ik lust geen koffie...vandaar dat er suiker in moetquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
Koffie behoord ook zwart gedronken te worden
dat zeggen ze!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
"zwarte koffie" is een begrip,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen ze!
de echte koffiekenner weet dat koffie bruin is en niet zwart
idd zwartquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
zware shag + koffie ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:09 schreef Rensjebree het volgende:
damn, nu moet ik weer schijten
Moriaantje zo "zwart" als roetquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
whahahatis weer vrijdagmiddag ja
en nee ik noem negers geen zwarte maar bruine
dat was geen negerquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moriaantje zo "zwart" als roet
ging eens wandelen zonder hoed![]()
zwarte piet noem ik persoonlijk wel een negertjequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was geen neger
zwarte piet noem je toch ook geen neger
jawel toch? van die grote gouden oorbellen enzo... nog een bling bling neger ook...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was geen neger
zwarte piet noem je toch ook geen neger
en dr is zelfs een muziek-piet die rap tracks maaktquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
jawel toch? van die grote gouden oorbellen enzo... nog een bling bling neger ook...
zo van hey neger mag ik een paar pepernoten ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
zwarte piet noem ik persoonlijk wel een negertje![]()
nope, dan vraag ik heey meneer...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo van hey neger mag ik een paar pepernoten ?
hey tis wel een idee! waarom wel neger en niet bleekscheet. ga ik maandag eens testen op mn collegas, kijken wat de reactie isquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nope, dan vraag ik heey meneer...
Ik zeg toch ook geen bleekscheet tegen een blankert?
omdat bleekscheten de oorspronkelijke bewoners zijn van Holland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey tis wel een idee! waarom wel neger en niet bleekscheet. ga ik maandag eens testen op mn collegas, kijken wat de reactie is
Dus je gaat al die Polen ook aanspreken met Neger?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
omdat bleekscheten de oorspronkelijke bewoners zijn van Holland.
En negers hier heen zijn gehaald in eerste instantie als werkers...
Neger is denk ik dus een soort ander woord voor: Gastarbeider hier in holland![]()
Nope,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je gaat al die Polen ook aanspreken met Neger?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
"Hoe heet uw hond?" vraagt de doelman aan de scheidsrechter.
"Ik heb helemaal geen hond." "Wat verschrikkelijk! Blind en toch geen hond!"
Er zitten twee kikkers op een randje bij de vijver. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje." Als de ene kikker gaat kijken, stopt de andere kikker gauw zijn lul in de kont van de kikker en roept: "1 april kikker in je bil !"
kwaken danquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:25 schreef Rensjebree het volgende:
kikkers kunnen niet praten
ja ik pis dan echt bijna in mn broek van het lachenm, en mn collega ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef Sgele het volgende:
die gezichten van die Russen wil ik dan wel zien als je ze dat verteld
dat is gewoon vet grappigquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:30 schreef VlaDje het volgende:
Das wel lachen ja
Zo had ik een pools zinnetje geleerd van een pool op mn oude werk (in de kassen)
Dus ik zeg dat zo heel trots tegen een andere pool begint die vent te lachen en te gieren enzo...
Bleek ik hem te vertellen dat ik nogal een kleine pik had
en wat zegt de rus?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik pis dan echt bijna in mn broek van het lachenm, en mn collega ook
daaar heb ik dus al 2 dagen last vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Sgele het volgende:
WL, ik krijg die patience nie uitgespeeld...![]()
Mja dat hebben we hier dus met Noren gehad...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wat ook lachen is als die chauffeur komt , vragen of ie hasj wil kopen. dan worden ze helemaal para
dankjequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
"Hoe heet uw hond?" vraagt de doelman aan de scheidsrechter.
"Ik heb helemaal geen hond." "Wat verschrikkelijk! Blind en toch geen hond!"
Er zitten twee kikkers op een randje bij de vijver. Zegt de ene kikker tegen de andere: "Moet je daar eens over het randje kijken, daar loopt een klein rupsje." Als de ene kikker gaat kijken, stopt de andere kikker gauw zijn lul in de kont van de kikker en roept: "1 april kikker in je bil !"
ik heb je de pro versie gestuurdquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Sgele het volgende:
WL, ik krijg die patience nie uitgespeeld...![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
Twee secretaresses (domme blondjes) zitten met elkaar te babbelen. Zegt de één tegen de ander: "Hé, er zit sperma in je haar". Waarop de ander antwoordt: "Weet ik, maar je hoeft toch niet alles van je baas te slikken".
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
Twee secretaresses (domme blondjes) zitten met elkaar te babbelen. Zegt de één tegen de ander: "Hé, er zit sperma in je haar". Waarop de ander antwoordt: "Weet ik, maar je hoeft toch niet alles van je baas te slikken".
start -> uitvoeren -> SOLquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:45 schreef Sgele het volgende:
we hebben hier niet eens patience geinstalleerd staan!
* Sgele geeft koffie
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:03 schreef Maastrix het volgende:
ligt het aan mij of vinden de meeste mensen het vandaag een klote dag?
ik niet, ik vind vrijdag geweldig. dat het hier druk was wil niets zeggen over de dag opzichquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:03 schreef Maastrix het volgende:
ligt het aan mij of vinden de meeste mensen het vandaag een klote dag?
ja daar moet ik je eigenlijk wel gelijk ingeven...even m'n antwoord aanpassen hierbovenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet, ik vind vrijdag geweldig. dat het hier druk was wil niets zeggen over de dag opzich
bij mij is maandag "DE" klotedag
ik ook tot 17.30 hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik vind het geen kutdag .. alleen klote dat ik nog zo lang moet vandaag!
Vrijdag is echt zo een dag dat je eigelijk nergens zin in hebtquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:09 schreef Dylanesque het volgende:
Bij mij is donderdag kutter
Vrijdag is m'n eigen gangetje gaan, al manouvrerend tussen telefoontjes en e-mails en spoedklusjes door.
Ik rook niet (op m'n werk)quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag is echt zo een dag dat je eigelijk nergens zin in hebt
maar als je nou eenmaal bezig bent valt het eigenlijk allemaal wel mee.
Ik zit hier nog maar met 1 collega en dat rest is allemaal al naar huis ..
dus muziekje kan hard, en ik ga weer even een extra keertje roken!
Ik ga meestal iets later weg, want mijn trein (hier voor de deur zeg maar) gaat pas om 17:50quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |