Probeer dit eens:quote:
Jij bent weer vroegquote:Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Etcetera het volgende:
gooi maar een onderwerp erinhet mijn is: ik ga op bed weltrusten allemaal en tot morgen
Er is niet eens een Extra manquote:Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Probeer dit eens:
In WMP naar Extra; Opties; tabblad Bestandstypen
asf aanvinken (ook als ie deels aangevinkt is); OK.
WMP afsluiten en linkje opnieuw proberen.
Jij kunt vast wel een beetje zelf zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is niet eens een Extra manAlleen Meer opties en daar zie ik dat tabblad niet
tuurlijk.. komen al die mooie momenten weer naar boven van het moment van aanschaf of gebruik ...quote:
Met Sheep heb je toch ook geen extra man nodig?quote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er is niet eens een Extra manAlleen Meer opties en daar zie ik dat tabblad niet
quote:
Hij zit in dat koffertjequote:Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
B, je olifant heeft zich vermomd![]()
Niet vermomd als koffertje?quote:
quote:
ik heb vrijdag mijn deadline, zit vast op 1600 woorden van de verplichte 2000-3000quote:Op maandag 24 september 2007 22:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij is mijn papertje af![]()
met watquote:
ik geloof dat we daar laatst eens lekker over geklaagd hebben hierquote:Op maandag 24 september 2007 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
Over telefoonrekeningen gesproken.. moet morgen mn dokter bellen. Zijn gewoon bereikbaar tussen 08:00 en 10:00 daarna alleen voor spoedgevallen. Wat een schofterige tijden zeg, zouden we op mijn werk eens moeten doen. Technische support tussen 0800-10:00 en verkoop bereikbaar tussen 0800-2100.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
B, je olifant heeft zich vermomd![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij is mijn papertje af![]()
hoe kun je nou 2000-3000 verplicht stellenquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik heb vrijdag mijn deadline, zit vast op 1600 woorden van de verplichte 2000-3000
quote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef Plasterk het volgende:
Pieter Post Pieter Post met z'n poes verdient de kost
in z'n rode wagen
zon of regen vlagen
brieven pakjes brengt hij door het land
wel goed van jequote:Op maandag 24 september 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik had vandaag ook mijn verslag afgemaakt. Best lang aangezeten, hij was uiteindelijk 9 pagina's geworden in plaats van 6. En volgens mij heb ik er gewoon te veel tijd en moeite ingestopt. De beoordeling is alleen van belang indien ik het tentamen niet haal.
Best gaar na een dag ineffectief studeren.![]()
moet je maar eerder komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeetciiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee1 De kofife is koud!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Kennen jullie trouwens het principe van verslapen, als in: je wekker uitzetten en denken dat je over een minuutje opstaat?
Ik moest om kwart voor acht op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |