Wie is "wij"?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:28 schreef teigan het volgende:![]()
wij willen ook met iemand mee vanaf Den Bosch. Is er nog plek?
Oepsquote:
Ik gok dat er dan best een bepaalde meet kan zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Vogue het volgende:
Gaan we nog meeten ergens in de 1e twee weken van februari? (liefst 2e week)? Dan ben in in NL en het lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten
Leuk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:45 schreef Vogue het volgende:
Gaan we nog meeten ergens in de 1e twee weken van februari? (liefst 2e week)? Dan ben in in NL en het lijkt me wel leuk jullie te ontmoeten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
Dit is geen tvp, dat zou flauw zijn...
Maar helaas heb ik ook niets zinnigs te melden.
![]()
Denk je niet dat het ook afhankelijk is van de datum of mensen willen/kunnen? Ik stel 1 eis, ik wil zelf wel mee kunnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:15 schreef Riann het volgende:
trouwens die buikdansmeeting ik wil wel even kijken hoeveel mensen we meekrijgen want dat wil ik best wel een keertje doen en dan kunnen naderhand een datum prikken
buikdansmeeting
Riann
Lief van je!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je het weet of je mee gaat naar de efteling en ik weet niet of je het gelezen hebt in het vorig topic maar ik wil je ook wel ophalen anders ik kan je alleen niet thuisbrengen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lief van je!Denk trouwens dat ik wel mee ga, V. gaat volgende week klussen bij zijn ouders (die zijn aan het verbouwen) en ik vind het best prettig om een reden te hebben om niet mee te hoeven metselen.
Maar, ik denk dat het het handigst is als ik ergens van een station gehaald word... Dan ga ik met de fiets naar 't station in Eindhoven, heb ik 's avonds ook weer vervoer naar huis.
Dat is goed hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:15 schreef Levitation het volgende:
Riann, laten we met afspreken maar even afwachten hoe laat de rest er kan zijn. Kan me voorstellen dat 10 uur voor de mensen uit Drenthe/Groningen érg vroeg is.
Ik kom iig nog via jou langs. Hoe lang is het rijden vanaf jou naar de Efteling?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef YPPY het volgende:
Komen Pandorah, Miss_D en Troel nu langs mij? Als het nodig is, kan ik de auto meenemen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:16 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik kom iig nog via jou langs. Hoe lang is het rijden vanaf jou naar de Efteling?
Miss_d en Troel kunnen best met mij mee meerijden. Rewimo heeft genoeg plek om iedereen vanaf Den Bosch op te pikken. Dan moeten we alleen nog bedenken waar ik Troel en miss_d ga oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |