Nee, ik ben om 1 uur klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want ik mag weer naar Fontys. Half 11Maar jij moet zeker weer tot 4 uur werken he
Dat ligt ook een beetje veel aan de tijd die we afspreken in de Efteling en aan het tijdstip waarop de treinreizigers in Den Bosch arriverenquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef Rewimo het volgende:
't Is me nog steeds niet duidelijk hoe laat ik nou in Den Bosch moet staan
Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik ben om 1 uur klaar.En als ik ze lief aankijk mag ik vast ook wel een uurtje eerder weg.
![]()
Spelen je hormonen op?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.
Wat betreft de Efteling: ik wil niet dat miss_d om mij ineens extra ver moet reizen (Ijsselstein is 22 minuten, Vianen is nog verder). Ik ga dus niet mee, dus geen gedoe met een rolstoel en dan kan Pandorah vast miss_d wel gewoon van het station halen.
Neuh, dit zijn geen hormonen, maar zo vroeg op zaterdagmorgen kan het haast voor Pan maar een paar minuten tijd kosten om haar gewoon in Utrecht op het station op te pikken. Als Pan aangeeft dat het of dat is, of mij ophalen, dan is de keuze snel en simpel te maken. Ik hoef me geen zorgen te maken of ik het allemaal ga trekken, het kost Pan minder tijd dan mij ophalen en het kost miss_d niet een half uur of meer extra.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Spelen je hormonen op?Ik heb al aangegeven eventueel de mogelijkheid te hebben langs Den Bosch te rijden, maar het lijkt me handig om simpelweg te kijken wat het makkelijkste is. Of miss_d nu een half uur in de trein naar Den Bosch zit of een half uur in de bus naar Vianen lijkt me niet zoveel uitmaken. Maar daarvoor moet ze zelf even kijken wat handig is.
Ik heb 'mquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Jammer Troel.
Oke, als jullie om 9.51 in DB zijn en we dan meteen vertrekken (Rewimo, je tijd!), zijn we rond 10.25 bij de Efteling.
Misschien, maar het lijkt me niet logisch. Er rijdt als het goed is gewoon de eftelingbus, dus da's denk ik handiger dan naar Vianen of Sleeuwwijk (waar ligt datquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef YPPY het volgende:
Dus om 10 uur bij de Efteling?
Vanaf mij is het ruim 35 minuten tot de ingang. Kwart over 9 afspreken? Miss_D, is bijvoorbeeld bushalte Vianen of Sleeuwwijk te doen?
Tuurlijk, gezelligquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, dan kijk ik miss_d even lief aan of ze zin heeft om met mij en jou te lunchen? Dieettechnisch verantwoord uiteraard.
miss_d is helemaal nergens de dupe van, ik ben nergens van afhankelijk, er rijdt goed OV. Het is uiteraard je goed recht niet te willen gaan, maar niet omwille van mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef Troel het volgende:
Lees: ik wil niet dat miss_d de dupe wordt van mijn algehele ziek, zwak en misselijkheid.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Bovendien kan ik anders de Mini-Loco alsnog niet meenemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je gaat toch wel mee eten? Wat jammer dat je niet mee gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |