en ik een USB afstandsbedieningquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:28 schreef -Jewcookie- het volgende:
Zo ff naar office center nieuw schermpje kopen.
Neem denk ik ook dat USB stickje van 2gb mee voor 12 eurie.Heb er nu nog 1 van 128MBquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:29 schreef steefbleeker het volgende:
[..]
en ik een USB afstandsbediening![]()
Die heb ik toevallig vorige week vrijdag ook meegenomen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:33 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Neem denk ik ook dat USB stickje van 2gb mee voor 12 eurie.Heb er nu nog 1 van 128MB![]()
ik wou dat ik me zomaar ziek kon meldenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:38 schreef Maastrix het volgende:
nou ik kom vandaag niet verder dan opstaan en weer zittenhad ik me nou maar wel ziek gemeld
vraag 1. heb je werkquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef Devrim_ het volgende:
Telt geen reet te doen op school ook mee?
Neequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
vraag 1. heb je werk
vraag 2. heb je gisteravond bier gedronken ?
na ja moet wel buiten roken,quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:53 schreef Sgele het volgende:
jij rookt gewoon op je werkplek? dat mogen wij hier dan weer niet..
Pepernoten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Kreupelhout het volgende:
Zo maar eens naar de appie, bammetje en pepernoten halen...
Sorry had je PM niet gezien. Maar 't is al gefixt zie ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef Tomfan het volgende:
Volgende keer zal ik proberen OP te maken als ik de laatste ben ...
Solly fol now (Verdorie die chinees van gister laat me raar praten)
Niet in slaap vallen hequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef draculettetje het volgende:
al weer thuis! zo ff lunch maken maar die koekjes zien er ook errug lekker uit
tering, ik moet nog 5 uur werken .. en vandaag ben ik vrolijk dus ik doe de loopklusjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef draculettetje het volgende:
al weer thuis! zo ff lunch maken maar die koekjes zien er ook errug lekker uit
Heb je al weekend nu of werk je ook in t weekendquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in slaap vallen wie ik?????
Dylanesque!
loopklusjes...ga voor ons eens koffie halen danquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tering, ik moet nog 5 uur werken .. en vandaag ben ik vrolijk dus ik doe de loopklusjes![]()
ik heb weekend! ben lekker thuis en doe niet aan thuis werken op het moment!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb je al weekend nu of werk je ook in t weekend
Aah lekker, ik nu wel kantoortje voor mezelf maar er zitten nog 4000 mensen in t gebouwquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb weekend! ben lekker thuis en doe niet aan thuis werken op het moment!
maandag het hele kantoortje (en gebouw) voor mezelf.....
deur dicht..op slot...achterover leunen..en oogjes dicht.. ik zou ook wel willen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Aah lekker, ik nu wel kantoortje voor mezelf maar er zitten nog 4000 mensen in t gebouw![]()
Overal ramenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
deur dicht..op slot...achterover leunen..en oogjes dicht.. ik zou ook wel willen...
*rent naar de bar, en zet koffie ...*quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
loopklusjes...ga voor ons eens koffie halen dan
* Sgele tovert nog maar eens een bak stroopwafels tevoorschijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*rent naar de bar, en zet koffie ...*
da's niet eerlijk nee!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga zo lekker lunchen
sinds 4 dagen vegetarisch, komen ze opeens met allemaal broodjes bal en kip enzo.. alsof ze t expres doen
Prettig weekend!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's niet eerlijk nee!
ik ga jullie weer eens verlaten, werk ze allemaal en een fijn weekend!
ah, mja dan is dit wel een handige oplossing natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
mja ik merkte dat ik steeds vaker dacht aan dode dieren als ik vlees at. nu heb ik dat niet meer
Ja precies. Ik ga even pauzeren!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
ah, mja dan is dit wel een handige oplossing natuurlijk.
ja idd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:12 schreef Maastrix het volgende:
hehe het enige waar ik aan denk als ik vlees eet is ' als ik dit stuk opheb heb ik straks weer minder honger'
ja irritant!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:29 schreef Rensjebree het volgende:
ARG VERVEELING !
C:WINDOWSsystem32dllcachesol.exequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef Sgele het volgende:
we hebben hier niet eens patience geinstalleerd staan!
* Sgele geeft koffie
okquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:56 schreef Sgele het volgende:
Windows cannot find ' ....exe' Make sure you typed the name correctly, and then try again. To search for a file, click the start button, and then you click search. (en ja ik heb er slashes tussengepropt)
dan moet je een stevige vette hap nemen, en 2 biertjes dan voel je je zo weer goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef Tomfan het volgende:
Ik denk dat ik ook ga pitten als ik slaap ...
Voel me steeds beroerder
dan rij ik zo langs de mac en lang de kroeg... denk alleen dat ik daarna dood neervalquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:31 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
dan moet je een stevige vette hap nemen, en 2 biertjes dan voel je je zo weer goed
en dan kan je weer party party![]()
![]()
van alleen langsrijden val je echt niet dood hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef Maastrix het volgende:
[..]
dan rij ik zo langs de mac en lang de kroeg... denk alleen dat ik daarna dood neerval![]()
ga meestal ook pitten als ik slaap....quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef Tomfan het volgende:
Ik denk dat ik ook ga pitten als ik slaap ...
Voel me steeds beroerder
ik lust geen koffie...vandaar dat er suiker in moetquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
Koffie behoord ook zwart gedronken te worden
dat zeggen ze!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
"zwarte koffie" is een begrip,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen ze!
de echte koffiekenner weet dat koffie bruin is en niet zwart
idd zwartquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
zware shag + koffie ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef Rensjebree het volgende:
damn, nu moet ik weer schijten
Moriaantje zo "zwart" als roetquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
whahahatis weer vrijdagmiddag ja
en nee ik noem negers geen zwarte maar bruine
dat was geen negerquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moriaantje zo "zwart" als roet
ging eens wandelen zonder hoed![]()
zwarte piet noem ik persoonlijk wel een negertjequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was geen neger
zwarte piet noem je toch ook geen neger
jawel toch? van die grote gouden oorbellen enzo... nog een bling bling neger ook...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was geen neger
zwarte piet noem je toch ook geen neger
en dr is zelfs een muziek-piet die rap tracks maaktquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
jawel toch? van die grote gouden oorbellen enzo... nog een bling bling neger ook...
zo van hey neger mag ik een paar pepernoten ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zwarte piet noem ik persoonlijk wel een negertje![]()
nope, dan vraag ik heey meneer...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo van hey neger mag ik een paar pepernoten ?
hey tis wel een idee! waarom wel neger en niet bleekscheet. ga ik maandag eens testen op mn collegas, kijken wat de reactie isquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nope, dan vraag ik heey meneer...
Ik zeg toch ook geen bleekscheet tegen een blankert?
omdat bleekscheten de oorspronkelijke bewoners zijn van Holland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey tis wel een idee! waarom wel neger en niet bleekscheet. ga ik maandag eens testen op mn collegas, kijken wat de reactie is
Dus je gaat al die Polen ook aanspreken met Neger?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
omdat bleekscheten de oorspronkelijke bewoners zijn van Holland.
En negers hier heen zijn gehaald in eerste instantie als werkers...
Neger is denk ik dus een soort ander woord voor: Gastarbeider hier in holland![]()
Nope,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je gaat al die Polen ook aanspreken met Neger?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
"Hoe heet uw hond?" vraagt de doelman aan de scheidsrechter.
"Ik heb helemaal geen hond." "Wat verschrikkelijk! Blind en toch geen hond!"
Er zitten twee kikkers op een randje bij de vijver. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje." Als de ene kikker gaat kijken, stopt de andere kikker gauw zijn lul in de kont van de kikker en roept: "1 april kikker in je bil !"
kwaken danquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:25 schreef Rensjebree het volgende:
kikkers kunnen niet praten
ja ik pis dan echt bijna in mn broek van het lachenm, en mn collega ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef Sgele het volgende:
die gezichten van die Russen wil ik dan wel zien als je ze dat verteld
dat is gewoon vet grappigquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:30 schreef VlaDje het volgende:
Das wel lachen ja
Zo had ik een pools zinnetje geleerd van een pool op mn oude werk (in de kassen)
Dus ik zeg dat zo heel trots tegen een andere pool begint die vent te lachen en te gieren enzo...
Bleek ik hem te vertellen dat ik nogal een kleine pik had
en wat zegt de rus?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik pis dan echt bijna in mn broek van het lachenm, en mn collega ook
daaar heb ik dus al 2 dagen last vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Sgele het volgende:
WL, ik krijg die patience nie uitgespeeld...![]()
Mja dat hebben we hier dus met Noren gehad...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wat ook lachen is als die chauffeur komt , vragen of ie hasj wil kopen. dan worden ze helemaal para
dankjequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
"Hoe heet uw hond?" vraagt de doelman aan de scheidsrechter.
