quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan ga ik nu op bed liggen huilen. Dág.
Mijn wekelijkse vrijdagavonddepressie. Dan heb ik een hekel aan mezelf, kan ik helemaal niets, en wil ik gewoon dood. Ik wen er al aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef MaxMark het volgende:
Heb ik weer wat gemist?
Oooooh, ik dacht al gelijk et eeaquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse vrijdagavonddepressie. Dan heb ik een hekel aan mezelf, kan ik helemaal niets, en wil ik gewoon dood. Ik wen er al aan.
Persoonlijk vind ik minstens één keer per week dood willen wel heftig genoeg om er iig professionele hulp voor te zoeken, wat ik dus ook heb gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht al gelijk et eea
Ja, zo bdoel ik het nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik minstens één keer per week dood willen wel heftig genoeg om er iig professionele hulp voor te zoeken, wat ik dus ook heb gedaan.
En dan ga ik vanaf NU weer vrolijke DevilsAndDust spelen!
Right. Ik kom uit Annen, en ben tijdenlang met de bus van huis naar school geweest (Haren), ik heb genoeg meegemaakt met die buschauffeurs. Toegegeven, het aantal chagerijnige chaffeurs in de stad is meer, maar streekvervoerders kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef joanie het volgende:
[..]
Dachtut niet manneke, stad en streekvervoer zijn twee werelden op zich![]()
Misschien een hele domme vraag. Maar waarom?quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse vrijdagavonddepressie. Dan heb ik een hekel aan mezelf, kan ik helemaal niets, en wil ik gewoon dood. Ik wen er al aan.
Het is een zaterdagmiddag hequote:Op zaterdag 22 september 2007 17:01 schreef fridiot het volgende:
tis niet erg druk deze middag zo te merken.
Nee dat is niet mijn vloer, maar ik vond het wel een goed idee voor een halletje ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Net weer terug uit Amsterdam dusBlij dat ik er weer weg ben
Kon helaas de PC Hooftstraat niet vinden, had zin om autogespot boys te irriteren door daar de hele tijd heen en weer te gaan rijden en zo op al hun fotoos op de achtergrond te komen
En koppijn natuurlijk van de randstadlucht
Maok, heb jij verschillende kleurtjes duct tape op je vloer!?
In Sint Jacobiparochie hadden we een finishvlag als zeil in de hal. Zag er niet uit achteraf gezienquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef maok het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn vloer, maar ik vond het wel een goed idee voor een halletje ofzo.
Waarom wat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag. Maar waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |