True, maar het helpt je postcount niet echtquote:
Zullen we een Wii-koop-meet doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Kuuks het volgende:
Ik wil ook een Wii. Voor volgend weekend. JD. We gaan een Wii kopen.
Nah, ik heb JD toch al ingehaald. En nu hoef ik niet iedere keer de layout van Kuukske te veranderen. En kan dit gewoon op Text only blijven staan. Al die hoeren bovenin hebben daarvoor gezorgdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Dalamar het volgende:
True, maar het helpt je postcount niet echt
En dan zeker vechten om de laatste Wii in de winkel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:23 schreef BossFight het volgende:
Zullen we een Wii-koop-meet doen?
Haal ik er ook meteen een!
En dan heb jij JD bij...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:24 schreef Kuuks het volgende:
[..]
En dan zeker vechten om de laatste Wii in de winkel?
Dan kom ik even langsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Kuuks het volgende:
Ik wil ook een Wii. Voor volgend weekend. JD. We gaan een Wii kopen.
Ik ben inmiddels vergevorderd Guitar Hero trouwens. Ik denk dat ik je hard pwn wat dat betreft.quote:
Je moet gewoon het game aanbod vergelijken en dan een keuze maken. Voor de Wii zal je niet veel shooters vinden inderdaad (Medal of Honour Vanguard geloof ik). De XBX360 heeft nu het grootste aanbod, maar die bestaat ook het langst. De PS3 is prijzig, maar heeft ook wel toffe games.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:31 schreef fransbreda het volgende:
![]()
Ik was ook van plan een spelcomputer te kopen, alleen weet eigenlijk niet welke nou het meest geschikt is voor me.Ik speel weleens bfv op de pc maar verder eigenlijk niet zoveel.
Op die Wii zijn toch nog niet zoveel spellen uit en dan vooral geen shooters?
Valt wel mee, er zijn best toffe shooters.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:35 schreef Kuuks het volgende:
Shooters. Veuls te onlief.
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef veldmuis het volgende:
PS3 is het tofste!
Niet dat ik er een heb hoor, maar dat lijkt me.
Je kunt er toch ook PS(1) en PS2 games op draaien? Toch? Nou?
Dat klopt als een bus. Muisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:39 schreef veldmuis het volgende:
PS3 is het tofste!
Niet dat ik er een heb hoor, maar dat lijkt me.
Je kunt er toch ook PS(1) en PS2 games op draaien? Toch? Nou?
Guitar Hero is het tofst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:40 schreef Dalamar het volgende:
Valt wel mee, er zijn best toffe shooters.
Ik houd ook niet zo van mindless triggerhappy unlimited ammo gedoe met constant overal explosies etc...
Hm. Ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef Dalamar het volgende:
Heet dat "discussiëren" tegenwoordig?
Ik wilde er gewoon mee naar de winkel gaan (oké MyComquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef fransbreda het volgende:
Zat er toch aan te denken een nieuw pctje te gaan bouwen, mooi tijdsverdrijf ook.
Mijne is ook alweer paar jaartjes oud.Zoeen bouwpakketje van amd duocore kost ook geen drol zag ik.
Schoner ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:49 schreef Dalamar het volgende:
M'n dochtertje zal de Wii wel helemaal geweldig vinden.
Het is weer eens wat anders dan vingerverven.
Beetje PC kost wel meer dan een PS3 natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef fransbreda het volgende:
Zat er toch aan te denken een nieuw pctje te gaan bouwen, mooi tijdsverdrijf ook.
Mijne is ook alweer paar jaartjes oud.Zoeen bouwpakketje van amd duocore kost ook geen drol zag ik.
MyCom is nog wel ok. Cdromland op de dijklaan is een fijne winkelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ik wilde er gewoon mee naar de winkel gaan (oké MyCom) en daar zeggen van: "Zo. Jullie hebben 'm ooit gebouwd. Pimp 'm nu maar."
Gewoon een nieuwe kopen, anders slopen ze toch alles eruit op anderhalve kabel na en zit je met een nieuwe PC in een oude kast waarmee je dan wel 5% bespaard hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ik wilde er gewoon mee naar de winkel gaan (oké MyCom) en daar zeggen van: "Zo. Jullie hebben 'm ooit gebouwd. Pimp 'm nu maar."
En daar heb je tenminste ook nog wat keuze. Mycom is echt Asus, WD, Samsung, Iiyama, en dan houdt het ver opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
MyCom is nog wel ok. Cdromland op de dijklaan is een fijne winkel
En dat was nog zonder monitorquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:55 schreef veldmuis het volgende:
Godver, begint die nerdpraat hier ook!
Wat een fucking toeval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Dalamar het volgende:
En om het nerdgehalte nog wat verder op te krikken...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |