Zoals laatst bij de stationskoffietoko.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:26 schreef Stofje het volgende:
En incrowd? Ik ken alleen Ritchie. En JD misschien, mits ie me aankijkt met een blik: "Euj, ik kén jou".
Het is koopavond. Ook daar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nou veel succes, want afdeling burgerzaken is tot 14u geopend, en ten tijde van je post was het bijna half 5.![]()
Verdulle. Nou. Ik hoor dat je deeltijd doet trouwens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dat waren nog eens tijden
quote:
ah, hipheid. maar dan zal het wel druk zijn! want mensen nemen doorgaans geen dag vrij om op die krankzinnig ambtelijke openingstijden naar het stadskantoor te komen...quote:
ja hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verdulle. Nou. Ik hoor dat je deeltijd doet trouwens.. Goed bezig.
[..].
organisatorisch net zo'n puinhoop als voltijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Bevalt het een beetje?
anders wordt het zo'n slowchat hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
Spreek me binnenkort ff aan op MSN als je er bent.
Ook dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
anders wordt het zo'n slowchat he![]()
Botvorm. Duh.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rond of vierkant?
quote:
quote:
Ik zei toch al dat het druk zou zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:24 schreef Kuukske het volgende:
BF staat nog altijd in de rij bij het Stadskantoor..
Same here! Voor de vorm even een post! #94 zonder een reply van mij zou natuurlijk niet kunnen! <--quote:
Like, duh.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef veldmuis het volgende:
Same here! Voor de vorm even een post! #94 zonder een reply van mij zou natuurlijk niet kunnen! <--
Inderdaad kouwtjes..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:06 schreef Kuuks het volgende:
Jézus, het was inderdaad fris op de fiets.
Dan moet je kleren aantrekken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:42 schreef BossFight het volgende:
Dat is typisch herfst volgens mij. Dat je 's ochtends naar buiten kijkt en denkt "Oeh het zonnetje! JEUJ"
En dat je dan vervolgens buiten komt en je tepels er zo'n beetje afklappen van de kou.![]()
Ja? Short for die andere.quote:
14.gifquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:51 schreef Sgele het volgende:
mogguhtoch al een tijdje op fok..en nog nooit dit topic gezien..
Hé Dalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Dalamar het volgende:
Morgen iedereen
Bijna weekend. Jupiler is in de bonus bij de Appie
Ik denk, ik meld het maar even.
Vanavond effe met m'n nieuwe Wii aan de slag. Wordt een tof weekend.
Heb je er nu een gehaald ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:46 schreef Dalamar het volgende:
Morgen iedereen
Bijna weekend. Jupiler is in de bonus bij de Appie
Ik denk, ik meld het maar even.
Vanavond effe met m'n nieuwe Wii aan de slag. Wordt een tof weekend.
Het was de laatste die er was bij de Bart Smit bij me in de buurt, dus snel toegeslagen. Extra controllers hadden ze nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:12 schreef BossFight het volgende:
[..]
Heb je er nu een gehaald ja?
En met twee controller+nunchucks?
Waar?
Het is dan ook godver wel erg lekker. Juupquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:01 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Hé Dal.
Het kratje staat al in de serre bij ons.
Zucht...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:21 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het was de laatste die er was bij de Bart Smit bij me in de buurt, dus snel toegeslagen. Extra controllers hadden ze niet![]()
Maar die ga ik zeer binnenkort nog wel vinden. Ik geloof dat de Intertoys in de Barones ze nog heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |