Amsterdam vind ik altijd wel spannend.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ben al in Amsterdam geweest, dat was wel weer genoeg
Oud-West was matig. Oud-Zuid wel leuk. En de haven van Antwerpen is vele malen gezelliger dan die van Amsterdam zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik altijd wel spannend.
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:05 schreef nietzman het volgende:
Zo, de kelder is in het nieuwe huis leeggehaald, maar ik heb een stuk of wat uterusmodellen weten te redden om als verjaardagscadeautjes uit te delen..
Wie is er al eerste jarig?
Voor de mensen die ook niet weten wat HPV is en denken slim te zijn door het te googlen: NIET DOEN! Ten minste niet het zoeken op plaatjes.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:04 schreef nietzman het volgende:
In HPV tasjes.
Ik heb toch al gezegd dat ik stiekem een man was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef nietzman het volgende:
Dat hoor je toch te weten als vrouw, daar krijg je baarmoederhalskanker van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goed, dan is mijn algemene ontwikkeling gewoon bagger. Ik weet al die dingen niet joh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef nietzman het volgende:
Super super liegebeest..
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken wel HOVDat staat toch voor Harlinger Ondernemers Vereniging? Of hebben we nog een HOV daaro.. handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt niet vaak in de haven dusquote:Op zondag 23 september 2007 00:26 schreef fridiot het volgende:
[..]
Dat staat toch voor Harlinger Ondernemers Vereniging? Of hebben we nog een HOV daaro.. handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |