Dat had ik woensdag, en was dus gisteren echt totaal gaar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef Maastrix het volgende:
haha nou voor mij is de vrijdag klote,,, op donderdag in de stad drinke met z'n alle,,, op vrijdag werken tot 19.00 dat is egt vervelend. en dan nog een uur naar huis rijden. ben je al kapot en dan nog uitgaan.. maandag vind ik altijd juist top. dan voel ik me altijd nog goed en uitgeslapen
hahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:15 schreef Sgele het volgende:
kheb een nieuwe vechtsport gevonden ....
[afbeelding]
niet blijven malen hoor, heb je allen jezelf meequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:19 schreef Maastrix het volgende:
k denk dat ik zo duf ben doordat k gister weer 'ruzie' had met me vriendin ook nog.... dan gaat d hele dag door dat gesprek door je hoofd heen... egt iritant
ja maar het gaat zeg maar vanzelf waar je ook mee bezig bent dan hoor je gewoon steeds stukke uit het gesprek weer voorbij komen,,,, en dan denk je weer van,,, okeeeeeeeee....quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet blijven malen hoor, heb je allen jezelf mee
daar word je toch niet blij vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor de vrijdagmiddag dan , om de hoofdpijn van mij en dylanesque te verdrijven (of had je nou geen hoofdpijn ?? )
[afbeelding]
ik thuis 500quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
kijk net even naar de mp3tjes hier .. 40 gig![]()
nou post jij s wat dan !quote:
Thuis komt ik niet verder dan 10 a 15 ... ik luisteren toch maar iets van 20 cd's ...quote:
ik luister meestal internetradioquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thuis komt ik niet verder dan 10 a 15 ... ik luisteren toch maar iets van 20 cd's ...
voor de rest nog een terrabiteje of 2 vol met dvd's![]()
whahhahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef Sgele het volgende:
Maastrix! als ik zo op 't station een biertje neem, is de eerste slok als mentale steun!
en om het af te leren:
[afbeelding]
SCROLLLLLLLLLLLLLLLLOLOLquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou speciaal voor de vrijdagmiddag dan , om de hoofdpijn van mij en dylanesque te verdrijven (of had je nou geen hoofdpijn ?? )
[afbeelding]
haha ok mooi!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef Sgele het volgende:
Maastrix! als ik zo op 't station een biertje neem, is de eerste slok als mentale steun!
en om het af te leren:
[afbeelding]
moet je hier komen wonenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha ok mooi!als ik thuis kom dan ga ik ook voor een biertje! alleen jammer dat om 7 uur alle winkels niet meer opens zijn en je dus nergens meer gewoon bier kan kopen,,, HELAAS
Waar ik woon is het vrijdag avond koopavondquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Maastrix het volgende:
[..]
haha ok mooi!als ik thuis kom dan ga ik ook voor een biertje! alleen jammer dat om 7 uur alle winkels niet meer opens zijn en je dus nergens meer gewoon bier kan kopen,,, HELAAS
kolere das odd wereldsquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Maastrix het volgende:
ja maar het is nu vrijdagwij hadden hier vroeger nog de edah, die was elke dag tot 22.00 open,, kijk dat zijn tijden
dan kan je gewoon bier kopen wanneer je wilt
zeg hoe lang duurt die treinreis van jou eigeiijk ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar ik woon is het vrijdag avond koopavond![]()
Dus zo even een biertje halen voor in de trein,
en straks even een fles whiskey halen!
van station tot station 45 minuten ofzo ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg hoe lang duurt die treinreis van jou eigeiijk ?
Dat ken ik ergens van, Amsterdam op Donderdag, en hier op vrijdagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Maastrix het volgende:
in rotterdam zijn ze op zondag gewoon open. Maar bij ons is het op donderdag koopavond dus geen bier,,,,, OWin de stad naast ons is het wel koopavond op vrijdag
![]()
dat zijn dus 3 biertjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
van station tot station 45 minuten ofzo ...
(dan nog 5 minuten fietsen)
rotterdam is de uitvinder van de koopzondag.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Maastrix het volgende:
in rotterdam zijn ze op zondag gewoon open. Maar bij ons is het op donderdag koopavond dus geen bier,,,,, OWin de stad naast ons is het wel koopavond op vrijdag
![]()
Ik moet eerst van hier de trein naar amsterdam pakken, en daar moet ik 10 minuten wachten op mijn volgende trein .. dus kan dan mooi een biertje halen! Dat laatste stukje ... ach .. 1 halve liter is genoeg voor de 20 a 25 minuten tochquote:
als je het binnnen 5 minuten naar binnen gooit wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet eerst van hier de trein naar amsterdam pakken, en daar moet ik 10 minuten wachten op mijn volgende trein .. dus kan dan mooi een biertje halen! Dat laatste stukje ... ach .. 1 halve liter is genoeg voor de 20 a 25 minuten toch![]()
Ik ken haar niet, jammer dat haar gezicht amper te zien isquote:
volgende keer hou ik gewoon mn muil. die foto is nixquote:
Laat ik er dan ook wat kaarsjes bij zetten .. leuk muziekje erbijquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het binnnen 5 minuten naar binnen gooit wel jadan is de treinreis ook wat gezelliger. kommetje met nootjes neerzetten, en tis geregeld
![]()
lijkt me gaaf om een keer te doen met die kaarsen, gewoon om een reaktie te veroorzakenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat ik er dan ook wat kaarsjes bij zetten .. leuk muziekje erbij![]()
p.s
Zit hier nu een uur alleen .. dus lekkere muziek op staan!
hahaha gewoon 2.1 speakerset op deze pc![]()
WTF hahahahahquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
het is echt dat je zegt van [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |