ok, dus geen vista, maar kan je later nog wel zo een OEM versie los kopen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Geen Vista, gewoon XP.
Die kaart kun je gewoon laten hangen
mmm, dat mag, kost je wel een paar tientjes, alleen zie mn eerdere post, ik denk dat ik nog even van mn oude kaart gebruik ga maken totdat de 9xxx serie er is. dus als je tot dec/jan kan wachten...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef FJD het volgende:
Ow en IJs, helpt het iets als ik je VGA van je wil kopen?
Uiteraard. Gewoon normale prijs. Ik bedoelde meer of dat uit zou maken in je afweging om nu een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
mmm, dat mag, kost je wel een paar tientjes, alleen zie mn eerdere post, ik denk dat ik nog even van mn oude kaart gebruik ga maken totdat de 9xxx serie er is. dus als je tot dec/jan kan wachten...
Wel Vista.. Je koopt toch wat nieuw, dan wil je ook wat nieuws..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
Geen Vista, gewoon XP.
Die kaart kun je gewoon laten hangen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
Zelfde als een XBOX 360 kopen en dan Halo 1 erop gaan spelen.
Officieel gezien zouden OEM's alleen verkocht mogen worden met een MB geloof ik. Of iederen toko zich hieraan houd weet ik alleen niet..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:34 schreef FJD het volgende:Ik zat stiekem te kijken voor een Radeon 2900Pro. Ding schijnt goed te presteren en is niet eens zo heel duur maar kreng is nergens leverbaar dus dat is weer balen.
Vista OEM kun je later gewoon nog los kopen ja
Ik geloof dat het meer iets was dat het aan systeembouwers verkocht mocht worden. Er is iig een hoop onduidelijkheid overquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef ursel het volgende:
Officieel gezien zouden OEM's alleen verkocht mogen worden met een MB geloof ik. Of iederen toko zich hieraan houd weet ik alleen niet..
Tis een voorbeeld.. Als er XBOX 360 staat wil het niet per definiete een post van Frank zijn..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer woont Frank bij jou in?
Ja, maar als je IJs nu afraad om er een te kopen en hij moet later een gewone vista kopen wat geloof ik 80 euro duurder is, dan wordt die ook niet vrolijk van je .quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik geloof dat het meer iets was dat het aan systeembouwers verkocht mocht worden. Er is iig een hoop onduidelijkheid overAch wat maakt het uit, zolang ze OEM verkopen zit je gebakken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef Keltie het volgende:
Nee, veel toko's verkopen het ook met een HD oid (als het maar een onderdeel is)..
Gister een stukje van m'n tand verloren, morgen naar de tandarts
Maar zeg zelf. Als zowel de Xbox als Vista in 1 post worden opgehemeld dan is de kans toch heel groot dat die post van Frank isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef ursel het volgende:
Tis een voorbeeld.. Als er XBOX 360 staat wil het niet per definiete een post van Frank zijn..![]()
![]()
ik zal eens even kijken wat ik financieel kan doen, ik wacht liever een maandje met een hele dikke pc dan nu eentje die alleen maar dik is...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
en vervolgens komt er weer een nog dikkere 10900XT of iets dergelijks
[..]
Uiteraard. Gewoon normale prijs. Ik bedoelde meer of dat uit zou maken in je afweging om nu een nieuwe te kopen![]()
Ach ja, ik wil zoals gewoonlijk weer alles en weet niet wat het beste isMisschien toch maar wachten op de 2900Pro. Meteen DX10
![]()
Waar lees jij dat ik een XBOX 360 ophemel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar zeg zelf. Als zowel de Xbox als Vista in 1 post worden opgehemeld dan is de kans toch heel groot dat die post van Frank is
Vista werkt trager dan XP en het laat je games slechter presteren dan onder XP. Misschien gaan ze dat nog verbeteren, waarschijnlijk niet. Gewoon net zolang wachten tot iedereen een nieuwe PC heeft gekocht en iedereen denkt dat het snel werktPas als het echt noodzakelijk is en DX10 echt de standaard wordt dan ga ik eens kijken.
Ow ja en mocht ik toch overstag gaan voor zo'n 2900Pro dan heb ik zeker geen keus ivm DX10 spellen?
Met een hamer altijd..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
laatste vraagje, kan je op een mobo met alleen DDR3 slots gewoon DDR2 douwne??
Alleen als je achternaam Mulders is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
laatste vraagje, kan je op een mobo met alleen DDR3 slots gewoon DDR2 douwne??
Volgens mij hebben die idd aparte slots voor DDR2 en DDR3quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen als je achternaam Mulders is.
Anders zou ik het niet doenEr zijn trouwens wel een paar hybride mobos op de markt geloof ik.
dat wil ik dus ook, al zijn er weinig kekke ASUS P35 bordjes met DDR2....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef FJD het volgende:
DDR3 is overigens nog niet aan te raden. Te duur voor wat je er voor terug krijgt. Met veel geluk is het net een beetje sneller dan snel DDR2 maar de hoge prijs maakt het het niet waard. Gewoon DDR2 pluggen op een P35 bordje schijnt nu de beste oplossing te zijn.
Nerdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat wil ik dus ook, al zijn er weinig kekke ASUS P35 bordjes met DDR2....
whehehehquote:
heb nog een appartement te koop staan, interessequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wheheheh![]()
heb nu voor een gigabyte bordje gekozen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Sinds wanneer woont Frank bij jou in?
quote:
Je was toch niet locatie gebonden??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
mmm, puni, das in zwijndrecht he, vind je erg dat ik pas![]()
Oops, dacht even snel te posten tussen de vergaderingen door, maar las iets te snelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
huh? tegen wie praat jeik heb nog niets besteld..
quote:
zeikerd ben je ook zeg. dacht eerst ik koop hem in 2 delen, eerste keer mobo en die shit, als laatste dan de grafka, vista en soundcars etc, maar ik denk dat ik gewoon wat langer wacht en alles in 1x koop. als je die kaart uiteindelijk niet wil, gooi ik hem wel op fok.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:34 schreef FJD het volgende:
1850,-Tering zeg
![]()
Naja ik zal nog even kijken maar het was meer mijn idee dat als je VGA kaart je er van weerhield om nu een PC te kopen dat ik die wel over wilde nemen. Ik twijfel nog steeds aan alle kanten dus we zien welIk gok dat ik binnenkort een 2900Pro heb gekocht, alstie leverbaar wordt iig
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zeikerd ben je ook zeg. dacht eerst ik koop hem in 2 delen
Kost wat he zo'n PCtjequote:en tja, 1850 vind ik ook wel erg aan de prijs, maar kom er toch echt op![]()
tja, als we nu afspreken dat we nog 5 jaar BF2 blijven spelenquote:
Ik blijf er wel lekker achteraan hobbelen met af en toe een kleine upgradequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
tja, als we nu afspreken dat we nog 5 jaar BF2 blijven spelen![]()
maar de kans is ook aanwezig dat ik in december denk > fuck you computer, ik ga ff lekker op vakantie![]()
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
mmm, puni, das in zwijndrecht he, vind je erg dat ik pas![]()
doet me denken aan Daboyzzzzzzquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef R_B het volgende:
DIt filmpje is misschien al wel gepost:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5853868202880041365
De laatste actie is echt matig...
Ik zag het gisteren ook, map begon net, iedereen rennen naar die voertuigen...ik kan toch niet vliegen in zon gare helicopter, maar ik denk ik loop maar mee, misschien kan ik nog achter zon machinegun ofzo...
1 lul, die wilde blijkbaar erg graag vliegen, die schoot zn teamgenooot neer vlak voordat ie in de helicpoter sprong....
dat wil je echt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ja
ok, heb nog een kamer te huur in me nieuwe huis![]()
waarom nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:46 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat wil je echt niet![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/1258560/130/Wiimote_krijgt_jasje.html
wii mietjes![]()
![]()
ik ben onmogelijk om mee te wonenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarom nietheb ik gezellig iemand om mee te ps3'en
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |