertraging zal wel hier mee te maken hebben: Trein ramt hek en stremt verkeer
    pi_53748969
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 17:15 schreef Riann het volgende:
    trouwens die buikdansmeeting ik wil wel even kijken hoeveel mensen we meekrijgen want dat wil ik best wel een keertje doen en dan kunnen naderhand een datum prikken

buikdansmeeting

Riann
    Denk je niet dat het ook afhankelijk is van de datum of mensen willen/kunnen? Ik stel 1 eis, ik wil zelf wel mee kunnen. Het is overigens in Weert, wat voor ons, Riann, wel goed te doen is.
    ***Levi was here***
    pi_53749045
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 17:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer je het weet of je mee gaat naar de efteling en ik weet niet of je het gelezen hebt in het vorig topic maar ik wil je ook wel ophalen anders ik kan je alleen niet thuisbrengen.
    Lief van je! Denk trouwens dat ik wel mee ga, V. gaat volgende week klussen bij zijn ouders (die zijn aan het verbouwen) en ik vind het best prettig om een reden te hebben om niet mee te hoeven metselen.

Maar, ik denk dat het het handigst is als ik ergens van een station gehaald word... Dan ga ik met de fiets naar 't station in Eindhoven, heb ik 's avonds ook weer vervoer naar huis.
    ***Levi was here***
    pi_53765568
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 20:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lief van je! Denk trouwens dat ik wel mee ga, V. gaat volgende week klussen bij zijn ouders (die zijn aan het verbouwen) en ik vind het best prettig om een reden te hebben om niet mee te hoeven metselen.

Maar, ik denk dat het het handigst is als ik ergens van een station gehaald word... Dan ga ik met de fiets naar 't station in Eindhoven, heb ik 's avonds ook weer vervoer naar huis.

Dat is goed dan haal ik je van het station in eindhoven dat is zoiezo ook makkelijk rijden vanuit mij
    pi_53767457
    10 uur gaat het park open heb ik net even gekeken op de sait

zullen we dan kwart voor 10 daar voor bij de efteling afspreken????????
    en levi dat ik rond 9 uur kwart over 9 eindhoven station ben???
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 oktober 2007 @ 17:36:18 #35
    13151 crew  Rewimo
    pi_53769208
    Hoe laat word ik in Den Bosch verwacht?

Mijn Airmileskaartje ligt zaterdag klaar
    pi_53772675
    Ik denk niet dat mensen uit Groningen kwart voor 10 halen. Vorige keren hebben we toch altijd een uurtje later afgesproken?
      zondag 7 oktober 2007 @ 20:09:21 #37
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_53773313
    Wel rond 10 uur geloof ik, maar dat moet afdeling 'ver weg' maar even aangeven.

Komen Pandorah, Miss_D en Troel nu langs mij? Als het nodig is, kan ik de auto meenemen.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_53775247
    11 uur is wel vrij laat als we om half zes alweer in de Eeterij moeten zijn. Maar idd, de mensen uit het Noorden moeten maar even aangeven of ze dat halen.
    pi_53776938
    Ik kan om tien voor half 10 (of een half uur later) op Den Bosch zijn, dan moet ik wel om 7 uur (of half 8) met de trein. Het hangt er even vanaf hoe ik me voel of ik dat ga trekken, maar dat weet ik pas volgende week.
    pi_53777015
    Ik zal even kijken hoe vroeg ik in Den Bosch kan zijn, maar dat doe ik morgen wel even..
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 oktober 2007 @ 22:27:54 #41
    13151 crew  Rewimo
    pi_53777448
    Ik rij er ongeveer een uur over zie ik op routenet.
    pi_53780910
    ik rij er ook een uur over volgens de routeplanner wil iemand nog meerijden vanuit (omgeving) Delft?

net trouwens van mammie's airmiles een e-voucher besteld. Als het goed is dan kan ik over 5 dagen het park in met het airmilespasje
    pi_53783285
    Vanuit Groningen kan ik er op zijn vroegst om 9.51 zijn, en dan kan ik Isa in Hoogeveen oppikken.. DAn ga ik om 10 voor 7 de deur uit....
    Als dat niet lukt wordt het 10.51....
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 08:41:25 #44
    13151 crew  Rewimo
    pi_53783376
    Lekker vroeg uit de veren dus
    pi_53783504
    Ja, dat wordt flink op tijd opstaan..
    pi_53783837
    Riann, laten we met afspreken maar even afwachten hoe laat de rest er kan zijn. Kan me voorstellen dat 10 uur voor de mensen uit Drenthe/Groningen érg vroeg is.
    ***Levi was here***
    pi_53784945
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:
    Riann, laten we met afspreken maar even afwachten hoe laat de rest er kan zijn. Kan me voorstellen dat 10 uur voor de mensen uit Drenthe/Groningen érg vroeg is.
    Dat is goed hoor.
    pi_53789163
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef YPPY het volgende:
    Komen Pandorah, Miss_D en Troel nu langs mij? Als het nodig is, kan ik de auto meenemen.
    Ik kom iig nog via jou langs. Hoe lang is het rijden vanaf jou naar de Efteling?
    Miss_d en Troel kunnen best met mij mee meerijden. Rewimo heeft genoeg plek om iedereen vanaf Den Bosch op te pikken . Dan moeten we alleen nog bedenken waar ik Troel en miss_d ga oppikken.
    pi_53789265
    Ik heb er wel zin in ik heb gister mijn entreebewijs uitgeprint 1 euro korting jippie
      maandag 8 oktober 2007 @ 13:43:39 #50
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53789697
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Ik kom iig nog via jou langs. Hoe lang is het rijden vanaf jou naar de Efteling?
    Miss_d en Troel kunnen best met mij mee meerijden. Rewimo heeft genoeg plek om iedereen vanaf Den Bosch op te pikken . Dan moeten we alleen nog bedenken waar ik Troel en miss_d ga oppikken.

Als het niet teveel moeite kost graag mij in Ijsselstein oppikken, dat scheelt mij een half uur naar Utrecht komen en dat gaat me op de dag zelf gewoon schelen. Nou vindt Bert het sowieso al niet zo'n geslaagd idee, dus die had het er al over dat hij 's avonds misschien wel niet zou gaan en dan met mij gewoon naar Den Bosch zou rijden voor het eten, dus ik ga deze week nog wel even met Bert om de tafel zitten.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53790123
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Als het niet teveel moeite kost graag mij in Ijsselstein oppikken, dat scheelt mij een half uur naar Utrecht komen en dat gaat me op de dag zelf gewoon schelen. Nou vindt Bert het sowieso al niet zo'n geslaagd idee, dus die had het er al over dat hij 's avonds misschien wel niet zou gaan en dan met mij gewoon naar Den Bosch zou rijden voor het eten, dus ik ga deze week nog wel even met Bert om de tafel zitten.
    Dat jij niet naar de efteling gaat??? en dan dat jij en bert wel mee gaan uiteten begrijp ik het zo goed?
    pi_53790195
    Ik denk meer dat zij bedoelt dat Bert haar brengt

Troel: ik wil je best ophalen in IJsselstein maar dat betekent wel voor miss_D dat ik haar niet ga ophalen op het station. Zij weet de weg wel naar jou toe? Anders kan ze een paar minuutjes met de bus, dat scheelt het enorm qua rijtijd. Zowel IJsselstein als het station is voor mij flink om als ik richting YPPY ga . Ik hoor wel of je eruit gaat komen met Bert!
    pi_53790270
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien kunnen we je in een rolstoel rondduwen door het park? (Serieus) Dan hoef je niet zoveel te lopen en is het wat minder slopend... Moeten we wel tevoren even een rolstoel voor je reserveren (0900 - 0161).
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 14:38:57 #54
    13151 crew  Rewimo
    pi_53790989
    Ja vermoeiend is het wel natuurlijk. En met een rolstoel mag je door alle achteringangen en krijg je overal voorrang bij de attracties
      maandag 8 oktober 2007 @ 14:48:38 #55
    191222 Heavenlyblue
    d-lysergic acid amide
    pi_53791231
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Rewimo het volgende:
    Ja vermoeiend is het wel natuurlijk. En met een rolstoel mag je door alle achteringangen en krijg je overal voorrang bij de attracties
    Kunnen jullie om de beurt met Troel alle rijen voorbij stuiven
    pi_53791474
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Rewimo het volgende:
    Ja idd rolstoel is wel een goed idee
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:09:50 #57
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53791719
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:05 schreef Pandorah het volgende:
    Ik denk meer dat zij bedoelt dat Bert haar brengt

Troel: ik wil je best ophalen in IJsselstein maar dat betekent wel voor miss_D dat ik haar niet ga ophalen op het station. Zij weet de weg wel naar jou toe? Anders kan ze een paar minuutjes met de bus, dat scheelt het enorm qua rijtijd. Zowel IJsselstein als het station is voor mij flink om als ik richting YPPY ga . Ik hoor wel of je eruit gaat komen met Bert!

Utrecht richting Yppy is langs IJsselstein in de meeste gevallen (zeker als je van het station komt), of neem je meteen de A27 (maar dan is het station ook al om)? Volgens routenet is via station en Ijsselstein 4 minuten meer (maar dat is natuurlijk exclusief het wachten op het station totdat miss_d ingestapt is en tot de carpoolplaats langs de snelweg bij Ijsselstein totdat ik ingestapt ben). Als miss_d met de bus zou komen, moet je heel Ijsselstein is, dat kost meer tijd ben ik bang. En het voorstel van Bert was inderdaad alleen eten, maar daar ben ik het nog niet zo mee eens

Wat betreft rolstoelen: sowieso zal ik in de helft van de attracties niet gaan omdat dat gewoon niet goed is in mijn geval, dus dan hebben jullie niets aan een kortere rij. Daarnaast beweeg je dan nauwelijks zelf en moet je haast wel van restaurantje naar restaurantje hoppen om het warm te houden, want om mezelf nou in een dekentje te gaan begraven

[ Bericht 13% gewijzigd door Troel op 08-10-2007 15:44:15 ]
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53792216
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Utrecht richting Yppy is langs IJsselstein in de meeste gevallen (zeker als je van het station komt), of neem je meteen de A27 (maar dan is het station ook al om)? Volgens routenet is via station en Ijsselstein 4 minuten meer (maar dat is natuurlijk exclusief het wachten op het station totdat miss_d ingestapt is en tot de carpoolplaats langs de snelweg bij Ijsselstein totdat ik ingestapt ben). En het voorstel van Bert was inderdaad alleen eten, maar daar ben ik het nog niet zo mee eens

Wat betreft rolstoelen: sowieso zal ik in de helft van de attracties niet gaan omdat dat gewoon niet goed is in mijn geval, dus dan hebben jullie niets aan een kortere rij. Daarnaast beweeg je dan nauwelijks zelf en moet je haast wel van restaurantje naar restaurantje hoppen om het warm te houden, want om mezelf nou in een dekentje te gaan begraven
    Lekker warm aankleden, ski pak oid?
    ***Levi was here***
    pi_53792264
    jammer dat ik er niet bij kan zijn

maar, ik ga half december wel naar de efteling
    Ja doei.
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:32:26 #60
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53792287
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lekker warm aankleden, ski pak oid?

En eruit zien als een michelinvrouwtje/worst? Nee dank je Dat doe ik alleen als iedereen een skipak aandoet (En ik heb niet eens een skipak)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 15:35:27 #61
    43556 miss_dynastie
    pi_53792350
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 14:05 schreef Pandorah het volgende:
    Troel: ik wil je best ophalen in IJsselstein maar dat betekent wel voor miss_D dat ik haar niet ga ophalen op het station. Zij weet de weg wel naar jou toe? Anders kan ze een paar minuutjes met de bus, dat scheelt het enorm qua rijtijd.
    Wmb haal je troel op, da's het fijnste voor haar, maar ik ga niet eerst naar Troel, da's een half uur reizen zo'n beetje en in die tijd ben ik ook al in Den Bosch, dus als ik met iemand mee kan rijden vanaf Den Bosch? Rewimo, heb jij nog plek?
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:39:58 #62
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53792460
    Rewimo zat al vol (de auto dan tenminste). Rijd jij maar met Pan mee, ik verzin wel wat anders ok?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:41:36 #63
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_53792492
    Koud in een rolstoel valt met 17 graden echt nog wel mee hoor gewoon een dikkere trui aan is al goed.
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:42:51 #64
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53792515
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
    Koud in een rolstoel valt met 17 graden echt nog wel mee hoor gewoon een dikkere trui aan is al goed.
    Ik heb het lopend bij 17 graden al wel koud Speklaag kwijt he
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 15:44:43 #65
    43556 miss_dynastie
    pi_53792555
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:39 schreef Troel het volgende:
    Rewimo zat al vol (de auto dan tenminste). Rijd jij maar met Pan mee, ik verzin wel wat anders ok?
    Nee joh, ik pak de eftelingbus wel of zo, die rijdt als het goed is ook nog.
      maandag 8 oktober 2007 @ 15:48:46 #66
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53792639
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee joh, ik pak de eftelingbus wel of zo, die rijdt als het goed is ook nog.
    Ik laat je vrijdag wel gewoon in Eindhoven achter, kan je vast wel in het station slapen en met Riann meerijden
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53792698
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik laat je vrijdag wel gewoon in Eindhoven achter, kan je vast wel in het station slapen en met Riann meerijden
    Zijn jullie vrijdag in Eindhoven?
    Je hoeft niet op 't station te slapen, Miss_D, ik heb nog wel een bed voor je.
    ***Levi was here***
    pi_53793498
    ja en ik heb nog wel plek voor je in de auto miss_ D
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 16:40:38 #69
    13151 crew  Rewimo
    pi_53793781
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:42 schreef Troel het volgende:
    Ik heb het lopend bij 17 graden al wel koud Speklaag kwijt he

Maar hoor eens, je hoeft toch niet de hele dag in die stoel te zitten alleen maar omdat we dat ding lenen We nemen hem mee, je loopt zolang het gaat en als jij er niet in zit kunnen de tassen er mooi aan En als je moe wordt of wilt uitrusten hop je in de stoel. Is Bert ook gerust
    pi_53793874
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Maar hoor eens, je hoeft toch niet de hele dag in die stoel te zitten alleen maar omdat we dat ding lenen We nemen hem mee, je loopt zolang het gaat en als jij er niet in zit kunnen de tassen er mooi aan En als je moe wordt of wilt uitrusten hop je in de stoel. Is Bert ook gerust
    Ik denk écht dat het handig is om zo'n ding te reserveren, maar dat moet wel van te voren. Dus: wie gaat er bellen?
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 16:58:18 #71
    13151 crew  Rewimo
    pi_53794109
    Ik bel wel ff, bel toch gratis naar NL O wacht, 't is een 0900-nummer, dat gaat dan weer niet

Rolstoelen
    Rolstoelen worden, na tijdige reservering, gratis beschikbaar gesteld. Reserveren via 0900 - 0161 (¤ 0,25 p.m.)
    pi_53794356
    Ik zal trouwens nog even met Isa overleggen, maar aangezien zij tot 7 uur moet werken, denk ik dat ze liever gelijk doorgaat naar Den Bosch, dan nog een half uur of een uur op haar werk te moeten wachten..
      maandag 8 oktober 2007 @ 17:25:57 #73
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53794561
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zijn jullie vrijdag in Eindhoven?
    Je hoeft niet op 't station te slapen, Miss_D, ik heb nog wel een bed voor je.

Ja, want ik mag weer naar Fontys. Half 11 Maar jij moet zeker weer tot 4 uur werken he
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53797658
    Dus om 10 uur bij de Efteling?
    Vanaf mij is het ruim 35 minuten tot de ingang. Kwart over 9 afspreken? Miss_D, is bijvoorbeeld bushalte Vianen of Sleeuwwijk te doen?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 20:17:30 #75
    13151 crew  Rewimo
    pi_53798376
    't Is me nog steeds niet duidelijk hoe laat ik nou in Den Bosch moet staan
    pi_53798945
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 17:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, want ik mag weer naar Fontys. Half 11 Maar jij moet zeker weer tot 4 uur werken he
    Nee, ik ben om 1 uur klaar. En als ik ze lief aankijk mag ik vast ook wel een uurtje eerder weg.
    ***Levi was here***
    pi_53799217
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef Rewimo het volgende:
    't Is me nog steeds niet duidelijk hoe laat ik nou in Den Bosch moet staan
    Dat ligt ook een beetje veel aan de tijd die we afspreken in de Efteling en aan het tijdstip waarop de treinreizigers in Den Bosch arriveren
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:57:47 #78
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53800519
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 20:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nee, ik ben om 1 uur klaar. En als ik ze lief aankijk mag ik vast ook wel een uurtje eerder weg.
    Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.

Wat betreft de Efteling: ik wil niet dat miss_d om mij ineens extra ver moet reizen (Ijsselstein is 22 minuten, Vianen is nog verder). Ik ga dus niet mee, dus geen gedoe met een rolstoel en dan kan Pandorah vast miss_d wel gewoon van het station halen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53800545
    Wij arriveren om 9.51 in Den Bosch.......
    pi_53800557
    Oh, en Troel, jammer joh dat je niet meegaat... Ga je nou nog wel mee eten?
    pi_53800603
    Jammer Troel.

Oke, als jullie om 9.51 in DB zijn en we dan meteen vertrekken (Rewimo, je tijd! ), zijn we rond 10.25 bij de Efteling.
    pi_53800700
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
    Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.

Wat betreft de Efteling: ik wil niet dat miss_d om mij ineens extra ver moet reizen (Ijsselstein is 22 minuten, Vianen is nog verder). Ik ga dus niet mee, dus geen gedoe met een rolstoel en dan kan Pandorah vast miss_d wel gewoon van het station halen.
    Spelen je hormonen op? Ik heb al aangegeven eventueel de mogelijkheid te hebben langs Den Bosch te rijden, maar het lijkt me handig om simpelweg te kijken wat het makkelijkste is. Of miss_d nu een half uur in de trein naar Den Bosch zit of een half uur in de bus naar Vianen lijkt me niet zoveel uitmaken. Maar daarvoor moet ze zelf even kijken wat handig is.
    *OUD heilige*
      maandag 8 oktober 2007 @ 22:07:26 #83
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53800780
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef YPPY het volgende:

[..]

Spelen je hormonen op? Ik heb al aangegeven eventueel de mogelijkheid te hebben langs Den Bosch te rijden, maar het lijkt me handig om simpelweg te kijken wat het makkelijkste is. Of miss_d nu een half uur in de trein naar Den Bosch zit of een half uur in de bus naar Vianen lijkt me niet zoveel uitmaken. Maar daarvoor moet ze zelf even kijken wat handig is.
    Neuh, dit zijn geen hormonen, maar zo vroeg op zaterdagmorgen kan het haast voor Pan maar een paar minuten tijd kosten om haar gewoon in Utrecht op het station op te pikken. Als Pan aangeeft dat het of dat is, of mij ophalen, dan is de keuze snel en simpel te maken. Ik hoef me geen zorgen te maken of ik het allemaal ga trekken, het kost Pan minder tijd dan mij ophalen en het kost miss_d niet een half uur of meer extra.

Lees: ik wil niet dat miss_d de dupe wordt van mijn algehele ziek, zwak en misselijkheid.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 22:32:49 #84
    13151 crew  Rewimo
    pi_53801472
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fannetje het volgende:
    Jammer Troel.

Oke, als jullie om 9.51 in DB zijn en we dan meteen vertrekken (Rewimo, je tijd! ), zijn we rond 10.25 bij de Efteling.
    Ik heb 'm
      † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 22:55:50 #85
    43556 miss_dynastie
    pi_53802134
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef YPPY het volgende:
    Dus om 10 uur bij de Efteling?
    Vanaf mij is het ruim 35 minuten tot de ingang. Kwart over 9 afspreken? Miss_D, is bijvoorbeeld bushalte Vianen of Sleeuwwijk te doen?
    Misschien, maar het lijkt me niet logisch. Er rijdt als het goed is gewoon de eftelingbus, dus da's denk ik handiger dan naar Vianen of Sleeuwwijk (waar ligt dat ) te moeten reizen.
    quote:

[..]

Tuurlijk, gezellig
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef Troel het volgende:
    Lees: ik wil niet dat miss_d de dupe wordt van mijn algehele ziek, zwak en misselijkheid.
    miss_d is helemaal nergens de dupe van, ik ben nergens van afhankelijk, er rijdt goed OV. Het is uiteraard je goed recht niet te willen gaan, maar niet omwille van mij.
    pi_53802394
    quote:

[..]

Gezellig!
    ***Levi was here***
    pi_53804269

Tjonge, ik ben even een avondje niet thuis en er komt gelijk een hele discussie over wie op te halen en wie niet. Ik haal iedereen wel op hoor. Ik rijd wel langs CS om miss_d op te halen en dan gaan we gelijk door naar IJsselstein. S' ochtends vroeg is het van mij af naar het station nog wel te doen, anders is een bus altijd sneller. En dan rijd ik via de A27 wel naar Troel toe. Ik heb een tomtom bij dus we komen ook zo bij YPPY. Ik ben alleen niet zo'n ochtendmens dus het kan zijn dat ik wat grumpy kan overkomen .

O, en ik bedoelde met de bus naar mij toe, ergens op een handige plek afspreken, dat was iets van 5 minuten bussen en dan hoef ik niet de hele stad door . Niet naar IJsselstein, da's niet handig . Maar goed, nu haal ik haar gewoon op, ook prima.

YPPY: kwart over 9 afspreken bij jou is prima!

[ Bericht 15% gewijzigd door Pandorah op 09-10-2007 00:30:12 ]
    pi_53805986
    Wanneer de Den Bossers om half 11 bij de Efteling zijn, kunnen we ook iets later afspreken, om kwart voor 10. Tenzij jullie eerst Anna willen bewonderen.

Miss_D: Vianen en Sleeuwijk zijn hier grote busstations, beetje vergelijkbaar met een klein treinstationnetje wat betreft verbindingen. Er rijdt daar best veel, dus ik dacht misschien ook wel vanaf waar jij woont. Weet niet meer hoe dat heet, dus dat kon ik niet opzoeken. Maar het is al geregeld zie ik. Pandorah, jij hebt mijn adres niet he? Of wel? Ik weet het niet meer, Troel heeft het wel iig. Die kan wel gidsen.
    *OUD heilige*
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:09:43 #89
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53806856
    ja, maar Troel gaat echt niet mee

Ik voel er niets voor om halverwege af te moeten haken en ik voel ook niets voor een rolstoel namelijk.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53807165
    ga je wel mee eten troel????
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:57:47 #91
    13151 crew  Rewimo
    pi_53807721
    Ja, je gaat toch wel mee eten? Wat jammer dat je niet mee gaat
    pi_53811045
    Dus half 11 voor bij de efteling????
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:37:47 #93
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53811338
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
    Ja, je gaat toch wel mee eten? Wat jammer dat je niet mee gaat
    Ik ga mijn best doen. Bovendien kan ik anders de Mini-Loco alsnog niet meenemen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:45:32 #94
    13151 crew  Rewimo
    pi_53811515
    Oja, de Miniloco Goed dat je het zegt.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:17:07 #95
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53818703
    Ik begrijp dat motorbloempje niet meer kan op 8 december, dus de stand is weer gelijk wat betreft mensen die kunnen.

Omdat er nu echt aan meerdere kanten in mijn nek gehegen (is dat een goed woord?) wordt, hoop ik dat we nu snel een datum kunnen prikken en dan ook de lootjes kunnen trekken?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_53819582
    En ik vrees dat ik nog niet weet of ik het weekend van 8/9 december kan...
    pi_53820002
    Ik ga mijn voorkeur even uitspreken voor het weekend van de 15/16 december..
    Dat is namelijk aan het einde van mijn vier weken assisteren... Ik weet nu al dat dat heftig gaat worden, en dat ik er aan het einde beter tegenop gewassen ben dan om tijdens die periode weg te moeten in een weekend, alleen al omdat ik de week erna vrij ben, en bij kan komen...
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:53:34 #98
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_53820616
    In dat geval denk ik dat we wellicht het beste gewoon het tweede weekend kunnen plannen? Vervelend is dat niet iedereen dan kan, maar het eerste weekend dus ook niet.
    Mijn eigen voorkeur gaat ook uit naar de 16e, maar ik vind het vervelender om anderen uit te sluiten dan om mezelf uit te sluiten
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:54:34 #99
    13151 crew  Rewimo
    pi_53820647
    Je kunt nooit iedereen erbij hebben Troel, dat is nu eenmaal zo...
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:57:10 #100
    13151 crew  Rewimo
    pi_53820712
    Zijn er trouwens liefhebbers voor walnoten? Ik kan wel wat meenemen zaterdag
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')