Maar wel Family Guyquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:34 schreef funrider het volgende:
leuke programma's.
slechte communicatie.
ondertiteling vaak fout en zowel op site als in EPG (van Guide+ en UPC Digital) nooit vermelding van aflevering titel, seizoen/aflevering. Ook teveel herhalingen van afleveringen.
Ja he, lekker één zender op de hele nacht, nu nog wat meer kwaliteitseries a la Scrubsquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:28 schreef TherAngelina het volgende:
Ik houd zó van CC. 's Nachts lekker comedies kijken. En nu ook nog Family Guy!
Niet helaas (tenzij...)quote:Op woensdag 19 september 2007 01:34 schreef Zeurberus het volgende:
Wanneer koopt iemand van CC de rechten op van Futurama?
Tof, maar heb je er ook een link voor? Zie er niks van staan in het programmaschema van oktober iig.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:38 schreef Mr.N het volgende:
[..]
P.S: Frasier vanaf oktober bij CC, en The Colbert Report in het voorjaar van 2008 op CC voor de mensen die het nog niet wisten, en het ze intereseert
Die stuk voor stuk niet leuk zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ah, ze beginnen nu wat meer shows te krijgen.
Zeikerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die stuk voor stuk niet leuk zijn. Ik kijk het nu eigenlijk niet meer, de series die ik leuk vind verkrijg ik wel op een andere manier
.
Ik vind That 70's Show het leukst, maar daar ga ik niet voor tot half 1 opblijvenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeikerd.
Al vind ik het wel jammer dat ik Scrubs vaak mis. Toch wel de leukste show naast The Office.
Maar ik blijf het tof vinden dat er 's nachts wat te kijken is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zat net Family Guy te kijken, maar de stemmen klinken anders dan ik gewend ben. Vooral bij Lois valt het me op, ik ben haar stem veel hoger en krijsender gewend. Verneukt Comedy Central het geluid of moet ik het bij m'n eigen tv zoeken?
Ik vond dat liedje aan het begin van de aflevering van deze week wel geinigquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:48 schreef Houtspeer het volgende:
Sarah Silverman program is zo leuk
for real? waarom dat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen, mensen! Donna uit the Thats 70's show is lid op Fok!
Namen, foto's, bewijzenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen, mensen! Donna uit the Thats 70's show is lid op Fok!
Geen verhaaltjes ophangen, ik had al bijna de koffers klaar staan om naar Groningen te verhuizenquote:
geweldig ja, ik lig elke keer weer in een deuk. HI-LA-RISCH!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:03 schreef rubbereend het volgende:
ik vind trouwens die Lauren Flans van CCN erg grappig
Goeie vraag! Ondertussen wel doorgaan met Two Pintsquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:36 schreef japzooi het volgende:
En waar is The World Stands Up godverdomme gebleven?
ik kan de humor in deze serie sowieso niet ontdekken. Nu ben ik wel een van de weinigen die Britse humor sowieso maar matig vind. Ja, zelfs Monty Python doet het niet voor mij.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef _evenstar_ het volgende:
2 pints of lager is wel cool, maar denk dat je van dat soort humor moet houden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |