quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:Ik zat net Family Guy te kijken, maar de stemmen klinken anders dan ik gewend ben. Vooral bij Lois valt het me op, ik ben haar stem veel hoger en krijsender gewend. Verneukt Comedy Central het geluid of moet ik het bij m'n eigen tv zoeken?
![]()
Nog iemand die het opgemerkt heeft.
Vergeet niet dat dit Seizoen 1 is van FG en dat net als bij SP eerst alles nog getweakt moet worden.
Wat het ook nog kan zijn is het omzetten van NTSC (amerikaanse tv standaard) naar PAL (europese standaard).
When converting from NTSC to PAL, two things need to be accomplished. 480 lines of resolution have to be upconverted to 576 lines of resolution, and 30 images per second have to be downconverted to 25 images per second.
Dit zou kunnen verklaren waarom haar stem lager is omdat het een 5 frames per seconde langzamer is dan het orgineel. Maar dit lijkt mij ietswat ver gezocht want ik heb dit nog nooit ergens anders bij gemerkt.
Laten we het er maar op houden dat het het eerste seizoen is en dat haar stem vanzelf wel veranderd in wat we gewend zijn
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w