"Ik heb helemaal geen hond." "Wat verschrikkelijk! Blind en toch geen hond!"
Er zitten twee kikkers op een randje bij de vijver. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje." Als de ene kikker gaat kijken, stopt de andere kikker gauw zijn lul in de kont van de kikker en roept: "1 april kikker in je bil !"
ik heb je de pro versie gestuurdquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Sgele het volgende:
WL, ik krijg die patience nie uitgespeeld...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
Twee secretaresses (domme blondjes) zitten met elkaar te babbelen. Zegt de één tegen de ander: "Hé, er zit sperma in je haar". Waarop de ander antwoordt: "Weet ik, maar je hoeft toch niet alles van je baas te slikken".
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
Twee secretaresses (domme blondjes) zitten met elkaar te babbelen. Zegt de één tegen de ander: "Hé, er zit sperma in je haar". Waarop de ander antwoordt: "Weet ik, maar je hoeft toch niet alles van je baas te slikken".
start -> uitvoeren -> SOLquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef Sgele het volgende:
we hebben hier niet eens patience geinstalleerd staan!
* Sgele geeft koffie
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:03 schreef Maastrix het volgende:
ligt het aan mij of vinden de meeste mensen het vandaag een klote dag?
ik niet, ik vind vrijdag geweldig. dat het hier druk was wil niets zeggen over de dag opzichquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:03 schreef Maastrix het volgende:
ligt het aan mij of vinden de meeste mensen het vandaag een klote dag?
ja daar moet ik je eigenlijk wel gelijk ingeven...even m'n antwoord aanpassen hierbovenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet, ik vind vrijdag geweldig. dat het hier druk was wil niets zeggen over de dag opzich
bij mij is maandag "DE" klotedag
ik ook tot 17.30 hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik vind het geen kutdag .. alleen klote dat ik nog zo lang moet vandaag!
Vrijdag is echt zo een dag dat je eigelijk nergens zin in hebtquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:09 schreef Dylanesque het volgende:
Bij mij is donderdag kutter
Vrijdag is m'n eigen gangetje gaan, al manouvrerend tussen telefoontjes en e-mails en spoedklusjes door.
Ik rook niet (op m'n werk)quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag is echt zo een dag dat je eigelijk nergens zin in hebt
maar als je nou eenmaal bezig bent valt het eigenlijk allemaal wel mee.
Ik zit hier nog maar met 1 collega en dat rest is allemaal al naar huis ..
dus muziekje kan hard, en ik ga weer even een extra keertje roken!
Ik ga meestal iets later weg, want mijn trein (hier voor de deur zeg maar) gaat pas om 17:50quote:
quote:
Dat had ik woensdag, en was dus gisteren echt totaal gaar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef Maastrix het volgende:
haha nou voor mij is de vrijdag klote,,, op donderdag in de stad drinke met z'n alle,,, op vrijdag werken tot 19.00 dat is egt vervelend. en dan nog een uur naar huis rijden. ben je al kapot en dan nog uitgaan.. maandag vind ik altijd juist top. dan voel ik me altijd nog goed en uitgeslapen
hahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:15 schreef Sgele het volgende:
kheb een nieuwe vechtsport gevonden ....
[afbeelding]
niet blijven malen hoor, heb je allen jezelf meequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:19 schreef Maastrix het volgende:
k denk dat ik zo duf ben doordat k gister weer 'ruzie' had met me vriendin ook nog.... dan gaat d hele dag door dat gesprek door je hoofd heen... egt iritant
ja maar het gaat zeg maar vanzelf waar je ook mee bezig bent dan hoor je gewoon steeds stukke uit het gesprek weer voorbij komen,,,, en dan denk je weer van,,, okeeeeeeeee....quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet blijven malen hoor, heb je allen jezelf mee
daar word je toch niet blij vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor de vrijdagmiddag dan , om de hoofdpijn van mij en dylanesque te verdrijven (of had je nou geen hoofdpijn ?? )
[afbeelding]
ik thuis 500quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
kijk net even naar de mp3tjes hier .. 40 gig![]()
nou post jij s wat dan !quote:
Thuis komt ik niet verder dan 10 a 15 ... ik luisteren toch maar iets van 20 cd's ...quote:
ik luister meestal internetradioquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thuis komt ik niet verder dan 10 a 15 ... ik luisteren toch maar iets van 20 cd's ...
voor de rest nog een terrabiteje of 2 vol met dvd's![]()
whahhahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef Sgele het volgende:
Maastrix! als ik zo op 't station een biertje neem, is de eerste slok als mentale steun!
en om het af te leren:
[afbeelding]
SCROLLLLLLLLLLLLLLLLOLOLquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor de vrijdagmiddag dan , om de hoofdpijn van mij en dylanesque te verdrijven (of had je nou geen hoofdpijn ?? )
[afbeelding]
haha ok mooi!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef Sgele het volgende:
Maastrix! als ik zo op 't station een biertje neem, is de eerste slok als mentale steun!
en om het af te leren:
[afbeelding]
moet je hier komen wonenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha ok mooi!als ik thuis kom dan ga ik ook voor een biertje! alleen jammer dat om 7 uur alle winkels niet meer opens zijn en je dus nergens meer gewoon bier kan kopen,,, HELAAS
Waar ik woon is het vrijdag avond koopavondquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha ok mooi!als ik thuis kom dan ga ik ook voor een biertje! alleen jammer dat om 7 uur alle winkels niet meer opens zijn en je dus nergens meer gewoon bier kan kopen,,, HELAAS
kolere das odd wereldsquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Maastrix het volgende:
ja maar het is nu vrijdagwij hadden hier vroeger nog de edah, die was elke dag tot 22.00 open,, kijk dat zijn tijden
dan kan je gewoon bier kopen wanneer je wilt
zeg hoe lang duurt die treinreis van jou eigeiijk ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar ik woon is het vrijdag avond koopavond![]()
Dus zo even een biertje halen voor in de trein,
en straks even een fles whiskey halen!
van station tot station 45 minuten ofzo ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg hoe lang duurt die treinreis van jou eigeiijk ?
Dat ken ik ergens van, Amsterdam op Donderdag, en hier op vrijdagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Maastrix het volgende:
in rotterdam zijn ze op zondag gewoon open. Maar bij ons is het op donderdag koopavond dus geen bier,,,,, OWin de stad naast ons is het wel koopavond op vrijdag
![]()
dat zijn dus 3 biertjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
van station tot station 45 minuten ofzo ...
(dan nog 5 minuten fietsen)
rotterdam is de uitvinder van de koopzondag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Maastrix het volgende:
in rotterdam zijn ze op zondag gewoon open. Maar bij ons is het op donderdag koopavond dus geen bier,,,,, OWin de stad naast ons is het wel koopavond op vrijdag
![]()
Ik moet eerst van hier de trein naar amsterdam pakken, en daar moet ik 10 minuten wachten op mijn volgende trein .. dus kan dan mooi een biertje halen! Dat laatste stukje ... ach .. 1 halve liter is genoeg voor de 20 a 25 minuten tochquote:
als je het binnnen 5 minuten naar binnen gooit wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet eerst van hier de trein naar amsterdam pakken, en daar moet ik 10 minuten wachten op mijn volgende trein .. dus kan dan mooi een biertje halen! Dat laatste stukje ... ach .. 1 halve liter is genoeg voor de 20 a 25 minuten toch![]()
Ik ken haar niet, jammer dat haar gezicht amper te zien isquote:
volgende keer hou ik gewoon mn muil. die foto is nixquote:
Laat ik er dan ook wat kaarsjes bij zetten .. leuk muziekje erbijquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het binnnen 5 minuten naar binnen gooit wel jadan is de treinreis ook wat gezelliger. kommetje met nootjes neerzetten, en tis geregeld
![]()
lijkt me gaaf om een keer te doen met die kaarsen, gewoon om een reaktie te veroorzakenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik er dan ook wat kaarsjes bij zetten .. leuk muziekje erbij![]()
p.s
Zit hier nu een uur alleen .. dus lekkere muziek op staan!
hahaha gewoon 2.1 speakerset op deze pc![]()
WTF hahahahahquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
het is echt dat je zegt van [afbeelding]
Inderdaad, je zit alleen met dat vuur, dat zullen ze niet echt leuk vinden denk ik bij de NS.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me gaaf om een keer te doen met die kaarsen, gewoon om een reaktie te veroorzaken![]()
maar 2.1 haha, lekker de bass omhoog gooien
hahahah leuke actie!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:57 schreef Maastrix het volgende:
haha nou ik heb voor een hele wagon in de trein een keer staan voorlezen uit me boekomdat het over niks ging en t was heel doelloos... iemand zei toen dat ik het beter moest vertellen dus die ging het toen proberen en toen kwamen we tot de conclusie dat dat boek niet boeiend voor te lezen is
whahhaa, ze dachten toch niet , het is een zwerver , hoeveel geld moet ie nou weer ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:57 schreef Maastrix het volgende:
haha nou ik heb voor een hele wagon in de trein een keer staan voorlezen uit me boekomdat het over niks ging en t was heel doelloos... iemand zei toen dat ik het beter moest vertellen dus die ging het toen proberen en toen kwamen we tot de conclusie dat dat boek niet boeiend voor te lezen is
ja lachen man die programmas. kijk vrijwel nooit bnn, maar wel de herhalingen op 101 tvquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, je zit alleen met dat vuur, dat zullen ze niet echt leuk vinden denk ik bij de NS.
Doet me trouwens een beetje denken aan die gast van 6Pack met zijn eigen rookpaal![]()
De mooiste momenten kom je toch wel ergens op internet tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lachen man die programmas. kijk vrijwel nooit bnn, maar wel de herhalingen op 101 tv
Alizeeequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, jammer dat haar gezicht amper te zien is![]()
![]()
dat heb je dan niet goed geregeldquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Hier is het bier op /O
sorry ik wil mn passie niet verloochenenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, nieuwe pagina, ben ik weer. WL jij boobslet.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heb je dan niet goed geregeldgeen ah in de buurt ?
oh ja, volgende keer een jerrycan meenemen dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik hoop hetVolgende keer denken ze wel beter na als ze het aantal fustjes wat ze bestellen juist is
Dit bedrijf heeft gewoon een thuistap
Wel gescheiden houden met je werk hequote:Op vrijdag 28 september 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik wil mn passie niet verloochenen
Officieel moet ik tot 18 uurquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wel gescheiden houden met je werk he
Shiit t is nog druk hier voor 17:10 vrijdag!
Ik mag stípt 17.30 weg gelukkig. Het is altijd wachten die laatste minuut; zodra ie op 30 springt, telefoon uit en rennen maarquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Officieel moet ik tot 18 uur![]()
haha, das nog gevaarlijk ook. 4000 man die tergelijk de trap afdaalt om 17:30 uur!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik mag stípt 17.30 weg gelukkig. Het is altijd wachten die laatste minuut; zodra ie op 30 springt, telefoon uit en rennen maar
fijn weekendquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, das nog gevaarlijk ook. 4000 man die tergelijk de trap afdaalt om 17:30 uur!
maar gasten ik ga afsluiten, wens jullie een prettig weekend, en tot volgende week
Fijn weekendquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, das nog gevaarlijk ook. 4000 man die tergelijk de trap afdaalt om 17:30 uur!
maar gasten ik ga afsluiten, wens jullie een prettig weekend, en tot volgende week
Prettig weekend man!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:28 schreef Dylanesque het volgende:
aftellen is begonnen!
succes droxz en fijn weekend iedereen!
Alleen op zo een afdeling is best saai zeg ... het is dat ik nu eindelijk eens normale muziek kan draaien.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef Maastrix het volgende:
ja hier heeft ook ongv iedereen weekend en k zit ook weer alleen op me afdeling... net vriendin aan d tel. en die is ook weer lekker sagerijnig dus t gaat weer heerlijk allemaal
wij hebben het gewoon open gezet voor de afdelingquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:07 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vind ik ook. kan het wel begrijpen hoor.
als ik nou youtube kon kijken ging het dataverbruik drastisch omhoog.
maar aan de andere kant het is geen 1997 dat je met een 56k modem zit , dus ze moeten niet zeuren
moet je nou ook al in het weekend werken???quote:Op zondag 30 september 2007 04:43 schreef Dylanesque het volgende:
Zoooooo ben ik verdomme blij dat ik morgen geen reet te doen heb zeg, allemejezus wat g ik lekker slapen!
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 30 september 2007 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je nou ook al in het weekend werken???
whahaquote:Op zondag 30 september 2007 12:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietIk bedoelde dat ik blij was dat ik niet hoefde te werken vandaag volgens mij. Vergeef me de onduidelijkheid, ik ben verbaasd dat ik nog fatsoenlijk kon typen vannacht
![]()
Hardcore GRTDOJW, je weet tochquote:Op zondag 30 september 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahawat een toewijding
gelukkig heb je vandaag de hele dag om brak te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |