Neuh, dat bleek het niet te zijn.. ze weten nog niet wat het isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef staticdata het volgende:
Lies heeft het in het vorige topic gemeld. Dengue fever
onbekende ziektequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Neuh, dat bleek het niet te zijn.. ze weten nog niet wat het is
maar wel heel veel sterkte en beterschap daar JP & Lies!!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
maar wel heel veel sterkte en beterschap daar JP & Lies!!
echte reden van de ziekte zal wel zijn dat JP zichzelf heeft gebrobeerd te tweaken![]()
Jij hebt altijd wel iets te zeurenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
Zonde van PSV.
Ow ja sorry van de key Baus. Ik vulde eerste m'n normale specs in en toen mocht ik niet mee doen. Toen vulde ik gewoon jouw ubergeile PC in en kreeg ik meteen een key
Ik ben iig nog niet zwaar overtuigd van Crysis. Dat hele banjeren in de natuur is denk ik toch niet echt mijn ding. Dan maar weer wat anders
Dat heet een mening jongenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jij hebt altijd wel iets te zeurenMet Quake Wars ook al.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel iets te zeurenMet Quake Wars ook al.
Mits de juiste week v/d maand was aangebrokenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef staticdata het volgende:
als ijsmeis nog mod was geweest hadden we gelijk op onze flikker gehad
ach, je kon altijd nog wel een lolletje met 'r hebben. Zal ze nog stiekem meelezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Mits de juiste week v/d maand was aangebroken
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:59 schreef staticdata het volgende:
ach, je kon altijd nog wel een lolletje met 'r hebben. Zal ze nog stiekem meelezen![]()
Ach ja ze is nog jong, ze wordt vanzelf wijzerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:05 schreef staticdata het volgende:
tja ze vond de buffels blijkbaar beter
Nee mèn... Arrogante boertjes..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:37 schreef FJD het volgende:
Zonde van PSV.
Net aangevraagd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Komt goed. Zo niet dan haal ik die van m'n pa wel even op![]()
Frank, heb jij die van jou al aangevraagd?
http://youtube.com/watch?v=E71DeuJAwbo
Hier zit Keltie ook ergens inWij zaten links
Hoeft niet. Alhoewel ik dan wel een geil geluidje uit m'n telefoon krijgquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net aangevraagd!Moet ik nu ook nog terug sms'en?
Ik stond verder naar links....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Komt goed. Zo niet dan haal ik die van m'n pa wel even op![]()
Frank, heb jij die van jou al aangevraagd?
http://youtube.com/watch?v=E71DeuJAwbo
Hier zit Keltie ook ergens inWij zaten links
Wij maar denken dat die rook afkomstig was van een fakkelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef Keltie het volgende:
Ik stond verder naar links....
Subtiel pakje doorheen gegaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij maar denken dat die rook afkomstig was van een fakkel
ja als je dune2 speelt wel jah, maar met een dikke pc wil ik ook dikke games spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik heb Vista en zo bijzonder is het niet, maar wel erg stabiel. maar voor games is XP toch echt wel de shizzle
ok, dus geen vista, maar kan je later nog wel zo een OEM versie los kopen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Geen Vista, gewoon XP.
Die kaart kun je gewoon laten hangen
mmm, dat mag, kost je wel een paar tientjes, alleen zie mn eerdere post, ik denk dat ik nog even van mn oude kaart gebruik ga maken totdat de 9xxx serie er is. dus als je tot dec/jan kan wachten...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
Ow en IJs, helpt het iets als ik je VGA van je wil kopen?
Uiteraard. Gewoon normale prijs. Ik bedoelde meer of dat uit zou maken in je afweging om nu een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmm, dat mag, kost je wel een paar tientjes, alleen zie mn eerdere post, ik denk dat ik nog even van mn oude kaart gebruik ga maken totdat de 9xxx serie er is. dus als je tot dec/jan kan wachten...
Wel Vista.. Je koopt toch wat nieuw, dan wil je ook wat nieuws..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Geen Vista, gewoon XP.
Die kaart kun je gewoon laten hangen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
Zelfde als een XBOX 360 kopen en dan Halo 1 erop gaan spelen.
Officieel gezien zouden OEM's alleen verkocht mogen worden met een MB geloof ik. Of iederen toko zich hieraan houd weet ik alleen niet..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:34 schreef FJD het volgende:Ik zat stiekem te kijken voor een Radeon 2900Pro. Ding schijnt goed te presteren en is niet eens zo heel duur maar kreng is nergens leverbaar dus dat is weer balen.
Vista OEM kun je later gewoon nog los kopen ja
Ik geloof dat het meer iets was dat het aan systeembouwers verkocht mocht worden. Er is iig een hoop onduidelijkheid overquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef ursel het volgende:
Officieel gezien zouden OEM's alleen verkocht mogen worden met een MB geloof ik. Of iederen toko zich hieraan houd weet ik alleen niet..
Tis een voorbeeld.. Als er XBOX 360 staat wil het niet per definiete een post van Frank zijn..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer woont Frank bij jou in?
Ja, maar als je IJs nu afraad om er een te kopen en hij moet later een gewone vista kopen wat geloof ik 80 euro duurder is, dan wordt die ook niet vrolijk van je .quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer iets was dat het aan systeembouwers verkocht mocht worden. Er is iig een hoop onduidelijkheid overAch wat maakt het uit, zolang ze OEM verkopen zit je gebakken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:
Nee, veel toko's verkopen het ook met een HD oid (als het maar een onderdeel is)..
Gister een stukje van m'n tand verloren, morgen naar de tandarts
Maar zeg zelf. Als zowel de Xbox als Vista in 1 post worden opgehemeld dan is de kans toch heel groot dat die post van Frank isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef ursel het volgende:
Tis een voorbeeld.. Als er XBOX 360 staat wil het niet per definiete een post van Frank zijn..![]()
![]()
ik zal eens even kijken wat ik financieel kan doen, ik wacht liever een maandje met een hele dikke pc dan nu eentje die alleen maar dik is...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
en vervolgens komt er weer een nog dikkere 10900XT of iets dergelijks
[..]
Uiteraard. Gewoon normale prijs. Ik bedoelde meer of dat uit zou maken in je afweging om nu een nieuwe te kopen![]()
Ach ja, ik wil zoals gewoonlijk weer alles en weet niet wat het beste isMisschien toch maar wachten op de 2900Pro. Meteen DX10
![]()
Waar lees jij dat ik een XBOX 360 ophemel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar zeg zelf. Als zowel de Xbox als Vista in 1 post worden opgehemeld dan is de kans toch heel groot dat die post van Frank is
Vista werkt trager dan XP en het laat je games slechter presteren dan onder XP. Misschien gaan ze dat nog verbeteren, waarschijnlijk niet. Gewoon net zolang wachten tot iedereen een nieuwe PC heeft gekocht en iedereen denkt dat het snel werktPas als het echt noodzakelijk is en DX10 echt de standaard wordt dan ga ik eens kijken.
Ow ja en mocht ik toch overstag gaan voor zo'n 2900Pro dan heb ik zeker geen keus ivm DX10 spellen?
Met een hamer altijd..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
laatste vraagje, kan je op een mobo met alleen DDR3 slots gewoon DDR2 douwne??
Alleen als je achternaam Mulders is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
laatste vraagje, kan je op een mobo met alleen DDR3 slots gewoon DDR2 douwne??
Volgens mij hebben die idd aparte slots voor DDR2 en DDR3quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen als je achternaam Mulders is.
Anders zou ik het niet doenEr zijn trouwens wel een paar hybride mobos op de markt geloof ik.
dat wil ik dus ook, al zijn er weinig kekke ASUS P35 bordjes met DDR2....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
DDR3 is overigens nog niet aan te raden. Te duur voor wat je er voor terug krijgt. Met veel geluk is het net een beetje sneller dan snel DDR2 maar de hoge prijs maakt het het niet waard. Gewoon DDR2 pluggen op een P35 bordje schijnt nu de beste oplossing te zijn.
Nerdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat wil ik dus ook, al zijn er weinig kekke ASUS P35 bordjes met DDR2....
whehehehquote:
heb nog een appartement te koop staan, interessequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wheheheh![]()
heb nu voor een gigabyte bordje gekozen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer woont Frank bij jou in?
quote:
Je was toch niet locatie gebonden??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
mmm, puni, das in zwijndrecht he, vind je erg dat ik pas![]()
Oops, dacht even snel te posten tussen de vergaderingen door, maar las iets te snelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
huh? tegen wie praat jeik heb nog niets besteld..
quote:
zeikerd ben je ook zeg. dacht eerst ik koop hem in 2 delen, eerste keer mobo en die shit, als laatste dan de grafka, vista en soundcars etc, maar ik denk dat ik gewoon wat langer wacht en alles in 1x koop. als je die kaart uiteindelijk niet wil, gooi ik hem wel op fok.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
1850,-Tering zeg
![]()
Naja ik zal nog even kijken maar het was meer mijn idee dat als je VGA kaart je er van weerhield om nu een PC te kopen dat ik die wel over wilde nemen. Ik twijfel nog steeds aan alle kanten dus we zien welIk gok dat ik binnenkort een 2900Pro heb gekocht, alstie leverbaar wordt iig
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zeikerd ben je ook zeg. dacht eerst ik koop hem in 2 delen
Kost wat he zo'n PCtjequote:en tja, 1850 vind ik ook wel erg aan de prijs, maar kom er toch echt op![]()
tja, als we nu afspreken dat we nog 5 jaar BF2 blijven spelenquote:
Ik blijf er wel lekker achteraan hobbelen met af en toe een kleine upgradequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tja, als we nu afspreken dat we nog 5 jaar BF2 blijven spelen![]()
maar de kans is ook aanwezig dat ik in december denk > fuck you computer, ik ga ff lekker op vakantie![]()
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
mmm, puni, das in zwijndrecht he, vind je erg dat ik pas![]()
doet me denken aan Daboyzzzzzzquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef R_B het volgende:
DIt filmpje is misschien al wel gepost:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5853868202880041365
De laatste actie is echt matig...
Ik zag het gisteren ook, map begon net, iedereen rennen naar die voertuigen...ik kan toch niet vliegen in zon gare helicopter, maar ik denk ik loop maar mee, misschien kan ik nog achter zon machinegun ofzo...
1 lul, die wilde blijkbaar erg graag vliegen, die schoot zn teamgenooot neer vlak voordat ie in de helicpoter sprong....
dat wil je echt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja
ok, heb nog een kamer te huur in me nieuwe huis![]()
waarom nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat wil je echt niet![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/1258560/130/Wiimote_krijgt_jasje.html
wii mietjes![]()
![]()
ik ben onmogelijk om mee te wonenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom nietheb ik gezellig iemand om mee te ps3'en
![]()
Onze berging staat los van ons appartement dus wat dat betreftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben onmogelijk om mee te wonen
Die van ons is wel warm maar dat is vooral omdat de droger er ook staatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef staticdata het volgende:
tis wel van hout en echt warm is het er niet.
dan meld ik me alvast afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jeetje, ik ga eerst ff naar huis, daarna kijken of ik obderdak kan krijgen bij een lekker wijf en mocht dat niet lukken, kijk ik ff wie van jullie de dikste pc heeft![]()
Sturen ze dan een huis mee?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Sturen ze dan een huis mee?
Dan nog, zelfs met overnight transport heeft IJs voor vannacht een plekje nodig
Dat die nog niet op Tellsell zijn geweest manquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef staticdata het volgende:
die vrouwen lijken op de foto's lekker, maar als ze overkomen zijn het 200 kg zware vrouwtjes. Al die vetlagen van die vrouwtjes kan je goedgebruiken als overkapping voor je tent![]()
Lees het forum maar op Gigabyte.nlquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wheheheh![]()
heb nu voor een gigabyte bordje gekozen![]()
quote:
Waarom, omdat je dacht dat die neger en wit gezicht heeft.quote:
Waarom mij pestenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom, omdat je dacht dat die neger en wit gezicht heeft.
Dat is toch heel triest dat een neger zichzelf wit moet verfen om een beetje binnen onze maatschappij te passen![]()
Ben jij ook al een neger danquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben jij ook al een neger dan
IJs, Viro, jij. Als we niet oppassen dan worden wij nog de minderheidsgroepering binnen BoF
Budget?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Landgenoten... Iemand een tip voor een videokaartje??? Kan MOHA nu niet afspelen omdat mijn kaart geen shaders hoger dan 2.0 ondersteund. Bovendien speelde hij Bioshock ook niet meer lekker af dus ik ga een nieuwe kopen... Iemand tips???
Heb nu de Ati Xtreme 850 Pro..
Tussen de 200- en 250- wil ik er voor uitgeven. Vraag me alleen af of die kaarten veel meer stroom vreten? Ik bedoel mijn voeding is 400W en volgens een calculator op internet zit ik nu al aan de 420 Watt met die 'gewone' ATI AX850 Pro.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Budget?
Twee weekjes wachten op de 2900 Pro. Ding schijnt on par or above 8800GTS te zijn en dat voor een euro of 40,- minder2900 Pro 512mb gaat voor 210,- weg, 8800GTS 320mb gaat voor 250,- weg.
http://www.tweaktown.com/(...)arly_test/index.html
A)Bijna valt nog wel meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:35 schreef BugWorks het volgende:
Waarom directx10 kaarten kopen als directx10.1 kaarten er bijna zijn
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef Frenkyboy het volgende:
My God. Wordt er nog steeds geBF2'd door jullie of is dit tot een soort gezelligheidsclubje verworden? Ben al weer een tijdje BoFfer af ivm tijdverschil maar had niet verwacht dit topic nog levend te zien...
Sickmyduckquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef Frenkyboy het volgende:
My God. Wordt er nog steeds geBF2'd door jullie of is dit tot een soort gezelligheidsclubje verworden? Ben al weer een tijdje BoFfer af ivm tijdverschil maar had niet verwacht dit topic nog levend te zien...
Een Frank die wel BF2 speeldequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie?
Had ik in het vorige topic ook al een klein beetje uitgelegd hoor.. En heb idd betaald, maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Baus, wat is eigenlijk de reden dat je niet komt? Je hebt toch ook al betaald???
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Ranked BF2 Conquest is zoooooo 2006![]()
![]()
Ik hoop dit weekend een dag lang lekker te kunnen Co-Op knallen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef Sickert het volgende:
na weken weer eens goud
vanaf het begin als commander gespeelt
en de meeste luisterden wel goed
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07403/commander21333342.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Duidelijk, begrijpelijk en verstandigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
<knip>
Cijfertjesgeil jijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Nvidia heerscht de pan uit!Weet niet hoe het met de ATI kaarten zit, maar die 8800GTS van mij kan aardig wat hebben
Ik doe rustig 32% overclocken zonder extra koeling.. En heb de goedkoopste. Lekker chippie hoor
12576 GPU: ATI Radeon HD2900XT || CPU: Intel C2D Q6600 @ 3GHz
Ik score 12092 op dit moment.. met een 8800GTS 640MB en een Q6600@ 2737MHz.. hij moet het van zijn CPU hebben.. kaarten zijn even snel...
Dat zeg ik, Nvidia heerscht de pan uitIk zou btw voor een 640mb versie gaan ipv een 320mb.. scheelt echt een berg, en je kan dan gerust even voort.. lekker tot aan de pricedrop van de eerste dx10.1 (9xxx) kaarten..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Sickmyduck komt mij nog vaag voor in een grijs verleden![]()
quote:
Deze post heeft me eens aangezet om mijn scores-screenshots van bf2 eens door te kijken of ik daar wat bekende tegen kwam. Blijkt dat ik al langer op de bof server knal dan dat ik dachtquote:
Dit plaatje is van de eerste "clanwar" tussen FoD en (de voorloper van) BoF.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
verkapt kijk mij eens hoe goed ik was post!
daar speelden we echt allemaal nog
zelfs pvt Hawk nog
en Jafar
Johan
System
dat je die nog hebt Jorrit
Heb anders ook nog wel een houtenschuur, maar niet echt lekkere geile vrouwen in de buurtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jeetje, ik ga eerst ff naar huis, daarna kijken of ik obderdak kan krijgen bij een lekker wijf en mocht dat niet lukken, kijk ik ff wie van jullie de dikste pc heeft![]()
Gefeliciteerd met je vaste aanstellingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Had ik in het vorige topic ook al een klein beetje uitgelegd hoor.. En heb idd betaald, maar dat maakt niet uit.
Ik heb het heel erg druk en zit tegen zware oververmoeidheid aan (ja echt, Mighty Baus trekt het even niet meer)
Daarnaast zit ik de komende 4 weken op een heel erg klein budget ivm het overstappen van detachering met weekloon naar vaste dienst met maandloon en een logistiek probleem..
Ik zit NB sinds eergister in vaste dienst..
Het is echt niet dat ik niet wil, het is gewoon anders gelopen dan ik op moment van inschrijven had kunnen inschatten.
Kijk mij eens met pijltjes toetsen, een vette score kunnen halen postquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
@ sicker, ik heb deze week al iets van 10 gouden plakken gehaald, als shooter![]()
pijltjes toetsen ownen dik lauw weet jequote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kijk mij eens met pijltjes toetsen, een vette score kunnen halen post![]()
Wat mis ikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:31 schreef FJD het volgende:
Krijg je al een beetje zweet plekken voor vanavond Cardi?![]()
hoe zit het eigenlijk met de gleufdiertjes op de LAN? valt er tussen het schieten door nog een beetje te neuken of wat? kunnen we gewoon gebruik maken van de parksletjes of is het makkelijker om even naar een tentje over de grens te rijden? kijk begrijp me niet verkeerd, alles leuk en aardig natuurlijk, maar er moet uiteraard wel veel geneukt gaan worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
Moet ijs maar alle honneurs waarnemen![]()
mwoah je komt vaak genoeg spelers tegen met een hoge rank die nog geen zak raakschieten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pijltjes toetsen ownen dik lauw weet jeen ik kies lekker servers uit met alleen maar low rank spelers
![]()
![]()
De BoF inwijding bij jou tochquote:
Je denkt echt dat als je een meisje meeneemt naar jullie huisje dat ze nog steeds zin heeft om te neuken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
kijk begrijp me niet verkeerd, alles leuk en aardig natuurlijk, maar er moet uiteraard wel veel geneukt gaan worden.
Ik begrijp hier uit dat het principe op elk potje past een deksel, jij graag alle dekseltjes verwijdert ziet. De eerste teleurstelling is dat het Homo gehalte lager is dan hierquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met de gleufdiertjes op de LAN? valt er tussen het schieten door nog een beetje te neuken of wat? kunnen we gewoon gebruik maken van de parksletjes of is het makkelijker om even naar een tentje over de grens te rijden? kijk begrijp me niet verkeerd, alles leuk en aardig natuurlijk, maar er moet uiteraard wel veel geneukt gaan worden.
![]()
das waar, jij hebt ook best een hoge rang en ik maak toch echt gatenkaas van jequote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah je komt vaak genoeg spelers tegen met een hoge rank die nog geen zak raakschieten.
I/O FTWmaar deze weken niet meer denk ik
. ga nu toch echt dozen in pakken en volgend weekend over.
moet nog ff internet regelen
mmm, volgens mij zijn huismoeders van brave vaders juist de geilste!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
De tweede teleurstelling is, dat rondom onze huisjes het gehalte familie weekendje weg, met brave vaders, moeders en kinderen zeer hoog is![]()
ideaal voor ijs toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik begrijp hier uit dat het principe op elk potje past een deksel, jij graag alle dekseltjes verwijdert ziet. De eerste teleurstelling is dat het Homo gehalte lager is dan hierdus dat gaat niet werken
De tweede teleurstelling is, dat rondom onze huisjes het gehalte familie weekendje weg, met brave vaders, moeders en kinderen zeer hoog is![]()
De derde teleurstelling is dat het park een beetje in de middle of nowhere ligt![]()
Maar als pleister op de wonden, kan je altijd nog naar http://www.radstake.nl/ dat ligt nog redelijk in de buurt. Of je moet van Duitse vrouwe houe.![]()
daaromquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ideaal voor ijs toch?jonge meisjes, jonge jongetjes en als hoogtepunt een lekkere MILF voor hem
![]()
Preciesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
das waar, jij hebt ook best een hoge rang en ik maak toch echt gatenkaas van je![]()
volgende week over!!lekker hoor, geniet er maar dik van, voor je het weet is het over
![]()
We hebben Stam toch weer terugquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
De BoF inwijding bij jou toch
Dinamo Zagreb natuurlijk. Als ze scherper zijn dan vorige week en ze scoren een keer dan heb je toch een probleem.
[..]
@IJs wel alles samen eerlijk delen met je medestrijd makkers.quote:Je denkt echt dat als je een meisje meeneemt naar jullie huisje dat ze nog steeds zin heeft om te neuken?![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
ideaal voor ijs toch?jonge meisjes, jonge jongetjes en als hoogtepunt een lekkere MILF voor hem
![]()
Eigenlijk is IJs, gewoon een burgelijke huisvaderquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
JAH!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:51 schreef staticdata het volgende:en wie weet is het over, kan ik bij jou intrekken dan
![]()
Dat wordt wel heel burgelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en 2x focus voor de deur![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JAH!![]()
gezellig, beetje werken, beetje computeren en spare ribs eten
![]()
en 2x focus voor de deur![]()
![]()
Heb jij ook een focus danquote:
ergens 2e week januari?quote:
Leuk hoor maar IJs mocht geen Focus met meer dan 20pk van z'n baasquote:
Ik gooi ze in December hier ook wel de BBQ opquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
2x een focus voor de deur burgelijk?
[afbeelding]
Is dat burgelijk![]()
dan zal je zien als we samen wonen wie het mannetje en het vrouwtje isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuk hoor maar IJs mocht geen Focus met meer dan 20pk van z'n baas
[..]
ey, ga er wel de malossie 65cc van mn oude citta opzetten hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuk hoor maar IJs mocht geen Focus met meer dan 20pk van z'n baas
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:04 schreef staticdata het volgende:
dan zal je zien als we samen wonen wie het mannetje en het vrouwtje is
i'm the alpha male met een 220 pk versie![]()
Toch niet met houtskoolquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ey, ga er wel de malossie 65cc van mn oude citta opzetten hoor, dikke racepully erop en ik ga gewoon een ST ownen
jammer alleen dat ik nog 10 minuten moet voorgloeien
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet IJs op jullie adoptiekindjes passen en met ze naar de kleuterschool en lekker keuvelen met de andere huisvrouwenIk zie het al helemaal voor me
That's my bitchquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet IJs op jullie adoptiekindjes passen en met ze naar de kleuterschool en lekker keuvelen met de andere huisvrouwenIk zie het al helemaal voor me
quote:
Appeltje eitje..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]![]()
![]()
Goud halen als commander, dat haalt Ursel zelfs
![]()
![]()
![]()
quote:
Yeah, daar komt het einde van vrijheid van menings uiting en persvrijheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:54 schreef FJD het volgende:
Crysis draait hier op 1600x1200![]()
Merk je toch wel dat je beter native resolutie kunt draaien op je LCD. 1600x1200 met alles op low ziet er vele malen beter uit dan 1024x768 met alles op medium. Echt stukken beter.
http://tweakers.net/nieuws/49644
*zucht*![]()
Kinderporno is makkelijk te definieren, dat hebben ze ook gedaan bij de EU: Onder de 18 incl. realistische tekeningen. Waarbij het woord "realistisch" dan weer wel subjectief is. Nu ga je dus terreursites blokkeren...wanneer is iets precies terreur en wanneer niet? Wanneer is iets een beschrijving van een bom en wanneer niet? Geld een croftybom ook als terreur wapen? Gaan we dan iedereen vervolgen die een croftybom filmpje op Youtube heeft gezet?
BahHeerlijk de EU
![]()
jaja, ik ben stiekum al begonnen met mijn 4e rijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Yeah, daar komt het einde van vrijheid van menings uiting en persvrijheid.
Laat de dictatuur in europa maar komen waar we niets te zeggen hebben en alles gencensureerd gaat worden..
Communistisch met ongelimiteerd spare ribs, bier en mooie vrouwen voor BoFquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jaja, ik ben stiekum al begonnen met mijn 4e rijk![]()
En wij maar denk dat je in het ziekenhuis lag..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:31 schreef jpjedi het volgende:
-Wat een tering layout van dit forum ineens.![]()
-Wachten op DDR3 en DX10.1![]()
-Ziekenhuizen![]()
-Ziekenhuizen in India![]()
-Muggen![]()
-Tering 'weet ik veel wat voor' tropische griep![]()
MAARRRRRRR:
-Bedankt voor alle lieve berichtjes jongetjes..![]()
-Sickmyduck is back...(kwam hem tegen op het KAA subforum)
-JP is back and alive... (nah..bijna dan,).
![]()
Lies is even weg en ik moet eigenlijk een paar dagen nog in mijn bed blijven maar ben nu even ' ontsnapt'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JP HOMO!!!!ITS ALIVE!!
![]()
![]()
Dus je bent toch in trainingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef jpjedi het volgende:
Ga zo weer terug aangezien ik het gevoel heb de tour te hebben gereden.![]()
EPO gebruiktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lies is even weg en ik moet eigenlijk een paar dagen nog in mijn bed blijven maar ben nu even ' ontsnapt'![]()
Ga zo weer terug aangezien ik het gevoel heb de tour te hebben gereden.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef staticdata het volgende:
Ijs als communist.
- Iedereen rijdt in een focus.
- Elke weekend is het bier & tieten weekend.
- Woensdag gehaktdag, wordt woensdag spareribs dag
- een minimum van 20 gb aan porn op je pc is vereist
- In bf2 zullen de hogere rangen hem niet neerschieten
- Iedereen die zich op straat begeeft zal zich insmeren zodat zij/hij op een neger lijkt.
Die taak is natuurlijk voor zijn internetbuddies weggelegdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Dan komt er ook een soort van waarheidscommissie die de vrouwen keurt. Zo kan IJs de mooie vrouwen van de toekomstige huisvrouwen scheiden
IJsparadijs
Schrijf mij maar in als BoF-Narquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
klinkt wel goed allemaal
![]()
misschien jullie maar in dienst nemen om het volk tevreden te houden![]()
Je poes is jarig?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow gefeliciteerd allemaal!!![]()
![]()
jouwes ookquote:
We krijgen er vanavond zelfs eentje bijquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow gefeliciteerd allemaal!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
Voetbalfans vormen menselijk LCD-scherm
erg cool
Blijf van mening dat ten Cate het in de hecktiek van de periode op zich niet slecht heeft gedaan, nationaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
'Ten Cate tekent voor drie jaar bij Chelsea'
En het andere bericht:
'Martin Jol in beeld als opvolger Ten Cate bij Ajax'
Ben benieuwd
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:38 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist besloten dat ik niet ga upgraden nu.. Klinkt vreemd maar ik ga wachten op nieuwe generatie hardware.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]Ja om dan in 2009 tot de conclusie te komen dat er weer nog nieuwere en geilere hardware aan zit te komen
Goh dat had ik nou nooit verwacht als reply.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]Ja om dan in 2009 tot de conclusie te komen dat er weer nog nieuwere en geilere hardware aan zit te komen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, dan ga ik ook wachten op de nieuwe generatie hardware, koop ik wel een HD tv met 360![]()
Heeft atm geen zin.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
En het andere bericht:
Ben benieuwd
![]()
![]()
![]()
Ach jij weet ook dondersgoed hoe de markt werkt. Jij gelooft ook niet dat Nvidia en ATI ontzettend hard DX10.1 gaan pushen om dat er nog genoeg geld terug te verdienen is aan de ontwikkeling van DX10 kaarten. Ze hebben er zelf dus geen enkel belang bij om DX10.1 kaarten voor de highend markt tot aan de mainstream markt te introduceren en ze zullen dus net zoals altijd nieuwe kaarten alleen in de highend markt mikken om dan rustig aan de kaarten naar beneden uit te breiden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:04 schreef jpjedi het volgende:
Maar ik heb mijn doel gezet op die nwe configuratie met echte nieuwe standaards aangezien ik het gevoel heb dat DX10 net als DX8.1 wel een erg kort leven beschoren is.
Ik geef toe dat er dan wel weer nieuwere standaards opkomen maar voor nu is de vernieuwing nog niet schokkend en als ik op de eerder genoemde echte nieuwe standaards kan overstappen heb ik voor mezelf een meer verantwoordelijke investering gedaan dan nu met de huidige 8800 serie. En om de opmerking voor te zijn: 'hardware, verantwoordelijke investering'![]()
ps3 is dan ook wel iets meer dan een bare gameconsole.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Heeft atm geen zin.
Er zijn niet genoeg goeie games om te spelen op een paar na. De beste spellen moeten nog komen. Dan moet je rekening houden met de uitstellingen door de uitgevers etc etc. Laat staan prijs van de PS 3 alleen al![]()
Wil je next gen gamen kan je het beste nu de x360 met een hd tv halen![]()
IS DX ook niet gedreven door de eisen uit de gamedevelop hoek? Dit is serieus een vraag... lijkt me leuk kip-ei discussie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach jij weet dondersgoed hoe de markt werkt. Jij gelooft ook niet dat Nvidia en ATI ontzettend hard DX10.1 gaan pushen om dat er nog genoeg geld terug te verdienen is aan de ontwikkeling van DX10 kaarten. Ze hebben er zelf dus geen enkel belang bij om DX10.1 kaarten voor de highend markt tot aan de mainstream markt te introduceren en ze zullen dus net zoals altijd DX10.1 kaarten alleen in de highend markt mikken om dan rustig aan de kaarten naar beneden uit te breiden.
De release voor DX10.1 staat wel voor Q1 (dan komt ook Vista SP uit) dus misschien is het dan wel weer handig om de pricedrop van de 8xxx af te wachten. Ach ja, wat is wijsheid. Ik zie de product en prijsontwikkelingen op de PC markt meer als een continuüm met af en toe een kleine sprong. We zullen zien
Wat JP zegt. Puur op games heeft de PS3 een achterstand maar er zit zoveel meer op dat de PS3 die achterstand vanzelf in zal gaan lopen. De Xbox heeft in de huiskamer maar weinig andere functies dan een gamesconsole, iets wat de PS3 wel heeft. Vooral van de digitale decoder met PVR verwacht ik veel voor de Europese marktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:12 schreef Viro het volgende:
Heeft atm geen zin.
Er zijn niet genoeg goeie games om te spelen op een paar na. De beste spellen moeten nog komen. Dan moet je rekening houden met de uitstellingen door de uitgevers etc etc. Laat staan prijs van de PS 3 alleen al![]()
DX10 is, naar wat ik gelezen heb, gepushed vanuit de gamedevelop hoek omdat zowel ATI als Nvidia de meest exotische functies verzonnen voor hun videokaarten. Daar moesten de devers dan maar weer mee omgaan. MS heeft met het OS natuurlijk een flinke vinger in de pap dus met DX10 zijn een hoop zaken daarin gestandardiseerd waardoor het ontwikkelen van videogames makkelijker wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:19 schreef jpjedi het volgende:
IS DX ook niet gedreven door de eisen uit de gamedevelop hoek? Dit is serieus een vraag... lijkt me leuk kip-ei discussie.![]()
Denk dat we soortgelijke mening hebben. Ik verwacht dat sprongetje dus in het komende jaar.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Heeft atm geen zin.
Wil je next gen gamen kan je het beste nu de x360 met een hd tv halen![]()
Tja, ik kan via me oude werk nog extra korting krijgen, dus voor mij blijft het wel interresantquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:34 schreef FJD het volgende:
De actie geldt alleen als je de TV in de winkel koopt las ik net. Scheelt 400,- met op internet. Dan is de actie toch al een stuk minder goed
Een console is er om te gamen, niet om mee te internetten/folding @ home. Daar zijn pc's voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat JP zegt. Puur op games heeft de PS3 een achterstand maar er zit zoveel meer op dat de PS3 die achterstand vanzelf in zal gaan lopen. De Xbox heeft in de huiskamer maar weinig andere functies dan een gamesconsole, iets wat de PS3 wel heeft. Vooral van de digitale decoder met PVR verwacht ik veel voor de Europese markt
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Nu een full hd tv kopen en dan een ps3 gratis krijgen![]()
plus dat het gelijk een blu-ray speler heeft, en veel meer is dan alleen een game console. Daarnaast heeft de playstation me altijd meer getrokken dan de xbox.
ok, waar heb je dat dan gelezen wil ik wel ff wetenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:40 schreef Viro het volgende:
[..]
De blu-ray speler in de PS3 is erg brak, kan je beter een aparte echte blu-ray speler halen.
Nintendo heef overduidelijk aangetoond dat het geld niet bij de pure gamers ligt maar bij de mensen die een apparaat af en toe gebruiken om te gamen. Het zal nog wel een jaartje of wat duren maar de PS3 gaat de Xbox nog wel verslaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:38 schreef Viro het volgende:
Een console is er om te gamen, niet om mee te internetten/folding @ home. Daar zijn pc's voor.
heeft hij van Frank.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ok, waar heb je dat dan gelezen wil ik wel ff weten![]()
nee die 360 lezer is niet brak![]()
![]()
denk dat het hier op gaat uitdraaien aangezien het HDDVD kamp niet van opgeven lijkt te willen weten (en de bank nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Nintendo heef overduidelijk aangetoond dat het geld niet bij de pure gamers ligt maar bij de mensen die een apparaat af en toe gebruiken om te gamen. Het zal nog wel een jaartje of wat duren maar de PS3 gaat de Xbox nog wel verslaan.
Over een jaartje of twee is Blueray vs HD DVD wel uitgevochten, dan zal Blueray wel de standaard zijn. Tegen die tijd zal de gemiddelde consument ook het principe van digitale TV met PVR kennen en dat kan de PS3 ook aan. Die twee punten gaan er straks voor zorgen dat mensen de PS3 verkiezen boven de Xbox.
Check forum van tweakers.netquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ok, waar heb je dat dan gelezen wil ik wel ff weten![]()
nee die 360 lezer is niet brak![]()
![]()
Je zegt het zelf al :quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Nintendo heef overduidelijk aangetoond dat het geld niet bij de pure gamers ligt maar bij de mensen die een apparaat af en toe gebruiken om te gamen. Het zal nog wel een jaartje of wat duren maar de PS3 gaat de Xbox nog wel verslaan.
Ik wil niet een jaar of langer wachtenquote:Het zal nog wel een jaartje of wat duren maar de PS3 gaat de Xbox nog wel verslaan.
Zoals ik eerder zei : een console is er om te gamen en niks anders.quote:Over een jaartje of twee is Blueray vs HD DVD wel uitgevochten, dan zal Blueray wel de standaard zijn. Tegen die tijd zal de gemiddelde consument ook het principe van digitale TV met PVR kennen en dat kan de PS3 ook aan. Die twee punten gaan er straks voor zorgen dat mensen de PS3 verkiezen boven de Xbox.
Dan duurt het nog een jaartje langer, maakt ook niet heel veel uit. HD TV uitzendingen laten toch ook nog wel minimaal 5 jaar op zich wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:44 schreef jpjedi het volgende:
denk dat het hier op gaat uitdraaien aangezien het HDDVD kamp niet van opgeven lijkt te willen weten (en de bank niet).
Voor jou wel. Voor de gemiddelde consument niet en dat is precies de reden waarom op de lange termijn de PS3 de beter verkochte console word en waarom uiteindelijk daar ook de betere games voor zullen verschijnen. Op dit moment is het nog redelijk tragisch jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:54 schreef Viro het volgende:
Zoals ik eerder zei : een console is er om te gamen en niks anders.
Tv kijken etc etc is allemaal onnodig.
Het is netals tv op je mobiel hebben & gebruiken en je hd tv voor de sier hebben staan in de woonkamer![]()
je bedoelt de 24P op 60Hz gefixeerd? Dat is al 95% verholpen door de laatste firmware upgrade tegelijk met het nieuwe CODEC pakket. Sony verwacht het eind dit jaar volledig gefixt te hebben met die BR speler al maakt het enkel verschil op oude tv`s en niet op een Full-HD.quote:
Vergeet DE GAME niet die het vershil gaat maken... Metal Gear Solid 4!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:56 schreef FJD het volgende:
Op dit moment is het nog redelijk tragisch jaAls je echt wilt gamen dan is een Xbox de betere keus maar goed, straks met GT5 er ook nog bij dan wordt het toch een lastige keuze.
Dat is de game die mij over de streep moet halen om een ps3 aanschaffen, zo niet dan blijf ik gamen op de X360.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Vergeet DE GAME niet die het vershil gaat maken... Metal Gear Solid 4!
Wat een bloedhond.. Je tegenstander een extra zware straf aan proberen te naaienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:19 schreef ursel het volgende:
En weer terug naar voetbal..![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=MgxH0fT5YMI
Fan Celtic slaat Milan-doelman Dida neer![]()
![]()
Dan mogen ze die van albanie ook wel doen..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat een bloedhond.. Je tegenstander een extra zware straf aan proberen te naaien![]()
Ze zouden die Dida moeten schorsen voor het leven. Schwalbebinkie.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:46 schreef RudyCarell het volgende:
PS: South Park is weer begonnen! S11E08 "Le Petit Tourette"
Nu moet ik dus dit weekend, Prison Break, Heroes, House MD en South Park kijken...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:43 schreef staticdata het volgende:
check die noob van een diamond![]()
![]()
[afbeelding]
Jol... Davids...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
En het andere bericht:
Ben benieuwd
![]()
![]()
![]()
tja als ik de Br op full hd kijk is het echtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je bedoelt de 24P op 60Hz gefixeerd? Dat is al 95% verholpen door de laatste firmware upgrade tegelijk met het nieuwe CODEC pakket. Sony verwacht het eind dit jaar volledig gefixt te hebben met die BR speler al maakt het enkel verschil op oude tv`s en niet op een Full-HD.![]()
Whaha dat zal het zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
dat was toen je nog niet samen met mij speelde dus ik snap het wel![]()
Hij mistte jou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]Die Stojakovic is trouwens mijn favorit victim..
Stoja..onze eerste BoF tankhoer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]Die Stojakovic is trouwens mijn favorit victim..
Geen flauw idee, volg Joodanje niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan mogen ze die van albanie ook wel doen..
En natuurlijk ons die vrije trap terug geven...
Dat blijkt, anders had je al geweten dat er bijna geen ajax speler meer speeltquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, volg Joodanje niet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
Wordt er nog gespeeld vandaag?
Die is bezig met zijn marketking plan, om de inhoud van die beestjes in zijn nieuwe afzet gebied, rondom Winterswijk, vorm te gevenquote:Ijs..wat ben je stil?
En ik own hem..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
Mijn box is met volume knop naar beneden op de grond gevallen en nu is die van de print gebroken..mijn prachtige mooie creative setje naar zijn grootjes.
Dus eerst maar even iets van geluid fixen.
Ijs..wat ben je stil?
Rudy is ook al bezig geweest met zijn markante hobby.
En nog even in het kader van de fanboy discussie
[..]
Stoja..onze eerste BoF tankhoer.![]()
quote:
Moet je ff vragen of de tv of de radio aanmagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zit gewoon examens te maken vanavond als Ajax speelt![]()
![]()
succes je kan hetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zit gewoon examens te maken vanavond als Ajax speelt![]()
![]()
Ja eigenlijk wel, schandalig dat ze dit op zo'n avond plannenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt je eigen tacktiek. Zoiets als jij zit sneaky bij hem op de tank. En als hij zijn hoofd naar buiten steekt, schiet je hem met je pistool voor zijn sodemieter![]()
![]()
[..]
Moet je ff vragen of de tv of de radio aanmag![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, schandalig dat ze dit op zo'n avond plannen![]()
![]()
Ja precies, het zit ook in rotjeknor dus dat zal het zijn. Naja officieel Venloquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Precies wie dat heeft gepland zal wel uit rotjeknor komen
om zo de rest van europacup minded liefhebbers te pesten
![]()
![]()
nou als alle boffers even hun spaarcenten bij elkaar leggen komen we een heel eindquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Precies wie dat heeft gepland zal wel uit rotjeknor komen
om zo de rest van europacup minded liefhebbers te pesten
![]()
![]()
Wie wil Nederland kopen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)and_kopen.html?p=7,2
En je bent 17?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Belt er net iemand op voor me cv, vraagt hij hoe oud ik ben, zeg ik i.p.v 19, 18
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En je bent 17?
-------------------------
De Engelse media vallen over elkaar heen als het gaat over trainers voor Chelsea, Ajax en Tottenham. Voor ons is dat vermakelijk, want er worden alleen Nederlandse namen bij genoemd. We vatten de boel voor u samen.
Henk ten Cate zou volgende week al beginnen bij Chelsea en daar voor een jaarsalaris van zo'n drie miljoen euro veldtrainer en 'tacktisch brein' worden. Hij krijgt de huidige teammanager Avram Grant naast zich, die het gezicht naar buiten wordt en meedenkt over het team. Volgens The Daily Mail heeft Ten Cate al in het geheim een akkoord bereikt.
Ik val op apen
Het doorgaans betrouwbare The Times weet vervolgens te melden dat Martin Jol op zijn beurt al rond is met Ajax. Dat zou Jol goed uitkomen, omdat er aan zijn stoelpoten bij Tottenham wordt gezaagd. Een tussentijds vertrek zou iedereen goed uitkomen.
Tot slot wordt Hiddink ook nog genoemd, maar als teammanager bij Chelsea. Of dit alles waar blijkt, merken we uiterlijk volgende week.
Nou duidelijk... zal me niks verbazen als dit uiteindelijk zo is. Het contract van henkie loopt toch af
Je geboortedatum staat toch op je CV? Meen ik?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Belt er net iemand op voor me cv, vraagt hij hoe oud ik ben, zeg ik i.p.v 19, 18
Sorry, maar na het lezen van "Henk ten Cate zou volgende week al beginnen bij Chelsea en daar voor een jaarsalaris van zo'n drie miljoen euro veldtrainer en 'tacktisch brein' worden" heb ik geconstateerd dat het een fakebericht is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En je bent 17?
-------------------------
De Engelse media vallen over elkaar heen als het gaat over trainers voor Chelsea, Ajax en Tottenham. Voor ons is dat vermakelijk, want er worden alleen Nederlandse namen bij genoemd. We vatten de boel voor u samen.
Henk ten Cate zou volgende week al beginnen bij Chelsea en daar voor een jaarsalaris van zo'n drie miljoen euro veldtrainer en 'tacktisch brein' worden. Hij krijgt de huidige teammanager Avram Grant naast zich, die het gezicht naar buiten wordt en meedenkt over het team. Volgens The Daily Mail heeft Ten Cate al in het geheim een akkoord bereikt.
Het doorgaans betrouwbare The Times weet vervolgens te melden dat Martin Jol op zijn beurt al rond is met Ajax. Dat zou Jol goed uitkomen, omdat er aan zijn stoelpoten bij Tottenham wordt gezaagd. Een tussentijds vertrek zou iedereen goed uitkomen.
Tot slot wordt Hiddink ook nog genoemd, maar als teammanager bij Chelsea. Of dit alles waar blijkt, merken we uiterlijk volgende week.
Nou duidelijk... zal me niks verbazen als dit uiteindelijk zo is. Het contract van henkie loopt toch af
Ja, maar hij vroeg het nog even via de telefoon.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je geboortedatum staat toch op je CV? Meen ik?
quote:
Dan moet je gewoon zeggen dat'ie je CV eens goed moet lezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg het nog even via de telefoon.![]()
Zeker om te kijken hoe betrouwbaar je bent..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg het nog even via de telefoon.![]()
neeequote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
Mijn box is met volume knop naar beneden op de grond gevallen en nu is die van de print gebroken..mijn prachtige mooie creative setje naar zijn grootjes.
heerlijk setje inderdaad! Inclusief Turkse radiozenders...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
neee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het setje wat we samen gekocht hebbensamen voor de eerste keer aangesloten
![]()
huuuuh!![]()
mijn pwnende setje doet het nogsteeds
plopjes for life!
WTF dan heeft de president wel goed gelapt.. :xquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
een meesterzet van chelsea
![]()
Voor de wielrenliefhebbers
http://www1.sport1.nl/Wie(...)ten-naar-Astana.html
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Belt me broertje net; "heb je dinsdagavond wat te doen?"
-euh nee?
"Ik heb 2 kaartjes voor Lebbis"
W00t!
Ik vind hem geniaal! En hij heeft ook gewoon gelijk <kniksmiley> Heerlijk zo als hij helemaal los kan gaan..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
die is heel goed live
in zn serieusigheid is ie zo grappigen hij heeft naar mijn idee altijd gelijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:59 schreef Sickert het volgende:
god wat een afschuwelijke wedstrijd zeg
als ze ten cate nu nog niet de deur uit trappen (of per direct laten gaan)
wat een zooi zeg die gasten worden volgens mij niet gemotiveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |