Jol... Davids...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:49 schreef ursel het volgende:
'Ten Cate tekent voor drie jaar bij Chelsea'
En het andere bericht:
'Martin Jol in beeld als opvolger Ten Cate bij Ajax'
Ben benieuwd
![]()
![]()
![]()
tja als ik de Br op full hd kijk is het echtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je bedoelt de 24P op 60Hz gefixeerd? Dat is al 95% verholpen door de laatste firmware upgrade tegelijk met het nieuwe CODEC pakket. Sony verwacht het eind dit jaar volledig gefixt te hebben met die BR speler al maakt het enkel verschil op oude tv`s en niet op een Full-HD.![]()
Whaha dat zal het zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
dat was toen je nog niet samen met mij speelde dus ik snap het wel![]()
Hij mistte jou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]Die Stojakovic is trouwens mijn favorit victim..
Stoja..onze eerste BoF tankhoer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef ursel het volgende:
[..]Die Stojakovic is trouwens mijn favorit victim..
Geen flauw idee, volg Joodanje niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan mogen ze die van albanie ook wel doen..
En natuurlijk ons die vrije trap terug geven...
Dat blijkt, anders had je al geweten dat er bijna geen ajax speler meer speeltquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, volg Joodanje niet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
Wordt er nog gespeeld vandaag?
Die is bezig met zijn marketking plan, om de inhoud van die beestjes in zijn nieuwe afzet gebied, rondom Winterswijk, vorm te gevenquote:Ijs..wat ben je stil?
En ik own hem..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
Mijn box is met volume knop naar beneden op de grond gevallen en nu is die van de print gebroken..mijn prachtige mooie creative setje naar zijn grootjes.
Dus eerst maar even iets van geluid fixen.
Ijs..wat ben je stil?
Rudy is ook al bezig geweest met zijn markante hobby.
En nog even in het kader van de fanboy discussie
[..]
Stoja..onze eerste BoF tankhoer.![]()
quote:
Moet je ff vragen of de tv of de radio aanmagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zit gewoon examens te maken vanavond als Ajax speelt![]()
![]()
succes je kan hetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zit gewoon examens te maken vanavond als Ajax speelt![]()
![]()
Ja eigenlijk wel, schandalig dat ze dit op zo'n avond plannenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt je eigen tacktiek. Zoiets als jij zit sneaky bij hem op de tank. En als hij zijn hoofd naar buiten steekt, schiet je hem met je pistool voor zijn sodemieter![]()
![]()
[..]
Moet je ff vragen of de tv of de radio aanmag![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, schandalig dat ze dit op zo'n avond plannen![]()
![]()
Ja precies, het zit ook in rotjeknor dus dat zal het zijn. Naja officieel Venloquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Precies wie dat heeft gepland zal wel uit rotjeknor komen
om zo de rest van europacup minded liefhebbers te pesten
![]()
![]()
nou als alle boffers even hun spaarcenten bij elkaar leggen komen we een heel eindquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Precies wie dat heeft gepland zal wel uit rotjeknor komen
om zo de rest van europacup minded liefhebbers te pesten
![]()
![]()
Wie wil Nederland kopen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)and_kopen.html?p=7,2
En je bent 17?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Belt er net iemand op voor me cv, vraagt hij hoe oud ik ben, zeg ik i.p.v 19, 18
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En je bent 17?
-------------------------
De Engelse media vallen over elkaar heen als het gaat over trainers voor Chelsea, Ajax en Tottenham. Voor ons is dat vermakelijk, want er worden alleen Nederlandse namen bij genoemd. We vatten de boel voor u samen.
Henk ten Cate zou volgende week al beginnen bij Chelsea en daar voor een jaarsalaris van zo'n drie miljoen euro veldtrainer en 'tacktisch brein' worden. Hij krijgt de huidige teammanager Avram Grant naast zich, die het gezicht naar buiten wordt en meedenkt over het team. Volgens The Daily Mail heeft Ten Cate al in het geheim een akkoord bereikt.
Ik val op apen
Het doorgaans betrouwbare The Times weet vervolgens te melden dat Martin Jol op zijn beurt al rond is met Ajax. Dat zou Jol goed uitkomen, omdat er aan zijn stoelpoten bij Tottenham wordt gezaagd. Een tussentijds vertrek zou iedereen goed uitkomen.
Tot slot wordt Hiddink ook nog genoemd, maar als teammanager bij Chelsea. Of dit alles waar blijkt, merken we uiterlijk volgende week.
Nou duidelijk... zal me niks verbazen als dit uiteindelijk zo is. Het contract van henkie loopt toch af
Je geboortedatum staat toch op je CV? Meen ik?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Belt er net iemand op voor me cv, vraagt hij hoe oud ik ben, zeg ik i.p.v 19, 18
Sorry, maar na het lezen van "Henk ten Cate zou volgende week al beginnen bij Chelsea en daar voor een jaarsalaris van zo'n drie miljoen euro veldtrainer en 'tacktisch brein' worden" heb ik geconstateerd dat het een fakebericht is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En je bent 17?
-------------------------
De Engelse media vallen over elkaar heen als het gaat over trainers voor Chelsea, Ajax en Tottenham. Voor ons is dat vermakelijk, want er worden alleen Nederlandse namen bij genoemd. We vatten de boel voor u samen.
Henk ten Cate zou volgende week al beginnen bij Chelsea en daar voor een jaarsalaris van zo'n drie miljoen euro veldtrainer en 'tacktisch brein' worden. Hij krijgt de huidige teammanager Avram Grant naast zich, die het gezicht naar buiten wordt en meedenkt over het team. Volgens The Daily Mail heeft Ten Cate al in het geheim een akkoord bereikt.
Het doorgaans betrouwbare The Times weet vervolgens te melden dat Martin Jol op zijn beurt al rond is met Ajax. Dat zou Jol goed uitkomen, omdat er aan zijn stoelpoten bij Tottenham wordt gezaagd. Een tussentijds vertrek zou iedereen goed uitkomen.
Tot slot wordt Hiddink ook nog genoemd, maar als teammanager bij Chelsea. Of dit alles waar blijkt, merken we uiterlijk volgende week.
Nou duidelijk... zal me niks verbazen als dit uiteindelijk zo is. Het contract van henkie loopt toch af
Ja, maar hij vroeg het nog even via de telefoon.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je geboortedatum staat toch op je CV? Meen ik?
quote:
Dan moet je gewoon zeggen dat'ie je CV eens goed moet lezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg het nog even via de telefoon.![]()
Zeker om te kijken hoe betrouwbaar je bent..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg het nog even via de telefoon.![]()
neeequote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef jpjedi het volgende:
Mijn box is met volume knop naar beneden op de grond gevallen en nu is die van de print gebroken..mijn prachtige mooie creative setje naar zijn grootjes.
heerlijk setje inderdaad! Inclusief Turkse radiozenders...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
neee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het setje wat we samen gekocht hebbensamen voor de eerste keer aangesloten
![]()
huuuuh!![]()
mijn pwnende setje doet het nogsteeds
plopjes for life!
WTF dan heeft de president wel goed gelapt.. :xquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
een meesterzet van chelsea
![]()
Voor de wielrenliefhebbers
http://www1.sport1.nl/Wie(...)ten-naar-Astana.html
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Belt me broertje net; "heb je dinsdagavond wat te doen?"
-euh nee?
"Ik heb 2 kaartjes voor Lebbis"
W00t!
Ik vind hem geniaal! En hij heeft ook gewoon gelijk <kniksmiley> Heerlijk zo als hij helemaal los kan gaan..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
die is heel goed live
in zn serieusigheid is ie zo grappigen hij heeft naar mijn idee altijd gelijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:59 schreef Sickert het volgende:
god wat een afschuwelijke wedstrijd zeg
als ze ten cate nu nog niet de deur uit trappen (of per direct laten gaan)
wat een zooi zeg die gasten worden volgens mij niet gemotiveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |