Ja idd daar kunnen die longdrinkglazen lauw bier van 9 euri niet tegenopquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:25 schreef BossFight het volgende:
Jupiler van de fles voor hooguit 2 euro maakt Breda al vele malen toffer dan Parijs.
Hé gekke student. Hoe is het?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi!
Prima, vanavond alleen beetje tijdsnood (van werk naar werk)quote:
Vandaag gaat het hoofdpijnsgewijs slecht. Maar verder wel aardig. Inmiddels is de hoofdpijn ook érg ver weg. Dus dat is dolletjesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Prima, vanavond alleen beetje tijdsnood (van werk naar werk)
Verder is alles goed en hoe is het heden met u?
Intrigerend, hm.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:39 schreef JDude het volgende:
Toffe ontknoping had dat vorige topic!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vandaag gaat het hoofdpijnsgewijs slecht. Maar verder wel aardig. Inmiddels is de hoofdpijn ook érg ver weg. Dus dat is dolletjes.
Lifewise gaat alles prima voor de wind en houd ik immer veel van het leven. Meer dan een jaar geleden.. Om het er even in te peperen.
Jahwel. Ik had de rest van week nergens last van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik weet 't nog als de dag van gisteren
Gaan die kopfschmerzen ooit nog weg?
goh leg 's uit?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Lifewise gaat alles prima voor de wind en houd ik immer veel van het leven. Meer dan een jaar geleden.. Om het er even in te peperen.
Iets met een ex. Dat weet je toch? Vorig jaar ongeveer deze tijd spamde ik Rizzo's MSN vol, maar zat jij erachterquote:
Oh, nou ik denk aan jou op de momenten dat ik Tofjes zeg. Of Tof. Want dat rijmt op stof. Maar goed. I'll keep it in mind.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:22 schreef Stofje het volgende:
Soms zijn er momenten, dat ik aan je denk, al komen die maar weinig voooooooooor.
er staat me wel vaag nog iets van bij iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets met een ex. Dat weet je toch? Vorig jaar ongeveer deze tijd spamde ik Rizzo's MSN vol, maar zat jij erachter.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nou ik denk aan jou op de momenten dat ik Tofjes zeg. Of Tof. Want dat rijmt op stof. Maar goed. I'll keep it in mind.
Het was een prima deal, ik daarover bitchen, en jullie over je werkgroepje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
er staat me wel vaag nog iets van bij idd
Sorry.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:24 schreef BossFight het volgende:
Dit is zo fucking incrowd dat ik echt absoluut geen idee heb waar dit allemaal over gaat.
Iets zegt me dat dat maar goed is ook...
quote:
Het gaat nergens over.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:24 schreef BossFight het volgende:
Dit is zo fucking incrowd dat ik echt absoluut geen idee heb waar dit allemaal over gaat.
Iets zegt me dat dat maar goed is ook...
Stofje! Wat leuk dat je er weer bent!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:25 schreef Stofje het volgende:
Het gaat nergens over.
Kijk, zo kan het óók, lamme tak.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stofje! Wat leuk dat je er weer bent!Alles goed?
Ik heb altijd een tweede poging nodig bij sociale dingen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef Stofje het volgende:
Kijk, zo kan het óók, lamme tak.
Te laat dus, nu heb ik al een méning over je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb altijd een tweede poging nodig bij sociale dingen.
Ik verdien een tweede kans.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:29 schreef Stofje het volgende:
Te laat dus, nu heb ik al een méning over je.
Nou dan niet.quote:
Nou veel succes, want afdeling burgerzaken is tot 14u geopend, en ten tijde van je post was het bijna half 5.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef BossFight het volgende:
Ik ben me iig ff inschrijven bij de gemeente Breda, om het officieel te maken enzo he.
Ik spreek jullie allen morgen wel weer! Lief spelen he.
Groeten!
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het was een prima deal, ik daarover bitchen, en jullie over je werkgroepje.
Zoals laatst bij de stationskoffietoko.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Stofje het volgende:
En incrowd? Ik ken alleen Ritchie. En JD misschien, mits ie me aankijkt met een blik: "Euj, ik kén jou".
Het is koopavond. Ook daar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nou veel succes, want afdeling burgerzaken is tot 14u geopend, en ten tijde van je post was het bijna half 5.![]()
Verdulle. Nou. Ik hoor dat je deeltijd doet trouwens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dat waren nog eens tijden
quote:
ah, hipheid. maar dan zal het wel druk zijn! want mensen nemen doorgaans geen dag vrij om op die krankzinnig ambtelijke openingstijden naar het stadskantoor te komen...quote:
ja hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verdulle. Nou. Ik hoor dat je deeltijd doet trouwens.. Goed bezig.
[..].
organisatorisch net zo'n puinhoop als voltijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Bevalt het een beetje?
anders wordt het zo'n slowchat hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
Spreek me binnenkort ff aan op MSN als je er bent.
Ook dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
anders wordt het zo'n slowchat he![]()
Botvorm. Duh.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rond of vierkant?
quote:
quote:
Ik zei toch al dat het druk zou zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:24 schreef Kuukske het volgende:
BF staat nog altijd in de rij bij het Stadskantoor..
Same here! Voor de vorm even een post! #94 zonder een reply van mij zou natuurlijk niet kunnen! <--quote:
Like, duh.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Same here! Voor de vorm even een post! #94 zonder een reply van mij zou natuurlijk niet kunnen! <--
Inderdaad kouwtjes..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:06 schreef Kuuks het volgende:
Jézus, het was inderdaad fris op de fiets.
Dan moet je kleren aantrekken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef BossFight het volgende:
Dat is typisch herfst volgens mij. Dat je 's ochtends naar buiten kijkt en denkt "Oeh het zonnetje! JEUJ"
En dat je dan vervolgens buiten komt en je tepels er zo'n beetje afklappen van de kou.![]()
Ja? Short for die andere.quote:
14.gifquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:51 schreef Sgele het volgende:
mogguhtoch al een tijdje op fok..en nog nooit dit topic gezien..
Hé Dalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Dalamar het volgende:
Morgen iedereen
Bijna weekend. Jupiler is in de bonus bij de Appie
Ik denk, ik meld het maar even.
Vanavond effe met m'n nieuwe Wii aan de slag. Wordt een tof weekend.
Heb je er nu een gehaald ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Dalamar het volgende:
Morgen iedereen
Bijna weekend. Jupiler is in de bonus bij de Appie
Ik denk, ik meld het maar even.
Vanavond effe met m'n nieuwe Wii aan de slag. Wordt een tof weekend.
Het was de laatste die er was bij de Bart Smit bij me in de buurt, dus snel toegeslagen. Extra controllers hadden ze nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:12 schreef BossFight het volgende:
[..]
Heb je er nu een gehaald ja?
En met twee controller+nunchucks?
Waar?
Het is dan ook godver wel erg lekker. Juupquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:01 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Hé Dal.
Het kratje staat al in de serre bij ons.
Zucht...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:21 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het was de laatste die er was bij de Bart Smit bij me in de buurt, dus snel toegeslagen. Extra controllers hadden ze niet![]()
Maar die ga ik zeer binnenkort nog wel vinden. Ik geloof dat de Intertoys in de Barones ze nog heeft.
True, maar het helpt je postcount niet echtquote:
Zullen we een Wii-koop-meet doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Kuuks het volgende:
Ik wil ook een Wii. Voor volgend weekend. JD. We gaan een Wii kopen.
Nah, ik heb JD toch al ingehaald. En nu hoef ik niet iedere keer de layout van Kuukske te veranderen. En kan dit gewoon op Text only blijven staan. Al die hoeren bovenin hebben daarvoor gezorgdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Dalamar het volgende:
True, maar het helpt je postcount niet echt
En dan zeker vechten om de laatste Wii in de winkel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef BossFight het volgende:
Zullen we een Wii-koop-meet doen?
Haal ik er ook meteen een!
En dan heb jij JD bij...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef Kuuks het volgende:
[..]
En dan zeker vechten om de laatste Wii in de winkel?
Dan kom ik even langsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Kuuks het volgende:
Ik wil ook een Wii. Voor volgend weekend. JD. We gaan een Wii kopen.
Ik ben inmiddels vergevorderd Guitar Hero trouwens. Ik denk dat ik je hard pwn wat dat betreft.quote:
Je moet gewoon het game aanbod vergelijken en dan een keuze maken. Voor de Wii zal je niet veel shooters vinden inderdaad (Medal of Honour Vanguard geloof ik). De XBX360 heeft nu het grootste aanbod, maar die bestaat ook het langst. De PS3 is prijzig, maar heeft ook wel toffe games.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:31 schreef fransbreda het volgende:
![]()
Ik was ook van plan een spelcomputer te kopen, alleen weet eigenlijk niet welke nou het meest geschikt is voor me.Ik speel weleens bfv op de pc maar verder eigenlijk niet zoveel.
Op die Wii zijn toch nog niet zoveel spellen uit en dan vooral geen shooters?
Valt wel mee, er zijn best toffe shooters.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef Kuuks het volgende:
Shooters. Veuls te onlief.
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef veldmuis het volgende:
PS3 is het tofste!
Niet dat ik er een heb hoor, maar dat lijkt me.
Je kunt er toch ook PS(1) en PS2 games op draaien? Toch? Nou?
Dat klopt als een bus. Muisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef veldmuis het volgende:
PS3 is het tofste!
Niet dat ik er een heb hoor, maar dat lijkt me.
Je kunt er toch ook PS(1) en PS2 games op draaien? Toch? Nou?
Guitar Hero is het tofst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:40 schreef Dalamar het volgende:
Valt wel mee, er zijn best toffe shooters.
Ik houd ook niet zo van mindless triggerhappy unlimited ammo gedoe met constant overal explosies etc...
Hm. Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Dalamar het volgende:
Heet dat "discussiëren" tegenwoordig?
Ik wilde er gewoon mee naar de winkel gaan (oké MyComquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef fransbreda het volgende:
Zat er toch aan te denken een nieuw pctje te gaan bouwen, mooi tijdsverdrijf ook.
Mijne is ook alweer paar jaartjes oud.Zoeen bouwpakketje van amd duocore kost ook geen drol zag ik.
Schoner ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:49 schreef Dalamar het volgende:
M'n dochtertje zal de Wii wel helemaal geweldig vinden.
Het is weer eens wat anders dan vingerverven.
Beetje PC kost wel meer dan een PS3 natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef fransbreda het volgende:
Zat er toch aan te denken een nieuw pctje te gaan bouwen, mooi tijdsverdrijf ook.
Mijne is ook alweer paar jaartjes oud.Zoeen bouwpakketje van amd duocore kost ook geen drol zag ik.
MyCom is nog wel ok. Cdromland op de dijklaan is een fijne winkelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ik wilde er gewoon mee naar de winkel gaan (oké MyCom) en daar zeggen van: "Zo. Jullie hebben 'm ooit gebouwd. Pimp 'm nu maar."
Gewoon een nieuwe kopen, anders slopen ze toch alles eruit op anderhalve kabel na en zit je met een nieuwe PC in een oude kast waarmee je dan wel 5% bespaard hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ik wilde er gewoon mee naar de winkel gaan (oké MyCom) en daar zeggen van: "Zo. Jullie hebben 'm ooit gebouwd. Pimp 'm nu maar."
En daar heb je tenminste ook nog wat keuze. Mycom is echt Asus, WD, Samsung, Iiyama, en dan houdt het ver opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
MyCom is nog wel ok. Cdromland op de dijklaan is een fijne winkel
En dat was nog zonder monitorquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
Godver, begint die nerdpraat hier ook!
Wat een fucking toeval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Dalamar het volgende:
En om het nerdgehalte nog wat verder op te krikken...
[afbeelding]
Verhuizen kost keiveel knaken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:18 schreef Kuuks het volgende:
1300 euro. 1100 euro. Zoveel geld heb ik heul niet.
Dussss... een PS2 én een Wii?quote:
Ehm, ik weet het nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef veldmuis het volgende:
Hoi Kuuks, wat zijn je specs?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef Dalamar het volgende:
Dussss... een PS2 én een Wii?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:36 schreef veldmuis het volgende:
Geen idee, digger heeft geen foto's in z'n fobo.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee, digger heeft geen foto's in z'n fobo.
Neu ik snapte het allemaal welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef Swiffer het volgende:
Okee ik brabbel maar.. laat maar, bijna weekend, vanavond en morgen al helemaal volgeplanned dus hij gaat lekker.
Laten we het gewoon hopen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Swiffer het volgende:
Ik weet niet hoe ik me dan voel. Als ik 'fit 'ben kom ik!
Nogal ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, wat kan die Kuuks ouwehoeren zeg.
Van wie nú weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:29 schreef Dalamar het volgende:
Nogal ja.
Overigens, volgens mij is het een kloon.
Vast van die Citronellaquote:
Ja, wat een lul hèquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
En nu alleen nog Frazz want die heeft het wachtwoord veranderd.
En mij niet meer!?!?!?!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Stofje het volgende:
En incrowd? Ik ken alleen Ritchie. En JD misschien, mits ie me aankijkt met een blik: "Euj, ik kén jou!"..
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
Lachen man. Vanmiddag een nieuw spelletje scoren. Wii Sports alleen is ook zo saai.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:56 schreef veldmuis het volgende:
Tweakers!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:23 schreef JDude het volgende:
En weer een driepunter voor NAC. Breda [afbeelding].
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
succes morgen asics!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 03:38 schreef Wiebelkont het volgende:
whoah in sta posten is echt makkelijker dan in r en p
hier hoef je je tyupen niet te coorigeren)))
BRAN PRIO 1 6151 6135 Cannaertserf 86 BREDA WONINGBRAND (INC: 02)quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:51 schreef Dalamar het volgende:
Weet iemand wat er vannacht rond half 3 aan de hand was in de HB? Bizar veel sirenes, brandweer etc...
Zelf ben ik er doorheen geslapen, er is geen beter slaapmiddel dan Jupiler
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:33 schreef veldmuis het volgende:
Oh ik overdrijf lichtelijk denk ik.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:34 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ben niet anders van je gewend.
Naaktemannendieposteninhetbredatopicbahquote:Op zondag 7 oktober 2007 10:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Al wakker?
Ik ga maar eens kleren aandoen denk ik
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Naaktemannendieposteninhetbredatopicbah.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:37 schreef Wiebelkont het volgende:
Al wakker?
Ik ga maar eens kleren aandoen denk ik
Nog niet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:39 schreef JDude het volgende:
Moggeh.
Heeft iemand al gekken rond de singel zien rennen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Anders krijg je zo'n klamme zak op een leren bureaux-stoule![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:43 schreef fransbreda het volgende:
Hoeveel km ga je lopen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb ik doorgaans geen last van.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Tegen beter weten in:
"Hoe los jij dat op dan?"
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:59 schreef Ritchie het volgende:
Het was tof gisteren! Inclusief een mini-meet!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:25 schreef fransbreda het volgende:
Die stok ligt wel redelijk bij me in de buurt, helaas geen auto meer en slecht ter been momenteel.
quote:
Ik ben wel geïnteresseerd in Super Paper Mario. Het is dus wel de aanschaf waard?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Super Paper Mario en SSX Blur. De laatste is érg moeilijk qua besturing kan ik je vertellen.
Ik heb geen idee. JD heeft het gespeeld. Ik nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:04 schreef Dalamar het volgende:
Ik ben wel geïnteresseerd in Super Paper Mario. Het is dus wel de aanschaf waard?
Dat Wii Sports is ook wel grappig, ik verveel me er niet mee. M'n dochtertje vindt het ook érg leuk, ook al kan ze er echt helemaal niets van
Hoe dan ook, ik ben erg blij met m'n Wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |