Ja als ik iedereen erin moest zetten, dan werd de tt nog langer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook naar thuisthuis, maar niet met de trein vandaag.
Het was zomaar een mededeling hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja als ik iedereen erin moest zetten, dan werd de tt nog langer.
I know.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was zomaar een mededeling hoor.
Friesland, uit de buurt van Dokkum. M'n ouders zijn vandaag in Groningen dus daar rijd ik mee terug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Aryon het volgende:
[..]
I know.Waar kom jij oorspronkelijk dan vandaan?
Heel niet!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef MaxMark het volgende:
Echte studenten gaan elke vrijdag naar thuisthuis
Ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vinden jullie fok de laatste tijd ook zo saai?
ik kom er nog 2 a 3 keer in de week, maar het heeft nooit meer als thuis gevoeld. Ik denk ook omdat ik nooit gestudeerd heb, maar toen ik uit huis ging meteen in een degelijk huis terecht kwamquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef maok het volgende:
Ik heb geen thuisthuis meer, mijn ouders zijn verhuist naar een andere plaats en nu voelt het meer als op bezoek gaan dan thuis komen. Maar ik ben ook al 7 jaar het huis uit, ik kom nog maar een keer in de 2 maanden bij mijn ouders.
Jesch, zonder handdoeken kom ik achter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zit je in je appartement in Grunningen?![]()
Ik was net bij mn ouders, ben nu weer thuis om te eten, en ga zo weer naar mn oudersquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:09 schreef Bob. het volgende:
Jaja, spanning en sensatie.![]()
En nu gaat Bob. een maaltijd eten die ze voor een keer eens niet zelf heeft hoeven koken! Hoezee!
Ah maar dat is het mooie van je eigen appartement! Je kunt gewoon net zo lang in je blote kont rond lopen tot je van zelf droog bent!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jesch, zonder handdoeken kom ik achter..
En je mocht niet gewoon bij je ouders blijven eten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was net bij mn ouders, ben nu weer thuis om te eten, en ga zo weer naar mn ouders![]()
Maar ja, die wonen dan ook twee dorpen verder...
Ja, tuurlijk wel. Maar ze hebben liever dat ik dat een paar uur van te vroen zeg, zodat ze er rekening meekunnen houden. Bovendien had ik zin in bruine bonen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
En je mocht niet gewoon bij je ouders blijven eten?
sught, ik kwam uit mijn werk en kon door de her en der geplaatste fietsen mijn fiets niet meer fatsoenlijk onder het stadsbalkon vandaan krijgen. Alleen het weekend is dat zo. Leuk hoor, studenten die naar pap en mam gaan (ik heb daar trouwens nooit aan gedaan), maar zet je fiets dan wel netjes in de rekken. gedoe....quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef MaxMark het volgende:
Echte studenten gaan elke vrijdag naar thuisthuis
Ik ben anders ook zielig. Ik zit hier helemaal alleen in Wageningen, zelfs mijn ouders zijn er vandoor! En mijn plannen voor vanavond hebben afgezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
En nergens een Bobbette om me te troosten..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef joanie het volgende:
Groningen ik woon er alweer bijna 2.5 jaar (van oorsprong Drentse) binnenkort hasta la vista Grunnen. Wat een kutstad met idem dito stadjers en niet te vergeten de buschauffeurs!! Chagrijnige ik wil mezelf vermoorden geef me de fles drank anders houd ik het niet vol chauffeurs. Kan geen greintje respect af overspannen vh eurokaartje en dan die nuchtere mentaliteit van de Groningers!!! Ooh van mij mag er een UFO op de Grote Markt Landen ....
Jij gaat gemist wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef joanie het volgende:
Groningen ik woon er alweer bijna 2.5 jaar (van oorsprong Drentse) binnenkort hasta la vista Grunnen. Wat een kutstad met idem dito stadjers en niet te vergeten de buschauffeurs!! Chagrijnige ik wil mezelf vermoorden geef me de fles drank anders houd ik het niet vol chauffeurs. Kan geen greintje respect af overspannen vh eurokaartje en dan die nuchtere mentaliteit van de Groningers!!! Ooh van mij mag er een UFO op de Grote Markt Landen ....
Wees blij dat je niet met de trein gegaan bent. Het was weer mis vandaag, tenminste de trein die om 17.00 naar Leeuwarden zou vertrekken, viel uit omdat ie te vol zat en de machinist het niet verantwoord vond om te vertrekken. Was ik dus een uur later bij thuisthuis hierdoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook naar thuisthuis, maar niet met de trein vandaag.
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vinden jullie fok de laatste tijd ook zo saai?
Dat klopt ! Heel goed van je door de vorige buschauffeurs werd ik stellig aangesproken met MIss ...... (woonplaats)quote:
Meid, ik kom ook uit Drenthe en ik merk echt geen verschil tussen de chauffeurs. Er zitten evenveel chagrijnen en niet-chagrijnen tussen. Je verhaal is lichtelijk overdrevenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:42 schreef joanie het volgende:
[..]
Dat klopt ! Heel goed van je door de vorige buschauffeurs werd ik stellig aangesproken met MIss ...... (woonplaats)(maar dat was in 'der schone Drenthe'...
![]()
![]()
Dachtut niet manneke, stad en streekvervoer zijn twee werelden op zichquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Meid, ik kom ook uit Drenthe en ik merk echt geen verschil tussen de chauffeurs. Er zitten evenveel chagrijnen en niet-chagrijnen tussen. Je verhaal is lichtelijk overdreven
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan ga ik nu op bed liggen huilen. Dág.
Mijn wekelijkse vrijdagavonddepressie. Dan heb ik een hekel aan mezelf, kan ik helemaal niets, en wil ik gewoon dood. Ik wen er al aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef MaxMark het volgende:
Heb ik weer wat gemist?
Oooooh, ik dacht al gelijk et eeaquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse vrijdagavonddepressie. Dan heb ik een hekel aan mezelf, kan ik helemaal niets, en wil ik gewoon dood. Ik wen er al aan.
Persoonlijk vind ik minstens één keer per week dood willen wel heftig genoeg om er iig professionele hulp voor te zoeken, wat ik dus ook heb gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht al gelijk et eea
Ja, zo bdoel ik het nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik minstens één keer per week dood willen wel heftig genoeg om er iig professionele hulp voor te zoeken, wat ik dus ook heb gedaan.
En dan ga ik vanaf NU weer vrolijke DevilsAndDust spelen!
Right. Ik kom uit Annen, en ben tijdenlang met de bus van huis naar school geweest (Haren), ik heb genoeg meegemaakt met die buschauffeurs. Toegegeven, het aantal chagerijnige chaffeurs in de stad is meer, maar streekvervoerders kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef joanie het volgende:
[..]
Dachtut niet manneke, stad en streekvervoer zijn twee werelden op zich![]()
Misschien een hele domme vraag. Maar waarom?quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse vrijdagavonddepressie. Dan heb ik een hekel aan mezelf, kan ik helemaal niets, en wil ik gewoon dood. Ik wen er al aan.
Het is een zaterdagmiddag hequote:Op zaterdag 22 september 2007 17:01 schreef fridiot het volgende:
tis niet erg druk deze middag zo te merken.
Nee dat is niet mijn vloer, maar ik vond het wel een goed idee voor een halletje ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Amsterdam dusBlij dat ik er weer weg ben
Kon helaas de PC Hooftstraat niet vinden, had zin om autogespot boys te irriteren door daar de hele tijd heen en weer te gaan rijden en zo op al hun fotoos op de achtergrond te komen
En koppijn natuurlijk van de randstadlucht
Maok, heb jij verschillende kleurtjes duct tape op je vloer!?
In Sint Jacobiparochie hadden we een finishvlag als zeil in de hal. Zag er niet uit achteraf gezienquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn vloer, maar ik vond het wel een goed idee voor een halletje ofzo.
Waarom wat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag. Maar waarom?
Amsterdam vind ik altijd wel spannend.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ben al in Amsterdam geweest, dat was wel weer genoeg
Oud-West was matig. Oud-Zuid wel leuk. En de haven van Antwerpen is vele malen gezelliger dan die van Amsterdam zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik altijd wel spannend.
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
Zo, de kelder is in het nieuwe huis leeggehaald, maar ik heb een stuk of wat uterusmodellen weten te redden om als verjaardagscadeautjes uit te delen..
Wie is er al eerste jarig?
Voor de mensen die ook niet weten wat HPV is en denken slim te zijn door het te googlen: NIET DOEN! Ten minste niet het zoeken op plaatjes.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef nietzman het volgende:
In HPV tasjes.
Ik heb toch al gezegd dat ik stiekem een man was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef nietzman het volgende:
Dat hoor je toch te weten als vrouw, daar krijg je baarmoederhalskanker van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goed, dan is mijn algemene ontwikkeling gewoon bagger. Ik weet al die dingen niet joh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef nietzman het volgende:
Super super liegebeest..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken wel HOVDat staat toch voor Harlinger Ondernemers Vereniging? Of hebben we nog een HOV daaro.. handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt niet vaak in de haven dusquote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef fridiot het volgende:
[..]
Dat staat toch voor Harlinger Ondernemers Vereniging? Of hebben we nog een HOV daaro.. handig
juhwel hoor, volgens mij zit er een gebouw van HOV naast het parkeerterrein van de veerdienstquote:Op zondag 23 september 2007 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je komt niet vaak in de haven dus
Klopt. Met een mooie Terminal Trekkerquote:Op zondag 23 september 2007 00:47 schreef fridiot het volgende:
[..]
juhwel hoor, volgens mij zit er een gebouw van HOV naast het parkeerterrein van de veerdienst
als het japanse yen is heb je een dealquote:Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef Sebasser het volgende:
Er staan zeer gewilde foto's op.
Bieden vanaf 1500,- graag.
daar kan ik 3 auto's voor kopen man!quote:Op zondag 23 september 2007 01:03 schreef Sebasser het volgende:
Alex, 1500 maar!
Met beeb of zonder beeb?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
Zo, de kelder is in het nieuwe huis leeggehaald, maar ik heb een stuk of wat uterusmodellen weten te redden om als verjaardagscadeautjes uit te delen..
Wie is er al eerste jarig?
quote:Op zondag 23 september 2007 08:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oi, freecell vroeg zich af of het uterus-model een baby had
Hé, hebben jullie wat te vertellen?quote:Op zondag 23 september 2007 08:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Met beeb of zonder beeb?
* freecell wil er best één op haar verjaardag!
Ik wil graag een button met: "Nee, ik ben NIET zwanger en als ik dat ooit word, hoor je dat vanzelf!quote:Op zondag 23 september 2007 09:25 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Hé, hebben jullie wat te vertellen?![]()
Goedemorgens trouwens allen
Dat had ik ook wel verwacht, maar het is zo leuk om te roepen. Die met beep zijn wel schattig.quote:Op zondag 23 september 2007 09:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee, dan zou je het echt wel eerder weten dan dit topic
Ik ben 100% zeker niet zwanger momenteelwil je details?
Uterusmodellen zijn gewoon leuker mét beeb, vind je niet?
Te laatquote:
HEYquote:Op zondag 23 september 2007 01:03 schreef Sebasser het volgende:
Alex, 1500 maar!
Van mij jaquote:Op zondag 23 september 2007 01:14 schreef fridiot het volgende:
ahChipsZak. apparently, had dr overheen gelezen.
Kheb spontaan zin in een tosti!Ga ik daarvoor uit bed komen? Effe over nadenken terwijl Jack Bauer weer wat mensen neerknalt
![]()
Kloptquote:Op zondag 23 september 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij bedoelde zeker de-asje post.
C'est moi et un merci. alsjeblieft.![]()
Ook te wild gepaaldanst?quote:Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb btw best wel last van mn bilspieren
Toevallig ook bij Sebas geweest?quote:Op zondag 23 september 2007 13:07 schreef Bob. het volgende:
Mijn camera is nog in Grunningen.Paal houd het nog steeds trouwens. [afbeelding]
quote:
En schiet hem dwars door zn sodemieter?quote:Op zondag 23 september 2007 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan nu....
...een nieuw avontuur......
....van Dikkie Dik.
Die is ZIEK!quote:Op zondag 23 september 2007 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En schiet hem dwars door zn sodemieter?
Positief of negatief?quote:
Zolang je t niet op je CV zet is daar niks mis mee hoor ;b zijn gave shows!quote:Op zondag 23 september 2007 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken volgens mij alle texten van Sex en Hype uit mn hoofd![]()
Te lang niet gehoord.quote:Op zondag 23 september 2007 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik ging gewoon verder met de text?
Ik heb m op DVD, kom je kijken?quote:Op zondag 23 september 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Te lang niet gehoord.
Maar nu ik eraan denk.
Aahja.
Lelijke buik.quote:
Waarom postte je haar dan?quote:
wtf?quote:Op zondag 23 september 2007 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
.. Zeker uit dat topic? Meiden met karpers?
Ja. Geniaal topicquote:Op zondag 23 september 2007 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom postte je haar dan?
.. Zeker uit dat topic? Meiden met karpers?
Kuttopic.quote:
Alleen maar plaatjes van lelijke dames en gore vissen. (Sorry fishiesquote:
Was het je zoeen na-aap hier 1 post-post ontmaagding?quote:Op zondag 23 september 2007 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
OMG!
Ik heb zoeen na-aap hier 1 post-post gemaakt.Die ontgroening zit er ook weer op.
Ik voel me vereerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |