Die van ons is wel warm maar dat is vooral omdat de droger er ook staatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef staticdata het volgende:
tis wel van hout en echt warm is het er niet.
dan meld ik me alvast afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jeetje, ik ga eerst ff naar huis, daarna kijken of ik obderdak kan krijgen bij een lekker wijf en mocht dat niet lukken, kijk ik ff wie van jullie de dikste pc heeft![]()
Sturen ze dan een huis mee?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Sturen ze dan een huis mee?
Dan nog, zelfs met overnight transport heeft IJs voor vannacht een plekje nodig
Dat die nog niet op Tellsell zijn geweest manquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:48 schreef staticdata het volgende:
die vrouwen lijken op de foto's lekker, maar als ze overkomen zijn het 200 kg zware vrouwtjes. Al die vetlagen van die vrouwtjes kan je goedgebruiken als overkapping voor je tent![]()
Lees het forum maar op Gigabyte.nlquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wheheheh![]()
heb nu voor een gigabyte bordje gekozen![]()
quote:
Waarom, omdat je dacht dat die neger en wit gezicht heeft.quote:
Waarom mij pestenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom, omdat je dacht dat die neger en wit gezicht heeft.
Dat is toch heel triest dat een neger zichzelf wit moet verfen om een beetje binnen onze maatschappij te passen![]()
Ben jij ook al een neger danquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben jij ook al een neger dan
IJs, Viro, jij. Als we niet oppassen dan worden wij nog de minderheidsgroepering binnen BoF
Budget?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Landgenoten... Iemand een tip voor een videokaartje??? Kan MOHA nu niet afspelen omdat mijn kaart geen shaders hoger dan 2.0 ondersteund. Bovendien speelde hij Bioshock ook niet meer lekker af dus ik ga een nieuwe kopen... Iemand tips???
Heb nu de Ati Xtreme 850 Pro..
Tussen de 200- en 250- wil ik er voor uitgeven. Vraag me alleen af of die kaarten veel meer stroom vreten? Ik bedoel mijn voeding is 400W en volgens een calculator op internet zit ik nu al aan de 420 Watt met die 'gewone' ATI AX850 Pro.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Budget?
Twee weekjes wachten op de 2900 Pro. Ding schijnt on par or above 8800GTS te zijn en dat voor een euro of 40,- minder2900 Pro 512mb gaat voor 210,- weg, 8800GTS 320mb gaat voor 250,- weg.
http://www.tweaktown.com/(...)arly_test/index.html
A)Bijna valt nog wel meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:35 schreef BugWorks het volgende:
Waarom directx10 kaarten kopen als directx10.1 kaarten er bijna zijn
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef Frenkyboy het volgende:
My God. Wordt er nog steeds geBF2'd door jullie of is dit tot een soort gezelligheidsclubje verworden? Ben al weer een tijdje BoFfer af ivm tijdverschil maar had niet verwacht dit topic nog levend te zien...
Sickmyduckquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef Frenkyboy het volgende:
My God. Wordt er nog steeds geBF2'd door jullie of is dit tot een soort gezelligheidsclubje verworden? Ben al weer een tijdje BoFfer af ivm tijdverschil maar had niet verwacht dit topic nog levend te zien...
Een Frank die wel BF2 speeldequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie?
Had ik in het vorige topic ook al een klein beetje uitgelegd hoor.. En heb idd betaald, maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Baus, wat is eigenlijk de reden dat je niet komt? Je hebt toch ook al betaald???
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Ranked BF2 Conquest is zoooooo 2006![]()
![]()
Ik hoop dit weekend een dag lang lekker te kunnen Co-Op knallen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef Sickert het volgende:
na weken weer eens goud
vanaf het begin als commander gespeelt
en de meeste luisterden wel goed
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07403/commander21333342.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Duidelijk, begrijpelijk en verstandigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:03 schreef Mr_Baus het volgende:
<knip>
Cijfertjesgeil jijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Nvidia heerscht de pan uit!Weet niet hoe het met de ATI kaarten zit, maar die 8800GTS van mij kan aardig wat hebben
Ik doe rustig 32% overclocken zonder extra koeling.. En heb de goedkoopste. Lekker chippie hoor
12576 GPU: ATI Radeon HD2900XT || CPU: Intel C2D Q6600 @ 3GHz
Ik score 12092 op dit moment.. met een 8800GTS 640MB en een Q6600@ 2737MHz.. hij moet het van zijn CPU hebben.. kaarten zijn even snel...
Dat zeg ik, Nvidia heerscht de pan uitIk zou btw voor een 640mb versie gaan ipv een 320mb.. scheelt echt een berg, en je kan dan gerust even voort.. lekker tot aan de pricedrop van de eerste dx10.1 (9xxx) kaarten..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Sickmyduck komt mij nog vaag voor in een grijs verleden![]()
quote:
Deze post heeft me eens aangezet om mijn scores-screenshots van bf2 eens door te kijken of ik daar wat bekende tegen kwam. Blijkt dat ik al langer op de bof server knal dan dat ik dachtquote:
Dit plaatje is van de eerste "clanwar" tussen FoD en (de voorloper van) BoF.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
verkapt kijk mij eens hoe goed ik was post!
daar speelden we echt allemaal nog
zelfs pvt Hawk nog
en Jafar
Johan
System
dat je die nog hebt Jorrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |